je hebt er weer zin in vandaag!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
SuperKokje!!!!
Hij vreest geen vork of pan
En al is hij dan geen Superman
Van geen Mod krijgt hij een Ban
Gek op dames in een rokje
dat is onze Superkokje.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
SuperKokje!!!!
dat is onze Superkokje.
zit een film te kijken, best wel te pruimen, the exorcism of emily rosequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef bollokus het volgende:
die sl is toch wel prachtig kan ik lekker rustig muziekje luisteren
misschien gaan ze het script nu veranderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
wat voor opnames worden er nu weer gemaakt.
Heb 1.5 dag gemist
Kan ik me helemaal in vinden Miss J. Hoewel Geer inmiddels wel in mijn top 5 is binnen gekomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Die Gerard, we zijn dan wel fans he, want vergeleken bij de rest is die eind baas, maar laten we eerlijk zijn in het echte leven had ik hem toch echt een opgeblazen ego vinden hebben.
Beterwetend mannetje die niet weet hoe die echt sociaal moet doen, vrouwen maarrare wezens vind en echt te glad voor woorden is.
Stiekum ben ik voor Karim.
Dat wilde ik even met jullie delen.
Niet doorvertellen hoor.
ik weet niet tot in hoeverre je dat kan zeggen ze zullen zich ook anders gedragen. maar karimjo is wel tof jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Die Gerard, we zijn dan wel fans he, want vergeleken bij de rest is die eind baas, maar laten we eerlijk zijn in het echte leven had ik hem toch echt een opgeblazen ego vinden hebben.
Beterwetend mannetje die niet weet hoe die echt sociaal moet doen, vrouwen maarrare wezens vind en echt te glad voor woorden is.
Niet doorvertellen hoor.
we zwijgen in alle talenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Niet doorvertellen hoor.
jo krijgt nu te horen dat ze gedumpt isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
misschien gaan ze het script nu veranderen
Ik ook voor Karim hoor, mag wel winnen van mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Niet doorvertellen hoor.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jo krijgt nu te horen dat ze gedumpt is
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
SuperKokje!!!!
dat is onze Superkokje.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jo krijgt nu te horen dat ze gedumpt is
JAquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dan stapt ze per direct op het vliegtuig
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
kan het ff niet meer volgen. Laatste wat ik weet is dat Stef en Geer genomineerd zijn
Vannacht op de daily gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
de moeder van Joanna heeft vandaag getwittert dat Joanna gedumpt is door haar vriend. die heeft al Joanna's spullen bij haar moeder afgeleverd. En Joanna weet nog van niks, maarja, futiliteitje hèquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
kan het ff niet meer volgen. Laatste wat ik weet is dat Stef en Geer genomineerd zijn
Vannacht op de daily gezien
heb je de laatste jaren onder een steen geleeftquote:
Ceetje pleister op en knipperen naar Bolquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
staat mijn oog weer stil...... streams er weer uit in huize bollo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |