Hij heeft zijn achternaam echt al best vaak vertelt de enige die ik het nog niet zelf heb horen vertellen is Flip..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Alex houdt angstvallig zijn achternaam verborgen. Alsof we die nog niet zouden weten..
ja 3 meterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Vultarian het volgende:
voelen jullie ook zo'n afstand?
[ afbeelding ]
zeker geen 3 meterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
Mwa Maiks eieren vind ik niet echt een surprise voor kinderenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Papiergeld het volgende:
Jaaa Maik moet reclame gaan maken voor Kinder Surprise eieren, bij mij begint het al te werken!
waarom moest sharon een BOEK in het water gooien...waarom niet die verrekte ukelele?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef RobbieBoy het volgende:
Nu de gitaar weer in the picture is, denk ik dat ik maar OFF ga. Doeiiiii
dan mis je zo wel de verhalen streamlockquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef RobbieBoy het volgende:
Nu de gitaar weer in the picture is, denk ik dat ik maar OFF ga. Doeiiiii
ik voel 3 meterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
Nou heb ik alles gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef Urb het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1002/Rampzalige+missie
In de uitzending zag je haar hand al heel sneaky naar dat glas gaan maar toen kwam Bartje er weer tussendoor blaten.![]()
Ok mooi, dat wist ik nog niet, kom net weer binnenvallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef afca_oc het volgende:
Gerard gaat dus een waar verhaal vertellen en Servio gaat (deels) wat verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |