Eens!quote:
Mezelf!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet helemaal. Zijn dat termen waarin je jezelf zou beschrijven of mij? Indien het laatste: dan heb je een goede inschatting gemaakt.
Een hartje:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm. Poging.
Lui, alcoholistisch, tof.
Wat win ik?
Leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm... perfectionistisch, goedaardig en katliefhebbend.
Ze heeft mij gezien! En wij zijn broers. Dus vandaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar!jij hebt mij nog nooit gezien juh!
Mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jagelukkig controleer ik ook andere dingen dan koffie
quote:
hmm, die laatste twee zou ik ook gebruiken voor mezelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Noem er eens drie waarin wel?
Ik zou denk ik zeggen impulsief, ambitieus en creatief?
Nee, die plannen zijn een beetje doodgebloed geloof ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar!jij hebt mij nog nooit gezien juh!
Jups.quote:
Tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, die plannen zijn een beetje doodgebloed geloof ik.![]()
[..]
Jups.
Creatief, easy going en eigenwijs.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ripley het volgende:
Noem er eens drie waarin wel?
Ik zou denk ik zeggen impulsief, ambitieus en creatief?
Ik ben ook liefhebbend! Ik hou heel veel van mezelf!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
een serieuze poging levert analytisch, gereserveerd en liefhebbend oid op.
ik gelukkig ook weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook liefhebbend! Ik hou heel veel van mezelf!!
Mooi! Zoals het hoort. Als je niet van jezelf houdt kunnen anderen ook niet van je houden.quote:
niet helemaal waar, maar soit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi! Zoals het hoort. Als je niet van jezelf houdt kunnen anderen ook niet van je houden.
Het helpt welquote:
FINISH HIM!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga m'n agressieve, moordlustige ik maar weer eens virtueel botvieren![]()
niks tegen in te brengenquote:
Finish them!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga m'n agressieve, moordlustige ik maar weer eens virtueel botvieren![]()
Wijze levensles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi! Zoals het hoort. Als je niet van jezelf houdt kunnen anderen ook niet van je houden.
Ain't we all.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Sinceria het volgende:
Wijze levensles.![]()
Ik heb een steekwoord bedacht wat goed op mij van toepassing is: nieuwsgierig.
Ja, das ook weer waar.quote:
Katten zijn geweldig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tofik mis die van mij
Van t weekend maar eens opzoeken
Dat is, eeuh, een bijzondere tijd om te etenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Katten zijn geweldig.![]()
Maar goed, ik ga maar eens even eten.
boxer met shirtje erboven en klaar..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Kan iemand me helpen trouwens, ik heb zaterdag een pyama feestje (don't ask), maar ik draag dus geen pyama's, alleen boxers. Wat moet ik doen, pyama kopen of in mn boxer verschijnen
Nee, toch maar niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
ik heb zaterdag een pyama feestje (don't ask)
Dat is ook maar relatief. In Spanje bijvoorbeeld is dit een normaal tijdstip voor het avondeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
Dat is, eeuh, een bijzondere tijd om te eten![]()
Eeuh, nu nog beginnen aan het avond eten, is zelfs in spanje nog wat laatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is ook maar relatief. In Spanje bijvoorbeeld is dit een normaal tijdstip voor het avondeten.
Boxer + t-shirt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Kan iemand me helpen trouwens, ik heb zaterdag een pyama feestje (don't ask), maar ik draag dus geen pyama's, alleen boxers. Wat moet ik doen, pyama kopen of in mn boxer verschijnen
hmm, goed idee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
boxer met shirtje erboven en klaar..
miep!
Eh, nee. In de zomer zelfs 23:00.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh, nu nog beginnen aan het avond eten, is zelfs in spanje nog wat laat
Dat zat ik dus te denken, maar vind ik zo zonde, ding zal ik jaren niet meer dragenquote:
+1 dat je dat van je zelf vind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |