Alleen zitten vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef automatic_ het volgende:
Wat moet ik nu weer in een hoekje gaan doen?
Ik zit liever alleen achter mijn pcquote:
Ik welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Wie gaat er in een hoekje zitten? Ik niet
Nou, als t kan, mag er ook wel een mooie/leuke vrouw bij mij achter de pc zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit liever alleen achter mijn pc
Plaats even een oproepje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, als t kan, mag er ook wel een mooie/leuke vrouw bij mij achter de pc zitten
Als ik Samzz dr adres nu eens had opgezocht, had ik naar haar toe kunnen gaanquote:
Het is dat ik geen vrouw ben maar anders had ik naast Peu gezetenquote:
jij hebt alleen een klein stukje gefietstquote:
Jij weet helemaal niet hoe ver dat wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt alleen een klein stukje gefietst
Misschien komt het nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik Samzz dr adres nu eens had opgezocht, had ik naar haar toe kunnen gaan
Hoe ver was het dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ver dat was
Jawelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ver dat was
Denk het nietquote:[..]
Misschien komt het nog?
Ahw, dat slangetjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
Samzz, liefhttp://www.dumpert.nl/med(...)_heeft_huisdier.html
Hahaha, nee! Ik ben niet in Etten-Leur geweestquote:
dan was t naar Roosendaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, nee! Ik ben niet in Etten-Leur geweest
Nee, één plaats verderquote:
ik meende t ergens gelezen te hebbenquote:
Ja, klopt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meende t ergens gelezen te hebben
Het is maar goed dat 't geen gifslang is, anders was ie kassie wijlen, de kat danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vind zichzelf heel groot en stoer enzo
Ik had die gemene kat weggehaaldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat 't geen gifslang is, anders was ie kassie wijlen, de kat dan
Vind 't overigens wel sneu dat het zo gefilmd wordt. Ik had het slangetje weggehaald bij de kat.
ohja, checkquote:
Gaat er een lampje branden?quote:
Ben jij het management?quote:
Nee, ik had de slang weggehaald, die is daar niet veilig. Dus ik zou 'm uitzetten in een bos of zo.quote:
ja, heb er maar 1 bij aan gedaan, t was zo donker.quote:
hij denkt, de mensen pesten mij, k ga de slang eens pestenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat 't geen gifslang is, anders was ie kassie wijlen, de kat dan
Vind 't overigens wel sneu dat het zo gefilmd wordt. Ik had het slangetje weggehaald bij de kat.
Terrariumquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik had de slang weggehaald, die is daar niet veilig. Dus ik zou 'm uitzetten in een bos of zo.
Technoquote:
slang moet aan t spitquote:
Ja, de kat zit er ook naast.quote:
Ik heb er een biertje bij, dus dat had er ook kunnen staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |