Doe eens niet zoveel smiley's , blonde twitter-n00berinetjequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
hoi Bommie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor twitter-rellerij kun je je melden bij Bommie
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens niet zoveel smiley's , blonde twitter-n00berinetje![]()
En wie op die lijst wil, even een tweet naar mij met #foksc erin dan komt het goed
blondT.. na een dag het geluid van tweetdeck uit kunnen zettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
blond
ik heb extern geheugen bijgekocht, bruin
Servio ook geretweetquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
blond
ik heb extern geheugen bijgekocht, bruin
ik had het niet over het geluid, maar over dat pop up schermpje elke keer, k*tdingquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
blondT.. na een dag het geluid van tweetdeck uit kunnen zetten![]()
nog ergerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had het niet over het geluid, maar over dat pop up schermpje elke keer, k*tding
* MaryMouse komt uit haar hoekje getrippeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Iemand.........halloooooooo......*kijkt in de hoekjes.................joehoe...................![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Iemand.........halloooooooo......*kijkt in de hoekjes.................joehoe...................![]()
hoi hoi, was effe sociaal bezig, moet ook wel eensquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik was niet sociaal bezig.... Frans kippetje tot soep verwerkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi hoi, was effe sociaal bezig, moet ook wel eens![]()
![]()
Ook AvonD!quote:
komt goed lievquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah Bonsoir,er is volk.
Hoi Mary,Hoi Bollo-KusEN CEETJE
Even mijn nageslacht in zijn bed trappen, nachtzoen geven en dan ben ik er weer. Zet maar vast wat lekkers klaar.
ze zittenh er noghoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was niet sociaal bezig.... Frans kippetje tot soep verwerken
ooooh, kijk maar uit, vandaag of morgen staat er een kip op je te wachten met een jachtgeweer in zijn vleugeltjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zittenh er noghoorheb net de eitjes gejat
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooh, kijk maar uit, vandaag of morgen staat er een kip op je te wachten met een jachtgeweer in zijn vleugeltjes
is heel zoet, want ben altijd een heel zoet mennekequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga echt geen Bollokus soep maken hoor
quote:
oh, bij ons zitten we altijd in de kantine bij de sportschool al te rokenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef MissJ.24 het volgende:
En TjetMaster is er ook!
Lijkt wel een feestje.
Ik steek er een peukie bij op, net weer sportschool gehad dus even bij-roken....
Vriendin en ik gaan nu het weer beter word ook een avond lopen erbij, dus ik zeg droog;mag ik zeker geen roken meenemen he...?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, bij ons zitten we altijd in de kantine bij de sportschool al te roken
goh, hier idem, gaan vanaf morgen ook weer 2 of 3x per week lopen (hebben eigenlijk iedere dag afgesproken, maarja, ik weet hoe het gaat). En morgenochtend eerst weer naar de sportschool, abonnementje via het baasjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Vriendin en ik gaan nu het weer beter word ook een avond lopen erbij, dus ik zeg droog;mag ik zeker geen roken meenemen he...?
Mocht niet.
ik mag nu niet lopen van de baasquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, hier idem, gaan vanaf morgen ook weer 2 of 3x per week lopen (hebben eigenlijk iedere dag afgesproken, maarja, ik weet hoe het gaat). En morgenochtend eerst weer naar de sportschool, abonnementje via het baasje
Gaaf, ik werk 5 dagen in de week, in een mannenwereld , dus om die frustraties af te zweten ga ik elke week even mijn agressie afzweten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, hier idem, gaan vanaf morgen ook weer 2 of 3x per week lopen (hebben eigenlijk iedere dag afgesproken, maarja, ik weet hoe het gaat). En morgenochtend eerst weer naar de sportschool, abonnementje via het baasje
eeeeh, mannenwereld, mee tooooquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaaf, ik werk 5 dagen in de week, in een mannenwereld , dus om die frustraties af te zweten ga ik elke week even mijn agressie afzweten.
Ik werk ook 5dgn/wk in een mannenwereld, maar die raken gefrustreerd van mij omdat ze dagelijks tijdens de lunchpauze (weer of geen weer) een half uur met mij moeten wandelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaaf, ik werk 5 dagen in de week, in een mannenwereld , dus om die frustraties af te zweten ga ik elke week even mijn agressie afzweten.
quote:
jesje: sollicitatiebrieven aan het schrijven, spit, au rugje, bed, kussens, kortom, ernstig verhinderd denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat leuk, allebei ook!!! Wij zijn echt stoere vrouwen.
Waar is Jesje eigenlijk?
kom ik ook nog eens ergensquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor het trekwerk zorg jij dan maar, ik duw liever
JESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! KOM !!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jesje: sollicitatiebrieven aan het schrijven, spit, au rugje, bed, kussens, kortom, ernstig verhinderd denk ik
Tssss, ik Twitter der wel even wakker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jesje: sollicitatiebrieven aan het schrijven, spit, au rugje, bed, kussens, kortom, ernstig verhinderd denk ik
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
heb hem even gefotografeerd
Wat is dat Bol?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
heb hem even gefotografeerd
heb ik ook al gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tssss, ik Twitter der wel even wakker.
Gerards paspoortquote:
jup, paspoort van gerardquote:
erg hè, zeg het maar niet tegen bommie, die lacht zich doodquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja zag het, ik heb wel nog dat irritante popup ding hahaha.
een kalf dat geboren is krijgt ook een dierenpaspoort. deze heet dus gerardquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Verhip er staat Gerard?
Leg uit. Alsjeblieft.
Bommie?Ik ken geen Bommie.....nooit van gehoord....komt die ook wel eens hier?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
erg hè, zeg het maar niet tegen bommie, die lacht zich dood
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
erg hè, zeg het maar niet tegen bommie, die lacht zich dood
DAT IS GAAFquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
een kalf dat geboren is krijgt ook een dierenpaspoort. deze heet dus gerard
Dit jaar is met een G volgend jaar met H dus nog 3 jaar.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
DAT IS GAAF
(mijn naam is trouwens frans ook; Jeanette....klein tipje)
zonder peuke komen we de avond niet door, dus renneeeequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
sjips, peukies op... ben ff naar de overburen voor een nieuwe pakkie tot zo
De boot naar engeland is net weg, of is dat niet de overkant die je bedoelt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
sjips, peukies op... ben ff naar de overburen voor een nieuwe pakkie tot zo
Wat mankeert er dan aan G-Jeanette.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
Dit jaar is met een G volgend jaar met H dus nog 3 jaar.....
Ceetje is short voor Chrissy, maar Grissy kan ook best hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan aan G-Jeanette.
G-spot kan tenslotte ook.
Of Geetjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
huh, juriën zit te twitteren dat ze joanna echt niet gaan vertellen dat d'r vriend d'r gedumpt heeft, omdat ze dan op het eerste vliegtuig naar huis stapt. Ik zeg: vertellen
[..]
Ceetje is short voor Chrissy, maar Grissy kan ook best hoor
Ik kijk nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
kijkt er trouwens iemand streams?
Gspot ... dat word de volgendequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan aan G-Jeanette.
G-spot kan tenslotte ook.
Ja was net wel grappig, Maik in de KvdW en je hoorde een vrouwenstem zeggen dat ze een medewerkster van deStem was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
kijkt er trouwens iemand streams?
dan wordt het tijd dat ik eens even ga kijkenquote:
SuperKokje!!!!quote:
dfaar issie weerquote:
je hebt er weer zin in vandaag!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
SuperKokje!!!!
Hij vreest geen vork of pan
En al is hij dan geen Superman
Van geen Mod krijgt hij een Ban
Gek op dames in een rokje
dat is onze Superkokje.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
SuperKokje!!!!
dat is onze Superkokje.
zit een film te kijken, best wel te pruimen, the exorcism of emily rosequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef bollokus het volgende:
die sl is toch wel prachtig kan ik lekker rustig muziekje luisteren
misschien gaan ze het script nu veranderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
wat voor opnames worden er nu weer gemaakt.
Heb 1.5 dag gemist
Kan ik me helemaal in vinden Miss J. Hoewel Geer inmiddels wel in mijn top 5 is binnen gekomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Die Gerard, we zijn dan wel fans he, want vergeleken bij de rest is die eind baas, maar laten we eerlijk zijn in het echte leven had ik hem toch echt een opgeblazen ego vinden hebben.
Beterwetend mannetje die niet weet hoe die echt sociaal moet doen, vrouwen maarrare wezens vind en echt te glad voor woorden is.
Stiekum ben ik voor Karim.
Dat wilde ik even met jullie delen.
Niet doorvertellen hoor.
ik weet niet tot in hoeverre je dat kan zeggen ze zullen zich ook anders gedragen. maar karimjo is wel tof jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Die Gerard, we zijn dan wel fans he, want vergeleken bij de rest is die eind baas, maar laten we eerlijk zijn in het echte leven had ik hem toch echt een opgeblazen ego vinden hebben.
Beterwetend mannetje die niet weet hoe die echt sociaal moet doen, vrouwen maarrare wezens vind en echt te glad voor woorden is.
Niet doorvertellen hoor.
we zwijgen in alle talenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Niet doorvertellen hoor.
jo krijgt nu te horen dat ze gedumpt isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
misschien gaan ze het script nu veranderen
Ik ook voor Karim hoor, mag wel winnen van mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Niet doorvertellen hoor.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jo krijgt nu te horen dat ze gedumpt is
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
SuperKokje!!!!
dat is onze Superkokje.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jo krijgt nu te horen dat ze gedumpt is
JAquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dan stapt ze per direct op het vliegtuig
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
kan het ff niet meer volgen. Laatste wat ik weet is dat Stef en Geer genomineerd zijn
Vannacht op de daily gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
de moeder van Joanna heeft vandaag getwittert dat Joanna gedumpt is door haar vriend. die heeft al Joanna's spullen bij haar moeder afgeleverd. En Joanna weet nog van niks, maarja, futiliteitje hèquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
kan het ff niet meer volgen. Laatste wat ik weet is dat Stef en Geer genomineerd zijn
Vannacht op de daily gezien
heb je de laatste jaren onder een steen geleeftquote:
Ceetje pleister op en knipperen naar Bolquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
staat mijn oog weer stil...... streams er weer uit in huize bollo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |