Toen zat je nog niet in dienst toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dat wig excisie is dus wat ze bij mij hebben gedaan.
Want?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er nog.. Kon de laatste post niet maken ivm iPad
Nee, is gedaan voor ik in dienst kwam en in het ziekenhuis waar jij net die pdf hebt gejat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen zat je nog niet in dienst toch?
En hopelijk ook niet in Havelte?
Kan wel. Maar dan op de oude manier. Knippen en plakken uit de wiki.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De vorige keer kon ik toen geen nieuw topic openen...
Truste.quote:
Lotusss!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Lotusss het volgende:
Ik werd door Cobra4 gesommeerd om hier een kijkje te komen nemen...
Mooi, de aflossing. Ik ga maffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer thuis. Lange dag op het werk...
Dat doe ik even morgen uitgebreidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Welkom
Je begrijpt dat we nog wel verwachten dat je jezelf even netjes voor gaat stellen?
Avond PS.quote:Op woensdag 23 maart 2011 05:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is het bij jullie noug nóg geen zomertijd?
Laatste weekend van maart, laatste weekend van oktoberquote:Op woensdag 23 maart 2011 05:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is het bij jullie noug nóg geen zomertijd?
't Lijkt wel op necrofilie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
Ook hier bedtijd. Voor de overblijvers een foto van neukende kikkers:
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze gewoon bezig met het boodschappenlijstje hoorquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon bezig met het boodschappenlijstje hoor
Jij had liever een filmpje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef Soempie het volgende:
Ze ligt er in elk geval bij als een zak aardappelen.
Denk dat het weinig verschil maakt.quote:
Nou ja, misschien zie je ze dan allebei bewegen en hoor je ze kreunen, dan lijkt het in ieder geval geen necrofilie meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk dat het weinig verschil maakt.
Weet jij dan wat voor geluid een orgasmerende kikker maakt?quote:
Hij heeft in de afgelopen 12 uur natuurlijk al een stuk of 30 vrouwtjes afgewerkt, die baas, dus dan is het inderdaad wel begrijpelijk dat ie ff wil chillenquote:En misschien zat zij wel het afgelopen half uur bovenop, wilde ff rusten en raakt hij nu gewoon het goede plekje!
Ik weet alleen van het kwaaken en kwakkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet jij dan wat voor geluid een orgasmerende kikker maakt?
Ja. En jij?quote:
In welke kleur kwakt een kikker eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik weet alleen van het kwaaken en kwakken
kan ik beter wel aan beginnen, voordat ik die domme lach op mijn kop moet uitleggenquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan ik beter wel aan beginnen, voordat ik die domme lach op mijn kop moet uitleggen
Om 14.00 uur pas.quote:
Dan ben ik al weer bijna klaarquote:
je zit in de ploegendienst?quote:
Vandaag maar een half dagje, dus ben om half 7 ook alweer thuis. Moest eigenlijk gewoon de hele dag, maar een collega had de uren harder nodig dan ik, dus hebben we geruild.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je zit in de ploegendienst?![]()
Dan tot tien ur vanavond neem ik aan? Waneer ga je de nacht in?
*fapfapfap*quote:
Hij heeft toch geen kermit / miss piggy knuffels he ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Is het al 17:00 uur en daarna heel snel half 9? Ik ben moe en wil graag op de bank liggen. Lennon heeft vannacht van 1 tot 3 liggen spoken om onbekende reden.Niet goed voor je nachtrust..
nee, dat niet..quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen kermit / miss piggy knuffels he ?
Nope... het blijft angstig stil... Peace heeft er geen vertrouwen in, ik nog wel...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog nieuws van het kattenfront Diaan?
Onze verwachtingen zijn nu al hooggespannen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Oeh poezels!
Even voorstellen : Ik ben Lotusss, DEF Modje met tieten (en ballen ook), 26 jaartjes, student en helaas - niet vrijgezel!
als je dat zelf helaas vind, daar is wel iets aan te doen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Oeh poezels!
Even voorstellen : Ik ben Lotusss, DEF Modje met tieten (en ballen ook), 26 jaartjes, student en helaas - niet vrijgezel!
die rare beestjes kunnen zomaar een week wegblijven en dan weer aan komen wandelen alsof er niks gebeurd is, dus laten we daar dan maar op hopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... het blijft angstig stil... Peace heeft er geen vertrouwen in, ik nog wel...
Yep!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi Lotus
Welkom
Jij post met Cobra in het DEF forum als ik zo moet gokken?
Hmz, ik zie in fobo wel pussy maar geen tieten. Pure misleiding dit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onze verwachtingen zijn nu al hooggespannen.
Yeps!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die rare beestjes kunnen zomaar een week wegblijven en dan weer aan komen wandelen alsof er niks gebeurd is, dus laten we daar dan maar op hopen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die rare beestjes kunnen zomaar een week wegblijven en dan weer aan komen wandelen alsof er niks gebeurd is, dus laten we daar dan maar op hopen
Merci!quote:
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Oeh poezels!
http://news.sciencemag.or(...)t-gives-.html?ref=hpquote:"In the 1950s, scientist Stanley Miller conducted a series of experiments in which he zapped gas-filled flasks with electricity. The most famous of these, published in 1952, showed that such a process could give rise to amino acids, the building blocks of proteins. But a later experiment, conducted in 1958, sat on the shelf--never analyzed by Miller. Now, scientists have gone back and analyzed the sludge at the bottom of this flask and found even more amino acids than before--and better evidence that lightning and volcanic gasses may have helped create life on Earth."
Ahhh denk je even dat ie terecht is......... en dan toch niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben net gebeld door iemand die wist dat er ergens een kat was komen aanlopen.. zwart met wit befje, een aanhankelijke kat en met halsbandje om. Is het halsbandje rood.Micky heeft een zwart/wit halsbandje om.
Ja, is behoorlijk kut. Begon net van binnen te juichen!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhh denk je even dat ie terecht is......... en dan toch niet.
Ik hoop dat ie zoals TM zegt, gewoon een flinke ontdekkingsreis aan het maken is.
Hebben jullie de dierenambulance al wel gebeld?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Het heeft lang geduurd maar Elizabeth Taylor is dood.
Wij hadden gisteren ook weer een pubquiz...en eindelijk weer eens gewonnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, heb het gisteren nog over haar gehad, in de pubquiz. Bizar toch....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren ook weer een pubquiz...en eindelijk weer eens gewonnen
Maar er zat geen vraag over haar bij.
Ik ga misschien vanavond weer. Vorige week 4e van de 19 geworden, niet onaardig. Wel is mijn team eigenlijk altijd slecht in de muziekronde wat ons al meer dan eens de overwinning heeft gekostquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]deed je ook de murphy's quiz?
Wij hadden haar bedacht als een van de dames in de plaatjesronde.
En wij stonden de hele tijd heel hoog, en zijn toen naar de 6e plaats gekelderdvan de 9 teams.
Ik vind dat de politie in zo'n geval wel het recht heeft om gericht te schieten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
En een echte Suske en Wiske bankroof:
http://www.nu.nl/binnenla(...)aak-bataviastad.html
Ze rammen een hek, laten het pinautomaat ontploffen, steken hun auto in de fik, vluchten in een andere auto en worden achtervolgd. Politie moet de achtervolging staken want de boeven hebben kraaiepoten op de weg gegooid
Oeh ja maar dat verschilt ook altijd vreselijk. We hebben wel eens een ronde franse muziek gehad, en nu was het een paar keer actuele (538)muziekquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga misschien vanavond weer. Vorige week 4e van de 19 geworden, niet onaardig. Wel is mijn team eigenlijk altijd slecht in de muziekronde wat ons al meer dan eens de overwinning heeft gekost
Als Lotus-slachtoffer?quote:
Nee! Het is ook geen muggenzifterij...quote:
Op naar haar geliefde Michael.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Het heeft lang geduurd maar Elizabeth Taylor is dood.
Vroeger waren alle vrouwen mooi...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ze was vroeger wel een hele mooie vrouw vind ik...
Dat is inderdaad redelijk watquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drie kwartier video capturen levert een bestand op van 40 gig. Tikje aan de hoge kant, dus tijd voor compressie!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is inderdaad redelijk wat14 meg per seconde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |