Net op tijd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Nog even en jullie houden je allemaal niet aan de 5-minuten-regel
Whut. Zo heb ik het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
Wat is Delfshaven leuk, ik kende die kant van Rotterdam helemaal niet, ik leek wel een toerist in eigen stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Myr!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut. Zo heb ik het nog nooit gezien.
Maar ik was ook helemaal verbaasd toen ik in de Parklaan moest werken, daar staan ook prachtige oude huizen.
Mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
Wat is Delfshaven leuk, ik kende die kant van Rotterdam helemaal niet, ik leek wel een toerist in eigen stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Maar er is dus iemand die écht Greys heet?
\quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Myr!
Ik kwam eigenlijk nooit voorbij Blijdorp enzo
Maar ik heb speciaal een andere terugweg genomen nu zelfs om nog wat meer van de buurt te zien. En toen kwam ik bijna bij de Euromast uitHeen via Schiedam bijna gegaan.
Heb je de hese Fransoos nog geluisterd lately?
En waar is de Parklaan?
Ik voel me ook wel eens aangesproken als er iemand Grace heet, want dat klinkt hetzelfde als dat 'Greys' voor mijn gevoel klinktquote:
Jup!quote:
Oohhh, wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup!
Het toffe daar is dat je de schoenen in elke (!!) kleur kunt laten maken die je wilt.
Dus je kiest het schoentje zelf en dan geef je een stukje stof van je jurk en dan krijg je de schoenen in die kleur! Maar dat kan dus ook als ik straks voor Maes d'r bruiloft iets aan doe in een bepaalde kleur, het hoeft niet perse een trouwjurk te zijn ofzo.
Hij had voor haar precies de goede schoentjes al in de goede kleur, dus die van haar hoeven niet eerst nog naar Italië op en neer om gekleurd te worden!
Had je dan ook rode schoentjes genomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
Ja het is ook echt een adresje om te onthouden!
Dat had ik moeten weten toen ik in die ene lange rode jurk naar die bruiloft van mijn collega ging
Zit er dan een klein verschil tussen Greys en Grace qua klank, nee toch? Of gaat de Y in Greys iets meer omhoog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
want dat klinkt hetzelfde als dat 'Greys' voor mijn gevoel klinkt
Denk je dan even aan Fok! of gaat er geen belletje rinkelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
Stel dat eens even voor met mijn username in het buitenland
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had je dan ook rode schoentjes genomen?
Wow dat is wel heel erg tof om exact de schoenen te krijgen die je wilt voor zoiets speciaals als je bruiloft, tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup!
Het toffe daar is dat je de schoenen in elke (!!) kleur kunt laten maken die je wilt.
Dus je kiest het schoentje zelf en dan geef je een stukje stof van je jurk en dan krijg je de schoenen in die kleur! Maar dat kan dus ook als ik straks voor Maes d'r bruiloft iets aan doe in een bepaalde kleur, het hoeft niet perse een trouwjurk te zijn ofzo.
Hij had voor haar precies de goede schoentjes al in de goede kleur, dus die van haar hoeven niet eerst nog naar Italië op en neer om gekleurd te worden!
Oeh, brrrrquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had nu gedeeltelijk rode, was ook prima (maar wel koud, bij -6 en dan met open schoentjes)
Ik spreek mijn eigen username zo goed als nooit uit eigenlijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit er dan een klein verschil tussen Greys en Grace qua klank, nee toch? Of gaat de Y in Greys iets meer omhoog?
In januariquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, brrrrTrouwde ze in de winter, joh?
En dan zeg jij Koetbaaaiii!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat in die sauna maar niet gaat lopen gillen
Oh, ik ga zo'n pakket huren. Heb alleen een fleece ochtendjas. Nouja, ik heb nog wel een badjas, maar daar staat de naam van mijn werkgever opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik mag wel eens gaan kijken waar mijn badjas is
Zo'n pakket met handdoeken ook enzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ga zo'n pakket huren. Heb alleen een fleece ochtendjas. Nouja, ik heb nog wel een badjas, maar daar staat de naam van mijn werkgever op
Misschien kan ik 'm merken met het één of het anderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n pakket met handdoeken ook enzo?
Ja kan wel, maar dan hangen daar dus straks 70 dezelfde badjassen en zie dan die van jou er maar eens uit te zoekenIk heb een knalroze (
![]()
) maar die moet ik nog zoeken.
Oh ja da's waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien kan ik 'm merken met het één of het anderOf gewoon onthouden waar ik hem heb opgehangen, ook een idee
Exactly, gemak dient de menschquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja da's waar.
Nou misschien stop ik dan ook wel gewoon met zoeken nu
Scheelt ook weer grote tas meenemen met handdoeken en badjas enzo.
Ik weet nog niet wat ik daar van moet vinden. Ik denk dat ik niet eens negatief ben omdat ik toch niet verwacht dat we ooit van de TROS afkomenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Nee, nee en nog eens nee....
Henk Westbroek wil naar EFF 2012
Omdat het een blad is denk ik 'de'quote:
Ja, ook 'de VARA gids' omdat 'de' bij 'gids' hoortquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou ook "de" zeggen hoor. Je zegt toch ook "de Donald Duck" of "de Glamour"?
Fiewquote:
De TROS noemt het zelf De TROS Kompas.quote:
M'n kwark zit bijna op het schermquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
Leg je er bij neer! Steek een peuk op, nu kan het nog! ()
Okay, effe een Griekse-kan-mij-het schelen-wapper doen en roken dan maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
De TROS noemt het zelf De TROS Kompas.
Laat het los. Leg je er bij neer! Steek een peuk op, nu kan het nog! ()
Had vandaag een afspraak met de antirookmagiër van de huisartsenpost, maar ze belden vanmorgen dat ze ziek wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
M'n kwark zit bijna op het scherm![]()
Ben je al begonnen APK?
Ik luister hem nu weer bijna dagelijksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, effe een Griekse-kan-mij-het schelen-wapper doen en roken dan maar
Opa!
Misschien Maandag een belsms-pyramide starten voor de moeilijke momentenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Had vandaag een afspraak met de antirookmagiër van de huisartsenpost, maar ze belden vanmorgen dat ze ziek was![]()
Maandag maar eens beginnen met pleisters denk ik
Huhquote:
Volgens mij kun je er het beste zo weinig mogelijk aandacht aan geven en ga ik FoK! dan maar even ontwijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien Maandag een belsms-pyramide starten voor de moeilijke momenten
Illustreer jij hem dan ff hier? Met plaatje en of rooksignalenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Hij doet het kan-mij-het-schelen-wappertje niet met zijn hand
Ja gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Illustreer jij hem dan ff hier? Met plaatje en of rooksignalen
Dit klinkt wel heel spannendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ja gewoon.
Rechteronderarm omhoog en naar achteren bewegen en dan de hand losjes verder naar achteren naast het hoofd.
Wat had je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik baal er zo van dat mijn eten alweer op is. Het was zo lekker
.
Je moet er wel heel ongeïnspireerd bij kijken, anders doe je een soort Sieneke...quote:
En daardoor perfect passend bij die Griekse dansroutine.quote:
En toch kon ik het wel op een paar van die (waarschijnlijk) gays in de OPA dansquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
En daardoor perfect passend bij die Griekse dansroutine.![]()
Nu kunnen we het nog zeggen, Maandag niet meerquote:
Dan kunnen we het nog steeds zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu kunnen we het nog zeggen, Maandag niet meer
Gelukkig zijn er mods om in te grijpenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kunnen we het nog steeds zeggen.
De gevolgen zijn dan alleen niet meer te overzien...
Oh god, ga je je hoop op mij vestigen om APK in toom te houden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mods om in te grijpen
Oh ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, ga je je hoop op mij vestigen om APK in toom te houden?
Dan kunnen we misschien toch beter een andere oplossing zoeken
Pastasalade met penne, komkommer, babytomaatjes, appel, gerookte kipstukjes, mozzerella, geroosterde pijnboompitten en een pesto-yoghurtdressing.quote:
Oh, wat lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pastasalade met penne, komkommer, babytomaatjes, appel, gerookte kipstukjes, mozzerella, geroosterde pijnboompitten en een pesto-yoghurtdressing..
Moet je ook niet doen, naast mij steek je toch al goed afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
Oke, ik doe het!
Dat 'nog even lijnen voor de sauna' faalde toch al bij de (het? APK??) shortbread.
Ik vraag me serieus af waarom jullie in godsnaam schijnen te denken dat ik dat niet hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
Aan mijn lichaam kan je duidelijk zien dat het winter is geweest, zeg maarVeel lekkere etentjes en vakanties en High Tea's enzo
Ah? Zullen we gewoon een keer bloot het bos in rennen tijdens de volgende Landal ESF meet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zien er allemaal prachtig uit. Al heb ik geen van jullie naakt gezien (en zullen we dat maar zo laten?).
Zullen we dat niet doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah? Zullen we gewoon een keer bloot het bos in rennen tijdens de volgende Landal ESF meet?
Nou vooruitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zullen we dat niet doen. Maar gewoon weer met drank liedjes meeblèren
?
Maar waar kan ik dat nou kopen, shortbread?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
Oke, ik doe het!
Dat 'nog even lijnen voor de sauna' faalde toch al bij de (het? APK??) shortbread.
Jeumigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pastasalade met penne, komkommer, babytomaatjes, appel, gerookte kipstukjes, mozzerella, geroosterde pijnboompitten en een pesto-yoghurtdressing..
Catjequote:
Nee, was het niet iets musical achtigs ofzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet ik niet. Toch niet Fly on the wings of love he? Dat zouden ze wel begrepen hebben.
Je hebt (geloof ik) 'gewoon' shortbread, dat zijn gewoon een soort zandkoekjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar kan ik dat nou kopen, shortbread?
quote:
Was het niet gewoon ons nummer met de drie Fransozen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, was het niet iets musical achtigs ofzo?
Of Herman van Veen?
Kenden we dat toen al?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het niet gewoon ons nummer met de drie Fransozen?
De deur achter mijn kont staat gewoon open, in ieder geval!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, WIE heeft de deur achter zijn kont dicht gedaan
Dat klinkt echt heerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Je hebt (geloof ik) 'gewoon' shortbread, dat zijn gewoon een soort zandkoekjes.
Maar bij een winkeltje in Rotterdam hebben ze een soort plak shortbread (koek dus) met daarop caramel en chocolade. Godallemachtig
Jazekerquote:
Ohhhhhhh! Ik dacht heel even dat ik dat van APK hadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker! Dat heb ik je al heel vroeg laten leren kennen
Goed!quote:
Nu zit je er tot je oren in.quote:
En wie moet ik dan weer smsen? Wie is de hoeder van de sms-boom?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu zit je er tot je oren in.
Dus morgen gaan we ook jou smsen of je soms dood bent als je je niet hebt gemeld.
Bof jij even!
Tombo ufkursquote:
Daar zijn we nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wie moet ik dan weer smsen? Wie is de hoeder van de sms-boom?
Ga je me nu in 2 SC's jaloers maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
Lekker hoor, Italiaans ijs in een bekertje-wegens-meenemen (chocolade, mango en banaan) met een los koekhoorntje, omdat dat het lekkerst is
Wie was er missing dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal uit.
Gisteravond laat was het Ing
Ja die verdenk ik er sowieso van dat ze thuis een map heeft staan voor iedere SC'ert, waar ze alles foto's die we ooit posten en andere data in opslaat. Die weet écht teveelquote:
Vissie!quote:
Tip: vraag hem niet hoe het met zijn huisaankoop zit.quote:
En 5 stukken vlaai. En twee stukken arretjescake. En te weinig tijd om alles op te eten.quote:
Je hebt altijd een keuze in het leven, en dus kan er van alles gebeuren. Tis net als met een bal, die is rond, en kan alle kanten opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Tip: vraag hem niet hoe het met zijn huisaankoop zit.
Je bent morgen pas voor het eggie jarig toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En 5 stukken vlaai. En twee stukken arretjescake. En te weinig tijd om alles op te eten.
Maar dan heb je het lekkerste voor het laatst.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
Huuuu het mango ijs is het minst lekker.
Maar dat ligt bovenop de sjokolaa
Johan C., wat doe op het account van Ll?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keuze in het leven, en dus kan er van alles gebeuren. Tis net als met een bal, die is rond, en kan alle kanten op
Een amber alertquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij allemaal
Lees ff vanaf hier
[SC] #14 - Heilige boontjes
Nee, ik wilde eigenlijk kokos ijs, drop ijs en chocolade.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan heb je het lekkerste voor het laatst.![]()
Heb jij ook een speesjale volgorde waarin je het ijs laat stapelen? Ik wel.
Dus het kan nog zo lopen dat je uiteindelijk met mij en Gb gaat samenwonen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keuze in het leven, en dus kan er van alles gebeuren. Tis net als met een bal, die is rond, en kan alle kanten op
Op het scherpst van de schede spelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Johan C., wat doe op het account van Ll?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent morgen pas voor het eggie jarig toch?![]()
![]()
Ah, Ll is back.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op het scherpst van de schede spelen
Dat is uiteindelijk mn doel natuurlijk, een grote leefgemeenschap met mezelf als sjaman en jullie als trouwe volgelingen. En uiteraard moeten we ons ontdoen van alle aardse bezittingen (lees: kleding en geld), en is vrije liefde ons belangrijkste 'bezit'.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eigenlijk kokos ijs, drop ijs en chocolade.
Maar die eerste twee hadden ze niet. Ik was ontstemdEn heb van schrik toen mango genomen.
[..]
Dus het kan nog zo lopen dat je uiteindelijk met mij en Gb gaat samenwonen?
Gezellig!
*aaiaai*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eigenlijk kokos ijs, drop ijs en chocolade.
Maar die eerste twee hadden ze niet. Ik was ontstemdEn heb van schrik toen mango genomen.
Mohhhhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En 5 stukken vlaai. En twee stukken arretjescake. En te weinig tijd om alles op te eten.
We kwamen er op doordat we het eerder die avond hadden over iemand teveel smsen als je iemand leuk vindt. Tombo biechtte heel eerlijk op dat ze wel eens vijf keer achter elkaar smst en dan nog een 'wanhoops-sms'quote:
Hey dat doet hij op allerlei plekken danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Tip: vraag hem niet hoe het met zijn huisaankoop zit.
Ik moet nu weer lachen om dat piano-momentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
We kwamen er op doordat we het eerder die avond hadden over iemand teveel smsen als je iemand leuk vindt. Tombo biechtte heel eerlijk op dat ze wel eens vijf keer achter elkaar smst en dan nog een 'wanhoops-sms'![]()
En ik vertelde dat ik wel eens naar Breda ben gereden om te checken of mijn toenmalige scharrel niet dood was toen ik hem twee dagen niet kon bereikenDat soort dingen.
Dus nu controleren we elkaar steeds en bestoken elkaar met wanhoops-smsjes à la Tombo
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
We kwamen er op doordat we het eerder die avond hadden over iemand teveel smsen als je iemand leuk vindt. Tombo biechtte heel eerlijk op dat ze wel eens vijf keer achter elkaar smst en dan nog een 'wanhoops-sms'![]()
En ik vertelde dat ik wel eens naar Breda ben gereden om te checken of mijn toenmalige scharrel niet dood was toen ik hem twee dagen niet kon bereikenDat soort dingen.
Dus nu controleren we elkaar steeds en bestoken elkaar met wanhoops-smsjes à la Tombo
En de sjaman mag zijn spijkerbroek houden dan zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk mn doel natuurlijk, een grote leefgemeenschap met mezelf als sjaman en jullie als trouwe volgelingen. En uiteraard moeten we ons ontdoen van alle aardse bezittingen (lees: kleding en geld), en is vrije liefde ons belangrijkste 'bezit'.
Ik was verward omdat er schede in staat. Cruijff doet toch niet aan sex?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is er serieus een van Cruijff
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu weer lachen om dat piano-moment
Uiteraard, anders doet het zo pijn als je kip bakt zonder Cromaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En de sjaman mag zijn spijkerbroek houden dan zeker?
Dat laatste komt me idd bekend voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat we allemaal zoiets weleens gedaan hebben
Veel te lang doorkleppen, en dan achteraf beseffen dat je veel te lang door zat te emmeren en dan OOK nog maar even melden dat je best wel weet dat je te lang zat door te emmeren maar je zo graag dit-en-dat wilde zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was verward omdat er schede in staat. Cruijff doet toch niet aan sex?![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste komt me idd bekend voorJa ik ben nogal van het dooremmeren hé....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer gaan we weer es zo'n rel houden die maar niet stopt omdat iedereen tóch nog even iets wil zeggen als het dan net over lijkt te zijn![]()
En Jordy dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was verward omdat er schede in staat. Cruijff doet toch niet aan sex?![]()
Dat is toch elke rel zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal van het dooremmeren hé....![]()
Wanneer gaan we weer es zo'n rel houden die maar niet stopt omdat iedereen tóch nog even iets wil zeggen als het dan net over lijkt te zijn
Dat iedereen al dekking zoekt 'want Greys en Ll hebben weer eens mot'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal van het dooremmeren hé....![]()
Wanneer gaan we weer es zo'n rel houden die maar niet stopt omdat iedereen tóch nog even iets wil zeggen als het dan net over lijkt te zijn
Whoehoehoeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar Greys en ik gaan dan meestal nog ff een dag of 2 door via PM
Nee precies, dat zou vervelender zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeee
En toch ben ik blij dat het zo is dat we online zo goed als altijd mot hebben en elkaar werkelijk de ergste dingen naar de kop slingeren (en dat we elkaar nooit meer willen zien enzo, teh dramah! :'D) maar dat we in het echt nog nooit ook maar 1 woord ruzie hebben gehad. En niet andersom!
Jullie zijn raar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeee
En toch ben ik blij dat het zo is dat we online zo goed als altijd mot hebben en elkaar werkelijk de ergste dingen naar de kop slingeren (en dat we elkaar nooit meer willen zien enzo, teh dramah! :'D) maar dat we in het echt nog nooit ook maar 1 woord ruzie hebben gehad. En niet andersom!
Maar ik kan 1 april inmiddels niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee precies, dat zou vervelender zijn.
En ik kan dus 1 april wel, 2 niet.
Je had ons op het puntje van janken moeten zien zitten op Utrecht CS toen die nachtquote:
Ik vind stiekem huilende mensen vaak heel mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had ons op het puntje van janken moeten zien zitten op Utrecht CS toen die nacht
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg maar subtiel huilende mensen, niet the ugly cry.
Sommige mensen kunnen wel mooi huilen ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind stiekem huilende mensen vaak heel mooi.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
APK, kom d'r maar in!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll met trillend lipje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had ons op het puntje van janken moeten zien zitten op Utrecht CS toen die nacht
Heeft dat er ook niet mee te maken dat zij zo vreselijk mooi van zichzelf is, volgens mij maakt het niet uit wat ze doet, ze is zo prachtigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
Zij-van-X-factor-ergens-in-het-buitenland, die huilt me een partij mooi!
En toch kunnen sommige heel mooie mensen echt vreselijk lelijk huilen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft dat er ook niet mee te maken dat zij zo vreselijk mooi van zichzelf is, volgens mij maakt het niet uit wat ze doet, ze is zo prachtig
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ja die verdenk ik er sowieso van dat ze thuis een map heeft staan voor iedere SC'ert, waar ze alles foto's die we ooit posten en andere data in opslaat. Die weet écht teveel
Ik ben in ieder geval blij dat ik met haar op goede voet sta.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar Sjerrol is gewoon al prachtig. Wat ze ook doet.quote:
Jij bent lang, dan heb je wat meer ruimtequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom jullie in godsnaam schijnen te denken dat ik dat niet heb
Nou ja, je zult het zaterdag wel zien
Neequote:
Als ik huil dan heb ik vooral rode ogen enzo en zie ik er niet uitquote:
Psst... 15e ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bent lang, dan heb je wat meer ruimte![]()
Nee, maar serieus. Zo'n probleem heb ik nou ook weer niet met mijn lijf. Maar naakt is altijd eng
Ik ben nog steeds met mijn ijs bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb nog een stukje perzik-meloen vlaai!
![]()
[/blij ei]
Je bent goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Al moet ik echt de neiging onderdrukken
.
Goed bezig Erik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Al moet ik echt de neiging onderdrukken
.
IJs.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met mijn ijs bezig
/sukkel
Dan moeten we eigenlijk met zijn drieën naar dat ene hotel gaan en daar gaan slapen.quote:
Dat je er uberhaupt aan denkt er een foto van te maken als je je verdrietig voeltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit toen ik me heel zielig voelde () een foto van mijn eigen huilen gemaakt. Met een laagje photoshop erover vond ik het echt stiekem een hele mooie foto geworden
![]()
.
En die tandenborsteltjes regelen danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we eigenlijk met zijn drieën naar dat ene hotel gaan en daar gaan slapen.
En dan zeggen tegen die kerel aan de balie dat we geen aparte bedden hoeven en dat we zijn ingesneeuwd.
Ik ben nu al benieuwd naar zijn gezicht
Da was lief bedoeld jaquote:
quote:
Ik geloof dat ie bij mij nog steeds in mijn tas zitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die tandenborsteltjes regelen dan
Ik heb 'm nog ergens geloof ik
Ik heb GB niet dus die heb ik gedmdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh Tombo![]()
Best een lieve sms eigenlijk
Wie hebben hem allemaal?
Je hebt niet alle nrs van hier toch?
En Erik en APK en Pisces enzo, heb je die allemaal wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb GB niet dus die heb ik gedmd
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt aan denkt er een foto van te maken als je je verdrietig voelt
Zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Check.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh Tombo![]()
Best een lieve sms eigenlijk
Wie hebben hem allemaal?
Je hebt niet alle nrs van hier toch?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
mmmmmmm, 4 smsjes verstuurd, 1 terug...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
... Waar die blauwe ogen vandaan komen weet ik niet.
Da's wel een mooie foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat ben ik soms ook een ijdeltuit hequote:
Ga ik er niet van uit dat ik van nummer 4 antwoord krijgquote:
Dat je er aan denkt iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben ik soms ook een ijdeltuit he, dat ik een foto ga maken als ik mezelf zo kut voel gewoon om mooi huilend op de foto te staan
...
Ik zie een traan hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat je er aan denkt iddMaar een mooie foto, ik vind dat je er niet heel huilend op staat!
Dit was Verdriet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie een traan hoor. En nee, het was geen ugly cry
.
Alleen van Ll niets terug?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef tombolafan het volgende:
En nummer 3 (2)
En na dit:
[..]
Ga ik er niet van uit dat ik van nummer 4 antwoord krijg
Ergens wel een bietje zielig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef tombolafan het volgende:
En nummer 3 (2)
En na dit:
[..]
Ga ik er niet van uit dat ik van nummer 4 antwoord krijg
Haal je post ff weg dan, schrikt ie nog meerquote:
Story of my lifequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ergens wel een bietje zielig.De vrouwen en de homo sturen een berichtje terug en de vent die het (naar ik meen) met vrouwen doet laat je zitten.
![]()
Uhm.... dit is niet echt aantrekkelijk Tombo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Story of my life
LOVELESSSSSSSSSSSSS!!!!! PLEASE ANSWER ME!![]()
![]()
![]()
![]()
Lees eens terug ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm.... dit is niet echt aantrekkelijk Tombo.![]()
Heb je hier vaker last van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik doe niet aan teruglezen. Zonde van mijn tijd.quote:
Jij Ynske!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen. Zonde van mijn tijd.
Donequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haal je post ff weg dan, schrikt ie nog meer
HALLO TOMBO!!?? Wat heb ik gedaan, negeer je me?! Wat moet ik doen?!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Was ik de eerste die een reactie stuurde?
Het staat in de agendaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
15e!![]()
![]()
Sorry, was nog even De Grote Verhuizing aan het kijken
Leuk!quote:
Jij was de eerste jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
HALLO TOMBO!!?? Wat heb ik gedaan, negeer je me?! Wat moet ik doen?!
Ik heb op mijn laatste sms ook geen antwoord meer gekregen van Tomboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
HALLO TOMBO!!?? Wat heb ik gedaan, negeer je me?! Wat moet ik doen?!
Ik kreeg een wanhoops-DMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
En Erik en APK en Pisces enzo, heb je die allemaal wel?
Ben benieuwd naar hun reactie dan
Ahquote:
Niet, ik dmde dat ik van je hou!quote:
Huhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb op mijn laatste sms ook geen antwoord meer gekregen van Tombo
En ik heb APK al twee keer gesmst en ook al niets. NIETS.
*trein zoekt*
Niet die stilstaande doen he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
*trein zoekt*
Nou dan ben je speciaal, want een DM kregen er niet zoveel geloof ikquote:
Dat was een antwoord op mijn smsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
*trein zoekt*
Wil je dat hij geband wordt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan ben je speciaal, want een DM kregen er niet zoveel geloof ik
Wat stond er in? Of was het te slutty om te herhalen?
Ik ben beide nietquote:
Ja. WHY?quote:
Zequote:
Ah, en nu wordt het een popcorntopic.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb echt van iedereen antwoord behalve van Ll
* map foto's en bewijsmateriaal opentrekt *
Je negeert mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
Ja. WHY?![]()
Het ging hier net over mooi of lelijk huilen.
Dus ik dacht jij roept wel even iets over je theedoek.
Maar nee
Telt 'Ben je dronken' als antwoord?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb echt van iedereen antwoord behalve van Ll
* map foto's en bewijsmateriaal opentrekt *
Ik heb een assistente nodig om het allemaal bij te houdenquote:
Maar dat wist ze toch alquote:
Maar wie was die krijser ook alweer?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
Ja dat was iets met een krijser en een theedoek toewerpen
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat nummer in m'n hoofd hebquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat nummer in m'n hoofd heb![]()
Kreeg jij geen sms van Tombo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen sms voor mij?![]()
Nadat ik de halve nacht met de pliesie aan de telefoon heb gehangen voor jullie?
Ja nou dat was de vraag dus toen, of ik een krijser of een *something something* was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wie was die krijser ook alweer?
Jij?
Nee jij wilde geen contactquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
APK en Pisces niet nee, die heb ik ook niet, heb de laatste 5 minuten gekeken wie er postte
Ik kan het niet meer opzoekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Ja nou dat was de vraag dus toen, of ik een krijser of een *something something* was.
Ik weet niet meer wat dat andere was. Een mooier huiler? Nee, dat klinkt te zeehond-achtig.
I haz figgured it outquote:
Kaartje van Tombo is vast al onderweg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen sms voor mij?![]()
Nadat ik de halve nacht met de pliesie aan de telefoon heb gehangen voor jullie?
Ik heb smsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Kreeg jij geen sms van Tombo?
Ik zou het niet pikken! Jij opper-alert!
[..]
Ja nou dat was de vraag dus toen, of ik een krijser of een *something something* was.
Ik weet niet meer wat dat andere was. Een mooier huiler? Nee, dat klinkt te zeehond-achtig.
En meteen de hele SC op stelten.quote:
NIETTUS! VAN MIJ!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb sms![]()
Ze houdt van mij het meest![]()
Hoewel ik het snap doet het toch pijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb sms![]()
Ze houdt van mij het meest![]()
Ik heb het zwart op wit.quote:
Dat laatste niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het zwart op wit.
"Van jou hou ik het meest en het minst van Cat"
![]()
Hij staat nog in mn playlistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat nummer in m'n hoofd heb![]()
Ook dequote:
PI popje....PIquote:
Wel ná Bad Romance mag ik hopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij staat nog in mn playlist
Maar das ons geheimpje
En het dekbed met Willem Alexander en Maxima?quote:
Oeh, ik was zondag bij een lesje in de sportschool en daar hadden ze allemaal van dat soort leuke dansnummer, ook Bad Romance dusquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het zwart op wit.
"Van jou hou ik het meest en het minst van Cat"
![]()
Ik wist het.quote:
SPOILER: verboden voor Ing!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja nou, daarom heb ik het huizenmysterie rond Ll ontrafeld toevalligquote:
Doe maar ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Is Ing weg?Ik was er nogSPOILER: verboden voor Ing!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Kun jij niet lezen?quote:
*maakt lange neus naar Ing*quote:
En fotosjoppen zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nu moet ik ff weg....foto's maken van mezelf
Dat gaat me 500 euro kosten om dat allemaal weer door te sturen denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar ja.
Die ene moest van jou leeg en die andere werd een beetje langzaam
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nu moet ik ff weg....foto's maken van mezelf
Youp mailen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Dat gaat me 500 euro kosten om dat allemaal weer door te sturen denk ik.
MinstensT-mobile naait me dus ik heb deze maand geen sms maximaal bundel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |