Ja, ze zou gevoel voor mode en stijl hebben, zie jij het?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:50 schreef suzi1 het volgende:
ja aafke was kledingadviseuse ofzo staat me nog half bi
vreemd wel toch ja
Dat is dan ook wel weer zo, maar niets is wat het lijkt he? Hij zet zijn principes ook wel aan de kant voor 100.000 Euro om een keer een valse nicht te spelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Neenee en nog eens nee. Peter is lief.
You're kidding me right?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ze zou gevoel voor mode en stijl hebben, zie jij het?
Tsssk, ik vind Aakfe echt afschuwelijk gekleed, behoorlijk ordi zo nu en dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:50 schreef suzi1 het volgende:
ja aafke was kledingadviseuse ofzo staat me nog half bi
vreemd wel toch ja
Yes I did. Ik ga slapen. Fijne voortzetting!quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Yes I did. Ik ga slapen. Fijne voortzetting!![]()
Ik denk dat Coos het wel leuk vindt om Servio te spelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo, maar niets is wat het lijkt he? Hij zet zijn principes ook wel aan de kant voor 100.000 Euro om een keer een valse nicht te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lijkt mij meer iets om Karim te doen. Coos zal er ook niet voor terugdeinzen om in z'n blote reet het zwembad in te springen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Coos het wel leuk vindt om Servio te spelen.
en zn pipi in een gitaar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die lijkt mij meer iets om Karim te doen. Coos zal er ook niet voor terugdeinzen om in z'n blote reet het zwembad in te springen.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk een 69 met smaakje voor Mo
Verder als "Daar komen de schutters" kom ik niet met Karim. Of is daar ook een Bollywoodversie van?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:56 schreef mootie het volgende:
Ze hebben nog steeds de clini-clown in hun hoofd. Karim wordt nu gelinkt aan het leger?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |