oh, bij ons zitten we altijd in de kantine bij de sportschool al te rokenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef MissJ.24 het volgende:
En TjetMaster is er ook!
Lijkt wel een feestje.
Ik steek er een peukie bij op, net weer sportschool gehad dus even bij-roken....
Vriendin en ik gaan nu het weer beter word ook een avond lopen erbij, dus ik zeg droog;mag ik zeker geen roken meenemen he...?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, bij ons zitten we altijd in de kantine bij de sportschool al te roken
goh, hier idem, gaan vanaf morgen ook weer 2 of 3x per week lopen (hebben eigenlijk iedere dag afgesproken, maarja, ik weet hoe het gaat). En morgenochtend eerst weer naar de sportschool, abonnementje via het baasjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Vriendin en ik gaan nu het weer beter word ook een avond lopen erbij, dus ik zeg droog;mag ik zeker geen roken meenemen he...?
Mocht niet.
ik mag nu niet lopen van de baasquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, hier idem, gaan vanaf morgen ook weer 2 of 3x per week lopen (hebben eigenlijk iedere dag afgesproken, maarja, ik weet hoe het gaat). En morgenochtend eerst weer naar de sportschool, abonnementje via het baasje
Gaaf, ik werk 5 dagen in de week, in een mannenwereld , dus om die frustraties af te zweten ga ik elke week even mijn agressie afzweten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, hier idem, gaan vanaf morgen ook weer 2 of 3x per week lopen (hebben eigenlijk iedere dag afgesproken, maarja, ik weet hoe het gaat). En morgenochtend eerst weer naar de sportschool, abonnementje via het baasje
eeeeh, mannenwereld, mee tooooquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaaf, ik werk 5 dagen in de week, in een mannenwereld , dus om die frustraties af te zweten ga ik elke week even mijn agressie afzweten.
Ik werk ook 5dgn/wk in een mannenwereld, maar die raken gefrustreerd van mij omdat ze dagelijks tijdens de lunchpauze (weer of geen weer) een half uur met mij moeten wandelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gaaf, ik werk 5 dagen in de week, in een mannenwereld , dus om die frustraties af te zweten ga ik elke week even mijn agressie afzweten.
quote:
jesje: sollicitatiebrieven aan het schrijven, spit, au rugje, bed, kussens, kortom, ernstig verhinderd denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat leuk, allebei ook!!! Wij zijn echt stoere vrouwen.
Waar is Jesje eigenlijk?
kom ik ook nog eens ergensquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor het trekwerk zorg jij dan maar, ik duw liever
JESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! KOM !!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jesje: sollicitatiebrieven aan het schrijven, spit, au rugje, bed, kussens, kortom, ernstig verhinderd denk ik
Tssss, ik Twitter der wel even wakker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jesje: sollicitatiebrieven aan het schrijven, spit, au rugje, bed, kussens, kortom, ernstig verhinderd denk ik
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
heb hem even gefotografeerd
Wat is dat Bol?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
heb hem even gefotografeerd
heb ik ook al gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tssss, ik Twitter der wel even wakker.
Gerards paspoortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |