quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Sinceria het volgende:
Mensen met een onregelmatig eetpatroon zijn meestal dikker dan mensen met een regelmatig eetpatroon, meen ik ergens gelezen te hebben.
En hoe ik daarop kwam? Geen idee, ik denk dat ik iets te lang achter de boeken heb gezeten vandaag.
Dan zou ik een ton moeten wegen, daar en tegen zit ik al jaren tegen ondergewicht aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Sinceria het volgende:
Mensen met een onregelmatig eetpatroon zijn meestal dikker dan mensen met een regelmatig eetpatroon, meen ik ergens gelezen te hebben.
En hoe ik erbij op kwam? Geen idee, ik denk dat ik iets te lang achter de boeken heb gezeten vandaag.
Het is te merkenquote:
Zou best kunnen, maar ik ga daar nu niet meer over nadenken als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al lang achterhaald, net als na 22:00 nog eten.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik ga daar nu niet meer over nadenken als je het niet erg vindt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al lang achterhaald, net als na 22:00 nog eten.
quote:
Iglo diepvries iets, met zalm, spinazie en tagliatelle. Zit nu in de pan, bijna klaar.quote:
Morgen, morgen ga ik er van genietenquote:
Tja, sommige mensen blijven om soortgelijke redenen ook in goden en lieden als Jomanda e.d. geloven.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen blijven om soortgelijke redenen ook in goden en lieden als Jomanda e.d. geloven.
aah, zie diepvriesmaaltijd zakken, die zijn voor kant en klaar erg lekker, alleen altijd wat weinigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Iglo diepvries iets, met zalm, spinazie en tagliatelle. Zit nu in de pan, bijna klaar.
ik ook, weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Morgen, morgen ga ik er van genieten
aah, wat nu?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben nog steeds boos op de schoenenwinkel
Watskebeurt dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben nog steeds boos op de schoenenwinkel
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Ze hebben de verkeerde schoenen gestuurd, in de goede doos
Dat is wel stom van ze dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Ze hebben de verkeerde schoenen gestuurd, in de goede doos
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik helemaal blij, kreeg al bijna een mini-orgasme
Nou dat is nog maar de vraag, aangezien de goede dus niet meer in mijn maat op de site staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks dat niet opgelost kan worden dus
Ja nogalquote:
Voor mij is het precies genoeg, dat scheelt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, zie diepvriesmaaltijd zakken, die zijn voor kant en klaar erg lekker, alleen altijd wat weinig
Dus je vindt me dik???quote:
Vandaar dat ze je andere gestuurd hebben. Die hadden ze nog wel in jouw maat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Nou dat is nog maar de vraag, aangezien de goede dus niet meer in mijn maat op de site staan.
Dat is ideaal, ik deed er meestal nog een beetje groente bijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Voor mij is het precies genoeg, dat scheelt.![]()
[..]
Dus je vindt me dik???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, morgen ff bellen, komt vast goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat is nog maar de vraag, aangezien de goede dus niet meer in mijn maat op de site staan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je andere gestuurd hebben. Die hadden ze nog wel in jouw maat.
Smakelijkquote:
grote kans dat ik t niet zou zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe stom denken ze dat ik ben, alsof ik het verschil tussen Wolfbeaters en Zombie Stompers niet zie?!
Zelfs jij zou het zien.quote:
Dan moet t wel heel erg zijnquote:
Nee, maar het rekt tijd en/of dachten ze dat je deze ook wel mooi zou vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
Hoe stom denken ze dat ik ben, alsof ik het verschil tussen Wolfbeaters en Zombie Stompers niet zie?!
Ja maar die andere hebben van die mooie rode hakken en deze zijn met gifgroen, ik heb niks wat daar bij pastquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar het rekt tijd en/of dachten ze dat je deze ook wel mooi zou vinden.
Natural & Artificial Flavor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
best vies*blikje in gootsteen deponeert*
De verpakking was niet lelijk genoeg om je af te schrikken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er ook wel uit alsof het vies is. En chemisch, vooral heel chemischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
En dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De verpakking was niet lelijk genoeg om je af te schrikken?
maar jij ben ook raarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
De verpakking vind ik dan juist wel weer
Oh don't you start..quote:
Wie ga je begluren?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
Even mijn camera voor morgen inpakken en klaarzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |