Toen zat je nog niet in dienst toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dat wig excisie is dus wat ze bij mij hebben gedaan.
Want?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er nog.. Kon de laatste post niet maken ivm iPad
Nee, is gedaan voor ik in dienst kwam en in het ziekenhuis waar jij net die pdf hebt gejat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen zat je nog niet in dienst toch?
En hopelijk ook niet in Havelte?
Kan wel. Maar dan op de oude manier. Knippen en plakken uit de wiki.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De vorige keer kon ik toen geen nieuw topic openen...
Truste.quote:
Lotusss!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Lotusss het volgende:
Ik werd door Cobra4 gesommeerd om hier een kijkje te komen nemen...
Mooi, de aflossing. Ik ga maffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer thuis. Lange dag op het werk...
Dat doe ik even morgen uitgebreidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Welkom
Je begrijpt dat we nog wel verwachten dat je jezelf even netjes voor gaat stellen?
Avond PS.quote:Op woensdag 23 maart 2011 05:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is het bij jullie noug nóg geen zomertijd?
Laatste weekend van maart, laatste weekend van oktoberquote:Op woensdag 23 maart 2011 05:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is het bij jullie noug nóg geen zomertijd?
't Lijkt wel op necrofilie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
Ook hier bedtijd. Voor de overblijvers een foto van neukende kikkers:
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze gewoon bezig met het boodschappenlijstje hoorquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon bezig met het boodschappenlijstje hoor
Jij had liever een filmpje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef Soempie het volgende:
Ze ligt er in elk geval bij als een zak aardappelen.
Denk dat het weinig verschil maakt.quote:
Nou ja, misschien zie je ze dan allebei bewegen en hoor je ze kreunen, dan lijkt het in ieder geval geen necrofilie meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk dat het weinig verschil maakt.
Weet jij dan wat voor geluid een orgasmerende kikker maakt?quote:
Hij heeft in de afgelopen 12 uur natuurlijk al een stuk of 30 vrouwtjes afgewerkt, die baas, dus dan is het inderdaad wel begrijpelijk dat ie ff wil chillenquote:En misschien zat zij wel het afgelopen half uur bovenop, wilde ff rusten en raakt hij nu gewoon het goede plekje!
Ik weet alleen van het kwaaken en kwakkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet jij dan wat voor geluid een orgasmerende kikker maakt?
Ja. En jij?quote:
In welke kleur kwakt een kikker eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik weet alleen van het kwaaken en kwakken
kan ik beter wel aan beginnen, voordat ik die domme lach op mijn kop moet uitleggenquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan ik beter wel aan beginnen, voordat ik die domme lach op mijn kop moet uitleggen
Om 14.00 uur pas.quote:
Dan ben ik al weer bijna klaarquote:
je zit in de ploegendienst?quote:
Vandaag maar een half dagje, dus ben om half 7 ook alweer thuis. Moest eigenlijk gewoon de hele dag, maar een collega had de uren harder nodig dan ik, dus hebben we geruild.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je zit in de ploegendienst?![]()
Dan tot tien ur vanavond neem ik aan? Waneer ga je de nacht in?
*fapfapfap*quote:
Hij heeft toch geen kermit / miss piggy knuffels he ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Is het al 17:00 uur en daarna heel snel half 9? Ik ben moe en wil graag op de bank liggen. Lennon heeft vannacht van 1 tot 3 liggen spoken om onbekende reden.Niet goed voor je nachtrust..
nee, dat niet..quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen kermit / miss piggy knuffels he ?
Nope... het blijft angstig stil... Peace heeft er geen vertrouwen in, ik nog wel...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog nieuws van het kattenfront Diaan?
Onze verwachtingen zijn nu al hooggespannen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Oeh poezels!
Even voorstellen : Ik ben Lotusss, DEF Modje met tieten (en ballen ook), 26 jaartjes, student en helaas - niet vrijgezel!
als je dat zelf helaas vind, daar is wel iets aan te doen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Oeh poezels!
Even voorstellen : Ik ben Lotusss, DEF Modje met tieten (en ballen ook), 26 jaartjes, student en helaas - niet vrijgezel!
die rare beestjes kunnen zomaar een week wegblijven en dan weer aan komen wandelen alsof er niks gebeurd is, dus laten we daar dan maar op hopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... het blijft angstig stil... Peace heeft er geen vertrouwen in, ik nog wel...
Yep!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi Lotus
Welkom
Jij post met Cobra in het DEF forum als ik zo moet gokken?
Hmz, ik zie in fobo wel pussy maar geen tieten. Pure misleiding dit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onze verwachtingen zijn nu al hooggespannen.
Yeps!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die rare beestjes kunnen zomaar een week wegblijven en dan weer aan komen wandelen alsof er niks gebeurd is, dus laten we daar dan maar op hopen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die rare beestjes kunnen zomaar een week wegblijven en dan weer aan komen wandelen alsof er niks gebeurd is, dus laten we daar dan maar op hopen
Merci!quote:
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Oeh poezels!
http://news.sciencemag.or(...)t-gives-.html?ref=hpquote:"In the 1950s, scientist Stanley Miller conducted a series of experiments in which he zapped gas-filled flasks with electricity. The most famous of these, published in 1952, showed that such a process could give rise to amino acids, the building blocks of proteins. But a later experiment, conducted in 1958, sat on the shelf--never analyzed by Miller. Now, scientists have gone back and analyzed the sludge at the bottom of this flask and found even more amino acids than before--and better evidence that lightning and volcanic gasses may have helped create life on Earth."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |