Text Only Bi-atch!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. je hebt de OPEN NIEUW DEEL knop nog niet gevonden?
Ik zit thuis.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een fonkelnieuwe BMW GS op de kop getikt voor weinig, kan dat ook?
Misschien hè...misschien (maar het kan aan mij liggen hoor, silly me), moet je vooral niet te letterlijk ingaan op een grap. Je hapt nogal. Denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
1100gssen worden niet meer gemaakt, dus fonkelnieuw is onmogelijk als hij het over de motor van Mr.Mo heeft, en als hij denkt dat hij fonkelnieuw is omdat hij hem zogenaamd heeft overgekocht heeft hij z'n ogen niet in z'n kop zitten
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien hè...misschien (maar het kan aan mij liggen hoor, silly me), moet je vooral niet te letterlijk ingaan op een grap. Je hapt nogal. Denk ik.
Misschien wel ja. Sterker nog. Helemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien hè...misschien (maar het kan aan mij liggen hoor, silly me), moet je vooral niet te letterlijk ingaan op een grap. Je hapt nogal. Denk ik.
Haha ja dat is zo'n drukke weg enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
'zelfs de hatertseweg'wat schattig!
Blij dat je 't leuk vond
oh nee hoor, ik leg alleen uit waarom z'n grap faaltquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gezien de intentie, was de grap prima. Dat ie op detailniveau niet klopt, maakt geen drol uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh nee hoor, ik leg alleen uit waarom z'n grap faalt
Faal zou ik het niet noemen, sorry als het te vroeg is voor geintjes, though.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh nee hoor, ik leg alleen uit waarom z'n grap faalt
Da's vlotquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Word net door de politie gebeld; de GS van René is ook gevonden![]()
Dat valt nogal niet tegen! Afhankelijk van de schade natuurlijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
nice! Dat is toch een beetje goed nieuws, ondanks al dat gedoe met de diefstalquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Die is terug gevondenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef Julaz het volgende:
Om me ook maar gelijk in Nijmeegse gesprekken te mengen; wat is er met iemands motor gebeurd?
Swarma heeft altijd wel een plekje beschikbaar voor een studente culturele antropologiequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef Julaz het volgende:
Hey allen, ik zit er aan te denken om in Nijmegen te gaan studeren komend jaar. Volgende week ga ik naar de open dag aan de Radboud en misschien blijf ik het weekend in Nijmegen om een beetje rond te kijken en dergelijke. Hebben jullie nog tips voor een leuk weekend? Ik zoek ook eigenlijk een hostel of zoiets om te verblijven. Ben benieuwd naar jullie meningen over Nijmegen om te studeren, ik ga misschien de opleiding Culturele Antropologie doen!
Heb je haar ook de Hortus Arcadië laten zien? Dat is naast het park zelf. Daar is meer flora te vinden en ook iets meer privé voor de fauna.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef Swine het volgende:
Zon = park brakkestein + picknick + kleedje + chickie
Erg verleidelijk, heeft hij ook plaats voor een kerel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Swarma heeft altijd wel een plekje beschikbaar voor een studente culturele antropologie
Misschien dat Yashaaa voor de verandering wel een ECHTE kerel wil?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Julaz het volgende:
[..]
Erg verleidelijk, heeft hij ook plaats voor een kerel?
Chillen in het gras was voldoende floraquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je haar ook de Hortus Arcadië laten zien? Dat is naast het park zelf. Daar is meer flora te vinden en ook iets meer privé voor de fauna.
Swarma woont erg klein dus ik denk niet dat het zal gaan passenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Julaz het volgende:
[..]
Erg verleidelijk, heeft hij ook plaats voor een kerel?
'' hangmat''? Apartquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Swine het volgende:
[..]
Chillen in het gras was voldoende floraVolgende keer mag gaat de hangmat weer uit
Ja gewoon een echte!quote:
Ik dacht dat hangmat een codewoord wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja gewoon een echte!![]()
Exclusief die chick, die probeer ik zelf te regelen alleen dan in blonde uitvoering
[ afbeelding ]
Voor mijn overweldigend kloppend lid ?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hangmat een codewoord was![]()
Hangmat! Baardzak!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Voor mijn overweldigend kloppend lid ?!![]()
Dan had ik 'hang' toch niet gebruikt denk ik
MIquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Voor mijn overweldigend kloppend lid ?!![]()
Dan had ik 'hang' toch niet gebruikt denk ik
Mental Image...N00bjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Waar MI voor staat kan ik niet opkomen.. Maar ik gok dat ik het grappig vind
Over geluk bij een ongeluk gesproken...!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
zo, net wezen kijken bij Houterman naast station Lent en alleen het contactslot is kapot/weg
De rest is helemaal in orde, oh, nee, wacht, ze hebben zijn topkoffer opengebroken en zijn EHBO-setje en 0,2l olie gejat
Wat een koningquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Swine het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)pan_hideaki_aka.html
Ja, inderdaad vanuit wijchen. Wtf was dat voor iets?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef Swine het volgende:
Gistermiddag nog meer mensen de oranje WK-F16 laag over zien vliegen?![]()
Wat een machtig apparaat blijft dat ook
Geen idee, misschien doet ie deze week wel rondjes Nederland om het patroitisme bij het volk weer op te laten leven, zodat het kabinet weer wat steun/begrip krijgt bij het besluit mee te doen aan dat Libië-gedoequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, inderdaad vanuit wijchen. Wtf was dat voor iets?
Wij hebben een dakterras en een balkon...en altijd zonquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil ook een dakterras.. Ik wil sowieso verhuizen!
een opblaasbad?....Als het geen risico is voor de winkel dr onder dan zou ik het gewoon doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:09 schreef morgane het volgende:
Ik heb een heel groot dakterras...mn huisgenootjes zitten nooit buiten dus heb 'm voor mezelf. Zou er eigenlijk een zwembad willen aanleggen
Oei, vooral met nekklachten is het goed uitkijken!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Dupje het volgende:
Gister mama uit het ziekenhuis opgehaald. Ben nu een dagje aan het mantelzorgenBlijkt toch dat ze een lichte beschadiging aan haar nekwervels heeft. En een zware hersenschudding. Complete rust dus, en daar zorg ik wel voor.
Vanavond met de bestuurder van de auto rond de tafel ivm verzekering enzo.
Ik heb ook altijd zon, zo ongeveer. Maar geen dakterras, geen balkon.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben een dakterras en een balkon...en altijd zon
Kijk wel even uit voor je dakbelasting. Vaak kan zo'n dakterras prima wat gewicht aan, maar met een gevuld opblaasbadje kan het gewicht op bepaalde punten wel risico's gaan opleveren. Iets met natuurkunde en puntbelasting, ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef morgane het volgende:
Haha, zie het gezicht van m'n huisgenootjes al voor me als ze thuiskomenmaar miss maar eens kijken naar zo'n opblaasbadje ja
Die twee punten inderdaad. Hopelijk je moeder er verder geen blijvende zaken aan overgehouden en herstelt het allemaal snelquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei, vooral met nekklachten is het goed uitkijken!
[..]
Kijk wel even uit voor je dakbelasting. Vaak kan zo'n dakterras prima wat gewicht aan, maar met een gevuld opblaasbadje kan het gewicht op bepaalde punten wel risico's gaan opleveren. Iets met natuurkunde en puntbelasting, ofzo.
Juust. Zo'n dak kan vaak wel een paar honderd kilo hebben, maar dan wel verspreid over het dak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef IrishBastard het volgende:
En een zwembadje is al gauw zo'n 300 kilo (300 liter water) wat je zomaar op een dak zet. Dan ga je er ook nog in liggen/stoeien met wat mensen en dan worden de krachten snel wat hoger
Dat hangt dan weer van de grootte van je zwembad af. Beter een flink zwembad met een bodempje dan een klein zwembad tot de rand toe vol.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die twee punten inderdaad. Hopelijk je moeder er verder geen blijvende zaken aan overgehouden en herstelt het allemaal snel
En een zwembadje is al gauw zo'n 300 kilo (300 liter water) wat je zomaar op een dak zet. Dan ga je er ook nog in liggen/stoeien met wat mensen en dan worden de krachten snel wat hoger
Dat had je nog niet laten weten neequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juust. Zo'n dak kan vaak wel een paar honderd kilo hebben, maar dan wel verspreid over het dak.
Overigens, IB, volgens mij had ik het nog niet laten weten maar onze shizzle is al een paar dagen binnen, staat hier rustig in de schuur.
Bwhehe, daar gaan de onderburen blij mee zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hangt dan weer van de grootte van je zwembad af. Beter een flink zwembad met een bodempje dan een klein zwembad tot de rand toe vol.
Kwestie van testen wat het dak kan hebben
Dan ondergaan de treinen een heuse Tsunami vrees ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehe, daar gaan de onderburen blij mee zijn
Mooie Japanfilmpjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan ondergaan de treinen een heuse Tsunami vrees ik
Wachten is net zo makkelijk, denk ik, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat had je nog niet laten weten neeBen je morgenmiddag thuis? Ik moet werken tot 16.00, kan het daarna wel even oppikken? Of we wachten even ergens tot volgende week als ik de rest ook heb
Komt goed danquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooie Japanfilmpjes
[..]
Wachten is net zo makkelijk, denk ik, toch?Ik ben er morgenmiddag ook niet, dus
.
Persoonlijk rooster? Das een van de echt weinige goede vooruitgang van de uni.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind net pas in student.ru.nl die roostershizzle die super makkelijk is![]()
nou, ik kan er dus nog 3 maanden van genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |