Alleen zitten vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef automatic_ het volgende:
Wat moet ik nu weer in een hoekje gaan doen?
Ik zit liever alleen achter mijn pcquote:
Ik welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Wie gaat er in een hoekje zitten? Ik niet
Nou, als t kan, mag er ook wel een mooie/leuke vrouw bij mij achter de pc zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit liever alleen achter mijn pc
Plaats even een oproepje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, als t kan, mag er ook wel een mooie/leuke vrouw bij mij achter de pc zitten
Als ik Samzz dr adres nu eens had opgezocht, had ik naar haar toe kunnen gaanquote:
Het is dat ik geen vrouw ben maar anders had ik naast Peu gezetenquote:
jij hebt alleen een klein stukje gefietstquote:
Jij weet helemaal niet hoe ver dat wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt alleen een klein stukje gefietst
Misschien komt het nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik Samzz dr adres nu eens had opgezocht, had ik naar haar toe kunnen gaan
Hoe ver was het dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ver dat was
Jawelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ver dat was
Denk het nietquote:[..]
Misschien komt het nog?
Ahw, dat slangetjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
Samzz, liefhttp://www.dumpert.nl/med(...)_heeft_huisdier.html
Hahaha, nee! Ik ben niet in Etten-Leur geweestquote:
dan was t naar Roosendaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, nee! Ik ben niet in Etten-Leur geweest
Nee, één plaats verderquote:
ik meende t ergens gelezen te hebbenquote:
Ja, klopt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meende t ergens gelezen te hebben
Het is maar goed dat 't geen gifslang is, anders was ie kassie wijlen, de kat danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vind zichzelf heel groot en stoer enzo
Ik had die gemene kat weggehaaldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat 't geen gifslang is, anders was ie kassie wijlen, de kat dan
Vind 't overigens wel sneu dat het zo gefilmd wordt. Ik had het slangetje weggehaald bij de kat.
ohja, checkquote:
Gaat er een lampje branden?quote:
Ben jij het management?quote:
Nee, ik had de slang weggehaald, die is daar niet veilig. Dus ik zou 'm uitzetten in een bos of zo.quote:
ja, heb er maar 1 bij aan gedaan, t was zo donker.quote:
hij denkt, de mensen pesten mij, k ga de slang eens pestenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat 't geen gifslang is, anders was ie kassie wijlen, de kat dan
Vind 't overigens wel sneu dat het zo gefilmd wordt. Ik had het slangetje weggehaald bij de kat.
Terrariumquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik had de slang weggehaald, die is daar niet veilig. Dus ik zou 'm uitzetten in een bos of zo.
Technoquote:
slang moet aan t spitquote:
Ja, de kat zit er ook naast.quote:
Ik heb er een biertje bij, dus dat had er ook kunnen staan.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb er een biertje bij, dus dat had er ook kunnen staan.
Mijn favo nummer van K's Choice!quote:
Prioriteiten, Techquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben inderdaad niet zoveel op Fok geweest de afgelopen 2 weken.
Ehm, thanks?quote:
Cheersquote:
Niet meer, ben momenteel student. Vandaar ook het bier.quote:
Ik las het, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Yeah, discussie met opdrachtgever is afgerondal moet ik het geld nog eerst factureren en daadwerkelijk ontvangen natuurlijk
Ik wilde een handtekening van de kat, wie vormt het huidige management?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet meer, ben momenteel student. Vandaar ook het bier.
Wat voor bier?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet meer, ben momenteel student. Vandaar ook het bier.
Hoefde een klein beetje in te leveren, was allang blij dat ze toegaven dat ze het verkeerd hadden aangepakt, dan ben ik ook wat schappelijker om mee te werken natuurlijkquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Yeah, discussie met opdrachtgever is afgerondal moet ik het geld nog eerst factureren en daadwerkelijk ontvangen natuurlijk
ach, mensen zijn niet altijd even slimquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoefde een klein beetje in te leveren, was allang blij dat ze toegaven dat ze het verkeerd hadden aangepakt, dan ben ik ook wat schappelijker om mee te werken natuurlijkal scheelt het uiteindelijk vrij weinig en zijn ze duurder uit dan m'n eerste voorstel aan het begin van de discussie
Ik weet het niet, ik heb het uitbesteed en nu is het om bureaucratische redenen niet meer te achterhalen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde een handtekening van de kat, wie vormt het huidige management?
Ze gaven aan dat ze graag met me wilden blijven werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, mensen zijn niet altijd even slimblij dat je ze niet meer als opdrachtgever zal hebben?
Hey Tijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb het uitbesteed en nu is het om bureaucratische redenen niet meer te achterhalen.
Hehe, hopen dat ze hun zaakjes nu wel beter voor elkaar gaan hebben dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaven aan dat ze graag met me wilden blijven werken. Dus daar ga ik nog meer van horen, maar ze schijnen hier wel van geschrokken te zijn.
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hey Tijn.Ik heb Dommelsch op het moment. Studentenbudget weet je wel.
Ik zou je klacht ergens willen melden, maar ik weet niet waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kut bureaucratie
Slecht geregeld van jou en/of de kat, daar zijn de fans nu de dupe van
Iets heel algemeens.quote:
Ik leg em bij jou neer, t enige loket dat ik kan vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou je klacht ergens willen melden, maar ik weet niet waar.![]()
Aah, welke richting?quote:[..]
Iets heel algemeens.Algemene Sociale Wetenschappen.
Maakt ie je weer blij met een dode mus?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, Peu waar blijf je nou?Anders ga ik afsluiten en lekker tv kijken
Je had al 2 keer klaar kunnen zijn, en nog is ie er niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Lieverd, jouw adres ontbreekt in mijn kennis, dus ik ben doelloos t dorp rond aan het rijden, op zoek naar een lelijke auto, maar dat schiet niet op. Op twee adressen vinden ze het heel gek als je naar "ene Samzz van Fok" vraagtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Maakt ie je weer blij met een dode mus?
En zo moeilijk is ie niet te vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieverd, jouw adres ontbreekt in mijn kennis, dus ik ben doelloos t dorp rond aan het rijden, op zoek naar een lelijke auto, maar dat schiet niet op. Op twee adressen vinden ze het heel gek als je naar "ene Samzz van Fok" vraagt
Ik zal je klacht in overweging nemen, maar het kan enige maanden duren voordat het in behandeling wordt genomen. Bij voorbaat excuses voor de eventuele overlast die u hiervan ondervindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leg em bij jou neer, t enige loket dat ik kan vinden
[..]
Aah, welke richting?
dat deel van t dorp ben ik nog niet geweest *zoekt snel verder*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo moeilijk is ie niet te vindenBij een winkelcentrumpje, tegenover de flat die naast een school staat.
Q!quote:
Je moet altijd aan de rechter kant zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat deel van t dorp ben ik nog niet geweest *zoekt snel verder*
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zal je klacht in overweging nemen, maar het kan enige maanden duren voordat het in behandeling wordt genomen. Bij voorbaat excuses voor de eventuele overlast die u hiervan ondervindt.
Dat klinkt heel boeiend, maar het zegt me echt helemaal niksquote:Mijn domein is Zorg en Gezondheid, met de minoren International Development Studies en Antropologie. Doel is de master Medical Anthropology.
Nee, ik denk dat het minstens een jaar geleden is.quote:
Aaah, ik denk het te hebben gevonden, iig de straatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet altijd aan de rechter kant zijn
Ik zei al dat het behoorlijk algemeen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Dat klinkt heel boeiend, maar het zegt me echt helemaal niksAntropologie ken ik wel weer.
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hey Tijn.Ik heb Dommelsch op het moment. Studentenbudget weet je wel.
Ben jij zelf ook zo algemeen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zei al dat het behoorlijk algemeen is.
Je kent mij. Dat is het enige dat telt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het minstens een jaar geleden is.Ik lees ook nooit meer mee en het merendeel van de mensen hier ken ik niet.
Jups, nog steeds die knalroze. Je kunt me dus nog steeds herkennen als je me een keer tegenkomt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoinog steeds die mooie bril?
![]()
Gelukkig ben ik daar al tijden vanaf
Nee dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jups, nog steeds die knalroze. Je kunt me dus nog steeds herkennen als je me een keer tegenkomt.Fijn dat je van je bril af bent.
Ik heb echt geen idee wat ik hierop moet antwoorden.quote:
quote:
Facebook is altijd tofquote:
Oh sorry, ik kan me niet meer herinneren of je al dan niet een bril hebt. Maar dat je van een studentenbudget af bent is nog veel beter natuurlijk! Heb je een baan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik nietik bedoelde studentenbudget
Die zit bij de voordeurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaah, ik denk het te hebben gevonden, iig de straat
*deurbel zoeken gaat*
Hoe algemeen jij bent natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik hierop moet antwoorden.![]()
Ja, je vader moest niks van me hebbenquote:
Ja, je doet er ook niks meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Ik zit er overigens aan te denken om m'n facebook maar weer te verwijderen
Sorry, maar ik ben even te lui om een essay te schrijven over waarin ik me onderscheid van de massa.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe algemeen jij bent natuurlijkOf waarin jij jezelf nu juist onderscheid van de massa.
Pa is niet eens thuis! Verkeerde huis, grapjasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, je vader moest niks van me hebbenMet mn kale kop dacht die blijkbaar dat ik voor je moeder kwam
ik vroeg naar de mooiste vrouw van t huis
Daaromquote:
ooh zie je wel, de auto staat er gewoon nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa is niet eens thuis! Verkeerde huis, grapjas
Pa is op de fiets wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh zie je wel, de auto staat er gewoon niet
maar t is niet alleen voor chatten, ook events, foto's, interesses etc kan je delenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
DaaromIedereen die ik moet spreken, spreek ik op msn of via de telefoon wel
Ergens is het best een heel zinloos mediumquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar t is niet alleen voor chatten, ook events, foto's, interesses etc kan je delen
ohquote:
ik heb een brilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh sorry, ik kan me niet meer herinneren of je al dan niet een bril hebt. Maar dat je van een studentenbudget af bent is nog veel beter natuurlijk! Heb je een baan?
Ik heb t niet over twitterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ergens is het best een heel zinloos medium
Weet ik. Maar dat doe ik dus al per sms, msn of mail.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar t is niet alleen voor chatten, ook events, foto's, interesses etc kan je delen
Hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohok, ik zit nog thuis, zat stiekem op Google maps te kijken
Oh wat goed, gefeliciteerd! Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik heb een brilmaar dat vind ik eigenlijk wel prettig.
Ja, sinds vorig week een vastcontract
welke van de 15.000?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat doe ik dus al per sms, msn of mail.Daarbij heeft m'n beste vriendin niet eens facebook, dus voor haar hoef ik het ook niet te doen.
Ik laat 't wel online staan hoor, misschien dat het nog groeit.
Hoeft ook geen essay, 3 steekwoordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben even te lui om een essay te schrijven over waarin ik me onderscheid van de massa.
Oeh, Van Halenquote:
ik moest t rode dak zoekenquote:
Ohquote:
Ehm... perfectionistisch, goedaardig en katliefhebbend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft ook geen essay, 3 steekwoorden
Hahaha, lief.quote:
net gedaan, nu wat anders doenquote:
Kwaliteit controleren van koffiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh wat goed, gefeliciteerd! Wat voor werk doe je?
Ik moest lachen. Vind je het wel leuk om te doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaliteit controleren van koffieen ik lust het niet eens
Oeh, ben benieuwd in welke drie termen de andere singles zich onderscheidend vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm... perfectionistisch, goedaardig en katliefhebbend.
Katten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het zijn niet echt termen waarin ik mezelf onderscheidend vind van anderen, ik heb gewoon het eerste opgeschreven wat in me opkwam.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd in welke drie termen de andere singles zich onderscheidend vinden.
ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd in welke drie termen de andere singles zich onderscheidend vinden.
Oké.quote:
Noem er eens drie waarin wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Sinceria het volgende:
Het zijn niet echt termen waarin ik mezelf onderscheidend vind van anderen, ik heb gewoon het eerste opgeschreven wat in me opkwam.![]()
Maar ik ben ook benieuwd stiekem.
quote:
Hmmm. Poging.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet helemaal. Zijn dat termen waarin je jezelf zou beschrijven of mij? Indien het laatste: dan heb je een goede inschatting gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Noem er eens drie waarin wel?
Ik zou denk ik zeggen impulsief, ambitieus en creatief?
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Vind je het wel leuk om te doen?
Drie woorden maar? Dat is te weinig om mijzelf te omschrijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eens!quote:
Mezelf!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet helemaal. Zijn dat termen waarin je jezelf zou beschrijven of mij? Indien het laatste: dan heb je een goede inschatting gemaakt.
Een hartje:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm. Poging.
Lui, alcoholistisch, tof.
Wat win ik?
Leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ze heeft mij gezien! En wij zijn broers. Dus vandaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar!jij hebt mij nog nooit gezien juh!
Mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jagelukkig controleer ik ook andere dingen dan koffie
quote:
hmm, die laatste twee zou ik ook gebruiken voor mezelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, die plannen zijn een beetje doodgebloed geloof ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar!jij hebt mij nog nooit gezien juh!
Jups.quote:
Tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, die plannen zijn een beetje doodgebloed geloof ik.![]()
[..]
Jups.
Creatief, easy going en eigenwijs.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook liefhebbend! Ik hou heel veel van mezelf!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
een serieuze poging levert analytisch, gereserveerd en liefhebbend oid op.
ik gelukkig ook weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook liefhebbend! Ik hou heel veel van mezelf!!
Mooi! Zoals het hoort. Als je niet van jezelf houdt kunnen anderen ook niet van je houden.quote:
niet helemaal waar, maar soit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi! Zoals het hoort. Als je niet van jezelf houdt kunnen anderen ook niet van je houden.
Het helpt welquote:
FINISH HIM!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga m'n agressieve, moordlustige ik maar weer eens virtueel botvieren![]()
niks tegen in te brengenquote:
Finish them!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga m'n agressieve, moordlustige ik maar weer eens virtueel botvieren![]()
Wijze levensles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi! Zoals het hoort. Als je niet van jezelf houdt kunnen anderen ook niet van je houden.
Ain't we all.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Sinceria het volgende:
Wijze levensles.![]()
Ik heb een steekwoord bedacht wat goed op mij van toepassing is: nieuwsgierig.
Ja, das ook weer waar.quote:
Katten zijn geweldig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tofik mis die van mij
Van t weekend maar eens opzoeken
Dat is, eeuh, een bijzondere tijd om te etenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Katten zijn geweldig.![]()
Maar goed, ik ga maar eens even eten.
boxer met shirtje erboven en klaar..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Kan iemand me helpen trouwens, ik heb zaterdag een pyama feestje (don't ask), maar ik draag dus geen pyama's, alleen boxers. Wat moet ik doen, pyama kopen of in mn boxer verschijnen
Nee, toch maar niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
ik heb zaterdag een pyama feestje (don't ask)
Dat is ook maar relatief. In Spanje bijvoorbeeld is dit een normaal tijdstip voor het avondeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
Dat is, eeuh, een bijzondere tijd om te eten![]()
Eeuh, nu nog beginnen aan het avond eten, is zelfs in spanje nog wat laatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is ook maar relatief. In Spanje bijvoorbeeld is dit een normaal tijdstip voor het avondeten.
Boxer + t-shirt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Kan iemand me helpen trouwens, ik heb zaterdag een pyama feestje (don't ask), maar ik draag dus geen pyama's, alleen boxers. Wat moet ik doen, pyama kopen of in mn boxer verschijnen
hmm, goed idee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
boxer met shirtje erboven en klaar..
miep!
Eh, nee. In de zomer zelfs 23:00.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh, nu nog beginnen aan het avond eten, is zelfs in spanje nog wat laat
Dat zat ik dus te denken, maar vind ik zo zonde, ding zal ik jaren niet meer dragenquote:
+1 dat je dat van je zelf vind.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Sinceria het volgende:
Mensen met een onregelmatig eetpatroon zijn meestal dikker dan mensen met een regelmatig eetpatroon, meen ik ergens gelezen te hebben.
En hoe ik daarop kwam? Geen idee, ik denk dat ik iets te lang achter de boeken heb gezeten vandaag.
Dan zou ik een ton moeten wegen, daar en tegen zit ik al jaren tegen ondergewicht aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Sinceria het volgende:
Mensen met een onregelmatig eetpatroon zijn meestal dikker dan mensen met een regelmatig eetpatroon, meen ik ergens gelezen te hebben.
En hoe ik erbij op kwam? Geen idee, ik denk dat ik iets te lang achter de boeken heb gezeten vandaag.
Het is te merkenquote:
Zou best kunnen, maar ik ga daar nu niet meer over nadenken als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al lang achterhaald, net als na 22:00 nog eten.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik ga daar nu niet meer over nadenken als je het niet erg vindt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al lang achterhaald, net als na 22:00 nog eten.
quote:
Iglo diepvries iets, met zalm, spinazie en tagliatelle. Zit nu in de pan, bijna klaar.quote:
Morgen, morgen ga ik er van genietenquote:
Tja, sommige mensen blijven om soortgelijke redenen ook in goden en lieden als Jomanda e.d. geloven.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen blijven om soortgelijke redenen ook in goden en lieden als Jomanda e.d. geloven.
aah, zie diepvriesmaaltijd zakken, die zijn voor kant en klaar erg lekker, alleen altijd wat weinigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Iglo diepvries iets, met zalm, spinazie en tagliatelle. Zit nu in de pan, bijna klaar.
ik ook, weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Morgen, morgen ga ik er van genieten
aah, wat nu?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben nog steeds boos op de schoenenwinkel
Watskebeurt dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben nog steeds boos op de schoenenwinkel
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Ze hebben de verkeerde schoenen gestuurd, in de goede doos
Dat is wel stom van ze dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Ze hebben de verkeerde schoenen gestuurd, in de goede doos
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik helemaal blij, kreeg al bijna een mini-orgasme
Nou dat is nog maar de vraag, aangezien de goede dus niet meer in mijn maat op de site staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks dat niet opgelost kan worden dus
Ja nogalquote:
Voor mij is het precies genoeg, dat scheelt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, zie diepvriesmaaltijd zakken, die zijn voor kant en klaar erg lekker, alleen altijd wat weinig
Dus je vindt me dik???quote:
Vandaar dat ze je andere gestuurd hebben. Die hadden ze nog wel in jouw maat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Nou dat is nog maar de vraag, aangezien de goede dus niet meer in mijn maat op de site staan.
Dat is ideaal, ik deed er meestal nog een beetje groente bijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Voor mij is het precies genoeg, dat scheelt.![]()
[..]
Dus je vindt me dik???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, morgen ff bellen, komt vast goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat is nog maar de vraag, aangezien de goede dus niet meer in mijn maat op de site staan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je andere gestuurd hebben. Die hadden ze nog wel in jouw maat.
Smakelijkquote:
grote kans dat ik t niet zou zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe stom denken ze dat ik ben, alsof ik het verschil tussen Wolfbeaters en Zombie Stompers niet zie?!
Zelfs jij zou het zien.quote:
Dan moet t wel heel erg zijnquote:
Nee, maar het rekt tijd en/of dachten ze dat je deze ook wel mooi zou vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
Hoe stom denken ze dat ik ben, alsof ik het verschil tussen Wolfbeaters en Zombie Stompers niet zie?!
Ja maar die andere hebben van die mooie rode hakken en deze zijn met gifgroen, ik heb niks wat daar bij pastquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar het rekt tijd en/of dachten ze dat je deze ook wel mooi zou vinden.
Natural & Artificial Flavor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
best vies*blikje in gootsteen deponeert*
De verpakking was niet lelijk genoeg om je af te schrikken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er ook wel uit alsof het vies is. En chemisch, vooral heel chemischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
En dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De verpakking was niet lelijk genoeg om je af te schrikken?
maar jij ben ook raarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
De verpakking vind ik dan juist wel weer
Oh don't you start..quote:
Wie ga je begluren?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
Even mijn camera voor morgen inpakken en klaarzetten.
Lieverd, face the truth and embrace itquote:
jij ging toch zonnenquote:
quote:
lieverd, ik zal je nooit pesten, alleen een beetje plagerig prikkenquote:
Ja, tot ik terug prik met mijn killer heels.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lieverd, ik zal je nooit pesten, alleen een beetje plagerig prikken
Ja best wel, op een klein schoenendrama naquote:
welke schoenen waren datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, tot ik terug prik met mijn killer heels.
Af reageren mag je iemand anders voor kiezen, eentje die z'n ballen al kwijt wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, tot ik terug prik met mijn killer heels.
Ja ik heb dus de verkeerdequote:
ik las net zoiets ja, aaaaaaaaaaaltijd vervelend als ze zoiets doen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best wel, op een klein schoenendrama na
Jij?
Je hebt iemand in gedachten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af reageren mag je iemand anders voor kiezen, eentje die z'n ballen al kwijt was
you know whoquote:
klinkt als een prima weekje zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef Delan het volgende:
[..]
ik las net zoiets ja, aaaaaaaaaaaltijd vervelend als ze zoiets doen!
ja lekker, zonnetje dus heerlijk veel energie en vrolijk en over 2 nachtjes mn mannetje weer van schiphol halen
daggut wel ja! en morgen vrij en het word lekker warm en ik heb gisteren al alles thuis gedaan dus hoef morgen heeeeeeeeelemaal NIKS!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hadden het dus moeten zijn, handig die rode hakken, valt peu's bloed niet zo op
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
OESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hadden het dus moeten zijn, handig die rode hakken, valt peu's bloed niet zo op, die zijn echt super!!!!!
niet mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hadden het dus moeten zijn, handig die rode hakken, valt peu's bloed niet zo op![]()
Ja, MissB, wie andersquote:
I knowquote:
Met die dingen aan je voeten, stoot je me automatisch af, dus mn bloed zal er nooit op komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hadden het dus moeten zijn, handig die rode hakken, valt peu's bloed niet zo opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Klopt, maar is beetje dezelfde stijl, vandaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit zijn anderen die je laatst had gepost hoor
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met die dingen aan je voeten, stoot je me automatisch af, dus mn bloed zal er nooit op komenJa dat is dat extra pluspunt van Iron Fist heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nice, ik moet morgen motorblokje vervangen bij de Kever, maar dat is voor de leuk, verder ook niks te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Delan het volgende:
[..]
daggut wel ja! en morgen vrij en het word lekker warm en ik heb gisteren al alles thuis gedaan dus hoef morgen heeeeeeeeelemaal NIKS!!
ooh, daar heb je er niet meer van nodig, je had dr al een paar die je niet kon compenserenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is dat extra pluspunt van Iron Fist he
Ja ja bla blaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, daar heb je er niet meer van nodig, je had dr al een paar die je niet kon compenseren
Uhuh, maar of ze nog komen...quote:
beetje lekker aanklungelen met mooi weer is altijd goed!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, ik moet morgen motorblokje vervangen bij de Kever, maar dat is voor de leuk, verder ook niks te doen.
Zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Delan het volgende:
[..]
beetje lekker aanklungelen met mooi weer is altijd goed!
quote:
ze zullen neem ik aan niet uitverkocht blijven in jou maat toch? dan moeten ze ze maar sturen als ze er wel weer zijn, ze kunnen toch niet zomaar andere schoenen sturen zo van zo doe die maar want we hebben niks anders, niet echt servicequote:
ja ik heb ze gemaild, maar afwachten waar ze mee komen. Ik vrees dat ze zeggen dat ik ze terug moet sturen en ze geld terug gaan storten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef Delan het volgende:
[..]
ze zullen neem ik aan niet uitverkocht blijven in jou maat toch? dan moeten ze ze maar sturen als ze er wel weer zijn, ze kunnen toch niet zomaar andere schoenen sturen zo van zo doe die maar want we hebben niks anders, niet echt service
mijn keuze voor morgen is gemaakt, in de zon, op mn ligbedje, met een boekjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zekerkan hier ook kiezen of ik het in of uit de zon wil doen. Dus komt helemaal goed.
das mooi balen! maar ja wel je geld terug en dan maar wachten op de goed maat! maar zoooooooo frustrerend he als je iets wilt hebben en je krijgt het nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ik heb ze gemaild, maar afwachten waar ze mee komen. Ik vrees dat ze zeggen dat ik ze terug moet sturen en ze geld terug gaan storten.
nice, klinkt helemaal super.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef Delan het volgende:
[..]
mijn keuze voor morgen is gemaakt, in de zon, op mn ligbedje, met een boekje
Boos bellen maakt meer indruk dan een mailtjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ik heb ze gemaild, maar afwachten waar ze mee komen. Ik vrees dat ze zeggen dat ik ze terug moet sturen en ze geld terug gaan storten.
een klein vakantiedagje tussen door, haha, en donderdagmiddag richting schiphol, kan niet wachtenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Delan het volgende:
[..]
das mooi balen! maar ja wel je geld terug en dan maar wachten op de goed maat! maar zoooooooo frustrerend he als je iets wilt hebben en je krijgt het niet
Uhuh, maar je kunt ze niet bellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boos bellen maakt meer indruk dan een mailtje
haha, dan mag ik je een hand geven, de mijne ook helemaal nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geduld is al niet echt mijn sterkste kant..
Denk ook niet dat ik het ooit onder de knie zal krijgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, dan mag ik je een hand geven, de mijne ook helemaal niet
website van t bedrijf?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar je kunt ze niet bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |