quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niemand die het einde ontroerend vond? Toen Barney weer in het huis van Ted was?![]()
Ergerlijk hoe nep kinderachtig Barney acteert. (Aan tafel bij die pa thuis.)
Zeker! Ik was even bang dat hij een vreemd soort oudere Barney bleef, maar gelukkig zat dat allemaal in het hoofd van de jonge Barney.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef Leso_Varen het volgende:
Lithgow is een held! Hoop dat 'ie nog terugkomt!
Ik moet steeds terugdenken aan 3rd Rock From The Sun.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik aan Dexterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik moet steeds terugdenken aan 3rd Rock From The Sun.
Afleveringen sparen voor de Nielsen May sweepsquote:
Dat komt ie:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef Leso_Varen het volgende:
bronquote:I'm guessing, then, that we're going to be seeing you in more than just Monday's episode?
That's right. They've called me back. This is the second I've done. When I signed on for the first, that was it, but they immediately saw possibilities, so they signed me for a second, and, who knows?
Die gast is zo lelijk dat zelfs een homosexuele acteur nog geloofwaardiger is als vrouwenverslinder.quote:
Of de programma's zijn verkocht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:49 schreef Orbis het volgende:
En er is ook al een Roemeense (of Bulgaarse?) kopie van The Big Bang Theory. Al die jaren communisme zonder privaat eigendom heeft blijkbaar nog steeds zijn weerslag in het denken over intellectueel eigendom.
Iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die gast is zo lelijk dat zelfs een homosexuele acteur nog geloofwaardiger is als vrouwenverslinder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |