Text Only Bi-atch!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. je hebt de OPEN NIEUW DEEL knop nog niet gevonden?
Ik zit thuis.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een fonkelnieuwe BMW GS op de kop getikt voor weinig, kan dat ook?
Misschien hè...misschien (maar het kan aan mij liggen hoor, silly me), moet je vooral niet te letterlijk ingaan op een grap. Je hapt nogal. Denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
1100gssen worden niet meer gemaakt, dus fonkelnieuw is onmogelijk als hij het over de motor van Mr.Mo heeft, en als hij denkt dat hij fonkelnieuw is omdat hij hem zogenaamd heeft overgekocht heeft hij z'n ogen niet in z'n kop zitten
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien hè...misschien (maar het kan aan mij liggen hoor, silly me), moet je vooral niet te letterlijk ingaan op een grap. Je hapt nogal. Denk ik.
Misschien wel ja. Sterker nog. Helemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien hè...misschien (maar het kan aan mij liggen hoor, silly me), moet je vooral niet te letterlijk ingaan op een grap. Je hapt nogal. Denk ik.
Haha ja dat is zo'n drukke weg enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
'zelfs de hatertseweg'wat schattig!
Blij dat je 't leuk vond
oh nee hoor, ik leg alleen uit waarom z'n grap faaltquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gezien de intentie, was de grap prima. Dat ie op detailniveau niet klopt, maakt geen drol uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh nee hoor, ik leg alleen uit waarom z'n grap faalt
Faal zou ik het niet noemen, sorry als het te vroeg is voor geintjes, though.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh nee hoor, ik leg alleen uit waarom z'n grap faalt
Da's vlotquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Word net door de politie gebeld; de GS van René is ook gevonden![]()
Dat valt nogal niet tegen! Afhankelijk van de schade natuurlijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
nice! Dat is toch een beetje goed nieuws, ondanks al dat gedoe met de diefstalquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Die is terug gevondenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef Julaz het volgende:
Om me ook maar gelijk in Nijmeegse gesprekken te mengen; wat is er met iemands motor gebeurd?
Swarma heeft altijd wel een plekje beschikbaar voor een studente culturele antropologiequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef Julaz het volgende:
Hey allen, ik zit er aan te denken om in Nijmegen te gaan studeren komend jaar. Volgende week ga ik naar de open dag aan de Radboud en misschien blijf ik het weekend in Nijmegen om een beetje rond te kijken en dergelijke. Hebben jullie nog tips voor een leuk weekend? Ik zoek ook eigenlijk een hostel of zoiets om te verblijven. Ben benieuwd naar jullie meningen over Nijmegen om te studeren, ik ga misschien de opleiding Culturele Antropologie doen!
Heb je haar ook de Hortus Arcadië laten zien? Dat is naast het park zelf. Daar is meer flora te vinden en ook iets meer privé voor de fauna.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef Swine het volgende:
Zon = park brakkestein + picknick + kleedje + chickie
Erg verleidelijk, heeft hij ook plaats voor een kerel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Swarma heeft altijd wel een plekje beschikbaar voor een studente culturele antropologie
Misschien dat Yashaaa voor de verandering wel een ECHTE kerel wil?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Julaz het volgende:
[..]
Erg verleidelijk, heeft hij ook plaats voor een kerel?
Chillen in het gras was voldoende floraquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je haar ook de Hortus Arcadië laten zien? Dat is naast het park zelf. Daar is meer flora te vinden en ook iets meer privé voor de fauna.
Swarma woont erg klein dus ik denk niet dat het zal gaan passenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Julaz het volgende:
[..]
Erg verleidelijk, heeft hij ook plaats voor een kerel?
'' hangmat''? Apartquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Swine het volgende:
[..]
Chillen in het gras was voldoende floraVolgende keer mag gaat de hangmat weer uit
Ja gewoon een echte!quote:
Ik dacht dat hangmat een codewoord wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja gewoon een echte!![]()
Exclusief die chick, die probeer ik zelf te regelen alleen dan in blonde uitvoering
[ afbeelding ]
Voor mijn overweldigend kloppend lid ?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hangmat een codewoord was![]()
Hangmat! Baardzak!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Voor mijn overweldigend kloppend lid ?!![]()
Dan had ik 'hang' toch niet gebruikt denk ik
MIquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Voor mijn overweldigend kloppend lid ?!![]()
Dan had ik 'hang' toch niet gebruikt denk ik
Mental Image...N00bjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Waar MI voor staat kan ik niet opkomen.. Maar ik gok dat ik het grappig vind
Over geluk bij een ongeluk gesproken...!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
zo, net wezen kijken bij Houterman naast station Lent en alleen het contactslot is kapot/weg
De rest is helemaal in orde, oh, nee, wacht, ze hebben zijn topkoffer opengebroken en zijn EHBO-setje en 0,2l olie gejat
Wat een koningquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Swine het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)pan_hideaki_aka.html
Ja, inderdaad vanuit wijchen. Wtf was dat voor iets?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef Swine het volgende:
Gistermiddag nog meer mensen de oranje WK-F16 laag over zien vliegen?![]()
Wat een machtig apparaat blijft dat ook
Geen idee, misschien doet ie deze week wel rondjes Nederland om het patroitisme bij het volk weer op te laten leven, zodat het kabinet weer wat steun/begrip krijgt bij het besluit mee te doen aan dat Libië-gedoequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, inderdaad vanuit wijchen. Wtf was dat voor iets?
Wij hebben een dakterras en een balkon...en altijd zonquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil ook een dakterras.. Ik wil sowieso verhuizen!
een opblaasbad?....Als het geen risico is voor de winkel dr onder dan zou ik het gewoon doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:09 schreef morgane het volgende:
Ik heb een heel groot dakterras...mn huisgenootjes zitten nooit buiten dus heb 'm voor mezelf. Zou er eigenlijk een zwembad willen aanleggen
Oei, vooral met nekklachten is het goed uitkijken!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Dupje het volgende:
Gister mama uit het ziekenhuis opgehaald. Ben nu een dagje aan het mantelzorgenBlijkt toch dat ze een lichte beschadiging aan haar nekwervels heeft. En een zware hersenschudding. Complete rust dus, en daar zorg ik wel voor.
Vanavond met de bestuurder van de auto rond de tafel ivm verzekering enzo.
Ik heb ook altijd zon, zo ongeveer. Maar geen dakterras, geen balkon.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben een dakterras en een balkon...en altijd zon
Kijk wel even uit voor je dakbelasting. Vaak kan zo'n dakterras prima wat gewicht aan, maar met een gevuld opblaasbadje kan het gewicht op bepaalde punten wel risico's gaan opleveren. Iets met natuurkunde en puntbelasting, ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef morgane het volgende:
Haha, zie het gezicht van m'n huisgenootjes al voor me als ze thuiskomenmaar miss maar eens kijken naar zo'n opblaasbadje ja
Die twee punten inderdaad. Hopelijk je moeder er verder geen blijvende zaken aan overgehouden en herstelt het allemaal snelquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei, vooral met nekklachten is het goed uitkijken!
[..]
Kijk wel even uit voor je dakbelasting. Vaak kan zo'n dakterras prima wat gewicht aan, maar met een gevuld opblaasbadje kan het gewicht op bepaalde punten wel risico's gaan opleveren. Iets met natuurkunde en puntbelasting, ofzo.
Juust. Zo'n dak kan vaak wel een paar honderd kilo hebben, maar dan wel verspreid over het dak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef IrishBastard het volgende:
En een zwembadje is al gauw zo'n 300 kilo (300 liter water) wat je zomaar op een dak zet. Dan ga je er ook nog in liggen/stoeien met wat mensen en dan worden de krachten snel wat hoger
Dat hangt dan weer van de grootte van je zwembad af. Beter een flink zwembad met een bodempje dan een klein zwembad tot de rand toe vol.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die twee punten inderdaad. Hopelijk je moeder er verder geen blijvende zaken aan overgehouden en herstelt het allemaal snel
En een zwembadje is al gauw zo'n 300 kilo (300 liter water) wat je zomaar op een dak zet. Dan ga je er ook nog in liggen/stoeien met wat mensen en dan worden de krachten snel wat hoger
Dat had je nog niet laten weten neequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juust. Zo'n dak kan vaak wel een paar honderd kilo hebben, maar dan wel verspreid over het dak.
Overigens, IB, volgens mij had ik het nog niet laten weten maar onze shizzle is al een paar dagen binnen, staat hier rustig in de schuur.
Bwhehe, daar gaan de onderburen blij mee zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hangt dan weer van de grootte van je zwembad af. Beter een flink zwembad met een bodempje dan een klein zwembad tot de rand toe vol.
Kwestie van testen wat het dak kan hebben
Dan ondergaan de treinen een heuse Tsunami vrees ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehe, daar gaan de onderburen blij mee zijn
Mooie Japanfilmpjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan ondergaan de treinen een heuse Tsunami vrees ik
Wachten is net zo makkelijk, denk ik, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat had je nog niet laten weten neeBen je morgenmiddag thuis? Ik moet werken tot 16.00, kan het daarna wel even oppikken? Of we wachten even ergens tot volgende week als ik de rest ook heb
Komt goed danquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooie Japanfilmpjes
[..]
Wachten is net zo makkelijk, denk ik, toch?Ik ben er morgenmiddag ook niet, dus
.
Persoonlijk rooster? Das een van de echt weinige goede vooruitgang van de uni.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind net pas in student.ru.nl die roostershizzle die super makkelijk is![]()
nou, ik kan er dus nog 3 maanden van genieten
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan ondergaan de treinen een heuse Tsunami vrees ik
Onderzeeboten?quote:
Ik heb nog een zusje maar die moet gewoon naar school. Ik had heel toevallig vrij vandaag van werk, dus het kwam wel goed uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:34 schreef morgane het volgende:
Goed nieuws dat je moeder weer uit het ziekenhuis is. Sterkte, ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat. Fijn dat ze jou heeft om voor haar te zorgenheb je verder nog broers en zussen?
Jep ik weet, mijn vriend is een tijdje te lang doorgelopen terwijl zijn nek echt niet goed zat, dat was toen hij 15 was, en nu 10 jaar later heeft hij er nog steeds zoveel last van dat ie thuis zit. Dus ik zei al tegen mam dat ze het goed in de gaten moet houdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei, vooral met nekklachten is het goed uitkijken!
[..]
Ja maar ze is aan het studeren, dus dan is dat niet echt handigquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Californium het volgende:
das ook niet echt gezellig... Ik zou er gewoon bij gaan zitten
wrom niet... Gewoon er ook bij gaan studerenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar ze is aan het studeren, dus dan is dat niet echt handig
Dat zoek ik niet eens. Dan maar gewoon naar de kampsjaak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:14 schreef IrishBastard het volgende:
Zelfde als vorige keer:
Op marktplaats/speurders/autoscout knallen
Wat zijn de specs en wat moet dat ding nog opleveren voor je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
In mei loopt mijn APK af, maar ik laat hem niet verlengen, want hij moet weg. Het ding heeft één onherstelbare deuk (nou ja voor 1000 euro) en is voor de rest wel prima. Autokenners, wat kan ik het beste ermee doen?
Ideaal joh! Lekker betalen aan de belastingdienst en dan volgend jaar terugkrijgen. Soort verkapte spaarrekening!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:Dus het zal best wel kloppen maar het is wel minder dan verwacht
Fijn hè, klussen op warme dagenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef IrishBastard het volgende:
Auto gewassen, wat krassen weggepoetst en net in de was gezet. Moet nog even de motorkap uitpoetsen na het eten en dan is hij weer klaar voor de zomer
Lekker op het terras gezeten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat zijn de specs en wat moet dat ding nog opleveren?
Waar was jij?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker op het terras gezeten?
[/stalkmodus]
Ah, je was alweer geld aan het uitgeven. Je doet niet anders tegenwoordig hèquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het shoppen en zag je zitten.
306 XS 1.6 97-99 editie, 150K gelopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat zijn de specs en wat moet dat ding nog opleveren voor je?
[..]
Ideaal joh! Lekker betalen aan de belastingdienst en dan volgend jaar terugkrijgen. Soort verkapte spaarrekening!
[..]
Fijn hè, klussen op warme dagenIk mag volgende week ook weer
.
Auto's, vrouwen..niets is die Mikkie te gek, overal is geld te halen...Mr. Mannetje himselfquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef Mikkie het volgende:
Dat zijn lage eisen. Je wil er wel graag vanaf dan blijkbaar. Geen richtprijs in gedachten? Ik wil 'm wel proberen voor je te verkopen, delen we de winst 50/50?
Net 6 nieuwe mensen aangenomen... O.a. 1 die volgens mij eerst bij jullie werktequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great ik sta volgende week weer niet ingepland.. Ben dat toch nu onderhand eens zat..
Moet morgen als het goed is werken vraag me af ik nu nog even moet bellen, maar de gozer die nu aan het werk is stopt volgende week dinsdag en gaat niet eens over het rooster dus dat heeft denk ik weinig nut.. Maar ben het wel behoorlijk zat.. Zal wel weer betekenen dat er op mijn project geen bestand is.. Was woensdag ook echt heel erg, dan zit je gewoon 20 minuten te wachten (met wel wat voicemails tussendoor) op een belletje..
Maar mensen die net nieuw zijn zijn wel ingeroosterd.. Wat misschien wel meespeelt is dat degene die de roosters normaal gezien maakt (en wel tof voor mij is door mij wel voldoende in te roosteren) nu ziek is.. En ik ben niet de enige die niet ingeroosterd staat, stuk of 3 meer. Maar ben het wel mooi zat.. Over twee weken wil ik namelijk juist vrij ivm tentamen
Is er bij jou nog werk CaliDan maar wat verder fietsen hoor
Ook niet gek dat mensen weg gaan dan hoor! Let er wel op dat ze wel nu echt van ons (sinds dit jaar) heel veel cross verkoop naar andere producten verwachten...Dat vind ik persoonlijk minder want ben er niet zo goed inquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja er is bij ons een hele periode heel erg weinig werk geweest en daardoor zijn een aantal mensen weggegaan. Nu ook één van de tofste supervisors weggaat en ik het op outbound toch al niet zo geweldig doe (zou begeleid worden maar als ik niet kan werken gaat dat ook niet opschieten) kan ik misschien maar beter zelf gaan rondneuzen voordat ze over vier weken zeggen van zoek het maar uit. Een van mijn supervisors (degene die me nu gaat helpen commercieler te worden blabla) zei ook al dat ik veel te servicegericht benDus op inbound zal ik het wss wel goed doen
Richtprijs: 100K in puur goud.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef Mikkie het volgende:
Dat zijn lage eisen. Je wil er wel graag vanaf dan blijkbaar. Geen richtprijs in gedachten? Ik wil 'm wel proberen voor je te verkopen, delen we de winst 50/50?
Volgens mij zijn die dingen toch echt nog wel 500 euro waard ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Richtprijs: 100K in puur goud.
Maar ja een richtprijs zegt ook niets
Kratje bier dus!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die dingen toch echt nog wel 500 euro waard ofzo
Pics?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
306 XS 1.6 97-99 editie, 150K gelopen.
Wat het moet opleveren? Geen premie, verzekeringen en benzine meer.
Kom maar een keertje langs fietsenquote:
Ah!... Moet er veel onderhoud aan gebeuren met de APK denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar een keertje langs fietsen
Nee. Eigenlijk is ie op de deuk na prima.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah!... Moet er veel onderhoud aan gebeuren met de APK denk je?
Oke... Klinkt goed... Jammer dat ik nog geen rijbewijs heb en ook niet zal hebben voor juni / juli, anders had ik wel interesse gehad..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk is ie op de deuk na prima.
Vraag dan gewoon niets!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke... Klinkt goed... Jammer dat ik nog geen rijbewijs heb en ook niet zal hebben voor juni / juli, anders had ik wel interesse gehad..
Misschien dat ik nog wel vrienden heb die op zoek zijn naar een auto'tje...quote:
Die kunnen vrolijk verder zoeken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog wel vrienden heb die op zoek zijn naar een auto'tje...?
okequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kunnen vrolijk verder zoeken.
Je wil er dus gewoon echt vanaf? Kan er wellicht iemand op 't werk een plezier mee doen en anders gooi ik 'm wel op Marktplaats ofzo. Als jij 'm gewoon kwijt wil, wil ik 'm voor een kist bier wel hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Richtprijs: 100K in puur goud.
Maar ja een richtprijs zegt ook niets
Kratje bier dus!
Ik mag jou nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Swine het volgende:
Yes! Morgen eindelijk weer regen. Heerlijk, wat heb ik dat toch gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
Wel leuke oorbellen![]()
of klinkt dat te nichterig?![]()
Nu je het zegt. Ik had ze eerst niet gezien, dacht dat het haar wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
Wel leuke oorbellen![]()
of klinkt dat te nichterig?![]()
Ja, want als je met dit soort weer al verbrand, dan dikke kans op melanomen ofzo laterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef Mikkie het volgende:
Whehehe Hosti
En Rituals, wat verbrand jij snel zeg! Toch iets minder van je balkon genieten of insmeren?
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef Mikkie het volgende:
Whehehe Hosti
En Rituals, wat verbrand jij snel zeg! Toch iets minder van je balkon genieten of insmeren?
Oef, nee...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, want als je met dit soort weer al verbrand, dan dikke kans op melanomen ofzo later [ afbeelding ]
Had m'n moeder ook, en is niet echt chill
Dan heeft ze wel heel goede glansshampooquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik had ze eerst niet gezien, dacht dat het haar was
Maar niet vertellen he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
spammert!
oh, en ik zie geen googleads
Ken ik, en bekijk ik ook regelmatig. Alleen als je zoiets vergeet en je de iBood link ziet, klik ik er toch opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
He IB, niets tegen danny zeggen he, maar deze website is dan ook wel handig
Dan heb je wel alle aanbiedingen voor een nieuwe verzekering gemistquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
spammert!
oh, en ik zie geen googleads
Waarom Yash?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt de neiging om iets kapot te maken![]()
![]()
Dat zei ik ook, vooral omdat je er nu zelf achteraan moet bellen. Anders is het 'oproepen' van een oproepkracht, wat dan weer betekent dat je 3 uur betaald moet wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Mikkie het volgende:
Sta je vandaag ingeroosterd? Dan zou ik gewoon gaan. Het is te bizar voor woorden dat je zo kort voor aanvang van je dienst te horen zou kunnen krijgen dat je niet hoeft te komen.
Dat zou ik echt niet pikken, je bent dan gewoon een speelbal van het bedrijf. De CAO heeft daar vast ook genoeg over te meldenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar het is niet de eerste keer dat dat bij ons gebeurtregelmatig mensen die vanuit Cuick ofzo komen en dan is het bestand ineens op en dan mogen die mensen weer naar huis
CAO's zijn voor sukkelsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet pikken, je bent dan gewoon een speelbal van het bedrijf. De CAO heeft daar vast ook genoeg over te melden.
zoek je niet gewoon iemand die lief is tegen semi-bejaarden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
beetje kaas gegeten van .net, oldskool c en linux?
Noem je mij nou bejaard?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoek je niet gewoon iemand die lief is tegen semi-bejaarden?dat lukt wel
lukt nu ook
C++, .net certificatie en linux kan iedereen! Alleen die bejaarden daar heb ik moeite mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
beetje kaas gegeten van .net, oldskool c en linux?
Ik zou er vooral op voorbereid zijn dat de communicatieskillz hun probleem zijn, en niet dat van jou. Jij komt daar om te werken en als ze je niks kunnen bieden, ga je dus betaald niets zitten doen. Hadden ze het maar beter moeten regelen, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad ik zou dat ook niet pikken, het is mij nog nooit overkomen, ik werd altijd netjes afgebeld
Maar ik weet dat de communicatieskills daar af en toe ook -100 zijn dus ja, je moet op alles voorbereid zijn..
En mijn motiviatie is gewoon weggezakt naar 0 en heb dus weinig zin om vanmiddag te gaan.. Kan ik weer 20 minuten gaan zitten wachten, zo duurt een middag dan wel heel lang.
Alsof we die auto wegdoen voor een kratje bier...mallerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef Mikkie het volgende:
D_K, ik bedacht me trouwens vanmorgen pas dat jij geen drol hebt aan een kratje bier![]()
Ik kon het me ook al niet voorstellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alsof we die auto wegdoen voor een kratje bier...mallerd
Een godsvermogen....Daarom rijden we ook merendeel in mijn koekblik...das dan nog relatief '' goedkoop''quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik kon het me ook al niet voorstellen
Alleen de benzine er in is tegenwoordig al meer waard
Ik heb gekkere mensen gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alsof we die auto wegdoen voor een kratje bier...mallerd
We wonen op steenworp afstand van de uni/ziekenhuis/winkels. Wat moeten we dan met een extra auto?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gekkere mensen gezien
En zoveel zuipt die unit toch niet? 1:13 gemiddeld is niet heel zuinig, maar voor een auto uit '97 geen schokkende waarde.
Ik had vroeger een karretje daarmee moest ik af en toe gewoon op de teller tikken om te zien of dat ding het wel deed. Dat waren nog eens zuinige tijden. Tegenwoordig zal die wel niet zo zuinig meer zijn. Eens even kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef IrishBastard het volgende:
Met mijn 1 op 9,5/10 zou ik best wel weer zuiniger willen inderdaad
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
Net zoiets moois als zeggen 'de benzine duurder geworden? Hoezo, ik tank altijd voor 25 euro!'
Ik schrok nogal toen ik laatst voor meer dan 80 euro diesel (!) in m'n kar moest pleuren. Daar word je ook goed beroerd vanquote:
Scheelt dat je niet idioot veel km's maaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef IrishBastard het volgende:
Met mijn 1 op 9,5/10 zou ik best wel weer zuiniger willen inderdaad
Mja, met diesel is het nog leuk. Ik zit qua brandstof ongeveer op 8 euro kosten per 100km. Dat is nog te overzien. De mrb en verzekering zijn daarentegen om te huilen, daar kan een benzinerijder makkelijk meer dan 100 liter peut voor halenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vroeger ging men een ritje maken als leuke ontspanning. Tegenwoordig is het ongeveer goedkoper om te gaan snuiven.
Yep een tijdje terug was het meer richting de 1,70. En dan hebben wij nog geluk dat ze hier moeten concurreren met de grenspompen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ik moest lachen
Wel terechte vergelijking trouwens. Echt belachelijk. Gelukkig zijn de prijzen al iets gedaald? Zag net dat het 1,57 was ongeveer
Jep. Over het algemeen is Nijmegen niet schokkend duur. Ik ga meestal naar Lammerts op de Hatertseweg, meest concurrende prijs in de omgeving vaak. En als het een keer niet zo is, scheelt het hooguit één of twee cent.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep een tijdje terug was het meer richting de 1,70. En dan hebben wij nog geluk dat ze hier moeten concurreren met de grenspompen.
Er stond laatst in de Gelderlander een stuk over de goedkoopste pompen. Wij hadden geluk, omdat hier een aantal pompen bij elkaar zit. Nijmegen-Oost is vrij duur schijnbaar. Dat verbaasde mij wel, omdat je dan binnen 10 minuten in Duitsland kan tanken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Over het algemeen is Nijmegen niet schokkend duur. Ik ga meestal naar Lammerts op de Hatertseweg, meest concurrende prijs in de omgeving vaak. En als het een keer niet zo is, scheelt het hooguit één of twee cent.
Zit trouwens net te rekenen IB... maar als ik een beetje stoei met variabelen is jouw auto qua vaste lasten en brandstof bij km's boven de twaalfduizend per jaar al bijna duurder dan die van mij(heb ik de verzekering even niet meegerekend want weet niet wat jij betaalt... maar mrb is 130 of 170 euro per kwartaal ofzo?)
Mja, maar direct over de grens is het ook niet echt goedkoper hoor, dan moet je toch al wel een stukje Duitsland in (Kleve ofzo).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er stond laatst in de Gelderlander een stuk over de goedkoopste pompen. Wij hadden geluk, omdat hier een aantal pompen bij elkaar zit. Nijmegen-Oost is vrij duur schijnbaar. Dat verbaasde mij wel, omdat je dan binnen 10 minuten in Duitsland kan tanken.
Categorie 1150-1250 in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Over het algemeen is Nijmegen niet schokkend duur. Ik ga meestal naar Lammerts op de Hatertseweg, meest concurrende prijs in de omgeving vaak. En als het een keer niet zo is, scheelt het hooguit één of twee cent.
Zit trouwens net te rekenen IB... maar als ik een beetje stoei met variabelen is jouw auto qua vaste lasten en brandstof bij km's boven de twaalfduizend per jaar al bijna duurder dan die van mij(heb ik de verzekering even niet meegerekend want weet niet wat jij betaalt... maar mrb is 130 of 170 euro per kwartaal ofzo?)
Prima dan hang ik je weer even in de wacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Werk is zoals verwacht. Alleen maar voicemails. Record is 8 min wachten op voicemail :p
Wtf, want jij weet hoe een stoppenkast gefixed moet worden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een fucking chaos was het hier zeg. Hele stoppenkast naar de klote, alle servers uit. Rellen. En wie mag het oplossen? Juist, de ICT'er
Nee, maar ik ben de man met technische kennis blijkbaar. Gelukkig hebben we ook gewoon een installatiebedrijf, die bazen komen binnen een kwartier en hosselen die shit. En met nog een paar minuutjes aan prik op de UPS. Helden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wtf, want jij weet hoe een stoppenkast gefixed moet worden?
Het kost niets, dus waarom niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef Californium het volgende:
Ben aan het twijfelen om eerst ef een dutje te doen en dan verder te gaan met mijn huiswerk of niet
Ben echt heel moe
Omdat ik een hele grote berg met dingen heb liggen die nog gedaan moeten wordenquote:
Cali, sinds wanneer ben jij 50+?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef Californium het volgende:
Ben aan het twijfelen om eerst ef een dutje te doen en dan verder te gaan met mijn huiswerk of niet
Ben echt heel moe
Bak koffie en doorgaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ik een hele grote berg met dingen heb liggen die nog gedaan moeten wordenEn heb eigenlijk geen tijd om te slapen
Sinds dat ik een paar weken mijn medicijnen ben vergeten in combinatie met het nemen van pijnstillers die je erg duf maken...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Cali, sinds wanneer ben jij 50+?
Ja heel stom idd... Door de verhuizing was ik helemaal vergeten dat ze op waren... en doordat ze niet op mijn nachtkastje stonden dacht ik er ook niet aan... Maar heb gelukkig weer nieuwequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe kun je nou een paar weken vergeten je medicijnen in te nemen
Nouja... alles moet gewoon weer even op gang komen.. Ik hoop dat alles volgende week weer op goed niveau werktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
Wel balen zegDuurt het lang voor het spul weer werkt?
Mik niet spotten op een terras! HOAXquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:49 schreef LastRequest het volgende:
Mik ik zat gisteren ook op het terras, heb je niet gespot!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mik niet spotten op een terras! HOAX
IBaas bosst sherm sticks!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, weekend
Kom je thuis stinkt het hele huis naar rook. voor de zoveelste keer deze week.
Fiets nodig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Ook nog mijn fiets gejat vannacht!Fuck yeah, weekend begint gooooedd!
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
AH-medewerkster gewond door messen in bierkrat
WHAT THE FUCK
Snoeihout. Kennelijk wilde het nou niet goed branden ofzo, want eenmaal aangekomen bij het vuur was het maar een miezerig fikkiequote:
notsolulwut?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
WHAT THE FUCK
http://www.meldmisdaadanoniem.nl/quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Snoeihout. Kennelijk wilde het nou niet goed branden ofzo, want eenmaal aangekomen bij het vuur was het maar een miezerig fikkie
Mwa, de ene huisbaas ging het even met de ander overleggen, en hij zei al tussen neus en lippen door 'dat als ik de politie zou bellen hij van niets wist', oftewel: hij zou tegenover die buren doen alsof ze neus bloedde maar stond wel achter onsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.meldmisdaadanoniem.nl/
Ik vat het even samen: verhuizen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, de ene huisbaas ging het even met de ander overleggen, en hij zei al tussen neus en lippen door 'dat als ik de politie zou bellen hij van niets wist', oftewel: hij zou tegenover die buren doen alsof ze neus bloedde maar stond wel achter ons
Neuh, als die buurman doorgaat met z'n gezeik dan zal ik 'm wel een keer duidelijk maken dat hij zich moet gedragen. Verder woon ik hier primaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vat het even samen: verhuizen?
Laatst was er toch ook al gedoe met het snoeien en zulks?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Neuh, als die buurman doorgaat met z'n gezeik dan zal ik 'm wel een keer duidelijk maken dat hij zich moet gedragen. Verder woon ik hier prima
Jij gaat toch ook niet verhuizen omdat je buurman zich asociaal gedraagt?Zou je nog lang bezig kunnen zijn namelijk
Respect moet je afdwingen! REPCED!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, en dat is hetzelfde verhaal: meneer is asociaal en houdt geen rekening met anderen, maar verwacht wel dat we respect tonen voor hem en dus niet in de tuin gaan zitten enzo
Ik denk dat hij wat dat betreft wel wel een beetje respect beide kanten op kunnen verwachten
Duidelijker dan dit kan het niet worden DKquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is een biertaxi? Een soort als een bierfiets maar dan 18+?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er stond laatst in de Gelderlander een stuk over de goedkoopste pompen. Wij hadden geluk, omdat hier een aantal pompen bij elkaar zit. Nijmegen-Oost is vrij duur schijnbaar. Dat verbaasde mij wel, omdat je dan binnen 10 minuten in Duitsland kan tanken.
Aan de andere kant, eerlijk tellen loont ook. Als rijden je 25 cent per kilometer kost, ben je natuurlijk idioot als je 20km gaat rijden om vijf euro voordeel te scoren (want net over de grens is het voordeel nihil inderdaad, Kleve scheelt alweer een paar cent misschien). Ik rij dan in principe ook niet 'om', om goedkoper te gaan tanken. Zoek gewoon de goedkoopste waar ik in de buurt ben of zorg dat ik het goed uitkienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, maar direct over de grens is het ook niet echt goedkoper hoor, dan moet je toch al wel een stukje Duitsland in (Kleve ofzo).
Ik tank meestal bij de TinQ op de Hatertseweg, die kost gewoon weinig, maar nou bleek dat die Shell tegenover de 52 Degrees ook goedkoop was geloof ik
Ja, zoiets dacht ik al qua mrb. Wel dure verzekering, relatief. Ik betaal iets meer dan 60 euro per maand, maar wel voor een jongere auto en meer km's... En niet heel veel schadevrije jaren ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
142 euro volgens de rekenhulpEn dan nog 51 euro voor WA+
De 1.9TD staat ook niet bekend als een zuinigheidswonder inderdaad. De 1.9D die vanaf '99 geleverd is scheelt alweer behoorlijk. Overigens is mijn motor niet veel nieuwer...model stamt uit 1998, al is de mijne wat later geproduceerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef IrishBastard het volgende:
Dan moet jouw auto trouwens wel echt een stuk zuiniger zijn wil dat wat uithalen
Als ik namelijk eenzelfde model in diesel zou rijden zou ik 322 euro aan MRB betalen, en dan zal hij reëel gezien 1 op 14 lopen (1 op 15,9 opgegeven gecombineerd gebruik). Dan scheelt het aan brandstof met de huidige prijzen 25 euro per maand ofzo, da's echt veel te weinig
En vergelijken met een auto (diesel) van jouw bouwjaar is sowieso niet echt haalbaar, want die zijn ten eerste al veel nieuwer/zuiniger (motorontwikkeling) en daarbij nog een heel pak geld duurder in aanschaf
Klote... heb je mooi voor niks zitten poetsen. Zo blijf je bezig. Nog even los van de rooklucht in de hut die niet heel prettig is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:57 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, ik heb die hoerenbuurman eens even verteld dat hij rekening moet houden met anderen. Verdomme 4 uur bezig geweest met het wassen (was nodig omdat die josti had gestookt en heel de auto onder de as zat van zijn vuur) en (uit)poetsen van de auto, ben ik net 3 kwartier thuis, zitten er weer allemaal asdeeltjes op die (doordat ze warm zijn) direct in mijn nieuwe waslaag smelten
Huisbaas gebeld dat ik ze goed zat ben, al een aantal keer aangegeven dat ze rekening met anderen moeten houden. De volgende keer zal ik óf hem niet zo vriendelijk benaderen, of de politie eens bellen
Dat valt ook wel weer meequote:
Ziekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
WHAT THE FUCK
Dus naast de verkoop van tweedehands auto's verhuur je ook dames of?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:26 schreef Mikkie het volgende:
In dat geval ga ik morgen even op pad voor een gouden ketting om het plaatje compleet te maken.
Hoeveel heeft IB je betaald?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:34 schreef Mikkie het volgende:
Verhuren? Verkopen is slimmer. Kleinere marges, maar minder te backtracen, jwtz.
Een dikke auto, waardoor 'ie nu zelf in een benzineslurpende Volvo rijdtquote:
IB zei laatst dat ie minder onderhoudskosten kwijt was aan zijn auto dan aan ene Y. en dat zijn auto minder zoop.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een dikke auto, waardoor 'ie nu zelf in een benzineslurpende Volvo rijdt
Bij mij zat ie vooral te mekkeren dat hoe ouder de auto werd, hoe meer beurten 'ie nodig had, maar dat het bij die Y. juist andersom wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IB zei laatst dat ie minder onderhoudskosten kwijt was aan zijn auto dan aan ene Y. en dat zijn auto minder zoop.
Je verkoopt zeker niet met garantie? Dat is hoi!balen voor IB!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij mij zat ie vooral te mekkeren dat hoe ouder de auto werd, hoe meer beurten 'ie nodig had, maar dat het bij die Y. juist andersom was.
De vraag is test je eerst alles zelf?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Garantie tot de deur. Reeds gebruikte producten worden onder geen beding teruggenomen. Als je klachten hebt gooi je het product maar weg. Maar hey, daar is de prijs ook naar.
Geen lid van de ANMB? Mikkie hosselt je auto zo aan de praat of aan de straat!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jeej wacht op de anwb .. wil niet meer starten terwijl de accu vol is.
Ook gedaan, maar hij was echt doodquote:Op zaterdag 26 maart 2011 06:07 schreef Mikkie het volgende:
Maar geen bier voor mensen meer dus.
Je had nog met een hamer op de startmotor kunnen tikken, dat wil vaak ook nog helpen!
Als ik wil weten wat een Rituals kost dan bel ik Mikkie wel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:25 schreef Rituals het volgende:
Ik was net bij de AH XL met de zelfscanners. Komt er een man naar me toe en zegt tegen mij 'even scannen hoor' terwijl hij dat apparaat op me richt.![]()
![]()
![]()
Twee tellen later: 'Zooo, dat is ook niet duur'![]()
Je hebt hem toch wel duidelijk maar netjes vertelt waar hij die scanner kon stopppen? toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:25 schreef Rituals het volgende:
Ik was net bij de AH XL met de zelfscanners. Komt er een man naar me toe en zegt tegen mij 'even scannen hoor' terwijl hij dat apparaat op me richt.![]()
![]()
![]()
Twee tellen later: 'Zooo, dat is ook niet duur'![]()
Volgens mij had hij daar zelf ook al wilde ideeen voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel duidelijk maar netjes vertelt waar hij die scanner kon stopppen? toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudiaanse verspreking! Jij zou morgane wel eens willen handscannen zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook gedaan, maar hij was echt dood![]()
@ -edit waarom zei ik morgane ::? - bedoelde Rituals ') !!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens mij had hij daar zelf ook al wilde ideeen voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben nu een beetje teleurgesteld CP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |