Zat ik ook al aan te denken om Evy 2 te gaan doen. Het is toch wel gaaf om te zien hoe de gelopen afstand steeds groter wordt, ik ben nu nog steeds verbaasd hoe groot 5km wel niet is laat staan 10km. Maar eerst ga ik sowieso nog een paar keer 30 minuten hardlopen, pas als dat echt goed voelt ga ik door.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga verder met evy 2. Ik ga voor de 10 km, en die 10k onder de 50 minuten.
Tsja, vaak was ik ook kapot na een les, snakkend naar adem met een vuurrood gezicht of met benen die eigenlijk geen stap meer verder wilden. Toch heb ik elke les uitgelopen hoe zwaar het ook was en ben meteen met de volgende verder gegaan. Volgens Evy moet je steeds je grenzen verleggen want anders kom je gewoon niet verder. Ik weet niet precies wat je bedoeld met "op zo`n manier dat het niet gezond aanvoelde" maar voor mij komt het er gewoon op neer dat je de les afgesloten had en dus verder kon naar de volgende.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:51 schreef mazaru het volgende:
Vorig jaar ben ik blijven hangen op les 15, keer op keer geprobeerd, maar die lukte me niet. Of hij lukte me wel, maar op zo'n manier dat het niet gezond aanvoelde.
Klopt. 30, 35 en dan 4 km met versnellen. Ik ga binnenkort ook beginnen met Evy 2, met eigen muziek (als de armband voor mijn foon binnen is)quote:Op maandag 28 maart 2011 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Evy 2 begint volgens mij met 5 minuten extra lopen.. ff kijken. Na een 30 minuten lopen kan ik die 5 minuten extra er ook nog wel bij hebben.
En een dag 4 km waarvan je dan 4x 100m versnelt.
Heb zaterdag pas even 10km gelopen maar op het eerste gevoel lopen ze prima.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind loopschoenen stuk voor stuk lelijke dingen. Hoe lopen ze?
Ik heb mijn hardloopkleding gehaald bij de Nike oulet in Rosada!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik merkte al 100% verbetering van mn zaalschoenen naar loopschoenen. De pijn in mn knieen verdween als sneeuw voor de zon... Dat was wel ff doorbijten, want dat deed goed zeer. Ik meen vanaf woensdag loopkleding bij de aldi he?
Ik zag dat ook bristol leuk spul had hangen, ook niet heel duur. Zeker met dit weer is mn trainingsbroek echt te warm..
Die kleren van Bristol heb ik ook (van Panther, bedoel je?)quote:Op maandag 28 maart 2011 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik merkte al 100% verbetering van mn zaalschoenen naar loopschoenen. De pijn in mn knieen verdween als sneeuw voor de zon... Dat was wel ff doorbijten, want dat deed goed zeer. Ik meen vanaf woensdag loopkleding bij de aldi he?
Ik zag dat ook bristol leuk spul had hangen, ook niet heel duur. Zeker met dit weer is mn trainingsbroek echt te warm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |