Text Only Bi-atch!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. je hebt de OPEN NIEUW DEEL knop nog niet gevonden?
Ik zit thuis.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een fonkelnieuwe BMW GS op de kop getikt voor weinig, kan dat ook?
Misschien hč...misschien (maar het kan aan mij liggen hoor, silly me), moet je vooral niet te letterlijk ingaan op een grap. Je hapt nogal. Denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
1100gssen worden niet meer gemaakt, dus fonkelnieuw is onmogelijk als hij het over de motor van Mr.Mo heeft, en als hij denkt dat hij fonkelnieuw is omdat hij hem zogenaamd heeft overgekocht heeft hij z'n ogen niet in z'n kop zitten
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien hč...misschien (maar het kan aan mij liggen hoor, silly me), moet je vooral niet te letterlijk ingaan op een grap. Je hapt nogal. Denk ik.
Misschien wel ja. Sterker nog. Helemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien hč...misschien (maar het kan aan mij liggen hoor, silly me), moet je vooral niet te letterlijk ingaan op een grap. Je hapt nogal. Denk ik.
Haha ja dat is zo'n drukke weg enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
'zelfs de hatertseweg'wat schattig!
Blij dat je 't leuk vond
oh nee hoor, ik leg alleen uit waarom z'n grap faaltquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gezien de intentie, was de grap prima. Dat ie op detailniveau niet klopt, maakt geen drol uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh nee hoor, ik leg alleen uit waarom z'n grap faalt
Faal zou ik het niet noemen, sorry als het te vroeg is voor geintjes, though.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh nee hoor, ik leg alleen uit waarom z'n grap faalt
Da's vlotquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Word net door de politie gebeld; de GS van René is ook gevonden![]()
Dat valt nogal niet tegen! Afhankelijk van de schade natuurlijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
nice! Dat is toch een beetje goed nieuws, ondanks al dat gedoe met de diefstalquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Die is terug gevondenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef Julaz het volgende:
Om me ook maar gelijk in Nijmeegse gesprekken te mengen; wat is er met iemands motor gebeurd?
Swarma heeft altijd wel een plekje beschikbaar voor een studente culturele antropologiequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef Julaz het volgende:
Hey allen, ik zit er aan te denken om in Nijmegen te gaan studeren komend jaar. Volgende week ga ik naar de open dag aan de Radboud en misschien blijf ik het weekend in Nijmegen om een beetje rond te kijken en dergelijke. Hebben jullie nog tips voor een leuk weekend? Ik zoek ook eigenlijk een hostel of zoiets om te verblijven. Ben benieuwd naar jullie meningen over Nijmegen om te studeren, ik ga misschien de opleiding Culturele Antropologie doen!
Heb je haar ook de Hortus Arcadië laten zien? Dat is naast het park zelf. Daar is meer flora te vinden en ook iets meer privé voor de fauna.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef Swine het volgende:
Zon = park brakkestein + picknick + kleedje + chickie
Erg verleidelijk, heeft hij ook plaats voor een kerel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Swarma heeft altijd wel een plekje beschikbaar voor een studente culturele antropologie
Misschien dat Yashaaa voor de verandering wel een ECHTE kerel wil?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Julaz het volgende:
[..]
Erg verleidelijk, heeft hij ook plaats voor een kerel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |