En nog wel meer. Heeft hij afgekeken van de tactiek van Gerard.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:28 schreef mootie het volgende:
Waarom speculeren ze nu over Servio als travestiet, dat heeft Servio toch allang verteld.
hoeveel is iets?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:39 schreef Mita het volgende:
Een liedje als je iets terug gaat vindt je de titel
he heet dat nr en wie zingt het dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:48 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/1516/Muzikale+clue?show=video
Mag je blij zijn dat je het vanmiddag niet hebt gezien. Zat ze overal te pulken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:43 schreef Vinamp het volgende:
Stop met pulken aan je gezicht, krentenbol!
Deze clue hoort dus bij Sharon. Dit betekent dat haar missie die je in de daily live te zien kreeg is mislukt.quote:
Dat weet ik bijna zeker, zoals ze terugkwam van de KVquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:51 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Deze clue hoort dus bij Sharon. Dit betekent dat haar missie die je in de daily live te zien kreeg is mislukt.
ze hoefde alleen nog maar een boek te laten verdrinken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:52 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat weet ik bijna zeker, zoals ze terugkwam van de KV
DW
Ja was vast het boek van Gerard. Zou ze wel niet gedurfd hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze hoefde alleen nog maar een boek te laten verdrinken?
huizen nog meer boeken in het huis ,en was boek of tijdschrift ik had die glossy gepaktquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:53 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ja was vast het boek van Gerard. Zou ze wel niet gedurfd hebben
Ja valt me ook mee van flip.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip zegt wel eerlijk tegen Mo dat Katrina fout is, omdat hij dat al heeft gegokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |