Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
Dat ging over een paar smsjes die APK en ik hebben uitgewisseld.
Die hij al weer had weggegooid. En ik niet![]()
Iets over een theedoek. Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
De TROS kompas.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn ouders zijn lid van de TrosKompas
Toen je nog een klein Greysje wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
De mijne waren dat ook altijd ja, toen ik nog thuis woonde.
Heeeeel lang geleden dus
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die hadden wij vroegah ook, later werd het Vara TV-magazine
De TROS kompas, daar kregen we ooit zo'n rood plastic mapje bij, met flapjes om hem erin te flappen
Ik ATWTquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
En een lollig stripje achterin, die las ik altijd eerst en daarna ging alvast de hele week GTST vooruit lezen
Wij ook ja....tot 2 jaar terug hadden we de Vara-gids; overgehouden aan de leesmapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Wij hadden nooit een tv-gids thuis, staat ook in de krant toch?En ik kijk tegenwoordig gewoon op internet!
Laat me raden; jij wil van te voren ook precies weten hoe lang een film duurt?quote:
Nooit Final Destination gezien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden; jij wil van te voren ook precies weten hoe lang een film duurt?
Zodat je bij 1 uur en 40 minuten wel weet dat er niets ergs meer kan gebeuren
Oh ja, alle delenquote:
Met het streepje van de R als uitroeptekenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, alle delen![]()
Maar daarvan wist je gewoon dat ze allemaal doodgingen en dan net niet op de manier die de film insinueerde.
Hell for Ingetje
Wat heb jij vaak mooie hippe korte broeken aan Greys, op die oude foto's? Of was het ook geen korte broek met die duiven? En dat mondjequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor beest martel je daar trouwens?
Ja, zo zit ik ook als in een serie iets gebeurt, "hoe lang duurt ie nog, wat kan er nog gebeuren!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden; jij wil van te voren ook precies weten hoe lang een film duurt?
Zodat je bij 1 uur en 40 minuten wel weet dat er niets ergs meer kan gebeuren
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zo zit ik ook als in een serie iets gebeurd, "hoe lang duurt ie nog, wat kan er nog gebeuren!"
Ach kindje toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Zo heb ik ook nog vurig gehoopt dat het schip toch niet ging zinken toen ik Titanic keekMaar goed, toen was ik twaalf
Deed ie de eerste 2 uur ook niet....en dat waren de mooiste 2 uur van de filmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Zo heb ik ook nog vurig gehoopt dat het schip toch niet ging zinken toen ik Titanic keekMaar goed, toen was ik twaalf
Met de duiven is gewoon mijn onderbroek die je zietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb jij vaak mooie hippe korte broeken aan Greys, op die oude foto's? Of was het ook geen korte broek met die duiven? En dat mondje
Oh, is het martelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de duiven is gewoon mijn onderbroek die je ziet
[ afbeelding ]
Mijn vader deed altijd mijn pony met de achterkant van z'n scheerapparaat, dus ik was meer een mislukte pottenbakkerscreatiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik had geen bloempotkapsel, maar dat was meer omdat mijn haar gewoon de andere kant op krulde![]()
Die is cutequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de duiven is gewoon mijn onderbroek die je ziet
[ afbeelding ]
Ohhhhhhh jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft ze trouwens oooooit nog es weer wat gehoord van de militair?
Staat in foboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is cuteDie had je al eens gepost geloof ik?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn vader deed altijd mijn pony met de achterkant van z'n scheerapparaat, dus ik was meer een mislukte pottenbakkerscreatie
Een kip, geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah toe!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik had nog veel en veel korter haar in een bloempotkapsel dan GreysDie foto plaats ik nooooooooooooit meer
Mannen moeten ook niet kapperenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn vader deed altijd mijn pony met de achterkant van z'n scheerapparaat, dus ik was meer een mislukte pottenbakkerscreatie
Die ene! Met die enorme ogen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik had nog veel en veel korter haar in een bloempotkapsel dan GreysDie foto plaats ik nooooooooooooit meer
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Die onderste zou zelfs Sieneke kunnen zijn Greys
Ze zitten nog op elkaars Hyves geloof ik en mailen nog wel eens wat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Die beentjes van je zus blijven hilarisch![]()
Heeft ze trouwens oooooit nog es weer wat gehoord van de militair?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo keek je vorige week zondag ook ongeveer toen ik de woonkamer in kwam
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Die onderste zou zelfs Sieneke kunnen zijn Greys
Ehrm...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Oh, in die laatste foto herken ik je gezicht wel een beetje!
Luister maar niet naar die rare Piscesquote:
Bij het opstaan bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja niks verkeerds aan hoor, gewoon de lach, mondhoeken die ik bij Sieneke ook ziequote:
Ach, ik keek nog minder vriendelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij het opstaan bedoel je?
Ja dat kan wel kloppen!
Hij was gewoon grappig icm mijn postquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja niks verkeerds aan hoor, gewoon de lach, mondhoeken die ik bij Sieneke ook zie
enorme ogen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ene! Met die enorme ogen?![]()
Die was schattig!
Ja, die zie ik er ook niet in. Maar wel een schattige foto!quote:
Waarom nam jij niet dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Je had mijn gezicht net moeten zien toen A. lekker die Total Loss autordrop snoepjes zat te eten. Oh, ik had er zo'n zin in
Hihihiiiiiiiiiiiiiiquote:
tnx, denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die zie ik er ook niet in. Maar wel een schattige foto!Je ziet ook duidelijk dat jij het bent!
Omdat ik dit weekend al een halve doos op heb gegetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom nam jij niet dan?
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiiii
Hier nog een genante, maar die had je al eens gezien toch? (Rechts)
[ afbeelding ]
Oh met een poezelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Oh, je bedoelt deze zeker Ing
[ afbeelding ]
Met mn liefste vriendje
Jaaaa, dat was lief bedoeldquote:
Die is cute, enig idee hoe oud je daar bent?quote:
3quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is cute, enig idee hoe oud je daar bent?
Ook niet gewoon als foto los, dat je daar ff een foto van kunt maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen kinderfoto's op m'n pc staan
Had ik ook niet, die twee staan hier in de kamer dus daar heb ik toen een foto van gemaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen kinderfoto's op m'n pc staan
Die Volendammer staat hier ook in de kamer, vandaar de flits-vlekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik ook niet, die twee staan hier in de kamer dus daar heb ik toen een foto van gemaakt
Toen hadden we hem net "officieel", is 17 jaar mn grote liefde geweestquote:
Nee Ing, dat was jij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lijk bijna chinees zelfsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedoelde die pasfoto idd, maar nu ik em weer zie had je heul geen grote ogen
Oh wat gaaf Greysquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom nam jij niet dan?
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiiii
Hier nog een genante, maar die had je al eens gezien toch? (Rechts)
[ afbeelding ]
Ligt allemaal bij m'n oudersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet gewoon als foto los, dat je daar ff een foto van kunt maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 22-03-2011 21:54:33 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg toch, fotomappen openen
Dit was zo ongeveer mijn foutste vriendje (niet quoten, zo weer weg)De hartchirurg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, ik heb nu veel grotere ogen:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 22-03-2011 21:54:19 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Dit was zo ongeveer mijn foutste vriendje (niet quoten, zo weer weg)Wat een Knieënkerl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Awquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen hadden we hem net "officieel", is 17 jaar mn grote liefde geweest
Kreeg ik van mn zusje toen ie net dood wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwWat bijzonder is dat dan, zo'n foto
Welke is dit? De chirurg?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Dit was zo ongeveer mijn foutste vriendje (niet quoten, zo weer weg)
Ja, die 's ochtends bij het ontbijt paddo's zat te snijden en pillen zat te sorteren voor tijdens een dance feest enzoquote:
Ja, ik was aan het laten zien dat mn neefje echt echt echt niet eruit zou vallen (mn zusje was bangquote:
Je vader zou net zo ingestapt kunnen zijn op de foto, ziet er heel "hip" (kan ff niks anders bedenken) uitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Volendammer staat hier ook in de kamer, vandaar de flits-vlek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 22-03-2011 21:58:43 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
En dit was ook zo'n foute
(Allemaal bier op die foto's, valt me nu pas op)
Heul lang geleden, jaar of 18 terug ofzo.
Hij was toen geloof ik al in de 40. Pfffff.Had jij een perremanentje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb ik ook gehad!quote:
Joh! Je meent het!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het laten zien dat mn neefje echt echt echt niet eruit zou vallen (mn zusje was bang) en ik was een beetje lyrisch idd
Dus hij had een lekker jong hapjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
En dit was ook zo'n foute
(Allemaal bier op die foto's, valt me nu pas op)
Heul lang geleden, jaar of 18 terug ofzo.
Hij was toen geloof ik al in de 40. Pfffff.
Ik ook! Was net een schaap.quote:
quote:
Ik had de bijnaam Poedelquote:
Wat is dat toch eigenlijk leuk, al die die dingen van vroegah die iedereen herkentquote:
En jij hebt vast ook die rechtop-dankzij-liters-haarlak-en-touperen kuif gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat had iedereen toen.
Kijk, dit was ook ongeveer toen
[ afbeelding ]
Ik was nooit zo van de haarlak geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij hebt vast ook die rechtop-dankzij-liters-haarlak-en-touperen kuif gehad.![]()
Inclusief 'kale' plek aan de zijkant waar je haargrens lag als je kuif naar voren knikte.
Ik heb nu weer een ponyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het zoals je het nu hebt het mooist. Maar dat zal wel aan de tijdsgeest liggen
Ja, maar dat had je eerder toch ook al?quote:
Jij rebel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was nooit zo van de haarlak geloof ik
Maar weet het niet zeker meer. Ik vond het altijd zo vies en hard worden dan.
@Pisces, thanksMaar ik heb heel veel haar-blunders gehad hoor! Knalrood met witte (!) strepen in de Spice Girls tijd bv...
Dat heb ik niet gehadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij hebt vast ook die rechtop-dankzij-liters-haarlak-en-touperen kuif gehad.![]()
Inclusief 'kale' plek aan de zijkant waar je haargrens lag als je kuif naar voren knikte.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door tombolafan op 22-03-2011 22:19:21 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Wat was je haar daar lang!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehad
Permanent (en kat op hoofd):
[..]
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat had je eerder toch ook al?Twee jaar geleden ofzo?
Oh, nou, ik vind een pony leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En Ll en APK zeiden nog zo 'NIET DOEHOENNNNN'.
Maar ik deed het toch. Weer.
was zomer, dus verbrand-achtigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud ben je daar Tombo? Je bent niet piepjong en ook niet volwassen, zo'n tusseninkoppie, althans zo ziet het er uit, met die wangen
Foootooooos!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Foto's![]()
Ik heb ook perremanent gehad![]()
En een mega-kuif![]()
Zijn daar ook foto's van?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Foto's![]()
Ik heb ook perremanent gehad![]()
En een mega-kuif![]()
Onhandig, why?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nou, ik vind een pony leukAlleen een beetje onhandig soms
Die mocht ik hebben maar het kon nietquote:
Echt? Je lijkt jonger!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was zomer, dus verbrand-achtigIk was toen eh...21
Oh oke, wel al volwassen toch, wel een leuke fotoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was zomer, dus verbrand-achtigIk was toen eh...21
Ik moet dat kreng in model fohnen vanwege mijn slagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Onhandig, why?
Ik vind het juist onhandig als het haar voor mijn ogen net zo lang is als de rest, dan zit ik het steeds achter mijn oren te proppen.
Ik heb het nog wel langer gehadquote:
Digitaliseren a la Cat en Greys: foto van foto maken.quote:
Tell me about itquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Onhandig, why?
Ik vind het juist onhandig als het haar voor mijn ogen net zo lang is als de rest, dan zit ik het steeds achter mijn oren te proppen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel langer gehadToen was ik 16, heb ik een foto dat ik "naakt" ben met mn haar voor mn borsten
![]()
![]()
Ja, dat lijk ik nu nog steedsquote:
Wie heeft die foto gemaakt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel langer gehadToen was ik 16, heb ik een foto dat ik "naakt" ben met mn haar voor mn borsten
![]()
![]()
Jes. Zet is INGlish.quote:
Ik zou niet weten waar ie isquote:
Stiefvader denk ikquote:
Nou jaaaaaaaaaa zeg, zoiets zou ik nou nooit doen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan moet ik eerst naar pa en maquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Digitaliseren a la Cat en Greys: foto van foto maken.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet dat kreng in model fohnen vanwege mijn slag
Tombo, schrijf je dit op je lijstje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar pa en ma![]()
Tijdens een volgend WWW zal ik jullie alle facetten van m'n leven op het Kodak-papiertje laten zien
Wow, dat zou ik echt niet doen met m'n vaderquote:
Dan nog nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik echt niet doen met m'n vaderOf is het een mega bos haar?
Greys!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog niet
En dat klinkt dubieus, dat van die bos haar![]()
Dat dacht ik ook toen ik hem eenmaal op het scherm zag staanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
En dat klinkt dubieus, dat van die bos haar![]()
Nou ja, het hing voor mn borsten dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik echt niet doen met m'n vaderOf is het een mega bos haar?
5 minuutjesquote:
Hey, zonder Delete was ik ook al netjes en onschuldig enzo hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys!![]()
Toen bestond Delete nog niet, zeker?![]()
Trust!quote:
Slaap lekkerquote:
Sorry, kat op schoot.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben vast nog wel meer genante foto's.
Kom maar door!
van mn eerste vriendjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben vast nog wel meer genante foto's.
Kom maar door!
Specs?quote:
Ja, ja, ja, jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, eerste "echte" vriendje dan hevan de basisschool enzo niet
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door tombolafan op 22-03-2011 22:39:08 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Helemaal niet zelfsquote:
Tegenvaller na al die hooggespannen verwachtingen... blijkt het een knappe vent te zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs
Maar verder heb ik geen foto's
Ik doe het alleen met knappe ventenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tegenvaller na al die hooggespannen verwachtingen... blijkt het een knappe vent te zijn.
Ja hequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja heEn toen ging het uit en toen werd ie 20 kilo zwaarder
En een jaar later vroeg ie of ik bij hem terug kwam als ie af zou vallen
"want de ochtenden dat hij naast me wakker werd waren de mooiste in zn leven"
![]()
Why?quote:
Omdat ie me helemaal niet zo behandelde toen we wat hadden, alsof ik zoveel voor hem betekendequote:
Ow, dat zijn twee heel goede redenen om dat avontuur niet meer aan te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ie me helemaal niet zo behandelde toen we wat hadden, alsof ik zoveel voor hem betekendeDus het gevoel was aardig weg
En hij was lam, geen idee of ie het meende
Dan ben ik altijd dronken.quote:
Ik moet ineens aan Greys haar tegelmoment van Zondag(?) denken, iets met behandelen als stront. You go Tomboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ie me helemaal niet zo behandelde toen we wat hadden
Een kind!?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Oh ja, en hij had een kind wat hij ff niet verteld had![]()
We hebben op msn wel eens lopen flirten nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dat zijn twee heel goede redenen om dat avontuur niet meer aan te gaan.![]()
En is hij er nooit meer op teruggekomen toen hij nuchter was?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Oh ja, en hij had een kind wat hij ff niet verteld had![]()
Jij boefje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben op msn wel eens lopen flirten nog
Bij de moeder, in Nieuw-Zeelandquote:
Dat is altijd zo verraderlijk makkelijk. En irl durf ik niksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben op msn wel eens lopen flirten nog
Toen 20 ofzo, kind 3quote:
Whut? Jemigquote:
Ik heb wel eens een heel serieus gesprek gehad op msn en dan tegelijkertijd met dezelfde persoon heel versierderig mailenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is altijd zo verraderlijk makkelijk. En irl durf ik niks(
).
Dat schiet ook niet echt op dan voor je.quote:
Tja, hij hoorde het pas toen ie weer thuis was van stagequote:
Is vaker zo: eerder vruchtbaar dan verstandig.quote:
Van alle 3 kinderen? Of lees ik het nou verkeerd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, hij hoorde het pas toen ie weer thuis was van stage
Wow! Heeft hij zijn kind ooit gezien dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, hij hoorde het pas toen ie weer thuis was van stage
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is vaker zo: eerder vruchtbaar dan verstandig.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van alle 3 kinderen? Of lees ik het nou verkeerd?
Van 17 kinderen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hold on, het kind was 3, ik las 3 kinderen
Jemig, vader van 17...
Ja, op latere stagesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow! Heeft hij zijn kind ooit gezien dan?
quote:
Ja Greys.quote:
Da's wel fijn lijkt me. Maar evengoed heel lastig als je verder niks met elkaar hebt en zo ver weg zit.quote:
Ja, toen ie drie was al!quote:
Tja ach, ik was toen 18, ik hield me er niet echt mee bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel fijn lijkt me. Maar evengoed heel lastig als je verder niks met elkaar hebt en zo ver weg zit.
Ow, kan ik me best voorstellen hoor. En zolang je niks met hem hebt is het jouw ding ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja ach, ik was toen 18, ik hield me er niet echt mee bezigHelemaal omdat ik het hoorde toen het al uit was
Hij is niet online nu
Ja, hij staat nog in mn lijstquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, kan ik me best voorstellen hoor. En zolang je niks met hem hebt is het jouw ding ook niet.![]()
Ben je hem nu aan het opzoeken op MSN?![]()
Hoe lang is jouw lijst?quote:
msn lijst?quote:
Hoeveel exen-scharrels-flings in de lijst?quote:
9 in mn msn lijstquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel exen-scharrels-flings in de lijst?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil even tussendoor melden dat ik nog leef en in orde ben.
Weet je nog de tijd dat we midden in de nacht gingen recappenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb MSN echt nooit aan
Heel soms, om ff met Senesta te kleppen.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was wel heel gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je nog de tijd dat we midden in de nacht gingen recappen?
't Was als de eerste keerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
(Oh oh oh wat is het lang geleden, lang geleden, lang geleden......)
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan iemand 'r sms'en?! Ik heb het nummer niet!!!! PANIEK! ALARM! HELLUP!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ing, zou alles in orde met Ing zijn?
Done!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan iemand 'r sms'en?! Ik heb het nummer niet!!!! PANIEK! ALARM! HELLUP!
Ik deed nog expres een 5-min cheerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan iemand 'r sms'en?! Ik heb het nummer niet!!!! PANIEK! ALARM! HELLUP!
+1!quote:
Ik wil gaan slapen, maar ik ben nu zo bezorgd, ik moet het weten nuquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Erik ook een smsje gestuurd. Voor de zekerheid.
quote:
Gelukkig!quote:
Schoon ook nogquote:
O noes!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben oké, hopelijk Cat ook! Heb nog geen reactie gehad op mijn sms
!!!!
Ik kan niet douchen in 5 minutenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik deed nog expres een 5-min cheermaar ze blijft veul langer weg
Ik zou net je buurman bellen of ie ff bij je wilde kijken, maar je leeft nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben oké, hopelijk Cat ook! Heb nog geen reactie gehad op mijn sms
!!!!
Kun je Erik z'n laf dan ff smsen of hij hem een kus wilt geven op de volgende deet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, ik wil Erik z'n nummer ook, dan kan ik em stalken als ie deet
Traagje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Ing leeft nog hoor!
Ze was even douchen! En ze gaat nu haar groene kroon op haar rode tomatenhoofd zetten en Frans Bauer zingen!
(Insiders grapje)
Ik zie een sterrrrr, hij staat nog ver....maar strakjes komt ie dichterbijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
(Oh oh oh wat is het lang geleden, lang geleden, lang geleden......)
Zou ik ook niet doen met zo'n badkamertquote:
Op zich toepasselijke naam, aangezien je niet 5 minuten rustig kunt gaan toiletteren zonder platgesmst te wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Het is wel een dagtaak he, die pamper () alert.
Plakkertjes aan de goede kant gedaan?quote:
Of zit de plakstrip aan je de-lete?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of zit de plakstrip aan je de-lete?
Dan hedde 'ne groët'n bek veur al die kauwgum.quote:
Ja, oke.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
*vinger opsteekt*
Goed als ik even ga plassen?
Even snel?
Kan dat, ja?
Wel weer aanmelden als je terugbent, en neem je telefoon mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
*vinger opsteekt*
Even snel?
Kan dat, ja?
GSM mee voor als je uitglijdt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
*vinger opsteekt*
Even snel?
Kan dat, ja?
Hoe lang blijf je precies weg? Kan de laptop niet mee? Heb je APK nodig voor de pamper?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
*vinger opsteekt*
Even snel?
Kan dat, ja?
Berichtje erdoor drukken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar als het onverwachts toch een hoopje dreigt te worden, graag ff bericht doen
quote:
Koop dan maar vast aandelen van Vodafone, dan heb je straks een leuk pensioenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef APK het volgende:
Deze vibe vasthouden tot we allemaal 65+ zijn
Nog even vanaf de mobiel posten dat je veilig in bed ligt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is nu binnen, Greys is snel weer terug, ik kan met een gerust hart gaan tukken
Trusten voor straks alvast allemaal![]()
Op mijn leeftijd lijkt het mij verstandiger in aandelen van Japanse kerncentrales te investerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Koop dan maar vast aandelen van Vodafone, dan heb je straks een leuk pensioen
We slaan doorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had net "afknijpen!!!!" onder de send-knop
Greys poept nietquote:
Zou je denken?quote:
Voor jou: altijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Gelukt
Cat, kan je niet gewoon over vijf minuten jarig zijn?
Ik wil mijn bed in
En het resultaat ruikt naar Seringen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys poept niet![]()
Die doet alleen elegante pliesjeplasjeploesjes, zonder te spetteren uiteraard
Nee, ik kom het toilet uit en krijg meteen de opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van Ing.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys poept niet![]()
Had je moeten doen, vindt ie leuk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Ing, ik had bijna je man nog gesmst vandaag, kon me nog net inhouden
Op het werk kwam er iets langs met 'Mull of Kintyre'
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys poept niet![]()
Oh niets zeggen, dan doe ik het morgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had je moeten doen, vindt ie leuk!
En dan kijken of ie het mij had verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |