Streams prefereren boven Sport 1 op je tvquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:28 schreef lebodhi het volgende:
kijk via live streams gratis en zie alles !!
En af en toe ook nog een hysterische Taiwanees als commentator.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Streams prefereren boven Sport 1 op je tv
Op de meeste streams kun je door een rode en een blauwe pixel nog net zien dat je Barcelona aan het kijken bent.
Lijkt me veel werk, want kan toch maar op 1 TV aangesloten worden enzo en is toch niet zo'n goede kwaliteit? Of kan het concurreren met digitale TV?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef Gekkebolle het volgende:
gewoon een dreambox-ontvanger nemen joh, kijk je alles gratis
Misschien dat ze voor die lui even Film1 kunnen opengooien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:50 schreef nikk het volgende:
Beetje jammer dat abonnees gewoon mpeten aftikken voor april.
Lijkt me niet. Sowieso heb ik al een combinatie pakket.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat ze voor die lui even Film1 kunnen opengooien?
Eens, hetzelfde met EL.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:50 schreef nikk het volgende:
Beetje jammer dat abonnees gewoon mpeten aftikken voor april.
Verwend, manquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Sowieso heb ik al een combinatie pakket.
De vaste klant geeft al aan dat hij het de investering waard vindt, terwijl al die andere mensen nog overtuigd moeten worden of gelokt etc etc.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, hetzelfde met EL.
Abonnees blijven constant de volle mep betalen, terwijl je overal wordt doodgegooid met aanbiedingen en kijkersdagen/kijkcodes etc.
Van de ene kant snap ik al die aanbiedingen wel maar de vaste abonnee krijgt nooit eens wat korting of iets in die richting.
Het kan ook averechts werken, vaste abonnees hebben zoiets van : Waarom moet ik zoveel betalen terwijl er bijna iedere maand wel ergens een aanbieding is dat je het voor 5 euro een maand kunt kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De vaste klant geeft al aan dat hij het de investering waard vindt, terwijl al die andere mensen nog overtuigd moeten worden of gelokt etc etc.
Oh, dat zou me ook niets verbazen, dat abonnees er inmiddels wel genoeg van hebben steeds de hoofdprijs te betalen terwijl anderen het regelmatig gratis kunnen ontvangen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het kan ook averechts werken, vaste abonnees hebben zoiets van : Waarom moet ik zoveel betalen terwijl er bijna iedere maand wel ergens een aanbieding is dat je het voor 5 euro een maand kunt kijken.
Ik ga het in ieder geval opzeggen voor de zomermaanden en daarna eens kijken hoeveel aanbiedingen er overal rond circuleren.
Precies.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, dat zou me ook niets verbazen, dat abonnees er inmiddels wel genoeg van hebben steeds de hoofdprijs te betalen terwijl anderen het regelmatig gratis kunnen ontvangen.
Dan kun je beter langdurige abonnees een 'korting' geven na 1 jaar ofzo: U heeft nu 12 maanden 12,50 per maand betaald voor onze zender. Daarvoor zijn we zo erg dankbaar, dat u de komende 2 maanden maar 5 euro per maand betaald! Met vriendelijke groet, Sport1!
En mensen die 2 jaar lid zijn geef je dan een iets grotere korting, en zo bouw je dat op, zodat je zorgt dat mensen die lid zijn, ook lid blijven, en dan na 3 jaar hebben ze een vaste korting verdiend ofzo...
Ik gok dat Sport 1 wel een of meerdere bedrijfseconomen o.i.d. in dienst heeft die exact hebben onderzocht in welk geval Sport 1 de meeste winst maakt. Want daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, dat zou me ook niets verbazen, dat abonnees er inmiddels wel genoeg van hebben steeds de hoofdprijs te betalen terwijl anderen het regelmatig gratis kunnen ontvangen.
Dan kun je beter langdurige abonnees een 'korting' geven na 1 jaar ofzo: U heeft nu 12 maanden 12,50 per maand betaald voor onze zender. Daarvoor zijn we zo erg dankbaar, dat u de komende 2 maanden maar 5 euro per maand betaald! Met vriendelijke groet, Sport1!
En mensen die 2 jaar lid zijn geef je dan een iets grotere korting, en zo bouw je dat op, zodat je zorgt dat mensen die lid zijn, ook lid blijven, en dan na 3 jaar hebben ze een vaste korting verdiend ofzo...
Ik gok van niet, aangezien het niet al te best gaat met het bedrijf.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik gok dat Sport 1 wel een of meerdere bedrijfseconomen o.i.d. in dienst heeft die exact hebben onderzocht in welk geval Sport 1 de meeste winst maakt. Want daar gaat het uiteindelijk om.
Ik zie een gat in de marktquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik gok van niet, aangezien het niet al te best gaat met het bedrijf.
Ik heb het inderdaad nog nergens bevestigd gekregen buiten de Veronica gids om?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wacht nog tot 1 april, het kan een naaistreek zijn...
Staat ingescanned en al op de vorige pagina, maar dan nog vind ik het niet echt betrouwbaar zolang het de enige bron is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil nog even extra bevestigen dat het daadwerkelijk in het Veronica Magazine staat.. Maar ik proef toch een flauwe 1 april grap smaak aan dit zaakje... Zal mij benieuwen, ik ben namelijk abonnee en ik word dan toch mooi even mooi van dik 10 euro bestolen
Ik dacht dat dat misschien een photoshop wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat ingescanned en al op de vorige pagina, maar dan nog vind ik het niet echt betrouwbaar zolang het de enige bron is.
(YazooW mocht het een 1 april grap zijn zeg je abonnement uit protest op!)
Flikker op met je kut streams man.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef lebodhi het volgende:
[..]
Gewoon opzeggen en via live stream kijken,kan je altijd bier halen
Waar ik altijd EL op kijk heeft bijna dezelfde kut kwaliteit als de streams van EL zelf, werkt altijd en hapert nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:45 schreef LePoo het volgende:
[..]
Flikker op met je kut streams man.![]()
Kut beeld, kut geluid, werkt 50% van de keren, constant onderbrekingen (wegvallende verbindingen).
Dat jij te gierig bent en geen tientje per maand over hebt voor fatsoenlijk beeld, is jouw probleem.
Maar ga mensen niet aanraden om die baggerzooi op het internet te kijken.
Met SopCast werkt het gewoon prima hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:45 schreef LePoo het volgende:
[..]
Flikker op met je kut streams man.![]()
Kut beeld, kut geluid, werkt 50% van de keren, constant onderbrekingen (wegvallende verbindingen).
Dat jij te gierig bent en geen tientje per maand over hebt voor fatsoenlijk beeld, is jouw probleem.
Maar ga mensen niet aanraden om die baggerzooi op het internet te kijken.
Met een bitrate van lik m'n vestje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Met SopCast werkt het gewoon prima hoor.
Ik geloof daar nog steeds niet in omdat het wel extreem slecht zou zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 19:01 schreef betting het volgende:
ik geloof dat het een misplaatste 1 april grap is
Yesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:03 schreef YazooW het volgende:
Official
http://www.sport1.nl/nieu(...)ereen-op-sport1.html
Sierd de Vosquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Er een commentator op Sport1 die Spanje doet en altijd vertelt waar in de buurt van het stadion je lekker kunt eten en wat de plaatselijke specialiteit is. Geweldige man.
Kicken ze hebben de spaanse beketfinale ook!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:03 schreef YazooW het volgende:
Official
http://www.sport1.nl/nieu(...)ereen-op-sport1.html
Ja viel me ook al op, zouden ze niet gewoon stiekem hopen daar op die halve finale CL tussen Barca en Real?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kicken ze hebben de spaanse beketfinale ook!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |