abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:50:16 #151
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_94605421
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh dat maak ik nooit mee en anders zeg ik er wel wat van hoor en/of wurm ik me er gewoon tussen :P.
Ik loop een groot stuk rond een golfbaan, daar wandelt apart volk ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:52:21 #152
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_94605512
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd zo vervelend van in het weekend lopen. Je moet steeds opzij voor de wandelaars. Ze lopen dan naast elkaar breeduit, keurig verdeeld over het hele pad. Ze zien je aan komen lopen, maar er maakt er geen één een opening. Waardoor je gedwongen wordt om van het pad af te gaan, de blubber in. :(
En dan nog vernietigende blikken krijgen omdat je het lef hebt om op hun pad te lopen. }:|
Daarom loop ik inmiddels dus rond 6 uur 's avonds. Heerlijk rustig! Eten doe ik daarna wel.
pi_94605889
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd zo vervelend van in het weekend lopen. Je moet steeds opzij voor de wandelaars. Ze lopen dan naast elkaar breeduit, keurig verdeeld over het hele pad. Ze zien je aan komen lopen, maar er maakt er geen één een opening. Waardoor je gedwongen wordt om van het pad af te gaan, de blubber in. :(
En dan nog vernietigende blikken krijgen omdat je het lef hebt om op hun pad te lopen. }:|
Dit heb ik zelf niet, maar ik zou gewoon door blijven lopen en er desnoods een opzij beuken. Zonde van je loopschoenen, die blubber!
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Daarom loop ik inmiddels dus rond 6 uur 's avonds. Heerlijk rustig! Eten doe ik daarna wel.
Als je na het eten loopt is het in principe beter voor je, dan verbrand je ook dat weer!
pi_94606965
Ik ben gewoon gegaan! En,ik ben er zelf nog beduusd van,IK HEB LES 1 UITGELOPEN!!!! Ik kan het zelf nog niet geloven,heb het idee dat ik iets overgeslagen heb ofzo (tuurlijk niet) zo gek dat ik het gewoon heb gedaan!De volle les en ook die rot 3 minuten gewoon uitgelopen! *O* Ben helemaal trots!
Had wel wat kleine hindernissen,oa een mp3 die niet op zn plek wilde zitten etc maar ben gewoon doorgelopen.
Zondag les 2!
Las dat jullie last hadden van wandelaars die niet opzij gingen,bij mij ging iedereen voor me aan de kant en mensen keken wel maar niet vervelend.En ik,ik dacht gewoon kijk mij nou eens sportief wezen!
pi_94606993
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:33 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben gewoon gegaan! En,ik ben er zelf nog beduusd van,IK HEB LES 1 UITGELOPEN!!!!
Netjes netjes *O*
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:35:31 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_94607015
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:33 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben gewoon gegaan! En,ik ben er zelf nog beduusd van,IK HEB LES 1 UITGELOPEN!!!!
*O* Goed begin halve werk enzo! *O*
pi_94607078
Haha dank! Ik poste te snel,wilde eigenlijk op een ander knopje drukken.Net post even aangepast.
Hoop dat het zo door kan gaan!
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:35 schreef GotC het volgende:

[..]

*O* Goed begin halve werk enzo! *O*
Ik hoop het!
pi_94607524
Nou ja! Het word steeds gekker!Volgens de google maps heb ik ook nog eens 2,7 kilometer gelopen!Het is dat de route klopt,anders zou ik het nooit geloven!
pi_94607775
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:52 schreef Mvr.Poes het volgende:
Nou ja! Het word steeds gekker!Volgens de google maps heb ik ook nog eens 2,7 kilometer gelopen!Het is dat de route klopt,anders zou ik het nooit geloven!
Super ^O^
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:06:12 #160
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_94610016
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:02 schreef Gardo het volgende:

[..]

Dit heb ik zelf niet, maar ik zou gewoon door blijven lopen en er desnoods een opzij beuken. Zonde van je loopschoenen, die blubber!

[..]

Als je na het eten loopt is het in principe beter voor je, dan verbrand je ook dat weer!
Ik heb vaak na het eten de motivatie niet meer, val dan vaak in slaap door een intensieve werkdag. Eerst rennen lijkt voor de rest van de avond toch wel verschil te maken :)
pi_94612043
en ik ben de lul!!!!!!

lopen ging goed vandaag. was wel warm, maar heb me goed gehouden.
5km in 32 met 2 min wandelen in mul/zand heuvelige bosgrond.

thuis stelde ik me moeder voor of het misschien leuk was om de marikeloop een keer te lopen.
en 5 minuten later zit ik beduusd achter de pc met mijn vinger op de enter knop.
15 mei om 1300 uur ben ik en mijn moeder te vinden in nijmegen.
betaald door mijn mams inclusief chip en tshirt.
oh god!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_94616039
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef winterstorm666 het volgende:
en ik ben de lul!!!!!!

lopen ging goed vandaag. was wel warm, maar heb me goed gehouden.
5km in 32 met 2 min wandelen in mul/zand heuvelige bosgrond.

thuis stelde ik me moeder voor of het misschien leuk was om de marikeloop een keer te lopen.
en 5 minuten later zit ik beduusd achter de pc met mijn vinger op de enter knop.
15 mei om 1300 uur ben ik en mijn moeder te vinden in nijmegen.
betaald door mijn mams inclusief chip en tshirt.
oh god!
Wat een leuke uitdaging! Maar je kunt het vast en zeker,moet je lezen wat je net typte,5 kilometer in 32!! minuten met maar 2 min wandelpauze! Dat komt helemaal goed hoor! *O*
pi_94626038
thankxs en het is inderdaad een uitdaging!

mijn ma is gewoon sneaky of ik te naief hahaha!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:33:06 #164
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_94630986
Lichte miezerregen hier, hoop zuurstof in de lucht! Heerlijk ren-weer en les 9 zonder problemen uitgelopen :)

Volgende week weer gewoon m'n normale schema lopen.. ma-woe-vrij en dan 's avonds. :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_94631103
Hoi :W

Vorige week ging ik een keer lekker buiten lopen in het lentezonnetje, en het valt me op dat ik het echt maar bizar kort volhou.... bij de fitness sta ik zo drie kwartier aan een stuk op de crosstrainer, als ik mezelf push nog wel een uur. Maar dat rennen..jezus, dat voelt 100x zo zwaar? Net alsof ik nooit in mijn leven gesport heb.. ren ik dan te hard? Of is dat normaal in het begin :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:55:30 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_94631309
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:40 schreef Siral het volgende:
Hoi :W

Vorige week ging ik een keer lekker buiten lopen in het lentezonnetje, en het valt me op dat ik het echt maar bizar kort volhou.... bij de fitness sta ik zo drie kwartier aan een stuk op de crosstrainer, als ik mezelf push nog wel een uur. Maar dat rennen..jezus, dat voelt 100x zo zwaar? Net alsof ik nooit in mijn leven gesport heb.. ren ik dan te hard? Of is dat normaal in het begin :')
Hallo! :W

En op loopband/crosstrainer is natuurlijk heel anders dan in 't echt' ;) De bewegingen worden bijna voor je gedaan, je wordt erg geholpen op die apparaten :Y En misschien ren je ook te hard, geen idee ;)

Zo, hardlopenkleren aan, zo nog even de chip aan m'n veters vastmaken en kom maar op met die wedstrijd! *O*
pi_94631350
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:55 schreef GotC het volgende:

[..]

En op loopband/crosstrainer is natuurlijk heel anders dan in 't echt' ;) De bewegingen worden bijna voor je gedaan, je wordt erg geholpen op die apparaten :Y En misschien ren je ook te hard, geen idee ;)

Zo, hardlopenkleren aan, zo nog even de chip aan m'n veters vastmaken en kom maar op met die wedstrijd! *O*
Mm ja dat is natuurlijk ook wel zo..
Ik was iniedergeval wel van plan om het vaker te gaan doen, voor als ff een workout wil doen zonder dat iknaar de fitness hoef. Zoals vandaag, ik moet zo bergen met werk gaan maken, dan heb ik een verjaardag, en dan wil ik eigenlijk vanavond sporten maar de fitness is op zaterdag avond dicht. Dus ik ben van plan om fftjes te gaan "joggen". Maar mijn conditie is zo bizar slecht ofzo dat het gewoon niet leuk is _O-
  zaterdag 26 maart 2011 @ 10:00:37 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_94631370
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:58 schreef Siral het volgende:

[..]

Mm ja dat is natuurlijk ook wel zo..
Ik was iniedergeval wel van plan om het vaker te gaan doen, voor als ff een workout wil doen zonder dat iknaar de fitness hoef. Zoals vandaag, ik moet zo bergen met werk gaan maken, dan heb ik een verjaardag, en dan wil ik eigenlijk vanavond sporten maar de fitness is op zaterdag avond dicht. Dus ik ben van plan om fftjes te gaan "joggen". Maar mijn conditie is zo bizar slecht ofzo dat het gewoon niet leuk is _O-
Misschien lekker met een schema gaan lopen? Bv Evy of C25K? :)
En t is idd een stuk makkelijker om schoenen aan te trekken en naar buiten te gaan ipv naar de sportschool *O* Geen openingstijden enzo :P
  zaterdag 26 maart 2011 @ 10:02:41 #169
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_94631407
Gisteravond les 9 gelopen, helemaal volgehouden godzijdank.
TOen ze zei dat ik 4-4-5 ging lopen dacht ik dat ze gek geworden was :D

Zag wel bij Cardiotrainer dat ik de laatste 5 minuten gemiddeld 7km/h liep, maja, iig volgehouden :)
pi_94631416
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Misschien lekker met een schema gaan lopen? Bv Evy of C25K? :)
En t is idd een stuk makkelijker om schoenen aan te trekken en naar buiten te gaan ipv naar de sportschool *O* Geen openingstijden enzo :P
Ik zal eens in de openingspost neuzen :)

En dat klopt :P Ik ga nu zo'n 3/4x in de week naar de fitness, maar vandaag gaat dat gewoon ff niet lukken, zondag ga ik wel gewoon dus dan heb ik die 4x er wel opzitten daar niet van. Maar ik heb vandaag een verjaardag (en dan eet ik vast wat lekkers) en dan ga ik het liefste erna toch nog ff wat doen :P
pi_94633604
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:55 schreef GotC het volgende:

[..]

Leuk GotC! Welke wedstrijd ga je je lopen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Mvr.Poes op 26-03-2011 11:52:32 ]
pi_94633621
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:02 schreef ray_nl het volgende:
Gisteravond les 9 gelopen, helemaal volgehouden godzijdank.
TOen ze zei dat ik 4-4-5 ging lopen dacht ik dat ze gek geworden was :D

Zag wel bij Cardiotrainer dat ik de laatste 5 minuten gemiddeld 7km/h liep, maja, iig volgehouden :)
En dat heb je toch maar mooi gedaan! *O*
pi_94636562
Weer een set back hier. Afgelopen week bij een kanotocht ribben links en rechts gekneusd :S
Nu in ieder geval wel genoeg tijd om de shin-splint goed te laten genezen.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:15:51 #174
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_94638561
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:35 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

En dat heb je toch maar mooi gedaan! *O*
Nog een paar weken en dan lukt t jou ook :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:56:41 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_94643425
Ik ben trots *O* Net hardloopwedstrijd in Naaldwijk gehad, 5 km. Ging niet echt lekker naar m'n gevoel, 2x gewandeld. Had geluk toen ik een andere loper tegenkwam die t ook wel moeilijk had, we hebben elkaar meegesleept :Y
Uiteindelijk bruto 33:22:4 gelopen, maar netto ongeveer 33:12. *O*
2,5 min sneller dan m'n CPC tijd :o
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:14:35 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94645884
Goed gedaan GotC! En dikke _O_ voor Mvr.Poes, het begin is er!
Winterstorm! Gaaf!

Ik heb net les 18 gelopen, veel tegenwind op de dijk, echt zwaar! Maar wel verder in minder tijd dan van de week. *O* Ik loop de wandelstukken altijd terug omdat mijn loopvriendinnetje kortere benen heeft en dus altijd een stuk minder snel loopt. :+ Nu liep ik alleen en kwam ik op 4,55 in 34min ipv 4,1 in 36. ;)
pi_94652357
Ik heb het een half uur aan een stuk volgehouden vanavond, jeujjj, of je het "hard" lopen kon noemen weet ik niet :') Maar gewoon op een flink tempo joggen was het wel! :)
pi_94659616
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:52 schreef Siral het volgende:
Ik heb het een half uur aan een stuk volgehouden vanavond, jeujjj, of je het "hard" lopen kon noemen weet ik niet :') Maar gewoon op een flink tempo joggen was het wel! :)
Goed gedaan, ik heb precies hetzelfde gedaan net. :P Vandaag heb ik dus weer les 27 gelopen maar heb gewoon doorgelopen tijdens de 1 minuut wandelen, daardoor heb ik in totaal 31 minuten hardgelopen en dat was mijn doel dus dat geeft een lekker gevoel. Evy zei nog tijdens de les dat je altijd nog les 27 opnieuw kon doen (dus inclusief 1 minuut wandelen) wat me toch aan het twijfelen bracht of ik non-stop een half uur zou kunnen hardlopen. Na afloop voelde ik me echter uitstekend, ik had zelfs geen vermoeide benen dit keer terwijl dat de vorige les toch anders was en ik nog net de laatste 20 minuten vol kon houden. Waarschijnlijk krijg ik door die extra rustdag toch weer net wat extra energie.

Toch wel vreemd dat ik nu opeens lees dat je van hardlopen eigenlijk niks afvalt want ik heb altijd gedacht dat dit juist dé manier was om af te vallen. Helaas lijk ik dit te kunnen bevestigen want mijn gewicht blijft al weken stabiel terwijl er voorheen, toen ik nog naar de sportschool ging waar ik dan 20 minuten op de cardiotrainer stond en 13 minuten op de loopband, ongeveer een halve kilo per week kwijtraakte. Maar volgens mij is het ook zo dat je op een bepaald gewicht gewoon helemaal niks meer, of in ieder geval heel weinig, kwijtraakt dus misschien heb ik dat gewicht nu bereikt.
Tok.
  zondag 27 maart 2011 @ 00:00:31 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94660124
Ik raak ook niets kwijt, maar merk wel dat m'n figuur anders wordt. Ik heb een maat kleiner aan spijkerboek moeten aanschaffen omdat alles van m'n kont zakte.
Morgen moet ik, maar ik moet even kijken, m'n bovenbenen zijn nog wat gevoelig. Ik had gister flink doorgelopen naar m'n vriendinnetje die en kilometertje verderop woont. Terwijl ik vrijdag al 5 km had gelopen en daarvan echt had moeten herstellen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94663394
ik ben ook niet veel afgevallen maar iedereen zegt dat ik echt veel slanker ben.
ook voel ik veel meer bespiering en minder blub.
buikje is ook aan het beginnen te verdwijnen.
natuurlijk moet je ook aan je eten denken en meer gezondere keuzes maken.
maar dat is bij mij ook deels op te lossen met trucjes.
bijvoorbeeld na het sporten toch even nieuwe sportkleding aantrekken zorgt ervoor dat ik minder snaai. ook al is het maar een trainingspak.

en bij mij begint de wedstrijdmentaliteit weer om het hoekje te kijken.
dat is natuurlijk positief maar daar moet ik me wel af en toe de halt in toeroepen.
overtrainen en weer terugzakken in een eetstroornis.
  zondag 27 maart 2011 @ 09:00:12 #181
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94666520
Ik heb een soort omgekeerde eetstoornis, ik blijf gewoon de hele dag eten in m'n hoofd stoppen. Paaseitjes, chocoladeletters. Nu met het rennen is dat minder erg, ik moet toch calorieën hebben om te verbranden, boven het beetje extra ook om m'n kind te voeden.
  zondag 27 maart 2011 @ 10:01:59 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94667029
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 20:52 schreef Siral het volgende:
zou gewoon lekker een schema gaan volgen als ik jou was, want vanuit het niets zo'n stuk gaan rennen is vragen om blessures. Je conditie gaat sneller vooruit dan je lijf :)
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 maart 2011 @ 10:04:33 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94667051
Ja ik ben ook strakker geworden van het lopen. Wat me wel opvalt: als ik net begin, de eerste minuten dus, voel ik van alles bewegen, maar na een minuut of vijf niet meer :?
Niet meer actief op Fok!
pi_94667326
Ik zou zelf "langeduur" trainingen inzetten om snel op te bouwen. Dus op comfortabel tempo 3-4 km lopen voor beginners. Als het zwaar wordt, gewoon tempo verminderen, desnoods tot bijna loop tempo.
  zondag 27 maart 2011 @ 11:07:42 #185
339934 Piet.de.Kees
obscuur bonafide
pi_94667875
Hier mag het een en ander ook wel wat strakker worden... "gewoon doen" (hardlopen dus) is nog best moeilijk, moeilijk een wekelijks ritme te vinden waarin 2 a 3 keer wordt gelopen.
hetero zijn is voor homo's
  zondag 27 maart 2011 @ 11:23:26 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94668146
Zo. Dat ging nergens over. Wel 5 km gelopen maar vraag niet hoe. T was heel zwaar vandaag.
  zondag 27 maart 2011 @ 11:52:41 #187
38396 mazaru
pi_94668696
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef Ticootje het volgende:
Zo. Dat ging nergens over. Wel 5 km gelopen maar vraag niet hoe. T was heel zwaar vandaag.
Die dagen moeten er ook tussen zitten. Des te fijner is het straks als je weer lekker loopt.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:37:00 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94669823
Weinig slaap en 2 dagen laat met een paar glaasjes. M'n lijf was gewoon moe.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:56:18 #189
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_94670432
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:37 schreef Ticootje het volgende:
Weinig slaap en 2 dagen laat met een paar glaasjes. M'n lijf was gewoon moe.
Ja dat werkt niet mee natuurlijk ;)
Bij mij was vorige week zondag ook heel zwaar, ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Ik ben ook nog niks afgevallen trouwens, ik loop nu sinds 3 maanden 2 keer per week hard. Maar ik eet ook niet anders ofzo, dus dan val je waarschijnlijk niet zo snel af.
Daarnaast was het ook niet mijn doel om af te vallen, hoewel 2-3 kilo niet verkeerd zouden zijn haha.
pi_94671224
Zo ik ben ook begonnen met rennen.
Dankzij ticootje enzo :P

Ik heb ondertussen les 1 al keer gedaan ofzo :') maar vandaag echt serieus begonnen. Vanochtend samen met mn zwager gelopen en we hebben 2,7 km gelopen. Viel me niet tegen. Eerste keer les 1 was 2,4.
Woensdag weer!

Enige nadeel is dat ik kramp krijg in mn voeten. Even aankijken of dat minder wordt, want het loopt wel erg irritant.
  zondag 27 maart 2011 @ 13:26:48 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94671294
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja dat werkt niet mee natuurlijk ;)
Bij mij was vorige week zondag ook heel zwaar, ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Ik ben ook nog niks afgevallen trouwens, ik loop nu sinds 3 maanden 2 keer per week hard. Maar ik eet ook niet anders ofzo, dus dan val je waarschijnlijk niet zo snel af.
Daarnaast was het ook niet mijn doel om af te vallen, hoewel 2-3 kilo niet verkeerd zouden zijn haha.
Ik loop al sinds eind september 3 keer per week en ik ben ook niks afgevallen. Wel strakker geworden :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 maart 2011 @ 13:32:10 #192
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_94671435
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik loop al sinds eind september 3 keer per week en ik ben ook niks afgevallen. Wel strakker geworden :).
Ah dat is wel mooi. Daar merk ik zelf helaas ook nog niks van :+ Maar misschien is 3 maanden daarvoor nog te vroeg.. ?
  zondag 27 maart 2011 @ 16:51:16 #193
38396 mazaru
pi_94677348
Les 8 in de pocket. Wat een heerlijk weer om te rennen. Zweten als een otter, maar eigenlijk vind ik dat wel lekker :Y

Les 9 gaat pittiger worden zag ik. 1' 1' 2' 2' 4' 3' 4' 3' 5' 1'

Vooral die 5 min. zal even doorbijten worden. Maar ik weet dat ik het kan, want deze heb ik vorig jaar ook kunnen lopen.
Vorig jaar ben ik blijven hangen op les 15, keer op keer geprobeerd, maar die lukte me niet. Of hij lukte me wel, maar op zo'n manier dat het niet gezond aanvoelde.
Ben benieuwd hoe dat dit jaar zal gaan.
Nu eerst maar even concentreren op les 9. *O*
  zondag 27 maart 2011 @ 19:22:25 #194
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_94682708
30 minuten aan één stuk gelopen *O*
Nu heb ik het doel van mijn beginnersschema bereikt 8-)

Nu ga ik misschien een ander schema doen, met als doel 1 uur te kunnen rennen.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:30:29 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94682997
Ik ga verder met evy 2. Ik ga voor de 10 km, en die 10k onder de 50 minuten.
pi_94684085
Vandaag weer gelopen in de heerlijke zon, ik heb evy 12 gelopen. Ongeveer 4,5 km in totaal en ik was 33 min onderweg, dat gaat dus lekker. Ik had na de 5 minuten hardlopen nog energie en meters over dus ik ben maar doorgegaan met de volgende les en heb er nog 2 minuten achteraan gelopen.
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  zondag 27 maart 2011 @ 20:28:58 #197
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_94685508
Heb les 8 helaas niet volgehouden, het was misschien ook niet zo verstandig om met hoofdpijn te gaan lopen :'). Kwam niet verder dan de 7e keer 2 minuten waarbij ik halverwege maar even een noodstop heb gemaakt, alles begon ineens te draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 27-03-2011 20:41:59 ]
pi_94695214
Vandaag ivm een blessure niet kunnen lopen,baal er ontzettend van want had er echt veel zin in! |:(
pi_94696777
Ik moet mezelf af en toe wel echt een schop onder mijn reet geven om te gaan lopen, vooral na 2 luie dagen :') . Maargoed vanavond weer geweest en het ging weer heerlijk, ik merk dat ik best snel voorruit ga en genoeg motivatie heb in een rustige omgeving. Ik was kapot toen ik thuiskwam en waarschijnlijk heb ik morgen spierpijn. :P
  zondag 27 maart 2011 @ 23:59:30 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94696943
Ahh, ik heb ook altijd wat! Nou heb ik weer kiespijn... Morgen maar eens kijken of ik met spoed naar de tandarts kan, mijn kies is in de hoogte doormidden gescheurd. Ik heb dus 2 stukken kies in mijn bovenkaak hangen. Dat kan blijkbaar.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')