Zo bescheiden, die manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
De Utrechtse zanger Henk Westbroek wil Nederland vertegenwoordigen tijdens het Eurovisie Songfestival van 2012. In de TROS Kompas onthult hij dit. “Als ik zelf het liedje mag componeren, sta ik daar niet onwelwillend tegenover. Hoewel, het Eurovisie Songfestival is wel een vreemd soort circus en van de meeste liedjes die je daar hoort, ben ik niet kapot.“
Ondanks dat de zanger van het Goede Doel niet kapot is van de Europese liederen, heeft hij ook goede herinneringen aan het Songfestival. “Het lied Vrede, dat ik samen met Fluitsma en Van Tijn componeerde voor Ruth Jacott is een positieve uitzondering. Met het Eurovisie Songfestival van 1993 werd ze er zesde mee. Al geef ik toe dat dat nummer niet in de Top 100 staat van de beste liedjes die ik heb geschreven”, aldus Henk Westbroek in de TROS Kompas.
Bron: songfestival.nl
Hij mag van mij best een van zijn top 100 liedjes schrijven, als hij maar niet gaat zingenquote:
Ja en kijk dan wat ie daar van baktequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:08 schreef Goodbye het volgende:
Grééhéés (), deed hij ook niet mee aan De beste zangers van Nederland?
quote:
Schrijven kan idd wel, maar hij zal wel zelf erg graag willen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:12 schreef grazz het volgende:
Wel, een liedje mag ie wel schrijven maar niet naar het ESF a.u.b.!
Volgens mij staat er een bord met songtekst of tekst op auto-cue voor hem klaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
Maar serieus, kijk eens naar dat clipje hierboven?
Hij lijkt wel dronken. Of dement. Of allebei
De s'jes gaan idd niet helemaal soepelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
Maar serieus, kijk eens naar dat clipje hierboven?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
En als dat nou nog het enige wasquote:
Ik kan mij eigenlijk nauwelijks voorstellen dat er nog iemand uit Volendam mee wil doen als ze geen top 10 halen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef Greys het volgende:
En als dat nou nog het enige was
Serieus, als we dan toch weer de TROS krijgen, stuur dan desnoods Nick en Simon, dat zal best lekker vallen in het buitenland, zonder vooroordeel enzo.
Kunnen ze N&S niet zo'n groot bedrag bieden, dat ze iig voor het geld wél willen? Want ze willen toch nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef Greys het volgende:
Serieus, als we dan toch weer de TROS krijgen, stuur dan desnoods Nick en Simon, dat zal best lekker vallen in het buitenland, zonder vooroordeel enzo.
Ah oke, ik had enkel een kop op Nu.nl meegekregen waar dat stond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Dat van 'In Amerika doorbreken' is niet helemaal waar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |