Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
Dat ging over een paar smsjes die APK en ik hebben uitgewisseld.
Die hij al weer had weggegooid. En ik niet![]()
Iets over een theedoek. Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
De TROS kompas.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn ouders zijn lid van de TrosKompas
Toen je nog een klein Greysje wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
De mijne waren dat ook altijd ja, toen ik nog thuis woonde.
Heeeeel lang geleden dus
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die hadden wij vroegah ook, later werd het Vara TV-magazine
De TROS kompas, daar kregen we ooit zo'n rood plastic mapje bij, met flapjes om hem erin te flappen
Ik ATWTquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
En een lollig stripje achterin, die las ik altijd eerst en daarna ging alvast de hele week GTST vooruit lezen
Wij ook ja....tot 2 jaar terug hadden we de Vara-gids; overgehouden aan de leesmapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Wij hadden nooit een tv-gids thuis, staat ook in de krant toch?En ik kijk tegenwoordig gewoon op internet!
Laat me raden; jij wil van te voren ook precies weten hoe lang een film duurt?quote:
Nooit Final Destination gezien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden; jij wil van te voren ook precies weten hoe lang een film duurt?
Zodat je bij 1 uur en 40 minuten wel weet dat er niets ergs meer kan gebeuren
Oh ja, alle delenquote:
Met het streepje van de R als uitroeptekenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, alle delen![]()
Maar daarvan wist je gewoon dat ze allemaal doodgingen en dan net niet op de manier die de film insinueerde.
Hell for Ingetje
Wat heb jij vaak mooie hippe korte broeken aan Greys, op die oude foto's? Of was het ook geen korte broek met die duiven? En dat mondjequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor beest martel je daar trouwens?
Ja, zo zit ik ook als in een serie iets gebeurt, "hoe lang duurt ie nog, wat kan er nog gebeuren!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden; jij wil van te voren ook precies weten hoe lang een film duurt?
Zodat je bij 1 uur en 40 minuten wel weet dat er niets ergs meer kan gebeuren
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zo zit ik ook als in een serie iets gebeurd, "hoe lang duurt ie nog, wat kan er nog gebeuren!"
Ach kindje toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Zo heb ik ook nog vurig gehoopt dat het schip toch niet ging zinken toen ik Titanic keekMaar goed, toen was ik twaalf
Deed ie de eerste 2 uur ook niet....en dat waren de mooiste 2 uur van de filmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Zo heb ik ook nog vurig gehoopt dat het schip toch niet ging zinken toen ik Titanic keekMaar goed, toen was ik twaalf
Met de duiven is gewoon mijn onderbroek die je zietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb jij vaak mooie hippe korte broeken aan Greys, op die oude foto's? Of was het ook geen korte broek met die duiven? En dat mondje
Oh, is het martelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de duiven is gewoon mijn onderbroek die je ziet
[ afbeelding ]
Mijn vader deed altijd mijn pony met de achterkant van z'n scheerapparaat, dus ik was meer een mislukte pottenbakkerscreatiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik had geen bloempotkapsel, maar dat was meer omdat mijn haar gewoon de andere kant op krulde![]()
Die is cutequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de duiven is gewoon mijn onderbroek die je ziet
[ afbeelding ]
Ohhhhhhh jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft ze trouwens oooooit nog es weer wat gehoord van de militair?
Staat in foboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is cuteDie had je al eens gepost geloof ik?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn vader deed altijd mijn pony met de achterkant van z'n scheerapparaat, dus ik was meer een mislukte pottenbakkerscreatie
Een kip, geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah toe!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik had nog veel en veel korter haar in een bloempotkapsel dan GreysDie foto plaats ik nooooooooooooit meer
Mannen moeten ook niet kapperenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn vader deed altijd mijn pony met de achterkant van z'n scheerapparaat, dus ik was meer een mislukte pottenbakkerscreatie
Die ene! Met die enorme ogen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik had nog veel en veel korter haar in een bloempotkapsel dan GreysDie foto plaats ik nooooooooooooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |