Foutje in de wetquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Maraca het volgende:
Ik zit bij BODW altijd te zoeken naar herkenbare plaatsen
Dat heb ik juist bij Wegmisbruikersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Maraca het volgende:
Ik zit bij BODW altijd te zoeken naar herkenbare plaatsen
Vanmorgen ben ik nog langs dat blauwe politiebureau gefietstquote:
Heeft geen kratje nodigquote:
Grand theft auto stijl....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef TheKC het volgende:
Vandaar dat die boete's zo duur zijn als ze een beetje met heli's gaan vliegen
Is een Skoda hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef donald_dick het volgende:
Ssinds wanneer gebruikt de politie alfa's?
Ik dacht dat ik het nummerplaat niet gecentreerd zag zitten maar meer aan de linkerkantquote:
Er zit een simkaart in met een data abboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:01 schreef donald_dick het volgende:
Hoe kan internet werken als het internet het niet doet
Waar nachtdienst niet goed voor isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef tralalala het volgende:
183 posts - donald_dick - [TV SC #242] Geert Schaaij en Pareltje van de beurs
Gefeliciteerd hoor!
Opgelicht!quote:
Undercover in nederland 1.0!quote:
Wel snel foto's maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Maraca het volgende:
Wat een anticlimax als je daar loopt. 2 mannen die rennen + camera en dan is het Alberto niet
Zonder ruis van albertoquote:
Alberto ruist niet, ruist Alberto'tquote:
Dat kan allen Chuck Norrisquote:
waaromquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef Doler12 het volgende:
183 posts - donald_dick - [TV SC #242] Geert Schaaij en Pareltje van de beurs
177 posts - Doler12 - [TV SC #241] rustig na praten
170 posts - PiRANiA - [TV SC #156] Waar we darts kijken 14.gif
147 posts - PiRANiA - [TV SC #155] Onehundredandeighty met Hansie Hansie
125 posts - Maraca - [TV SC #139] Waar we nog uren naar Peter kunnen kijken *ahem*
Cheater!
postopkrikkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel iemand aanwezig zijn om mee te praten
wie is dat ookalweeeer?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef Doler12 het volgende:
Straks komt Christ Klep weer terug bij Pauw en witteman! Dat gaat leuk worden!
naar ventjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Doler12 het volgende:
Een militaire historicus die de laatste weken een soort vaste bankzitter is geworden bij Pauw en Witteman
En dat deed ik met jouwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel iemand aanwezig zijn om mee te praten
"Ja, dat klopt, nou en?"quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. e-mail van een leerling. "u bent er nooit"
Zo maar terug mailen
Ze mogen de les niet in als ze hun huiswerk niet hebben gemaakt en nu zit ze in een vicieuze cirkel omdat ze ook geen huiswerk meekrijgt als ze niet naar de lessen gaatquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze mogen de les niet in als ze hun huiswerk niet hebben gemaakt en nu zit ze in een vicieuze cirkel omdat ze ook geen huiswerk meekrijgt als ze niet naar de lessen gaatDus dan heeft ze automatisch geen toestemming tot mijn lessen
1. Ik heb die regels niet bedachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:07 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat ben jij streng, kom op zijn volwassen! Who cares dat ze hun huiswerk wel of niet maken.
Ja, gewoon onzin geschrevenquote:
Half 10 Je leven op de Ritquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme werkelijk NIETS op tv vanavond
Straks is UiN echt afgelopen.. en wat moet ik dan met mijn zondagavond?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk is hij net terug uit Oostenrijk voor Red mijn vakantie wintereditie.
Samen met Rob rubbertjes checken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Straks is UiN echt afgelopen.. en wat moet ik dan met mijn zondagavond?
Dames in de dop is net afgelopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme werkelijk NIETS op tv vanavond
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Zaak tegen Alberto Stegeman uitgesteld![]()
Nu even lezen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Fuck, was dit een openbare zitting?
Ik was vrij vandaagquote:
Wat, dat zijn toch de twee favoriete dingen van een vrouw?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Schoenen.. Alberto.. Schoenen.. Alberto![]()
Eens kijken of ik nog tv heb .. digitale televisie is al afgesloten zag ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef WcPot het volgende:
Straks Je leven op de rit kijken? Die vrouw die geld problemen heeft maar niet het idee krijgt om maar eens te gaan werken.
Ja, dat gaan ze dus niet doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef tralalala het volgende:
Kabel moeten ze volgens mij echt ter plekke afsluiten.
Ik zit te kijken en me al te ergerenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef WcPot het volgende:
Het is begonnen. Je leven op de rit natuurlijk op SBS 6. voor de liefhebber natuurlijk
Kostgeld moet niet een toevoeging zijn voor het normale huishoudpotje...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
Zou je willen bijpassen? Lijkt me normaal dat hij kostgeld betaalt eigenlijk...
Nee dat niet, maar of ze nou werkloos zijn of niet, kostgeld lijkt me wel normaal. Anders is het wel makkelijk, gratis eten en drinken, etc.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kostgeld moet niet een toevoeging zijn voor het normale huishoudpotje...
Maar vanaf welke leeftijd of levensfase?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar of ze nou werkloos zijn of niet, kostgeld lijkt me wel normaal.
Hij werkt fulltime zo te horen. Dan dus, als je een fulltime job hebt en nog thuis woont.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maar vanaf welke leeftijd of levensfase?
En roken, ik weet wel wat ze bij dubbeltje op zijn kant zouden zeggen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef donald_dick het volgende:
Twee auto's hebben en dan krap zitten...
Als je al boven de 40 bent en eigelijk nooit een opleiding heb genoten? Met andere worden, wie wil hem?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je ECHT niets kunt vinden.
Wat hierboven al werd gezegd, schoonmaken? Maar ze zijn al heel lang werkloos he? Toen waren ze nog niet boven de 40.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Als je al boven de 40 bent en eigelijk nooit een opleiding heb genoten? Met andere worden, wie wil hem?
Daar begon dat mens net wel over, maar er is nog niets mee gebeurd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef WcPot het volgende:
Stoppen met roken is misschien ook nog een idee
Komt nog welquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar begon dat mens net wel over, maar er is nog niets mee gebeurd.
Het ziet er ook ontzettend saai uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
Wat is linedancen toch gay eigelijk
Die heeft genoeg zelfvertrouwenquote:
Die gaat later met de kinderen zwemmen als ze geld heeftquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Die heeft genoeg zelfvertrouwen
Accupentuur met lasers, iets anders dan naalden, maar hetzelfde principequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Laser tegen je oor en dan wil je niet meer roken?
Ja dat snap ik, maar ik geloof daar dus totaal niet in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Accupentuur met lasers, iets anders dan naalden, maar hetzelfde principe
Ik weet het niet, maar ik geloof wel in het prikkelen van de juiste zenuwen zodat de chemische reactie af/toe neemtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik geloof daar dus totaal niet in.
Het is ook de gewoonte, niet alleen de nicotine.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik geloof wel in het prikkelen van de juiste zenuwen zodat de chemische reactie af/toe neemt
Ach, ik ken exrokers die al 20 jaar niet roken en nog elke dag dromen over sigarettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook de gewoonte, niet alleen de nicotine.
Heeft allemaal met willen te maken.. en als het een financiële impuls kan geven aan je leven moet het helemaal appeltje eitje zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ach, ik ken exrokers die al 20 jaar niet roken en nog elke dag dromen over sigaretten
Worden ze daarna ontslagenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Dat is altijd zo raar bij die programma's, opeens kunnen ze wel een baan krijgen.
Nicotine nagelsquote:
Geen idee nog nooit gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is dat mens eigenlijk die dit presenteert?
Heel veel shaggiesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik rook ook, maar ik heb niet van die nagels, zal wel komen doordat hij shag rookte.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef donald_dick het volgende:
Wat een fokker is ze, ze spreekt tegen een scherm
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef donald_dick het volgende:
Wat een fokker is ze, ze spreekt tegen een scherm
Ja onzin inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Druk pompstation trouwens, 60 klanten per uur!
Langs een snelweg met 10 tankplaatsen maar dan nog is wel een beetje veel 60 per uurquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Druk pompstation trouwens, 60 klanten per uur!
Jawel, maar dat is geen doen met Albertoquote:
Mobiel op je pc aansluiten en internetten maar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen doen met Alberto
Ja, maar dan moet ik hem jailbreaken en daar heb ik ironisch genoeg internet voor nodigquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mobiel op je pc aansluiten en internetten maar.![]()
Werkt perfect.
Wegmisbruikers nog ontmoet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:18 schreef tralalala het volgende:
Vanochtend lekker motormuis gespeeld, maar het was echt te druk op de weg.
Dat dit kan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:30 schreef Maraca het volgende:
Goed, mijn internet thuis is nu echt afgesloten. Kan alleen internetten op mijn werk.. kan dus zondag niet meedoen
Hebben je buren geen WiFi zonder wachtwoord?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen doen met Alberto
Helaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, wel een politieauto tegengekomen maar die maakte geen u-turn.
Nu kan ik niet kiezen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef tralalala het volgende:
Eerste aflevering van "Echte meisjes in de jungle" maar eens kijken.
Ben benieuwd.
Vrouwen uit Take me out, Gouden kooi, Dames in de dop, etcquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef Doler12 het volgende:
Wat zijn dat voor gekke wijven op RTL 5
Jezus het niveau is dan niet hoogquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vrouwen uit Take me out, Gouden kooi, Dames in de dop, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |