Echt? Ik had het verband nooit gelegd, maar nu je het zegt...quote:
Lekker rustgevend dat golfen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
Het gaat dus om kanaal 1 van Sport1 he? Dus dan moet je abonnee zijn om 24/7 naar het golf kanaal te kijken. Mwuaha.
vertel eens, hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach EL hebben is nog erger, dat hebben mensen al een jaar gratis
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kicken ze hebben de spaanse beketfinale ook!!!
Haha, prachtig is dat altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Echt? Ik had het verband nooit gelegd, maar nu je het zegt...
Het lijkt soms of hij gestoord wordt door de voetballers van Valencia of Madrid terwijl het menu aan het voordragen is.
"Hier vlak om de hoek - moet u écht eens proberen als u hier toevallig bent - kunt u de locale specialiteit proberen: gefrituurde inktvisballen in een soort whiskeysaus op een bedje van... euh... Forlan. Aangeraakt, corner. Maarre... die inkvis..."
Ja. Sport1Live en de simulcast Sport1LiveHD.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef betting het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Alleen kanaal 1 dus?
Da's niet zo mooi, en Borussia Dortmund-Hanover 96 zenden ze ook niet uit, wellicht wel op ZDF?quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:39 schreef Sportex het volgende:
http://www.sport1.nl/nieu(...)ereen-op-sport1.html
Hier staat van wel, eredivisie zenden ze niet uit op Sport1.
Mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:03 schreef YazooW het volgende:
Official
http://www.sport1.nl/nieu(...)ereen-op-sport1.html
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat de abonnees niet een vergoeding krijgen.
Het staat ook in het KPN blaadje en ik heb net het kanaal opgezocht en ik krijg beeldquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Shreyas het volgende:
Wellicht een slechte doorzichtige 1 april grap.
Let er maar eens goed op; tegenwoordig staat er altijd "Live".quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Nober het volgende:
Milan-Inter om 20:45 en om 23 uur Villarreal-Barcelona terwijl die wedstrijd om 22 uur begint en dan zetten ze er toch 'Live' bij!
Inderdaad, zwaar irritant is dat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:52 schreef LePoo het volgende:
[..]
Let er maar eens goed op; tegenwoordig staat er altijd "Live".
Echt heel schraal.
Dat is ook logisch, want Sport1/Film1 zijn niet verkrijgbaar via Digitenne. Te weinig bandbreedte.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:45 schreef yes-yes het volgende:
ligt het aan mij of klopt het dat het met Digitenne niet werkt ?
Aha, oke. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, want Sport1/Film1 zijn niet verkrijgbaar via Digitenne. Te weinig bandbreedte.
Alleen i-TV van KPN heeft Sport1 (televisie via ADSL).
Nu niet ga ik vanuit, alleen het eerste kanaal, dus maar 1 wedstrijd en met een beetje pech dezelfde als de NOS.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef BradSpit het volgende:
hoe zit het met de kwartfinales Champions League.. ikzelf heb nooit Sport1 gehad, maar volgens mij kon je met Sport 1 toch alle ChampionsLeague wedstrijden tegelijkertijd live kijken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |