quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat de abonnees niet een vergoeding krijgen.
Het staat ook in het KPN blaadje en ik heb net het kanaal opgezocht en ik krijg beeldquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Shreyas het volgende:
Wellicht een slechte doorzichtige 1 april grap.
Let er maar eens goed op; tegenwoordig staat er altijd "Live".quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Nober het volgende:
Milan-Inter om 20:45 en om 23 uur Villarreal-Barcelona terwijl die wedstrijd om 22 uur begint en dan zetten ze er toch 'Live' bij!
Inderdaad, zwaar irritant is dat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:52 schreef LePoo het volgende:
[..]
Let er maar eens goed op; tegenwoordig staat er altijd "Live".
Echt heel schraal.
Dat is ook logisch, want Sport1/Film1 zijn niet verkrijgbaar via Digitenne. Te weinig bandbreedte.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:45 schreef yes-yes het volgende:
ligt het aan mij of klopt het dat het met Digitenne niet werkt ?
Aha, oke. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, want Sport1/Film1 zijn niet verkrijgbaar via Digitenne. Te weinig bandbreedte.
Alleen i-TV van KPN heeft Sport1 (televisie via ADSL).
Nu niet ga ik vanuit, alleen het eerste kanaal, dus maar 1 wedstrijd en met een beetje pech dezelfde als de NOS.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef BradSpit het volgende:
hoe zit het met de kwartfinales Champions League.. ikzelf heb nooit Sport1 gehad, maar volgens mij kon je met Sport 1 toch alle ChampionsLeague wedstrijden tegelijkertijd live kijken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |