Hmmmm.... Had wat mij betreft mogen lukken, dat bloeden.....quote:
Ik vind dat helemaal niet erg. Ben te langzaam om nieuwe te openen.quote:
Of je beeld Jo af met een stopcontact in haar rug voor de backstekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iemand handig in het maken in het maken van photoshop gifjes.
Hoofdje van Jo erop en achteruit laten steppen, dan heb je een backstep-Jo
[ afbeelding ]
Met een paar rake klappen is het ook goed programmeren.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder heeft een cursus NLP gedaan.. joanna is ook geprogrammeert me dunkt door mama.
dat is wel een stuk boeiender dan de moeder van Joquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef Flow3r het volgende:
Sharon vraagt aan Mo: heb jij ook 2 mannen genomineerd?
Mo zegt; ja, maar ik zeg geen namen want daar heb ik zo mijn redenen voor.
Mo heeft Sharon genomineerd, ik hop dat het ooit nog uit komt
Ik moet jou nog gelijk geven wat betreft dat Joanna niet genomineerd staat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een paar rake klappen is het ook goed programmeren.....
Joanna noemt dat dus afgestudeerd in de psychologie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder heeft een cursus NLP gedaan.. joanna is ook geprogrammeert me dunkt door mama.
Ja, verhaal van de nacht van de dag voor oma doodging komt weer voorbij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is wel een stuk boeiender dan de moeder van Jo
hou me op de hoogte, want heb nu alleen tv met geluid aan
Is al goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet jou nog gelijk geven wat betreft dat Joanna niet genomineerd staat.
Er is al een leuke fake van Jo met een stekker in haar mond en titel "Bekstekker"quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Of je beeld Jo af met een stopcontact in haar rug voor de backstekker
Echt? (veamer kwam bij mij tussendoor)quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Joanna noemt dat dus afgestudeerd in de psychologie.
Hmmmquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is al een leuke fake van Jo met een stekker in haar mond en titel "Bekstekker"
Ja, Joanne is ook begonnen met die opleiding', ze gaat 4 keer per jaar naar die psycholoog.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt? (veamer kwam bij mij tussendoor)
Iets met zoden en dijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, Joanne is ook begonnen met die opleiding', ze gaat 4 keer per jaar naar die psycholoog.
Ook dat ze zegt: mijn moeder vind het niet erg dat ik het vertel, ze had 7 miskramen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:09 schreef snetje het volgende:
ik blijf het nog steeds raar vinden dat de moeder van Jo haar heeft opgegeven voor deze RLS?
moet ze der moeder even goedpraten ofzo??
Beetje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ook dat ze zegt: mijn moeder vind het niet erg dat ik het vertel, ze had 7 miskramen...
Beetje bizar vind ik het wel.
Dan laat die zich ook door meerdere kerels naaien lijkt me!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ook dat ze zegt: mijn moeder vind het niet erg dat ik het vertel, ze had 7 miskramen...
Beetje bizar vind ik het wel.
Dat is wel een heel vreemde conclusie. Kun je die onderbouwen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:12 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Dan laat die zich ook door meerdere kerels naaien lijkt me!!!
haha, zelfde als gisteren alleen is de hond veranderd in een aap??quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke-Alarm... Nexttttt
Hebben we Jo gehad, nu krijgen we de tsunami van verhalen van Aafke.
ja, want die moeder heeft alles meegemaakt zei ze net nogquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel een heel vreemde conclusie. Kun je die onderbouwen?
Plassen... komt vast zo weer de set op lopen.quote:
Willem heeft het begrip matennaaier een flinke push gegeven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
ik ken niemand persoonlijk die dit prog ook kijkt. was anders ook wel benieuwd als iemand alleen de tv uitzendingen bekeek.
weet nog dat met de eerste BB mijn buuf helemaal gek was van willem. ik was gewoon echt kwaad op haar
je kan er iig doodziek van wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan je ook doodgaan van een overdosis Joanna??
2 vrienden van mij, ze wilden eigenlijk al stoppen met kijken, tot ze die actie van geer gister zagen. Voor de rest vinden ze er geen ruk aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
ik ken niemand persoonlijk die dit prog ook kijkt. was anders ook wel benieuwd als iemand alleen de tv uitzendingen bekeek.
weet nog dat met de eerste BB mijn buuf helemaal gek was van willem. ik was gewoon echt kwaad op haar
Geef ze eens ongelijk. FOK! maakt het leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 vrienden van mij, ze wilden eigenlijk al stoppen met kijken, tot ze die actie van geer gister zagen. Voor de rest vinden ze er geen ruk aan.
Zij komen weer niet op Fok!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:19 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. FOK! maakt het leuk.
Jij bent best raar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:21 schreef schurk65 het volgende:
die rat gaat ook naar bed, ze wil weer lekker liggen luisteren naar M&M s naaipartij zodat ze dat in de groep weer lekker ff kan melden!! RATalert!!!!
klopt, zag ooit in dr videodagboek dat ze zei dat ze zich nog nooit zo goed opgenomen in een groep had gevoeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura had als doel haar verjaardag in het huis.
Heeft thuis zeker ook geen vrienden.
Yep, en ik hoorde haar een keer zeggen dat ze tot 2 jaar geleden nooit vrienden/ vriendinnen heeft gehad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt, zag ooit in dr videodagboek dat ze zei dat ze zich nog nooit zo goed opgenomen in een groep had gevoeld
of iets in die strekking
Lukt haar nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik met Aafke bij de vuurkorf moest zitten.
Ik: "Aafke?"
Aafke: "Ja?"
Ik: "Wil je 1000Euro uit mijn kluis?"
Aafke: "Jawel."
Ik: "Dan moet je 2 uur je bek dichthouden..."
Gaggen?quote:
en wat is daar triest aan ?, het is triest dat je ze niet gebruikt als je ze mee hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:29 schreef suzi1 het volgende:
te triest, naast guido had maik dus ook al condooms meegenomen
Volgens Aafke ligt ze er al.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo had dus al op de bank moeten liggen.. Voor de aflossing!
nee, niet boos, meer de draak steken metquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:30 schreef schurk65 het volgende:
mo weer boos, wat?? met voorbedachte rade het huis in met condooms!!
Ze dacht zeker en mij met de blote sabel nemen!!??
het huis ingaan denkend dat je gaat neuken vind ik aardig triestquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
en wat is daar triest aan ?, het is triest dat je ze niet gebruikt als je ze mee hebt.
Gezien de toon van haar eerste reactie is er een goede kans dat dit later nog een vervolg krijgt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:30 schreef schurk65 het volgende:
mo weer boos, wat?? met voorbedachte rade het huis in met condooms!!
En de manier hoe ze het beschreefquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Van haar zus mag Laura geen seks op tv hebben.
En hij heeft ze dus NIET gebruikt bij mo!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
en wat is daar triest aan ?, het is triest dat je ze niet gebruikt als je ze mee hebt.
Pas op dat Sharon dat niet ziet, misschien heeft ze uitstel gekregen om een boek in het zwembad te gooien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
Ik vind het te saai dus ik ga maar wat lezen.
zei ze dat? (nu met 2 streams incl geluid en dit topic kan ik t soms niet echt meer volgen)quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura gaat geen seks hebben, al zal dat vast heel moeilijk worden.
.
vind ik niet als je vrijgezel bent, maar ik ga dan ook niet zo'n huis in om met mn bek op tv te komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het huis ingaan denkend dat je gaat neuken vind ik aardig triest
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:35 schreef mootie het volgende:
En toch, als ik daar in huis zat, was ik vast de Laura van het gezelschap.
Yep.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zei ze dat? (nu met 2 streams incl geluid en dit topic kan ik t soms niet echt meer volgen)
ik de aafke... als ik bezopen ben val ik ook tig keer op mn smoel en weet de volgende dag niks meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:35 schreef mootie het volgende:
Met een open relatie moet het ook kunnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
vind ik niet als je vrijgezel bent, maar ik ga dan ook niet zo'n huis in om met mn bek op tv te komen
dan ben ik wel de Sharon.. ik wil echt niet de Jo of Mo zijn!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik de aafke... als ik bezopen ben val ik ook tig keer op mn smoel en weet de volgende dag niks meer
over pusknijpen hebben we het dan maar even niet
Tnx, kan ik ook weer lekker slapenquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:33 schreef Coos het volgende:
Nou, deze cap heb ik nog even voor LS gemaakt.
[ afbeelding ]
Maar goed dat wij weten dat het marshmallows zijn.![]()
Nu echt weg.
Ben ik even blij dat ik als eerste mocht kiezen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan ben ik wel de Sharon.. ik wil echt niet de Jo of Mo zijn!!
die slaapt al!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:39 schreef suzi1 het volgende:
ik zoek een gerard, is die hier aanwezig?!
Akveor, denk ik. Of Gert!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:39 schreef suzi1 het volgende:
ik zoek een gerard, is die hier aanwezig?!
de naam gert kan ik me niet zo snel voorhalen, maar ik lees jullie ook meestal alleen lettend op de ava'squote:
ik dacht het ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jep, hij zei slimpie. en ik dacht ook wat jij dacht dus
Jij lijkt mij meer iemand die iedereen op z'n plaats wijst.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:35 schreef mootie het volgende:
tja die denkt ook, bij de volgende live uitzending dringt het waarschijnlijk bij Mo door dat iedereen duidelijk kan zien hoe Maik dr aan het bangen is, dan zal hij wel weer een tijdje op moeten houden... tot er weer drank is natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:44 schreef schurk65 het volgende:
ja want mo: ik mag niet slapen, kan je wel wakker houden zegt horney maik!
Ja, zou zelfs al voor gedrukt zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:47 schreef suzi1 het volgende:
gaan ze nu het rijtje af wie geen miljonairs zijn en werd daar gerard ook tussen genoemd
Is niet mijn idee hoor, is van een buuf, die ook SST kijkt en die vindt mijn karakter precies hetzelfde als Gerard. Alleen Gerard is knapper zegt ze.quote:
Whehe echt niet, ben heel introvert. Ik ga lekker een boekje lezen enzulks.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij lijkt mij meer iemand die iedereen op z'n plaats wijst.
Dat als er iemand naast je zit te roddelen dat je dan zegt, "doe dat maar in de tuin, dit is de kamer van de gezelligheid..."
Neenee en nog eens nee. Peter is lief.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
PeterNB lijkt mij een hele geschikte Servio.
dus je hebt ook een beetje servio in jequote:Op woensdag 23 maart 2011 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe echt niet, ben heel introvert. Ik ga lekker een boekje lezen enzulks.
Ja, ze zou gevoel voor mode en stijl hebben, zie jij het?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:50 schreef suzi1 het volgende:
ja aafke was kledingadviseuse ofzo staat me nog half bi
vreemd wel toch ja
Dat is dan ook wel weer zo, maar niets is wat het lijkt he? Hij zet zijn principes ook wel aan de kant voor 100.000 Euro om een keer een valse nicht te spelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Neenee en nog eens nee. Peter is lief.
You're kidding me right?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ze zou gevoel voor mode en stijl hebben, zie jij het?
Tsssk, ik vind Aakfe echt afschuwelijk gekleed, behoorlijk ordi zo nu en dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:50 schreef suzi1 het volgende:
ja aafke was kledingadviseuse ofzo staat me nog half bi
vreemd wel toch ja
Yes I did. Ik ga slapen. Fijne voortzetting!quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Yes I did. Ik ga slapen. Fijne voortzetting!![]()
Ik denk dat Coos het wel leuk vindt om Servio te spelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo, maar niets is wat het lijkt he? Hij zet zijn principes ook wel aan de kant voor 100.000 Euro om een keer een valse nicht te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lijkt mij meer iets om Karim te doen. Coos zal er ook niet voor terugdeinzen om in z'n blote reet het zwembad in te springen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Coos het wel leuk vindt om Servio te spelen.
en zn pipi in een gitaar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die lijkt mij meer iets om Karim te doen. Coos zal er ook niet voor terugdeinzen om in z'n blote reet het zwembad in te springen.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk een 69 met smaakje voor Mo
Verder als "Daar komen de schutters" kom ik niet met Karim. Of is daar ook een Bollywoodversie van?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:56 schreef mootie het volgende:
Ze hebben nog steeds de clini-clown in hun hoofd. Karim wordt nu gelinkt aan het leger?
quote:
En nog wel meer. Heeft hij afgekeken van de tactiek van Gerard.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:28 schreef mootie het volgende:
Waarom speculeren ze nu over Servio als travestiet, dat heeft Servio toch allang verteld.
hoeveel is iets?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:39 schreef Mita het volgende:
Een liedje als je iets terug gaat vindt je de titel
he heet dat nr en wie zingt het dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:48 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/1516/Muzikale+clue?show=video
Mag je blij zijn dat je het vanmiddag niet hebt gezien. Zat ze overal te pulken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:43 schreef Vinamp het volgende:
Stop met pulken aan je gezicht, krentenbol!
Deze clue hoort dus bij Sharon. Dit betekent dat haar missie die je in de daily live te zien kreeg is mislukt.quote:
Dat weet ik bijna zeker, zoals ze terugkwam van de KVquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:51 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Deze clue hoort dus bij Sharon. Dit betekent dat haar missie die je in de daily live te zien kreeg is mislukt.
ze hoefde alleen nog maar een boek te laten verdrinken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:52 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat weet ik bijna zeker, zoals ze terugkwam van de KV
DW
Ja was vast het boek van Gerard. Zou ze wel niet gedurfd hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze hoefde alleen nog maar een boek te laten verdrinken?
huizen nog meer boeken in het huis ,en was boek of tijdschrift ik had die glossy gepaktquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:53 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ja was vast het boek van Gerard. Zou ze wel niet gedurfd hebben
Ja valt me ook mee van flip.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip zegt wel eerlijk tegen Mo dat Katrina fout is, omdat hij dat al heeft gegokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |