Een anderhalf jaar terug ofzo gingen we vaak niet verder dan topic 6 of 7 ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja ik ben helemaal niet gewend dat we zoveel topics hebbenZag die hele eerst v niet
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
I. Ghost Ship
II. Pirates of the Caribbean
III.
IV.
V.
VI. Cast Away
VII. Poseidon
VIII. Titanic
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
III. the hunht for red october
IV. triangle, dacht ik nog wel aan
V. open water 2
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Gillingham het volgende:
2 Master and Commander: The Far Side of the World?
4 Speed 2: Cruise Control
8 Titanic
Hehe klopt, maar dat is wel de bootquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:58 schreef Gillingham het volgende:
Het eiland van Cast Away heeft toch niet van die strandhutjes?
Er zijn twee wachtenden voor u.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
4 = Speed deel 2 toch ??
Edit: oh wacht, te laat.![]()
ShaoliN +1quote:
Behalve de Titanic natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:10 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Iedere boot kan onder water ..... theoretisch!
Ze dachten toch eerst van niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die kon juist héél goed onder water!
Die zijn goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
4 = Dirty Harry.
6 = No Country for Old Men.
2, 4 , 5, 6 zijn goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:25 schreef hornage het volgende:
1 Tropical Thunder
2 Doom
3 Face/Off
4 Dirty Harry
5 Men In Black
6 No Country for Old Men
Old Painless.quote:
Precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Commando gok ik, aangezien Asap het punt krijgt.
ok, dacht vanwege de quote van Predator dat Sam het punt kreeg en dat 3 nog niet was geradenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Commando gok ik, aangezien Asap het punt krijgt.
Ik had er het liefst een dubbele quote van gemaakt, maar de layout laad nogal bagger hier vandaag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:45 schreef Patch het volgende:
[..]
ok, dacht vanwege de quote van Predator dat Sam het punt kreeg en dat 3 nog niet was geraden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef Dopekoe het volgende:
1. Bloodsport
2. Wrong Bet
3 Streetfighter
4. universal Soldier
5.
6.
7 Time Cop
8
Das ff snel
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
4 = Universal Soldier?
5 = Pirates of the Caribbean 3?
Naja, zijn van die herkenbare films hequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef ShaoliN het volgende:
Volgens mij heb ik net zo'n slechte smaak als Dopekoe.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef Patch het volgende:
1 = lijkt me een komedie
2 = geen idee, is dat Andre the Giant?, lijkt er wel op
3 = Streetfighter
4 = Universal Soldier
5 = Rambo 3?
6 = Mad Max?
7 = TimeCop
8 = Lance Henriksen, maar welke film?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef ShaoliN het volgende:
1 = Bloodsport
3= Street Fighter
4 = Universal Soldoer
5 is Kickboxer
7 Timecop?
En Asap zei van niet...quote:
Gemist...., dan heeft Dopekoe het puntquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef Patch het volgende:
[..]
En Asap zei van niet...
8 is niet Hard Target dus?
Als Wrong Betquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
8 lionheart? of is dat dezelfde film als legionaire?
Hij is 1 van de Qissi broers, Tong Po (Kickboxer) is een anderequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef Patch het volgende:
[..]
En Asap zei van niet...
Had al zo'n vermoeden dat ie te makkelijk zou zijnquote:
Bekende kop, maar daar blijft het ook bij....quote:
Dan zal ik er wel naast zitten. Moest er direct aan denken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef Patch het volgende:
[..]
En Asap zei van niet...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:14 schreef Gillingham het volgende:
Is dat zo ja? Lijkt er inderdaad wel op.
Lee van Cleef
For a Few Dollars More
For a Fist Full of Dollars
Met die van Patch erbijquote:
Dat dacht ik als eerste, maar ik herken het plaatje niet...quote:
Sam +1quote:
Het zijn je favoriete films geef nou maar toequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat dacht ik als eerste, maar ik herken het plaatje niet...
Niet dat ik plaatjes van Sissi of the Sound of music zou herkennen
Elke dag kijk ik er weer naarquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het zijn je favoriete films geef nou maar toe
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef Gillingham het volgende:
E Requiem for a Dream![]()
F Blood Diamond![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij is Phoenix die film waarin drie twintigers op reis/avontuur gaan. Maar heb geen idee meer hoe die heet.
Malcolm Mcdowel?, Kiefer Sutherland, Joaquin Phoenix en Kurt Russell ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een van de films is ook met Dr. Loomis
Een met Agent Bauer
Een met Johnny Cash
Een met een passagier van een van die scheepjes van Asap
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef Asap het volgende:
[..]
Malcolm Mcdowel?de wel coole Dr. Loomis natuurlijk
, Kiefer Sutherland
, Joaquin Phoenix
en Kurt Russell ofzo?Die nog bekendere boot
quote:
Kate, maar Little Children hebben we ondertussen alquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:58 schreef Asap het volgende:
Leonardo di Caprio dus?
Een Dario film... Ze speelt toch niet in Giallo? En de oude film al helemaal niet...
Een auto-ongeluk op een bepaalde weg die ook tevens de titel van de film is.quote:
Staat geen F hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
E is dan Little Children neem ik aan, niet F?
quote:
Nee hoor, anders duurt het nog jarenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef Doff het volgende:
Mag ik een gokje doen op de laatste, of is dat flauw?
quote:Er zijn van die films waarvan je denkt: hoe verzinnen ze het? Neem nu [...]. De plaats van handeling is een Texaans bejaardentehuis met twee bijzondere bewoners.
Hehe, mooi is dat. Dat ging wel heel snel.quote:
quote:Bubba Ho-Tep
Don Coscarelli
Er zijn van die films waarvan je denkt: hoe verzinnen ze het? Neem nu Bubba Ho-Tep. De plaats van handeling is een Texaans bejaardentehuis met twee bijzondere bewoners. De een is Elvis Presley. In de jaren zeventig liet hij zich vervangen door een dubbelganger om zo een rustig leven in de marge te kunnen leiden, maar het contract ging verloren, hij kreeg een ongeluk, zijn vervanger ging de pijp uit, en sindsdien ligt The King met een gezwel op zijn penis te verpieteren in bed. De andere bewoner is J.F. Kennedy. Hij overleefde de aanslag in Dallas, maar politieke tegenstanders zagen hun kans schoon om hem in een neger te veranderen. De twee bejaarden moeten het vervolgens opnemen tegen een duivelse mummie die in hun bejaardentehuis rondspookt en de zielen van de bewoners via hun anus opsnuift. Bent u daar nog? Deze idioterie, naar een roman van Joe R. Lansdale (van wie David Lynch en Ridley Scott tevergeefs ander werk trachtten te verfilmen), pakt in de handen van Don Coscarelli (Phantasm) verrassend sterk uit. Mede dankzij de hoofdrollen van Bruce Campbell (als Elvis) en de eminente Ossie Davis (Kennedy) ontrolt zich een weemoedig verhaal verteld over twee mannen die vol wroeging terugkijken op een leven vol gemiste kansen en onrecht, en tenslotte besluiten nog één keer vol gas te geven. Dat gaat gepaard met de nodige gortdroge humor, waarbij vooral Campbell werkelijk geniaal op dreef is. Of hij nu mijmert over de goede oude tijd, goedkeurend zijn eerste erectie in 20 jaar aanschouwt, of een werkelijk hemeltergende wandeling met zijn looprek maakt, hij heeft niet alleen de lachers op zijn hand, maar weet tevens het hart van de kijker te raken. En dat is gezien de banale materie geen sinecure. De dubbel-dvd zit volgeplamuurd met prima extra's, waarbij Campbell (beter bekend als Ash uit de Evil dead-films) wederom een sterrol vervult. Verder een aantal docu's, aandacht voor Brian Tylers aangename Americana-soundtrack en veel audiocommentaar. Een prima presentatie van een cultfilm in spe. Want het staat als een paal boven water dat Bubba Ho-Tep binnen luttele jaren die status bezit.
Mike Lebbing
Primaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef Gillingham het volgende:
Van dat soort vragen mag je wel een reeks maken Doff.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
II Conan the Barbarian
III End of Days
VIII The Running Man
IX Total Recall
X Last Action Hero
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
I Raw Deal
IV The Sixth Day
V Conan the Destroyer
VI Eraser
VII Red Heat
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die eerste zegt me voorlopig nog heel weinig.
I Collateral Damage?
quote:
Yep.quote:
quote:Het einde kennen we natuurlijk al: bloed. Regisseur [...] heeft zo z'n fascinaties, blijkt uit zijn eerdere werk: genesis and catastrophy, darkness falls, rings, [...] en dead asleep. Maar goed, het verhaal. Twee jongens staan op het punt naar Vietnam te worden verscheept - het is 1969 - maar voordat ze dat doen, willen ze nog een nachtje met hun vriendinnetjes doorbrengen.
quote:Het einde kennen we natuurlijk al: bloed. Regisseur Jonathan Liebesman heeft zo z'n fascinaties, blijkt uit zijn eerdere werk: genesis and catastrophy, darkness falls, rings, the texas chainsaw massacre: the beginning en dead asleep. Maar goed, het verhaal. Twee jongens staan op het punt naar Vietnam te worden verscheept - het is 1969 - maar voordat ze dat doen, willen ze nog een nachtje met hun vriendinnetjes doorbrengen. Logisch. Minder logisch, zeg maar gerust totaal onverwacht, is dat de jongens en hun meisjes 's nachts autopech krijgen op een verlaten weggetje. En ook een rare speling van het lot: ergens in de buurt is net kortgeleden dementerend psychopaat Thomas Hewitt ontslagen in de lokale vleesfabriek en dat heeft Hewitts humeur geen goed gedaan. Eerst klust Hewitt wat met de voorman van de fabriek, maar als zijn eveneens psychopathische oom dan drie van de vier kids ontvoert en bij hem op de stoep aflevert - Hewitt heeft dan inmiddels de naam van Leatherface aangenomen - raakt de beste man helemaal door het dolle heen.
Nummertje 13quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Gillingham het volgende:
Mars Attacks! is nog niet genoemd.
Maar ben er niet op uit om een punt te stelen.
In zes seconden...quote:
[RT-consensus]quote:[...] is a fine example of a top-notch director and actor out of their elements, in a sappy romantic comedy lacking in charm and humor.
quote:Alternately, you could do your laundry, which would be just as exciting and possibly more dramatic.
quote:[acteur] trying to twinkle may not be the most unsettling thing on the big screen this season, but it's up there.
quote:A pleasant enough diversion if you can get past the 'Borat'-like embarrassment of slapstick moments.
quote:Could be packaged alongside Under the Tuscan Sun and sold with matching, his-and-hers fluffy bathrobes.
quote:If this is 'A [...]', please spare us a bad one.
Ik heb de film wel gezien en het is geen bioscoop film maar meer een zondagmiddag film die je toevallig op tv voorbij ziet komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:54 schreef Doff het volgende:
Als ik die recensies zo lees ben ik blij dat ik de film niet gezien heb.
Welke was het nou?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jeetje, niet zo snel Sands
Sands+1
Stand Maart 2011:
48 Gillingham
45 SamuelofSEK
39 Patch
35 Asap
30 Doff
20 Firefox1
16 Robby87
16 Michelangelo2
15 Dopekoe
11 picodealion
11 SaintOfKillers
10 DragonFodder
9 hornage
9 ShaoliN
9 Sands
8 lamers
8 Tem
6 tombolafan
6 Baszh
5 Timwonnacott
4 wyccie
4 InTrePidIvity
4 Hulkio
3 Flitspaal
3 YellowBlacks
3 HilarityEnsues
2 Little_Miss_Naughty
2 Miss-MacPhisto
1 Haarklip
1 Montresor
1 Ivotje
1 serge.pol
1 victorinox
1 raggare
1 Teddy80
Kloptquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Doff het volgende:
James and the Giant Peach ook. Zijn naam is me even ontschoten.
De film wel met die letters en in die volgorde maar de regisseur is met een Squote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Doff het volgende:
![]()
![]()
Iets met een C en/of O? Een korte achternaam. Max. twee lettergrepen. Heel frustrerend dit.
quote:
quote:
Wat is er lol?quote:
Hij lacht naar je http://www.imdb.com/name/nm0783139/quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:00 schreef Doff het volgende:
Dat het er op deze manier uit moest komen.
Sands +1quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef Sands het volgende:
Who is afraid of the Virginia Woolf?
Butterfield 8
The Flinstones
The Taming Of The Shrew
Giant
Maar goed dat ik nog niet zo heel lang geleden nu.nl heb gelezenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Doff het volgende:
[..]
Sands +1
Stand Maart 2011:
48 Gillingham
45 SamuelofSEK
39 Patch
35 Asap
31 Doff
20 Firefox1
16 Robby87
16 Michelangelo2
15 Dopekoe
11 picodealion
11 SaintOfKillers
10 DragonFodder
10 Sands
9 hornage
9 ShaoliN
8 lamers
8 Tem
6 tombolafan
6 Baszh
5 Timwonnacott
4 wyccie
4 InTrePidIvity
4 Hulkio
3 Flitspaal
3 YellowBlacks
3 HilarityEnsues
2 Little_Miss_Naughty
2 Miss-MacPhisto
1 Haarklip
1 Montresor
1 Ivotje
1 serge.pol
1 victorinox
1 raggare
1 Teddy80
Ik snap wel dat je LFB zegt hoor, lijkt er best wel op.quote:
Achja, het begint allemaal met een gezonde dosis interesse hè. Ik ging er ook vanuit dat in elk geval iemand er even naar had gekeken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar goed dat ik nog niet zo heel lang geleden nu.nl heb gelezen
Anders zou ik niet verder dan 2 gekomen zijn
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:26 schreef Robby87 het volgende:
The Shawshank Redemption
Ace Ventura
Leon
Pulp Fiction
Forrest gump
The Mask
True Lies?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Doff het volgende:
Pulp Fiction
The Shawshank Redemption
Forrest Gump
Ace Ventura
Leon
The Mask
True Lies
Edward Scissorhands?1990
Ik heb gewoon geen flauw idee. Die jaartallen vergeet ik altijd.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef Haarklip het volgende:
Pulp Fiction
The Shawshank Redemption
Forrest Gump
Ace Ventura
Leon
The Mask
True Lies
Four Weddings and a Funeral
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
Pulp Fiction
The Shawshank Redemption