Flikker op met je kut streams man.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef lebodhi het volgende:
[..]
Gewoon opzeggen en via live stream kijken,kan je altijd bier halen
Waar ik altijd EL op kijk heeft bijna dezelfde kut kwaliteit als de streams van EL zelf, werkt altijd en hapert nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:45 schreef LePoo het volgende:
[..]
Flikker op met je kut streams man.![]()
Kut beeld, kut geluid, werkt 50% van de keren, constant onderbrekingen (wegvallende verbindingen).
Dat jij te gierig bent en geen tientje per maand over hebt voor fatsoenlijk beeld, is jouw probleem.
Maar ga mensen niet aanraden om die baggerzooi op het internet te kijken.
Met SopCast werkt het gewoon prima hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:45 schreef LePoo het volgende:
[..]
Flikker op met je kut streams man.![]()
Kut beeld, kut geluid, werkt 50% van de keren, constant onderbrekingen (wegvallende verbindingen).
Dat jij te gierig bent en geen tientje per maand over hebt voor fatsoenlijk beeld, is jouw probleem.
Maar ga mensen niet aanraden om die baggerzooi op het internet te kijken.
Met een bitrate van lik m'n vestje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Met SopCast werkt het gewoon prima hoor.
Ik geloof daar nog steeds niet in omdat het wel extreem slecht zou zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 19:01 schreef betting het volgende:
ik geloof dat het een misplaatste 1 april grap is
Yesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:03 schreef YazooW het volgende:
Official
http://www.sport1.nl/nieu(...)ereen-op-sport1.html
Sierd de Vosquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Er een commentator op Sport1 die Spanje doet en altijd vertelt waar in de buurt van het stadion je lekker kunt eten en wat de plaatselijke specialiteit is. Geweldige man.
Kicken ze hebben de spaanse beketfinale ook!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:03 schreef YazooW het volgende:
Official
http://www.sport1.nl/nieu(...)ereen-op-sport1.html
Ja viel me ook al op, zouden ze niet gewoon stiekem hopen daar op die halve finale CL tussen Barca en Real?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kicken ze hebben de spaanse beketfinale ook!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |