Oeh, Van Halenquote:
ik moest t rode dak zoekenquote:
Ohquote:
Ehm... perfectionistisch, goedaardig en katliefhebbend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft ook geen essay, 3 steekwoorden
Hahaha, lief.quote:
net gedaan, nu wat anders doenquote:
Kwaliteit controleren van koffiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh wat goed, gefeliciteerd! Wat voor werk doe je?
Ik moest lachen. Vind je het wel leuk om te doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaliteit controleren van koffieen ik lust het niet eens
Oeh, ben benieuwd in welke drie termen de andere singles zich onderscheidend vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm... perfectionistisch, goedaardig en katliefhebbend.
Katten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm... perfectionistisch, goedaardig en katliefhebbend.
Het zijn niet echt termen waarin ik mezelf onderscheidend vind van anderen, ik heb gewoon het eerste opgeschreven wat in me opkwam.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd in welke drie termen de andere singles zich onderscheidend vinden.
ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd in welke drie termen de andere singles zich onderscheidend vinden.
Oké.quote:
Noem er eens drie waarin wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Sinceria het volgende:
Het zijn niet echt termen waarin ik mezelf onderscheidend vind van anderen, ik heb gewoon het eerste opgeschreven wat in me opkwam.![]()
Maar ik ben ook benieuwd stiekem.
quote:
Hmmm. Poging.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet helemaal. Zijn dat termen waarin je jezelf zou beschrijven of mij? Indien het laatste: dan heb je een goede inschatting gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Noem er eens drie waarin wel?
Ik zou denk ik zeggen impulsief, ambitieus en creatief?
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Vind je het wel leuk om te doen?
Drie woorden maar? Dat is te weinig om mijzelf te omschrijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |