Gooi 1000 sprinkhanen en spinnen binnen en hoppaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
[..]
das makkelijk. geef stervio een fles wodka
en met goed bedoel je welke waar is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Niki.P het volgende:
Ze moeten twee verhalen vertellen en de rest moet kiezen welke goed is, raden ze het niet, krijgen Ser en Geer geld raden ze het wel krijgt de rest geld..
volgens mij zijn ze nu berichten naar japan aan het sturen op die steen? kan er nu echt geen wijs meer uit worden wat daar moet staanquote:
Of zet dennis in het huis....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Gooi 1000 sprinkhanen en spinnen binnen en hoppa
Morgen, in de uitzendingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Oke alles nagelezen en niks gevonden, hoe ging de missie van Sharon?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
ik denk dat ze de stuipen al schrikken als ze gerard en stervio zo samen op dat bed zien liggen>
je krijgt ze echt niet meer aan het schrikken hoor, ze hebben Jo ook al overleefd toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
ik denk dat ze de stuipen al schrikken als ze gerard en stervio zo samen op dat bed zien liggen>
4 opdrachten gedaan, dus zal wel geslaagd zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Oke alles nagelezen en niks gevonden, hoe ging de missie van Sharon?
dat is pas erg inddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
je krijt ze cht niet meer aan het schrikken hoor, ze hebben Jo ook al overleefd toch?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
pas op he...straks gaan ze nog kriebelen !!!
Ik kijk best wel veel maar zie ook niet allesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
4 opdrachten gedaan, dus zal wel geslaagd zijn
huh?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef suzi1 het volgende:
ja haar ze moet NU haar lijstje inplannen rot op zeg
dit dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef suzi1 het volgende:
ja haar ze moet NU haar lijstje inplannen rot op zeg
hahaha is die #rooiebroek niet meegekomen met de schone was? tijd niet gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Dat blauwe shirt van Karim staat vast leuk bij #rooiebroek
zouden ze die aan het ontsmetten zijn? al dagen niet meer gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Dat blauwe shirt van Karim staat vast leuk bij #rooiebroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |