Hmmmm.... Had wat mij betreft mogen lukken, dat bloeden.....quote:
Ik vind dat helemaal niet erg. Ben te langzaam om nieuwe te openen.quote:
Of je beeld Jo af met een stopcontact in haar rug voor de backstekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iemand handig in het maken in het maken van photoshop gifjes.
Hoofdje van Jo erop en achteruit laten steppen, dan heb je een backstep-Jo
[ afbeelding ]
Met een paar rake klappen is het ook goed programmeren.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder heeft een cursus NLP gedaan.. joanna is ook geprogrammeert me dunkt door mama.
dat is wel een stuk boeiender dan de moeder van Joquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef Flow3r het volgende:
Sharon vraagt aan Mo: heb jij ook 2 mannen genomineerd?
Mo zegt; ja, maar ik zeg geen namen want daar heb ik zo mijn redenen voor.
Mo heeft Sharon genomineerd, ik hop dat het ooit nog uit komt
Ik moet jou nog gelijk geven wat betreft dat Joanna niet genomineerd staat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een paar rake klappen is het ook goed programmeren.....
Joanna noemt dat dus afgestudeerd in de psychologie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder heeft een cursus NLP gedaan.. joanna is ook geprogrammeert me dunkt door mama.
Ja, verhaal van de nacht van de dag voor oma doodging komt weer voorbij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is wel een stuk boeiender dan de moeder van Jo
hou me op de hoogte, want heb nu alleen tv met geluid aan
Is al goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet jou nog gelijk geven wat betreft dat Joanna niet genomineerd staat.
Er is al een leuke fake van Jo met een stekker in haar mond en titel "Bekstekker"quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Of je beeld Jo af met een stopcontact in haar rug voor de backstekker
Echt? (veamer kwam bij mij tussendoor)quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Joanna noemt dat dus afgestudeerd in de psychologie.
Hmmmquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is al een leuke fake van Jo met een stekker in haar mond en titel "Bekstekker"
Ja, Joanne is ook begonnen met die opleiding', ze gaat 4 keer per jaar naar die psycholoog.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt? (veamer kwam bij mij tussendoor)
Iets met zoden en dijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, Joanne is ook begonnen met die opleiding', ze gaat 4 keer per jaar naar die psycholoog.
Ook dat ze zegt: mijn moeder vind het niet erg dat ik het vertel, ze had 7 miskramen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:09 schreef snetje het volgende:
ik blijf het nog steeds raar vinden dat de moeder van Jo haar heeft opgegeven voor deze RLS?
moet ze der moeder even goedpraten ofzo??
Beetje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ook dat ze zegt: mijn moeder vind het niet erg dat ik het vertel, ze had 7 miskramen...
Beetje bizar vind ik het wel.
Dan laat die zich ook door meerdere kerels naaien lijkt me!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ook dat ze zegt: mijn moeder vind het niet erg dat ik het vertel, ze had 7 miskramen...
Beetje bizar vind ik het wel.
Dat is wel een heel vreemde conclusie. Kun je die onderbouwen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:12 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Dan laat die zich ook door meerdere kerels naaien lijkt me!!!
haha, zelfde als gisteren alleen is de hond veranderd in een aap??quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke-Alarm... Nexttttt
Hebben we Jo gehad, nu krijgen we de tsunami van verhalen van Aafke.
ja, want die moeder heeft alles meegemaakt zei ze net nogquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel een heel vreemde conclusie. Kun je die onderbouwen?
Plassen... komt vast zo weer de set op lopen.quote:
Willem heeft het begrip matennaaier een flinke push gegeven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
ik ken niemand persoonlijk die dit prog ook kijkt. was anders ook wel benieuwd als iemand alleen de tv uitzendingen bekeek.
weet nog dat met de eerste BB mijn buuf helemaal gek was van willem. ik was gewoon echt kwaad op haar
je kan er iig doodziek van wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan je ook doodgaan van een overdosis Joanna??
2 vrienden van mij, ze wilden eigenlijk al stoppen met kijken, tot ze die actie van geer gister zagen. Voor de rest vinden ze er geen ruk aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
ik ken niemand persoonlijk die dit prog ook kijkt. was anders ook wel benieuwd als iemand alleen de tv uitzendingen bekeek.
weet nog dat met de eerste BB mijn buuf helemaal gek was van willem. ik was gewoon echt kwaad op haar
Geef ze eens ongelijk. FOK! maakt het leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 vrienden van mij, ze wilden eigenlijk al stoppen met kijken, tot ze die actie van geer gister zagen. Voor de rest vinden ze er geen ruk aan.
Zij komen weer niet op Fok!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:19 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. FOK! maakt het leuk.
Jij bent best raar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:21 schreef schurk65 het volgende:
die rat gaat ook naar bed, ze wil weer lekker liggen luisteren naar M&M s naaipartij zodat ze dat in de groep weer lekker ff kan melden!! RATalert!!!!
klopt, zag ooit in dr videodagboek dat ze zei dat ze zich nog nooit zo goed opgenomen in een groep had gevoeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura had als doel haar verjaardag in het huis.
Heeft thuis zeker ook geen vrienden.
Yep, en ik hoorde haar een keer zeggen dat ze tot 2 jaar geleden nooit vrienden/ vriendinnen heeft gehad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt, zag ooit in dr videodagboek dat ze zei dat ze zich nog nooit zo goed opgenomen in een groep had gevoeld
of iets in die strekking
Lukt haar nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik met Aafke bij de vuurkorf moest zitten.
Ik: "Aafke?"
Aafke: "Ja?"
Ik: "Wil je 1000Euro uit mijn kluis?"
Aafke: "Jawel."
Ik: "Dan moet je 2 uur je bek dichthouden..."
Gaggen?quote:
en wat is daar triest aan ?, het is triest dat je ze niet gebruikt als je ze mee hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:29 schreef suzi1 het volgende:
te triest, naast guido had maik dus ook al condooms meegenomen
Volgens Aafke ligt ze er al.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo had dus al op de bank moeten liggen.. Voor de aflossing!
nee, niet boos, meer de draak steken metquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:30 schreef schurk65 het volgende:
mo weer boos, wat?? met voorbedachte rade het huis in met condooms!!
Ze dacht zeker en mij met de blote sabel nemen!!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |