dat durf ik niet aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Patch het volgende:
Gerard eruit? > Stoppen met kijken, meld je !
Nog meer briefjes van ¤50quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Patch het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niemand zou ook meer kijken als Guido eruit ging en Servio zou blijven... zie het resultaat... Ik heb het wel 2 dagen volgehouden(ik was niet thuis trouwens
)
ja en dan nog een topic erbij : servio eruit? dan nodig ik nu meteen al mn buren,vrienden,familie,onbekenden etc etc uit om te gaan kijken......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Patch het volgende:
dus dat lolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Day het volgende:
Ik ben in staat om toch weer te gaan sms-en.
ik heb meer kijken geprobeerd, maar het zit er echt niet in hoor, ik zit al op m'n maxquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hoeveel mensen hebben dat al niet geroepen
Het werktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Day het volgende:
Ik ben in staat om toch weer te gaan sms-en.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
sharon wil bij de politie....ik vind haar echt het type ervoor...zowel inhoudelijk als uiterlijk
Moniquequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Dat was hilarisch. Weet alleen niet meer wie hij toen koos. Was dat niet Dildo?
Idd. vindt dat ook wel bij haar passen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
sharon wil bij de politie....ik vind haar echt het type ervoor...zowel inhoudelijk als uiterlijk
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
laura zit lekker balletjes uit haar neus te draaien
Vertelde ze al eerder. Maar dan bij de paarden. Daar heeft ze ook al de papieren voor.quote:
Kan goed de meeste politieagentes hebben altijd een dikke reetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |