Ik lurkquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk lurker onder je naam?![]()
LibyaInMe: The #Gaddafi forces were bombed by coalition forces in Bu Maryam area in the direction of Benghazi #libya #feb17
2 minutes ago via web
Na de Twitter- en Facebook revoluties hebben we nu ook Twitter-warfarequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:48 schreef svann het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ze geven nu via twitter de cordinaten door van Gaddafi eenheden.
CONFIRMED: Coordinates for positions of more Gaddafi forces near #Misrata: 32261441N, 14541639E and 32115581N, 15053800E #Libya #Feb17
5 minutes ago via web
That's the way, de tweede locatie kan ik niet vinden, maar de eerste is:quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:48 schreef svann het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ze geven nu via twitter de cordinaten door van Gaddafi eenheden.
CONFIRMED: Coordinates for positions of more Gaddafi forces near #Misrata: 32261441N, 14541639E and 32115581N, 15053800E #Libya #Feb17
5 minutes ago via web
Dit moet je laten zien aan iedereen die eerder beweerde dat de demonstranten bewapend begonnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:10 schreef zoefbust het volgende:
Fighting Gaddafi - BBC Panorama 2011-03-21 - Part 1 of 2
Dat is ook niet de enige video, er is ook een klassieker geweest waar de troepen van Gadafi op een onbewapende massa protesters begint te schieten. Lukt mij niet om hem terug te vindenquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dit moet je laten zien aan iedereen die eerder beweerde dat de demonstranten bewapend begonnen.
het lijkt me een soort militair complexquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:23 schreef zoefbust het volgende:
3211'55.81N, 1505'38.00E
[ afbeelding ]
volgens mij is het een bungalow park!. het enige wat ik zie is een aantal goed uitgelijnde gebouwen met dezelfde typen daken en een paar kleinere bungalows. Een parkeerplek, wat ronde basins ( zou zelfs water kunnen zijn) en een groot parkeer terrein. ik zie niets van een kleine stormbaan of zelfs maar militare voertuigen..)quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:36 schreef zoefbust het volgende:
[..]
het lijkt me een soort militair complex
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen barakken, rechtsboven een appelplaats, rechtsonder een grote loods/depot?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:46 schreef yowkah het volgende:
[..]
volgens mij is het een bungalow park!. het enige wat ik zie is een aantal goed uitgelijnde gebouwen met dezelfde typen daken en een paar kleinere bungalows. Een parkeerplek, wat ronde basins ( zou zelfs water kunnen zijn) en een groot parkeer terrein. ik zie niets van een kleine stormbaan of zelfs maar militare voertuigen..)
niet al te serieus nemen maar you get the point, het kan van alles zijn. De enige waardoor je snel denkt dat het militair is, waarschijnlijk omdat het een doelwit is. Ik zelf zou boos worden als dit aangevallen wordt. Zeker omdat het als het militair is, geen grote basis is en geen belangrijke gebouwen lijkt te bevatten. No-fly-zone hoort geen grondtroepen binnen eigen militaire basis aan te vallen
Deze? ...er zijn er wel meer in omloop maar hier staan ze duidelijk met lege handen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:27 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat is ook niet de enige video, er is ook een klassieker geweest waar de troepen van Gadafi op een onbewapende massa protesters begint te schieten. Lukt mij niet om hem terug te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je snapt het punt niet helemaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik zou zeggen barakken, rechtsboven een appelplaats, rechtsonder een grote loods/depot?
Ik zeg ook maar wat hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:01 schreef yowkah het volgende:
[..]
je snapt het punt niet helemaalik zie ook wel dat et erg lijkt op een militaire basis, ook qua entree. Maar dat wil niet zeggen dat het dat is. Het is echt een vak apart om een foto van boven aanzicht te "lezen" dat is een aparte functie in militaire dienst als ik me niet vergis. Mijn poging om te laten zien dat je er misschien ook een bungalow park in herkend is mislukt ( misschien omdat er geen mooi zwembad op stond ^^).
vooraan rechts van de ingang staat een soort zendmastquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:01 schreef yowkah het volgende:
[..]
je snapt het punt niet helemaalik zie ook wel dat et erg lijkt op een militaire basis, ook qua entree. Maar dat wil niet zeggen dat het dat is. Het is echt een vak apart om een foto van boven aanzicht te "lezen" dat is een aparte functie in militaire dienst als ik me niet vergis. Mijn poging om te laten zien dat je er misschien ook een bungalow park in herkend is mislukt ( misschien omdat er geen mooi zwembad op stond ^^).
Inderdaad, die Hillen vind ik ook maar niks. Alleen die uitstraling laat dat al een beetje zien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dick Berlijn > Hans Hillen
anytime
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:24 schreef Veadige het volgende:
In ons eigen land wordt alles duurder, maar voor zo'n actie is wel geld... en de bezuinigingen dan?
Of hebben ze een apart potje speciaal om oorlog te voeren?
Wat een fantastquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:18 schreef Drifter__ het volgende:![]()
@ speech van Kazafi net
"Er zijn overal op de wereld demonstraties, demonstranten die jullie steunen, in Azi, Afrika, Amerika, Europa. Het volk daar is tegen de inval, door de buitenlandse troepen!!"
"Ik heb geen luchtafweer nodig, ik heb jullie mijn volk!"
Weer een geweldige speech
Geweldige overzicht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef lutser.com het volgende:
The Guardian heeft waarschijnlijk een flash programmeur die niets te doen had:
http://www.guardian.co.uk(...)-timeline?CMP=twt_gu
Mooi overzicht van de gebeurtenissen.
Hij is nooi lachwekkend geweest. Als je denkt dat die man dom is, dan zou ik gaan twijfelen aan je eigen inschattingsvermogen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:15 schreef Allessio het volgende:
Khaddafi nog steeds niet gevallen.
Blijkt toch niet zo een lachwekkend mannetje te zijn nu.
Wat wordt hiermee bedoeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef themauster het volgende:
Geert Wilders/PVV:
Dit is geen minimale bijdrage met 6 F16's, arabische landen doen onvoldoende mee. Wordt erg moeilijk voor PVV kabinetsbesluit te steunen.
ChristianLebaneseFront:quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef themauster het volgende:
Geert Wilders/PVV:
Dit is geen minimale bijdrage met 6 F16's, arabische landen doen onvoldoende mee. Wordt erg moeilijk voor PVV kabinetsbesluit te steunen.
Dan ga je maar harder werken. Deze hulp staat boven bezuiniging en economische zaken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:24 schreef Veadige het volgende:
In ons eigen land wordt alles duurder, maar voor zo'n actie is wel geld... en de bezuinigingen dan?
Of hebben ze een apart potje speciaal om oorlog te voeren?
Ik ga em persoonlijk opzoeken als hij de boel gaat verstieren vandaag of morgen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:23 schreef zoefbust het volgende:
De meest vreselijke beelden komen naar buiten (berichten,foto's en filmpjes)
hoe kan het dan zijn dat er nog mensen bestaan die Geen hulp willen bieden ?
Zou me ook erg tegenvallen van die Wilders als hij dit zou dwarsbomen .
Dit is anders wel een goed voorbeeld waarom The Guardian nog een echt goede krant te noemen is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef lutser.com het volgende:
The Guardian heeft waarschijnlijk een flash programmeur die niets te doen had:
http://www.guardian.co.uk(...)-timeline?CMP=twt_gu
Mooi overzicht van de gebeurtenissen.
hahahahahahaha!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dan ga je maar harder werken. Deze hulp staat boven bezuiniging en economische zaken.
Omdat Roemer de weg kwijt is en tegen het kabinet wil zijn ten koste van mensen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:23 schreef zoefbust het volgende:
De meest vreselijke beelden komen naar buiten (berichten,foto's en filmpjes)
hoe kan het dan zijn dat er nog mensen bestaan die Geen hulp willen bieden ?
Zou me ook erg tegenvallen van die Wilders als hij dit zou dwarsbomen .
Met als argument een onvoldoende bijdrage van Arabische landen. Staat haaks op zijn "Islamitische tsunami" wereldbeeld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wilders weet niet of ie wel mee wil doen.
Communisten steunen elkaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat Roemer de weg kwijt is en tegen het kabinet wil zijn ten koste van mensen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Communisten steunen elkaar.
Dat is nog een beter argument dan hoe ik de situatie zie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Communisten steunen elkaar.
Achterlijk kortzichtig en vooringenomen.quote:Fractievoorzitter Emile Roemer: De bevolking van Benghazi is gered en de Amerikaanse opperbevelhebber Mullen verklaarde zaterdag al dat het luchtafweergeschut is uitgeschakeld. Doorgaan met bombarderen wijst op andere doelen dan het bereiken van een wapenstilstand.
Irak en Afghanistan zijn oorlogen van onderdrukking. Dit lijkt er al heel wat meer op qua legitimiteit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef meth1745 het volgende:
Het wordt weer een debacle voor het westen.
Wat een contrast trouwens met Irak en Afghanistan, wat hier "bevolking" genoemd wordt heet daar insurgency...
Ja? Wat is het verschil tussen schieten op "insurgents" en het schieten op "de eigen bevolking"?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:46 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Irak en Afghanistan zijn oorlogen van onderdrukking. Dit lijkt er al heel wat meer op qua legitimiteit.
5de grootste partij in de Tweede kamer, met 50% meer dan D66 en Groenlinks.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:47 schreef Lagrinta het volgende:
Het spijt me wel, maar wie boeit het wat Emile en de SP vindt?
Voor jouw is het hetzelfde, 90% van de bevolking keurt schieten op "insurgents" goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja? Wat is het verschil tussen schieten op "insurgents" en het schieten op "de eigen bevolking"?
Hartstikk mooi, ze zullen nooit regeren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:50 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
5de grootste partij in de Tweede kamer, met 50% meer dan D66 en Groenlinks.
404quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:50 schreef sacha het volgende:
discussie DWDD met daarin Claudia de Breij met een nog dommere opmerking dan haar eigen blonde haren...
quote:Zahrat El ZahratTrablis Zahrat El
#Gaddafi forces haven't fired a single round in #Misrata after being bombed twice by coalition forces v Reuters thank u #NFZ in #Libya
24 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:LibyanDictator The Dictator
CONFIRMED: Coalition have bombed Gaddafi's brigade in #Misrata, strikes still continuing right now. #Libya #Feb17
12 hours ago Favorite Retweet Reply
Volgens Ghaddafi: niets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja? Wat is het verschil tussen schieten op "insurgents" en het schieten op "de eigen bevolking"?
En maar zeiken op die aanvallen op de grond.quote:
Welke minuut? Ik heb momenteel geen tijd om door 48 minuten heen te gaan voor een ludieke opmerking.quote:
Achossie, neeeequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Dance99Vv het volgende:
nou zeg mag gadaffi niet eens misrata innemen....![]()
![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:13 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Welke minuut? Ik heb momenteel geen tijd om door 48 minuten heen te gaan voor een ludieke opmerking.
Uitdagend, zo'n onderhandeling.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Achossie, neeee![]()
Nou nog hetzelfde truukje met Zintan, en dan wordt het misschien tijd voor een onderhandelingsvoorstel.
Juist. Van de SP hoeven we geen doordachte buitenlandpolitiek te verwachten. Die snappen niet dat ze als 'arme Nederlanders' profiteren van armoede elders in de wereld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:47 schreef Lagrinta het volgende:
Het spijt me wel, maar wie boeit het wat Emile en de SP vindt?
Het enige waar het FLC over zou willen onderhandelen is de grootte van het zwaard waarmee ze Gaddafi & Co de koppen mee af gaan hakken vrees ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:23 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Uitdagend, zo'n onderhandeling.
Wie gaat het doen? Gaat de Free Libyan Council ermee akkoord? Wat zijn mogelijke opties?
Exact, gaan wij daarmee akkoord? Of gooien we hem voor het ICC? Of geven we hem een mooie aftocht naar Verweggistan om het conflict sneller op te lossen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:25 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Het enige waar het FLC over zou willen onderhandelen is de grootte van het zwaard waarmee ze Gaddafi & Co de koppen mee af gaan hakken vrees ik.
Hoeveel goud hij mee mag nemen op zijn vlucht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:23 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Uitdagend, zo'n onderhandeling.
Wie gaat het doen? Gaat de Free Libyan Council ermee akkoord? Wat zijn mogelijke opties?
Ik denk dat het gros van de internationale gemeenschap liever de 'kop eraf' methode ziet. Dit om jarenlang juridisch geneuzel (Milosevic, Taylor) te ontwijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:27 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Exact, gaan wij daarmee akkoord? Of gooien we hem voor het ICC?
Juridisch geneuzel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:29 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de internationale gemeenschap liever de 'kop eraf' methode ziet. Dit om jarenlang juridisch geneuzel (Milosevic, Taylor) te ontwijken
Waarom grijpen we in in Libi ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef anti-vseu het volgende:
Stelletje hielenlikkers!! Dat zijn alle andere landen om vs heen.
De overheid huilt al maanden lang omdat ze zogenaamd geen geld voor ons hebben en veel moeten bezuinigen. Nou, waar komt al het geld vandaan ineens?
Hebben we hier in Nederland niet veel belangrijke zaken waar we onze belastingcenten aan moeten besteden dan dit kleuterklas gedrag?
Eigenlijk moet iedereen de overheid als het ware bedreigen met het opnemen van zijn eigen spaargeld en het onder eigen beheer houden. Kijk eens hoe dan opeens naar ons (het volk) gaan luisteren.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom grijpen we in in Libi ?
quote:12.42pm: Reuters have managed to get another telephone update from Misrata:
Western air strikes early on Wednesday hit an air base south of Libya's rebel-held Misrata where government forces are positioned, but snipers shot two people dead in the centre of the city, a resident said.
"This morning, air strikes twice hit the airbase where Gaddafi's brigades are based," the resident, called Sami, told Reuters.
"Two people were killed by snipers an hour ago in the centre of the town. Their bodies are now at the hospital, which I visited a while ago. Shooting is still going on there (in the city centre) now," he said.
Mensen die rekening houden met de kosten als er oorlog gevoerd moet wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef anti-vseu het volgende:
Stelletje hielenlikkers!! Dat zijn alle andere landen om vs heen.
De overheid huilt al maanden lang omdat ze zogenaamd geen geld voor ons hebben en veel moeten bezuinigen. Nou, waar komt al het geld vandaan ineens?
Hebben we hier in Nederland niet veel belangrijke zaken waar we onze belastingcenten aan moeten besteden dan dit kleuterklas gedrag?
Eigenlijk moet iedereen de overheid als het ware bedreigen met het opnemen van zijn eigen spaargeld en het onder eigen beheer houden. Kijk eens hoe dan opeens naar ons (het volk) gaan luisteren.
Dat doen ze anders noooooit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mensen die rekening houden met de kosten als er oorlog gevoerd moet worden
En volgens jou?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens Ghaddafi: niets.
Ik zie in het MO massaal inwoners van de respectievelijke landen de straat op gaan. Oude verdeel-en-heers politiek, leugens, angstzaaien en andere vormen van chantage werken niet meer. Waar zijn die fantatieke moslims dan? Of Al Qaida? Al die buitenlandse elementen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |