Welnee joh, Hommen is vast een betrokken vader die 20 uur per week maakt en voor de rest maar wat papier heen en weer schuiftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat die gasten dat geld alles behalve verdiend hebben.
Ik speelde de rol van boze burger -->quote:
Neequote:
Ik vind inderdaad dat voetballers achterlijk veel betaald krijgen en als een club in leven wordt gehouden met belastinggeld dan mogen de spelers dat best voelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef GSbrder het volgende:
Laten we trouwens ook de inkomens van alle voetballers naheffen waarbij de clubs overheidssteun hebben ontvangen. Als het groepje voetballers wat beter hun best hadden gedaan en niet zo schaamteloos zonder enige clubliefde tegen de bal schopte op zondag, zouden die verenigingen nog gewoon in de eerste divisie hebben kunnen uitkomen.
Ik heb nooit iets van de moderne slavenmarkt geheten 'Transfers' begrepen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat voetballers achterlijk veel betaald krijgen en als een club in leven wordt gehouden met belastinggeld dan mogen de spelers dat best voelen.
Ik vind van niet, spelers zijn werknemers, geen ondernemers.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat voetballers achterlijk veel betaald krijgen en als een club in leven wordt gehouden met belastinggeld dan mogen de spelers dat best voelen.
Uiteraard. Als Remlof dogmatisch gaat lopen juichen bij elk ballonnetje van de PvdA, die zoals hij nu geformuleerd is iedereen bij een bank raakt, ook de laagste werknemers, vind ik dat vrij opmerkelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij komt op de proppen dat Remlof tegen de 13e maand is voor de bankmedewerkers
[..]
Nee, maar als mijn bedrijf een slecht jaar draait, krijg ik ook geen winstuitkering.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind van niet, spelers zijn werknemers, geen ondernemers.
Als scholen een jaar onderpresteren en slechte cito-scores leveren, krijgen de leerkrachten ook niet eens een korting op hun dertiende maand. Als ergens een ziekenhuis in opspraak komt, gaan we ook niet alle zusters hun vakantiegeld ontnemen.
Oja, bedankt. Ik moet mijn osm opstelling nog maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets van de moderne slavenmarkt geheten 'Transfers' begrepen.
Jij durft die achterlijke klapviool nog goed te praten ook? Een man die nog niet het volle verstand heeft dat mensen de bonussen zouden afkeuren? Die dacht dat de men het wel zou snappen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee joh, Hommen is vast een betrokken vader die 20 uur per week maakt en voor de rest maar wat papier heen en weer schuift.
Kom op zeg, daarnaast verwerp ik de algemenisaties die betyar mij verwijt (succesvol burger of naïeve student) en is het inderdaad juridisch twijfelachtig en schijnpolitiek. 100% belasting op bepaalde inkomsten, terugwerkend opgelegd? Werkelijk, willen we de overheid zoveel macht geven over delen van ons inkomen en zou je het prettig vinden als trader voor één van de geplaagde banken nu alsnog ¤ 50.000,- aan belastingsnaheffing te krijgen?
Van mij mogen ze. Ik keur sowieso af dat de overheid de clubs boven water houdt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef GSbrder het volgende:
Laten we trouwens ook de inkomens van alle voetballers naheffen waarbij de clubs overheidssteun hebben ontvangen. Als het groepje voetballers wat beter hun best hadden gedaan en niet zo schaamteloos zonder enige clubliefde tegen de bal schopte op zondag, zouden die verenigingen nog gewoon in de eerste divisie hebben kunnen uitkomen.
Je snapt dat die zo gegroeid is om werknemers uberhaupt nog te prikkelen met het dichtgetimmerde ontslagrecht? Of wil je dat versoepelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke vorm van bonussen, provisies en/of prestatietoeslagen. Je zet mensen tegen elkaar op en creëert een onplezierige situatie waar de klant de dupe van wordt.
Dat is natuurlijk ook weer niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef betyar het volgende:
Deze mensen verzieken de samenleving, niet de Henk en Ingrid die PVV stemmen.
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je snapt dat die zo gegroeid is om werknemers uberhaupt nog te prikkelen met het dichtgetimmerde ontslagrecht? Of wil je dat versoepelen?
Met jou kan ik zaken doen.quote:
Het waren toch katten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker dan, twee apen breken hier de tent af
ING heeft een goed boekjaar gedraaid. Deze mensen verzieken helemaal niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij durft die achterlijke klapviool nog goed te praten ook? Een man die nog niet het volle verstand heeft dat mensen de bonussen zouden afkeuren? Die dacht dat de men het wel zou snappen?
De overheid moet inderdaad ingrijpen bij dit soort mensen. Deze mensen verzieken de samenleving, niet de Henk en Ingrid die PVV stemmen.
En als jouw bedrijf een goed jaar draait, krijg jij wel een winstuitkering, ook al heeft dat de baan gekost van collega x die wegbezuinigd is. ING heeft winst gedraaid, is het niet? Ze wilden zelfs de staatslening voortijdig aflossen, maar dan vangt de overheid te weinig rente.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar als mijn bedrijf een slecht jaar draait, krijg ik ook geen winstuitkering.
Winstuitkeringen na bezuinigingen vind ik ook not done.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ING heeft een goed boekjaar gedraaid. Deze mensen verzieken helemaal niets.
[..]
En als jouw bedrijf een goed jaar draait, krijg jij wel een winstuitkering, ook al heeft dat de baan gekost van collega x die wegbezuinigd is. ING heeft winst gedraaid, is het niet? Ze wilden zelfs de staatslening voortijdig aflossen, maar dan vangt de overheid te weinig rente.
Ja, maar ze gedragen zich als apenquote:
En ik kan dat uitstekend beargumenteren, maar dat zal ik jullie besparen.quote:
Gotto love catsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar ze gedragen zich als apenEn ze waren een half uur geleden nog zo rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |