quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is u ook op twitter ? ik volg nu de berremans/slowchat

ik sta er tussen meen ik als je berichtje naar bommie stuurt gooit ie je er wel tussen
  ik sta er tussen meen ik als je berichtje naar bommie stuurt gooit ie je er wel tussen

truste Bolllll, tot morgen, op de twat of hieroquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
ja hoor de vpn-server dus streams pleuren er hier weer uit... tijd om af te sluiten!

geen idee, heb haar ook al een tijdje niet meer gezien. Laatste keer dat ik haar in de cos gezien heb postte ze dat ze het erg druk had maar wel mee lasquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:31 schreef Coos het volgende:
Waar is Kahaarin eigenlijk gebleven??
Was toch een trouwe volgster.

Spooky, Ceetje en PietP goeieavond eten hier ook al op

moet alleen de vreetbende nog opruimen, mja, effe pauze met koffiequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef MaryMouse het volgende:
 en een peuk
 en een peuk  

Nog drie kwartier.... eerste commercial break .... ideaal moment voor de keukenpoetsquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet alleen de vreetbende nog opruimen, mja, effe pauze met koffieen een peuk

yep, dus tot die tijd, koffieeeeequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog drie kwartier.... eerste commercial break .... ideaal moment voor de keukenpoets
 oranje
 oranje  

quote:
 Ceetje en ik zijn er al hoor
 Ceetje en ik zijn er al hoor   

hidiho halloquote:

Die hangt aan een weerballon, atoomdeeltjes te tellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:31 schreef Coos het volgende:
Waar is Kahaarin eigenlijk gebleven??
Was toch een trouwe volgster.

? Er is geen voetbal hoor.
? Er is geen voetbal hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |