Ik loop een groot stuk rond een golfbaan, daar wandelt apart volkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dat maak ik nooit mee en anders zeg ik er wel wat van hoor en/of wurm ik me er gewoon tussen.
Daarom loop ik inmiddels dus rond 6 uur 's avonds. Heerlijk rustig! Eten doe ik daarna wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo vervelend van in het weekend lopen. Je moet steeds opzij voor de wandelaars. Ze lopen dan naast elkaar breeduit, keurig verdeeld over het hele pad. Ze zien je aan komen lopen, maar er maakt er geen één een opening. Waardoor je gedwongen wordt om van het pad af te gaan, de blubber in.
En dan nog vernietigende blikken krijgen omdat je het lef hebt om op hun pad te lopen.
Dit heb ik zelf niet, maar ik zou gewoon door blijven lopen en er desnoods een opzij beuken. Zonde van je loopschoenen, die blubber!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo vervelend van in het weekend lopen. Je moet steeds opzij voor de wandelaars. Ze lopen dan naast elkaar breeduit, keurig verdeeld over het hele pad. Ze zien je aan komen lopen, maar er maakt er geen één een opening. Waardoor je gedwongen wordt om van het pad af te gaan, de blubber in.
En dan nog vernietigende blikken krijgen omdat je het lef hebt om op hun pad te lopen.
Als je na het eten loopt is het in principe beter voor je, dan verbrand je ook dat weer!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daarom loop ik inmiddels dus rond 6 uur 's avonds. Heerlijk rustig! Eten doe ik daarna wel.
Netjes netjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:33 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben gewoon gegaan! En,ik ben er zelf nog beduusd van,IK HEB LES 1 UITGELOPEN!!!!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:33 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben gewoon gegaan! En,ik ben er zelf nog beduusd van,IK HEB LES 1 UITGELOPEN!!!!
Ik hoop het!quote:
Superquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:52 schreef Mvr.Poes het volgende:
Nou ja! Het word steeds gekker!Volgens de google maps heb ik ook nog eens 2,7 kilometer gelopen!Het is dat de route klopt,anders zou ik het nooit geloven!
Ik heb vaak na het eten de motivatie niet meer, val dan vaak in slaap door een intensieve werkdag. Eerst rennen lijkt voor de rest van de avond toch wel verschil te makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:02 schreef Gardo het volgende:
[..]
Dit heb ik zelf niet, maar ik zou gewoon door blijven lopen en er desnoods een opzij beuken. Zonde van je loopschoenen, die blubber!
[..]
Als je na het eten loopt is het in principe beter voor je, dan verbrand je ook dat weer!
Wat een leuke uitdaging! Maar je kunt het vast en zeker,moet je lezen wat je net typte,5 kilometer in 32!! minuten met maar 2 min wandelpauze! Dat komt helemaal goed hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef winterstorm666 het volgende:
en ik ben de lul!!!!!!
lopen ging goed vandaag. was wel warm, maar heb me goed gehouden.
5km in 32 met 2 min wandelen in mul/zand heuvelige bosgrond.
thuis stelde ik me moeder voor of het misschien leuk was om de marikeloop een keer te lopen.
en 5 minuten later zit ik beduusd achter de pc met mijn vinger op de enter knop.
15 mei om 1300 uur ben ik en mijn moeder te vinden in nijmegen.
betaald door mijn mams inclusief chip en tshirt.
oh god!
Hallo!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:40 schreef Siral het volgende:
Hoi![]()
Vorige week ging ik een keer lekker buiten lopen in het lentezonnetje, en het valt me op dat ik het echt maar bizar kort volhou.... bij de fitness sta ik zo drie kwartier aan een stuk op de crosstrainer, als ik mezelf push nog wel een uur. Maar dat rennen..jezus, dat voelt 100x zo zwaar? Net alsof ik nooit in mijn leven gesport heb.. ren ik dan te hard? Of is dat normaal in het begin
Mm ja dat is natuurlijk ook wel zo..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Hallo!
En op loopband/crosstrainer is natuurlijk heel anders dan in 't echt'De bewegingen worden bijna voor je gedaan, je wordt erg geholpen op die apparaten
En misschien ren je ook te hard, geen idee
Zo, hardlopenkleren aan, zo nog even de chip aan m'n veters vastmaken en kom maar op met die wedstrijd!
Misschien lekker met een schema gaan lopen? Bv Evy of C25K?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Mm ja dat is natuurlijk ook wel zo..
Ik was iniedergeval wel van plan om het vaker te gaan doen, voor als ff een workout wil doen zonder dat iknaar de fitness hoef. Zoals vandaag, ik moet zo bergen met werk gaan maken, dan heb ik een verjaardag, en dan wil ik eigenlijk vanavond sporten maar de fitness is op zaterdag avond dicht. Dus ik ben van plan om fftjes te gaan "joggen". Maar mijn conditie is zo bizar slecht ofzo dat het gewoon niet leuk is
Ik zal eens in de openingspost neuzenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien lekker met een schema gaan lopen? Bv Evy of C25K?
En t is idd een stuk makkelijker om schoenen aan te trekken en naar buiten te gaan ipv naar de sportschoolGeen openingstijden enzo
Leuk GotC! Welke wedstrijd ga je je lopen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Hallo!
En op loopband/crosstrainer is natuurlijk heel anders dan in 't echt'De bewegingen worden bijna voor je gedaan, je wordt erg geholpen op die apparaten
En misschien ren je ook te hard, geen idee
Zo, hardlopenkleren aan, zo nog even de chip aan m'n veters vastmaken en kom maar op met die wedstrijd!
En dat heb je toch maar mooi gedaan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:02 schreef ray_nl het volgende:
Gisteravond les 9 gelopen, helemaal volgehouden godzijdank.
TOen ze zei dat ik 4-4-5 ging lopen dacht ik dat ze gek geworden was
Zag wel bij Cardiotrainer dat ik de laatste 5 minuten gemiddeld 7km/h liep, maja, iig volgehouden
Nog een paar weken en dan lukt t jou ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:35 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
En dat heb je toch maar mooi gedaan!
Goed gedaan, ik heb precies hetzelfde gedaan net.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:52 schreef Siral het volgende:
Ik heb het een half uur aan een stuk volgehouden vanavond, jeujjj, of je het "hard" lopen kon noemen weet ik nietMaar gewoon op een flink tempo joggen was het wel!
zou gewoon lekker een schema gaan volgen als ik jou was, want vanuit het niets zo'n stuk gaan rennen is vragen om blessures. Je conditie gaat sneller vooruit dan je lijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:52 schreef Siral het volgende:
Ik heb het een half uur aan een stuk volgehouden vanavond, jeujjj, of je het "hard" lopen kon noemen weet ik nietMaar gewoon op een flink tempo joggen was het wel!
Die dagen moeten er ook tussen zitten. Des te fijner is het straks als je weer lekker loopt.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef Ticootje het volgende:
Zo. Dat ging nergens over. Wel 5 km gelopen maar vraag niet hoe. T was heel zwaar vandaag.
Ja dat werkt niet mee natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 12:37 schreef Ticootje het volgende:
Weinig slaap en 2 dagen laat met een paar glaasjes. M'n lijf was gewoon moe.
Ik loop al sinds eind september 3 keer per week en ik ben ook niks afgevallen. Wel strakker gewordenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet mee natuurlijk
Bij mij was vorige week zondag ook heel zwaar, ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
Ik ben ook nog niks afgevallen trouwens, ik loop nu sinds 3 maanden 2 keer per week hard. Maar ik eet ook niet anders ofzo, dus dan val je waarschijnlijk niet zo snel af.
Daarnaast was het ook niet mijn doel om af te vallen, hoewel 2-3 kilo niet verkeerd zouden zijn haha.
Ah dat is wel mooi. Daar merk ik zelf helaas ook nog niks vanquote:Op zondag 27 maart 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop al sinds eind september 3 keer per week en ik ben ook niks afgevallen. Wel strakker geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |