Doe eens niet zoveel smiley's , blonde twitter-n00berinetjequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
hoi Bommie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor twitter-rellerij kun je je melden bij Bommie
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens niet zoveel smiley's , blonde twitter-n00berinetje![]()
En wie op die lijst wil, even een tweet naar mij met #foksc erin dan komt het goed
blondT.. na een dag het geluid van tweetdeck uit kunnen zettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
blond
ik heb extern geheugen bijgekocht, bruin
Servio ook geretweetquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
blond
ik heb extern geheugen bijgekocht, bruin
ik had het niet over het geluid, maar over dat pop up schermpje elke keer, k*tdingquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
blondT.. na een dag het geluid van tweetdeck uit kunnen zetten![]()
nog ergerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had het niet over het geluid, maar over dat pop up schermpje elke keer, k*tding
* MaryMouse komt uit haar hoekje getrippeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Iemand.........halloooooooo......*kijkt in de hoekjes.................joehoe...................![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Iemand.........halloooooooo......*kijkt in de hoekjes.................joehoe...................![]()
hoi hoi, was effe sociaal bezig, moet ook wel eensquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik was niet sociaal bezig.... Frans kippetje tot soep verwerkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi hoi, was effe sociaal bezig, moet ook wel eens![]()
![]()
Ook AvonD!quote:
komt goed lievquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah Bonsoir,er is volk.
Hoi Mary,Hoi Bollo-KusEN CEETJE
Even mijn nageslacht in zijn bed trappen, nachtzoen geven en dan ben ik er weer. Zet maar vast wat lekkers klaar.
ze zittenh er noghoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was niet sociaal bezig.... Frans kippetje tot soep verwerken
ooooh, kijk maar uit, vandaag of morgen staat er een kip op je te wachten met een jachtgeweer in zijn vleugeltjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zittenh er noghoorheb net de eitjes gejat
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooh, kijk maar uit, vandaag of morgen staat er een kip op je te wachten met een jachtgeweer in zijn vleugeltjes
is heel zoet, want ben altijd een heel zoet mennekequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga echt geen Bollokus soep maken hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |