Toen zat je nog niet in dienst toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dat wig excisie is dus wat ze bij mij hebben gedaan.
Want?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er nog.. Kon de laatste post niet maken ivm iPad
Nee, is gedaan voor ik in dienst kwam en in het ziekenhuis waar jij net die pdf hebt gejat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen zat je nog niet in dienst toch?
En hopelijk ook niet in Havelte?
Kan wel. Maar dan op de oude manier. Knippen en plakken uit de wiki.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De vorige keer kon ik toen geen nieuw topic openen...
Truste.quote:
Lotusss!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Lotusss het volgende:
Ik werd door Cobra4 gesommeerd om hier een kijkje te komen nemen...
Mooi, de aflossing. Ik ga maffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer thuis. Lange dag op het werk...
Dat doe ik even morgen uitgebreidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Welkom
Je begrijpt dat we nog wel verwachten dat je jezelf even netjes voor gaat stellen?
Avond PS.quote:Op woensdag 23 maart 2011 05:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is het bij jullie noug nóg geen zomertijd?
Laatste weekend van maart, laatste weekend van oktoberquote:Op woensdag 23 maart 2011 05:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is het bij jullie noug nóg geen zomertijd?
't Lijkt wel op necrofilie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
Ook hier bedtijd. Voor de overblijvers een foto van neukende kikkers:
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze gewoon bezig met het boodschappenlijstje hoorquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon bezig met het boodschappenlijstje hoor
Jij had liever een filmpje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef Soempie het volgende:
Ze ligt er in elk geval bij als een zak aardappelen.
Denk dat het weinig verschil maakt.quote:
Nou ja, misschien zie je ze dan allebei bewegen en hoor je ze kreunen, dan lijkt het in ieder geval geen necrofilie meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk dat het weinig verschil maakt.
Weet jij dan wat voor geluid een orgasmerende kikker maakt?quote:
Hij heeft in de afgelopen 12 uur natuurlijk al een stuk of 30 vrouwtjes afgewerkt, die baas, dus dan is het inderdaad wel begrijpelijk dat ie ff wil chillenquote:En misschien zat zij wel het afgelopen half uur bovenop, wilde ff rusten en raakt hij nu gewoon het goede plekje!
Ik weet alleen van het kwaaken en kwakkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet jij dan wat voor geluid een orgasmerende kikker maakt?
Ja. En jij?quote:
In welke kleur kwakt een kikker eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik weet alleen van het kwaaken en kwakken
kan ik beter wel aan beginnen, voordat ik die domme lach op mijn kop moet uitleggenquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan ik beter wel aan beginnen, voordat ik die domme lach op mijn kop moet uitleggen
Om 14.00 uur pas.quote:
Dan ben ik al weer bijna klaarquote:
je zit in de ploegendienst?quote:
Vandaag maar een half dagje, dus ben om half 7 ook alweer thuis. Moest eigenlijk gewoon de hele dag, maar een collega had de uren harder nodig dan ik, dus hebben we geruild.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je zit in de ploegendienst?![]()
Dan tot tien ur vanavond neem ik aan? Waneer ga je de nacht in?
*fapfapfap*quote:
Hij heeft toch geen kermit / miss piggy knuffels he ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Is het al 17:00 uur en daarna heel snel half 9? Ik ben moe en wil graag op de bank liggen. Lennon heeft vannacht van 1 tot 3 liggen spoken om onbekende reden.Niet goed voor je nachtrust..
nee, dat niet..quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen kermit / miss piggy knuffels he ?
Nope... het blijft angstig stil... Peace heeft er geen vertrouwen in, ik nog wel...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog nieuws van het kattenfront Diaan?
Onze verwachtingen zijn nu al hooggespannen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Oeh poezels!
Even voorstellen : Ik ben Lotusss, DEF Modje met tieten (en ballen ook), 26 jaartjes, student en helaas - niet vrijgezel!
als je dat zelf helaas vind, daar is wel iets aan te doen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Oeh poezels!
Even voorstellen : Ik ben Lotusss, DEF Modje met tieten (en ballen ook), 26 jaartjes, student en helaas - niet vrijgezel!
die rare beestjes kunnen zomaar een week wegblijven en dan weer aan komen wandelen alsof er niks gebeurd is, dus laten we daar dan maar op hopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... het blijft angstig stil... Peace heeft er geen vertrouwen in, ik nog wel...
Yep!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi Lotus
Welkom
Jij post met Cobra in het DEF forum als ik zo moet gokken?
Hmz, ik zie in fobo wel pussy maar geen tieten. Pure misleiding dit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onze verwachtingen zijn nu al hooggespannen.
Yeps!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die rare beestjes kunnen zomaar een week wegblijven en dan weer aan komen wandelen alsof er niks gebeurd is, dus laten we daar dan maar op hopen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die rare beestjes kunnen zomaar een week wegblijven en dan weer aan komen wandelen alsof er niks gebeurd is, dus laten we daar dan maar op hopen
Merci!quote:
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Oeh poezels!
http://news.sciencemag.or(...)t-gives-.html?ref=hpquote:"In the 1950s, scientist Stanley Miller conducted a series of experiments in which he zapped gas-filled flasks with electricity. The most famous of these, published in 1952, showed that such a process could give rise to amino acids, the building blocks of proteins. But a later experiment, conducted in 1958, sat on the shelf--never analyzed by Miller. Now, scientists have gone back and analyzed the sludge at the bottom of this flask and found even more amino acids than before--and better evidence that lightning and volcanic gasses may have helped create life on Earth."
Ahhh denk je even dat ie terecht is......... en dan toch niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben net gebeld door iemand die wist dat er ergens een kat was komen aanlopen.. zwart met wit befje, een aanhankelijke kat en met halsbandje om. Is het halsbandje rood.Micky heeft een zwart/wit halsbandje om.
Ja, is behoorlijk kut. Begon net van binnen te juichen!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhh denk je even dat ie terecht is......... en dan toch niet.
Ik hoop dat ie zoals TM zegt, gewoon een flinke ontdekkingsreis aan het maken is.
Hebben jullie de dierenambulance al wel gebeld?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Het heeft lang geduurd maar Elizabeth Taylor is dood.
Wij hadden gisteren ook weer een pubquiz...en eindelijk weer eens gewonnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, heb het gisteren nog over haar gehad, in de pubquiz. Bizar toch....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren ook weer een pubquiz...en eindelijk weer eens gewonnen
Maar er zat geen vraag over haar bij.
Ik ga misschien vanavond weer. Vorige week 4e van de 19 geworden, niet onaardig. Wel is mijn team eigenlijk altijd slecht in de muziekronde wat ons al meer dan eens de overwinning heeft gekostquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]deed je ook de murphy's quiz?
Wij hadden haar bedacht als een van de dames in de plaatjesronde.
En wij stonden de hele tijd heel hoog, en zijn toen naar de 6e plaats gekelderdvan de 9 teams.
Ik vind dat de politie in zo'n geval wel het recht heeft om gericht te schieten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
En een echte Suske en Wiske bankroof:
http://www.nu.nl/binnenla(...)aak-bataviastad.html
Ze rammen een hek, laten het pinautomaat ontploffen, steken hun auto in de fik, vluchten in een andere auto en worden achtervolgd. Politie moet de achtervolging staken want de boeven hebben kraaiepoten op de weg gegooid
Oeh ja maar dat verschilt ook altijd vreselijk. We hebben wel eens een ronde franse muziek gehad, en nu was het een paar keer actuele (538)muziekquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga misschien vanavond weer. Vorige week 4e van de 19 geworden, niet onaardig. Wel is mijn team eigenlijk altijd slecht in de muziekronde wat ons al meer dan eens de overwinning heeft gekost
Als Lotus-slachtoffer?quote:
Nee! Het is ook geen muggenzifterij...quote:
Op naar haar geliefde Michael.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Het heeft lang geduurd maar Elizabeth Taylor is dood.
Vroeger waren alle vrouwen mooi...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ze was vroeger wel een hele mooie vrouw vind ik...
Dat is inderdaad redelijk watquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drie kwartier video capturen levert een bestand op van 40 gig. Tikje aan de hoge kant, dus tijd voor compressie!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is inderdaad redelijk wat14 meg per seconde!
Niet als je daartoe geen rechten hebt c.q. jij niet de createur van die PDF bent...quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
40 gig, sodeju
Hoe kan ik in een pdf-bestand tekst wijzigen? Wil een andere tekst in bladmuziek plakken
Ja, Murphy's. Wij hadden deze keer etende mensen. Ik ga er vanuit dat je nu de "oude" fotos had?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]deed je ook de murphy's quiz?
Wij hadden haar bedacht als een van de dames in de plaatjesronde.
En wij stonden de hele tijd heel hoog, en zijn toen naar de 6e plaats gekelderdvan de 9 teams.
Hehe, het is al een oud liedje en voor een goed doel; promotie van een Duitse vriend. We hebben in steenkolenduits een andere tekst op dit nummer gezet en dat gaan we vrijdag voor m zingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet als je daartoe geen rechten hebt c.q. jij niet de createur van die PDF bent...
Een PDF kan je wel in Photoshop openen waarbij je de teksten, die waarschijnlijk boven/onder de muziekbalken staan, verwijderd/wit kalkt en dan nieuwe teksten er over heen zet.
Maar het mag natuurlijk niet, zal wel copyright op die bladmuziek/-teksten zitten...
He? Ik dacht dat die quiz landelijk was?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Murphy's. Wij hadden deze keer etende mensen. Ik ga er vanuit dat je nu de "oude" fotos had?
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij ons WAS het 1 punt voor band, 1 punt voor nummer...en dat is nu teruggebracht naar 0,5 per stuk. Volgens mij stond het niet lekker in de regels aangegeven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga misschien vanavond weer. Vorige week 4e van de 19 geworden, niet onaardig. Wel is mijn team eigenlijk altijd slecht in de muziekronde wat ons al meer dan eens de overwinning heeft gekost
Die quiz is ook landelijk, maar de fotos waar jij het over hebt, is van vorige week bij ons. Niet iedere kroeg krijgt dezelfde week dezelfde vragen(wat jammer is vanwege cheaten) en ook niet iedere kroeg doet het op dezelfde dagquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He? Ik dacht dat die quiz landelijk was?
Ik was heel goed in de foto'smet als resultaat dat we maar 1 niet wisten (Susan Sarandon)
Hoeveel tekst is het?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehe, het is al een oud liedje en voor een goed doel; promotie van een Duitse vriend. We hebben in steenkolenduits een andere tekst op dit nummer gezet en dat gaan we vrijdag voor m zingen
Die van Diaan zit er helaas niet tussen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
Deze tijdens mijn wandeling genomen. Kun je goed zien waar de zon het meeste van de dag vandaan komt. Het zijn katjes.
[ afbeelding ]
Te flauwquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Diaan zit er helaas niet tussen...
ohjaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]mogguh PS! Wanneer krijgt jouw dagboek een update?
Hier is het ook 1 voor artiest, 1 voor titel. Als ik zelf een quiz maak (zo eens per maand) gebruiken we die alternatieve puntentelling. Anders is de muziekronde veel te overpowered wat mij betreft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij ons WAS het 1 punt voor band, 1 punt voor nummer...en dat is nu teruggebracht naar 0,5 per stuk. Volgens mij stond het niet lekker in de regels aangegeven.
Daaromquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier is het ook 1 voor artiest, 1 voor titel. Als ik zelf een quiz maak (zo eens per maand) gebruiken we die alternatieve puntentelling. Anders is de muziekronde veel te overpowered wat mij betreft.
Ja, nu lopen we dus gelijk.quote:De 'oude' foto's hadden wij vorige week. Dan is het ergens een keer omgedraaid, eerder kreeg jij op dinsdag de vragen die ik de woensdag er voor had gehad
Ik slaap praktisch altijd goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, dat was een pittig stukje teruglezen zeg
Etc, hoe is het vandaag? Beetje geslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch moest je stiekem lachen...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
De AA kerk!?Eigenlijk is het zelfs Der Aa-Kerk geloof ik. En nee, ik word nooit snel bruin. Wordt veel sneller roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
De AA kerk!?Bezopen zal je bedoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.s. weekend is daar het Whisky Festival Noord Nederland dat ik helaas moet missen wegens ook leuke Whisky cruise. Maar alle internationale toppers op whisky gebied zijn vanaf vrijdag in de AA kerk...
O ja, DER AA kerk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zelfs Der Aa-Kerk geloof ik. En nee, ik word nooit snel bruin. Wordt veel sneller rood
Zie je, potentiele drankverslaafde...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja ik heb een tas gekregen bij de stand van HTG (Holland Trading Group) met o.a. een flesje whiskyDewar's White Label
Hebben de Duitsers een kerk in Groningen dan?quote:
Aha!quote:
Kachel even flink opstoken helpt niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef TradeMarkie het volgende:
het vogeltje leeft nog, maar hij stoort nogal, zit me toch een potje te fladderen in de schoorsteen...
er zit dus geen kachel/haard onder, het is alleen een kanaal met een afdekplaat in het plafond van de begane grond.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kachel even flink opstoken helpt niet?
Ik wou nog die der das AA kerk schrijven...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben de Duitsers een kerk in Groningen dan?
Dan zoutzuur van bovenaf er in gieten maar...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
er zit dus geen kachel/haard onder, het is alleen een kanaal met een afdekplaat in het plafond van de begane grond.
dat geeft weer vlekken op je plafond...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zoutzuur van bovenaf er in gieten maar...
Dan heel veel plezier met je vogel...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat geeft weer vlekken op je plafond...
Bos nat stro aansteken en erbij houden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
er zit dus geen kachel/haard onder, het is alleen een kanaal met een afdekplaat in het plafond van de begane grond.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Voedselen, worteltjesbroccoli met tartaargehaktbal en gebakken appies...
quote:
De tweede is vanaf de kant van de Korenbeurs, voor de duidelijkheidquote:
Waar hebben ze dat kerkhof gelaten danquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ook wel bekend van het Aa-Kerkhof op het Monopolybord he
Tof. De Weight Watchers bv moeten het vaak doen met wijk centrums. Wat een verschil.quote:
quote:De naam is afgeleid van de vlakbij stromende Drentsche Aa, die deel uitmaakt van de Groninger Diepenring.
Ah. Zo komt het Friese Zurich natuurlijk ook aan zijn naam. Het ligt vlakbij het "echte" Zurich.quote:
Ik denk dat de korenbeurs daar bovenop gezet isquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
De tweede is vanaf de kant van de Korenbeurs, voor de duidelijkheid
[..]
Waar hebben ze dat kerkhof gelaten dan
PS van Rijn in wording?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmmm mijn eerste schilder les zolang leve de Studio Art major
Geen plaatjequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef MadMaster het volgende:
Op diverse websites staat vandaag deze afbeelding.
Heb hem in 1998 zelf gemaakt (de foto van het gouden Amsterdammertje als monument in het weiland bij Beverwijk ook) en elk jaar schrik ik toch weer...
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
Ja.quote:
Zou wel tof zijn als PS de les begint door een verfroller uit haar tas te halen.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als PS de les begint door een verfroller uit haar tas te halen.
Neem het die Goldreyer eens kwalijk...quote:Op 8 september 1992 wordt de uitslag van een onderzoek door het Nederlands Forensisch Instituut openbaar gemaakt. Hieruit blijkt dat de Amerikaanse restaurateur Daniel Goldreyer het schilderij Who's afraid of Red Yellow and Blue III van Barnet Newman heeft overgeschilderd met een verfroller en gewone huis tuin en keukenverf. Het schilderij was in het Stedelijk Museum Amsterdam in 1986 door een overspannen bezoeker met een stanleymes beschadigd. De restauratieopdracht werd aan de gerenomeerde Goldreyer gegeven, deze 'restaureerde' het schilderij van Newman in vier jaar tijd voor een bedrag van 400.000 Euro in zijn atelier in New York.
Nog mooier zou zijn als later blijkt dat het origineel nu nog in zijn atelier staat, en dit gewoon een 'reserve' kopie isquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Neem het die Goldreyer eens kwalijk...
Gammarollertje: 5 euroquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Neem het die Goldreyer eens kwalijk...
Gammastraling: dodelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gammarollertje: 5 euro
Gammaverf: 30 euro
Ik ken geen Japanner die Ka-doing heet.quote:
Ka-duuk dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken geen Japanner die Ka-doing heet.
Als Hazzard een plaats in Japan is wel.quote:
Biohazard! Fukushima!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Hazzard een plaats in Japan is wel.
Ja en? Je leeft toch voor jezelf? Je kan alleen anderen gelukkig maken als je zelf gelukkig bent, je moet jezelf niet wegcijferen blablabla.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja. Hoi Lotusss
In ander nieuws: ik ben vandaag een coldhearted bitch genoemd die doet waar ze zin in heeft zonder rekening te houden met anderen. Niet in zoveel woorden, maar daar kwam het op neer.
Geloof me, het ligt ingewikkeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en? Je leeft toch voor jezelf? Je kan alleen anderen gelukkig maken als je zelf gelukkig bent, je moet jezelf niet wegcijferen blablabla.
In andere woorden, wat ik zou zeggen tegen die persoon: /care.
Maar dan nog, idd niet teveel van aantrekken. Dat zijn van die mensen die anderen het geluk niet gunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geloof me, het ligt ingewikkeldMaar ik probeer me er niet te veel van aan te trekken
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar dan nog, idd niet teveel van aantrekken. Dat zijn van die mensen die anderen het geluk niet gunnen.
Wil je mijn vriendinnetje worden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja. Hoi Lotusss
In ander nieuws: ik ben vandaag een coldhearted bitch genoemd die doet waar ze zin in heeft zonder rekening te houden met anderen. Niet in zoveel woorden, maar daar kwam het op neer.
lamaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje worden?
Laat die anderen lekker barsten...
Ik las batsenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje worden?
Laat die anderen lekker barsten...
Lekker!quote:
Jij hebt al een vriendje?quote:
Sorry, je bent kleiner dan mij dat vind ik stomquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriendje?
Maar je bent niet tevreden met hem en wilde graag op mijn aanbod voor Etcie in gaan?
Wat moet Etcie dan?
Achteraan in de rij aansluiten, ja...
Ik had verkeerd gelezen... vandaar de ninja edit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriendje?
Maar je bent niet tevreden met hem en wilde graag op mijn aanbod voor Etcie in gaan?
Wat moet Etcie dan?
Achteraan in de rij aansluiten, ja...
Ik ben 1.86.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sorry, je bent kleiner dan mij dat vind ik stom
Leeftijdsverschilquote:
Ik zie dat M. hem ook op zn hyves heeft staan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef MadMaster het volgende:
Op diverse websites staat vandaag deze afbeelding.
Heb hem in 1998 zelf gemaakt (de foto van het gouden Amsterdammertje als monument in het weiland bij Beverwijk ook) en elk jaar schrik ik toch weer...
[ afbeelding ]
Kleiner dan ik...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kenzie in jurk in het water met andere meid in jurk
Ik ben langer dan MM maar ook jonger .quote:
Kijk, kijk, kijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zijn reactie is ook wel een beetje te begrijpen denk ik? Al zou ik me er als ik jou was ook weer niet teveel van aantrekken, move onquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, kijk, kijk...
Probeer ik het voor je op te nemen, blijkt dat wat ze over je zeggen van dat cold hearted bitch die alleen aan zichzelf denkt dus toch waar is...
Dat verbaast me niks...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie dat M. hem ook op zn hyves heeft staan...
Kijk uit of ik roep Erwin Rommel erbij!quote:
Is dat je alter ego met lederen lieslaarzen, leren mantel en zweep?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk uit of ik roep Erwin Rommel erbij!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat je alter ego met lederen lieslaarzen, leren mantel en zweep?
Iedereen herinnert op z'n eigen manier, ik kijk later wel weer foto's...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft er nog meer foto's staan..
Ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Het is ook heel persoonlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen herinnert op z'n eigen manier, ik kijk later wel weer foto's...
Nee, het is het liefje van Lotusss. Maar de beschrijving klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat je alter ego met lederen lieslaarzen, leren mantel en zweep?
ErwinRommel is mijn liefje jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het is het liefje van Lotusss. Maar de beschrijving klopt.
Whut?quote:
quote:
quote:
quote:
Fijne avond!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga op de bank liggen en film kijken. Fijne avond nog.
Keep the pussy report coming in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga op de bank liggen en film kijken. Fijne avond nog.
Dudequote:
Ik mag niet vragen om een update over haar vermiste poes?quote:
Ik ga mijn energie daar niet aan verspillen. Is toch verspilde moeite.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je vervelen, check dan even @MariskadeHaas op Twitter en leef je uit. Heb ik ook gedaan, heerlijk die gristen debielen...
Vraag maar raak! En Cobra heeft me hierheen gehaald, dus het is zijn schuld!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je alleen maar oneliners of heb je ook nog wat te melden hier?
Ik heet geen Rommel en deel dus geen bevelen uit. Ik geef slechts tips...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga mijn energie daar niet aan verspillen. Is toch verspilde moeite.
Is niet zo bedoeld!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heet geen Rommel en deel dus geen bevelen uit. Ik geef slechts tips...
Ik heb mijn excuses al aangeboden aan de geestelijke beperkten omdat ik haar debiel noemde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je vervelen, check dan even @MariskadeHaas op Twitter en leef je uit. Heb ik ook gedaan, heerlijk die gristen debielen...
Plaats rust.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heet geen Rommel en deel dus geen bevelen uit. Ik geef slechts tips...
Wat ga je bijdragen aan de MEN SC c.q. wat is je toegevoegde waarde? En niet Cobra de schuld geven, ook hij heet geen Rommel (hoop ik)...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraag maar raak! En Cobra heeft me hierheen gehaald, dus het is zijn schuld!
Voor mensen met een spraakgebrek/Landmachters wel.quote:
Mijn toegevoegde waarde is dat ik heel veel parate triviantkennis heb. En goed op de hoogte ben van de actualiteiten. Welke eigenschappen wil je hier hebben dan? Elke slowchat is anders namelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ga je bijdragen aan de MEN SC c.q. wat is je toegevoegde waarde? En niet Cobra de schuld geven, ook hij heet geen Rommel (hoop ik)...
Was dat niet die ene die Jeanine Hennis-Plasschaert 'ongewild advies' gaf?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Met dat poppetje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was dat niet die ene die Jeanine Hennis-Plasschaert 'ongewild advies' gaf?
Ook, ja...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was dat niet die ene die Jeanine Hennis-Plasschaert 'ongewild advies' gaf?
Dat bedoel ik. Als ik die tweets van haar ga lezen, dan ga ik mezelf alleen maar opfokken. Is niet handig.quote:
Ik wil niks, maar ik probeer even te polsen wat we voor vlees in de kuip hebben. Ik ken je namelijk niet van MEN...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn toegevoegde waarde is dat ik heel veel parate triviantkennis heb. En goed op de hoogte ben van de actualiteiten. Welke eigenschappen wil je hier hebben dan? Elke slowchat is anders namelijk
Wel leuk en een Twitter-account bij haar dat ploft, is ook leuk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ik die tweets van haar ga lezen, dan ga ik mezelf alleen maar opfokken. Is niet handig.
Geen wonder dus dat ik kippenvel kreeg bij het horen van die naam.quote:
Ik ben dus Modje van DEF en post daar dus ook regelmatig in de SC en daar ken ik Cobra ook van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niks, maar ik probeer even te polsen wat we voor vlees in de kuip hebben. Ik ken je namelijk niet van MEN...
Voordat je de naam hoorde dacht je meteen aan voodoo-praktijken ofzoiets?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dus dat ik kippenvel kreeg bij het horen van die naam.
Ik gok dat ik haar naam herkende uit een reportage op tv. Maar dat staat in haar geval wel gelijk met voodoo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voordat je de naam hoorde dacht je meteen aan voodoo-praktijken ofzoiets?
Moeten we die hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ga je bijdragen aan de MEN SC c.q. wat is je toegevoegde waarde? En niet Cobra de schuld geven, ook hij heet geen Rommel (hoop ik)...
En ik heb Lotusss het advies gegeven ook hier eens te neuzen ivm de aanwezigheid van " onze" dokter wyccie. Dit ivm met de nieuwsgierigheid, ervaring en zucht naar kennis op medisch gebied van Lotusss.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben dus Modje van DEF en post daar dus ook regelmatig in de SC en daar ken ik Cobra ook van.
En ik zat al bij DEF toen ik wat met ErwinRommel kreeg. Dus ik ben wat dat betreft geen "aanhang"quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moeten we die hebbenDan ben ik tegenwoordig vooral soap-vermaak geloof ik
Je bent aanhang van C4quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik zat al bij DEF toen ik wat met ErwinRommel kreeg. Dus ik ben wat dat betreft geen "aanhang"
Euhm..... Geen commentaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moeten we die hebbenDan ben ik tegenwoordig vooral soap-vermaak geloof ik
Mijn laatste post in de DEF SC:quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik heb Lotusss het advies gegeven ook hier eens te neuzen ivm de aanwezigheid van " onze" dokter wyccie. Dit ivm met de nieuwsgierigheid, ervaring en zucht naar kennis op medisch gebied van Lotusss.
Ik ben dan weer zo dat ik het allemaal uit ga zoeken voordat ik überhaupt het medicijn inneemquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik weet dat dus niet daarom vroeg ik het ook
Damn, de verwachtingen zijn al gewekt. Ik weet eigenlijk maar heel weinig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
En ik heb Lotusss het advies gegeven ook hier eens te neuzen ivm de aanwezigheid van " onze" dokter wyccie. Dit ivm met de nieuwsgierigheid, ervaring en zucht naar kennis op medisch gebied van Lotusss.
Ik bedoel maarquote:
Nee, wel vervent EHBO'sterquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, de verwachtingen zijn al gewekt. Ik weet eigenlijk maar heel weinig.
Is Lotusss toevallig ook Lotus-patiënt?
Helemaal correct.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedoel maarGTST? As The World Turns? Niet nodig, check in bij MEN SC!!
Vergeleken bij ons weet jij 1000% meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, de verwachtingen zijn al gewekt. Ik weet eigenlijk maar heel weinig.
Ik snap wel dat jij een vrouw met ballen bent, maar er is een verschil tussen fervent en vervent.quote:
Jemig, ben echt BlondtQ vanavond.... spelfouten maak ik normaliter nooit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij een vrouw met ballen bent, maar er is een verschil tussen fervent en vervent.![]()
Als jij EHBO'er bent, weet jij meer over de kleine ongelukken dan ik. Ik heb slechts een korte studentencursus gehad waarvan ik al meer dan driekwart vergeten ben.
Rambo XXI?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
"There will be blood" op de Belg...blijft een retegoeie film
Dat valt mij inderdaad tegen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jemig, ben echt BlondtQ vanavond.... spelfouten maak ik normaliter nooit!
Ik schenk even nog een glas prosecco in, misschien dat het helpt... toen ik dat schreef had ik er pas net eentje op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat valt mij inderdaad tegen.
Als er iemand is die spelfouten maakt (in deze SC) dan ben ik dat wel.
Doe jij geneeskunde? Ben je al afgestudeerd (basis)arts? En zo ja, wat is je specialisatie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij een vrouw met ballen bent, maar er is een verschil tussen fervent en vervent.![]()
Als jij EHBO'er bent, weet jij meer over de kleine ongelukken dan ik. Ik heb slechts een korte studentencursus gehad waarvan ik al meer dan driekwart vergeten ben.
Je bent nu wel winstgevend?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Net met behulp van vriendje een nieuwe test voor de BelTel gemaakt
Volgens mij met beter gevolg dan de vorige
topquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Net met behulp van vriendje een nieuwe test voor de BelTel gemaakt
maar dat kan snel tochquote:Volgens mij met beter gevolg dan de vorige
Nee, ik heb nog even te gaan, co-schappen nu.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef Lotusss het volgende:
Doe jij geneeskunde? Ben je al afgestudeerd (basis)arts? En zo ja, wat is je specialisatie?
Cool! Weet je al welke specialisatie je wilt gaan doen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog even te gaan, co-schappen nu.
Ben op dit moment bezig om nog wat voor te bereiden voor morgen.
quote:
Nee, alles kan nog. Er is te veel keus, en ik ben slecht in keuzes maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:05 schreef Lotusss het volgende:
Cool! Weet je al welke specialisatie je wilt gaan doen?
Munt opgooien. Op het moment dat die in de lucht zit weet je wat je wilt, ongeacht hoe die munt valt. Nou ja da's de theoriequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, alles kan nog. Er is te veel keus, en ik ben slecht in keuzes maken.
maar dan moet je eerst al alles behalve 2 keuzes eliminerenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Munt opgooien. Op het moment dat die in de lucht zit weet je wat je wilt, ongeacht hoe die munt valt. Nou ja da's de theorie
Ik krijg mijn beste ideeën onder de douche of op de wc.... of vlak voordat ik in slaap val. Doe er je voordeel meequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Munt opgooien. Op het moment dat die in de lucht zit weet je wat je wilt, ongeacht hoe die munt valt. Nou ja da's de theorie
Nee, een film die jij waarschijnlijk heel erg kan waarderen. Hij is simpelweg fucking goedquote:
Schrijf je ze dan ook op? Ik krijg vaak fantastische ideeen als ik half wakker ben. Maar als ik dan weer helemaal wakker ben dan denk ik van 'naaah... dat is niet te doen'quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik krijg mijn beste ideeën onder de douche of op de wc.... of vlak voordat ik in slaap val. Doe er je voordeel mee
ik ken mensen die op de wc in slaap vallen, maar dat zijn geen goede ideeen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik krijg mijn beste ideeën onder de douche of op de wc.... of vlak voordat ik in slaap val. Doe er je voordeel mee
ik hoorde laatst iemand zeggen dat je de ideeen die je je niet meer kunt herinneren niet op moet schrijven, die waren toch niet goed genoeg, anders had je ze wel onthoudenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Schrijf je ze dan ook op? Ik krijg vaak fantastische ideeen als ik half wakker ben. Maar als ik dan weer helemaal wakker ben dan denk ik van 'naaah... dat is niet te doen'
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Schrijf je ze dan ook op? Ik krijg vaak fantastische ideeen als ik half wakker ben. Maar als ik dan weer helemaal wakker ben dan denk ik van 'naaah... dat is niet te doen'
Dat zit in hetzelfde rijtje als: "als het belangrijk is, bellen ze nog wel een keer"quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hoorde laatst iemand zeggen dat je de ideeen die je je niet meer kunt herinneren niet op moet schrijven, die waren toch niet goed genoeg, anders had je ze wel onthouden
Inderdaad, en dat lukt mij al niet eens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
maar dan moet je eerst al alles behalve 2 keuzes elimineren
Ik had eerder wel een notititieboekje waarin ik dromen opschreef. Gewoon omdat ik rare dingen droom, niet om ze te analyseren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Etcetera het volgende:
Paul Thomas Anderson toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, een film die jij waarschijnlijk heel erg kan waarderen. Hij is simpelweg fucking goed
Met Daniel Day Lewis
Dan ga ik maar eens kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, een film die jij waarschijnlijk heel erg kan waarderen. Hij is simpelweg fucking goed
Met Daniel Day Lewis
Wat als je die persoon blockt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Er is iemand op Twitter die ik ken maar die ik niet mag, en die blijft @tjes sturen#negeert #negeert #negeert
Vraag me af wanneer hij het opgeeft
Zodra je het hem gewoon zegt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Er is iemand op Twitter die ik ken maar die ik niet mag, en die blijft @tjes sturen#negeert #negeert #negeert
Vraag me af wanneer hij het opgeeft
Dat zien ze tochquote:
mietjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodra je het hem gewoon zegt.
Je hebt genoeg ervaring nu...
Die heb ik een tijdje gevolgd maar vond het niet boeiend.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Marijke de Haas is weer los en ik dus ook. Heerlijk...
Ze krijgen er geen melding van. Alleen als ze je via Twitter weer toe willen voegen krijgen ze een melding. Maar lekker boeiend verder als je die persoon toch niet mag, toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zien ze tochIk ben zo'n mietje
[..]
mietje
[..]
Die heb ik een tijdje gevolgd maar vond het niet boeiend.
Selffullfilling prophecy...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zien ze tochIk ben zo'n mietje
[..]
mietje
hij heeft me al toegevoegdquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze krijgen er geen melding van. Alleen als ze je via Twitter weer toe willen voegen krijgen ze een melding. Maar lekker boeiend verder als je die persoon toch niet mag, toch?
Ik weet dat je het niet zo bedoeldequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens maffen.
Lotusss, mocht je dit nog lezen. Nogmaals mijn excuses aan Maitje.
Ik word nog eens misselijk van al die popcorn hier...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet zo bedoelde
Mannelijke onhandigheid...
Hazenjacht?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Marijke de Haas is weer los en ik dus ook. Heerlijk...
ik ga een hazenslaapje doenquote:
goed planquote:
Ja, de director. Maar ik heb het over de hoofdpersoon die fenomenaal wordt neergezetquote:
Het is geen romantische komedie neequote:Ben wel liefhebber van zijn films, maar het lijkt me zo'n typische mannenfilm.
De vloek die "ouderdom" heet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Weer een acteur uit "Oppassen!" dood. De vloek is actief!
Dat valt niet uit te sluitenquote:
Anders zou er in de straat waar ik woonde (en mijn moeder nog steeds woont) ook een vloek heersen.... Bijna iedereen in de straat is tussen 1990 en 2005 wel een partner kwijtgeraakt aan kanker. Globaal in de leeftijd 35 tot 55 zeg maar....quote:
Nou, ik weet niet...maar dan zou ik me af gaan vragen of er niet een oude vuilstort o.i.d. onder jullie wijk ligtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Anders zou er in de straat waar ik woonde (en mijn moeder nog steeds woont) ook een vloek heersen.... Bijna iedereen in de straat is tussen 1990 en 2005 wel een partner kwijtgeraakt aan kanker. Globaal in de leeftijd 35 tot 55 zeg maar....
Wijk is in de jaren '70 gebouwd, was vroeger gewoon weiland. Mja, ik gooi het gewoon op toeval. Tegenwoordig is 1 op de 3 sterfgevallen kanker....quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet...maar dan zou ik me af gaan vragen of er niet een oude vuilstort o.i.d. onder jullie wijk ligt
Kan heel goed toeval zijn maar er zijn aantoonbaar gebieden waar het vaker voorkomt dan andere gebieden. En dat heeft dan wel een oorzaak natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wijk is in de jaren '70 gebouwd, was vroeger gewoon weiland. Mja, ik gooi het gewoon op toeval. Tegenwoordig is 1 op de 3 sterfgevallen kanker....
Mja, ach, het is gebeurd. Ik ga me er niet meer druk om maken. Sinds die tijd heb ik geen gekke dingen meer gehoord.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan heel goed toeval zijn maar er zijn aantoonbaar gebieden waar het vaker voorkomt dan andere gebieden. En dat heeft dan wel een oorzaak natuurlijk.
Deed Liz Taylor daar ook al in mee?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Weer een acteur uit "Oppassen!" dood. De vloek is actief!
Nee, maar misschien dat ze ooit het mooie plaatsje Veere heeft bezochtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deed Liz Taylor daar ook al in mee?
http://www.nu.nl/onrust-m(...)se-missie-libie.htmlquote:Premier Mark Rutte was woensdagavond niet bij het debat. Volgens zijn woordvoerder was hij wel beschikbaar om eraan deel te nemen.
Rutte had er ook rekening mee gehouden. Maar uiteindelijk bleek dat de Tweede Kamer hem niet had uitgenodigd, aldus zijn woordvoerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |