Toch die 140 euro waard?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Blinker het volgende:
Wat een heerlijk verschil met m'n nieuwe schoenen
Is onaangepastheid, kan je eigenlijk niet zo heel veel aan doen binnen het hardlopen zelf. Je kan wel goed rekken van te voren (die plek in de arm reageert daar heel goed op) en natijd wat pushups doen om je armen wat sterker te maken. Tijdens het lopen en vooral door de beweging van je torso ten opzichte van je arm krijg je dat je schouder constant licht trekt aan de bovenarm. Daar krijg je zo een opbouwend geïrriteerd, zeurderig gevoel van ergens in je bovenarm/schouder. Dat is wat je bedoelt toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:02 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb tijdens hardlopen na iets van 4-5km altijd zo pijn in mijn schouder dat ik bijna wel door de grond kan zakken. Iemand tips?
Dit heb ik ook af en toe, volgens mij loop ik dan te ver naar voren gebogen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:02 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb tijdens hardlopen na iets van 4-5km altijd zo pijn in mijn schouder dat ik bijna wel door de grond kan zakken. Iemand tips?
Thanksquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Echt helemaal super! En een grote inspiratiebron haha. Waar haal je in hemelsnaam de motivatie en de zelfdicipline vandaan?!
Ik vind het ook knap hoor. Mijn complimenten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef Gardo het volgende:
[..]
Thanks
Tsja, gewoon jezelf er toe dwingen. Bovendien, als je zoveel te zwaar bent is dat de goede motivatie. En nu is de motivatie het op peil blijven houden.
Ik ook totaal niet. Maar ik denk dat het later wel vanzelf gaat als je twee keer per week een uurtje loopt oid.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap hoor. Mijn complimenten.![]()
Ik val geen gram af van dat lopen
Nou was dat ook niet echt mijn doel, maar ik zou het niet erg vinden om 1 of 2 kilo kwijt te raken.
Dat was bij mij ook niet in het begin! Pas na maanden begon het te komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap hoor. Mijn complimenten.![]()
Ik val geen gram af van dat lopen
Nou was dat ook niet echt mijn doel, maar ik zou het niet erg vinden om 1 of 2 kilo kwijt te raken.
Dit was de tip die ik nodig had. ik doe altijd op de helft een sprintje (na 4-5km) en hierbij liep ik erg krom zonder dat ik het zelf doorhad ook na het sprintje liep ik nog krom omdat ik even kapot was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef Gardo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook af en toe, volgens mij loop ik dan te ver naar voren gebogen.
Je moet proberen je rug recht te houden met lopen, dan gaat het weg als het goed is!
Mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:09 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dit was de tip die ik nodig had. ik doe altijd op de helft een sprintje (na 4-5km) en hierbij liep ik erg krom zonder dat ik het zelf doorhad ook na het sprintje liep ik nog krom omdat ik even kapot was.
Hup sportkleren aan en rennen!! Nu!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Mvr.Poes het volgende:
Waarom weet ik niet maar ik heb op de een of andere manier niet echt zin om te gaan lopen,beetje t idee dat ik het niet vol ga houden.
Zonde want het is heel mooi weer!
Dus hierbij: mag ik een grote schop onder mijn kont van jullie?
Dat vind ik ook altijd zo vervelend van in het weekend lopen. Je moet steeds opzij voor de wandelaars. Ze lopen dan naast elkaar breeduit, keurig verdeeld over het hele pad. Ze zien je aan komen lopen, maar er maakt er geen één een opening. Waardoor je gedwongen wordt om van het pad af te gaan, de blubber in.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hup sportkleren aan en rennen!! Nu!
Een excuus is altijd makkelijk te bedenken
Pfoe ik moet morgen weer, ik denk dat ik maar 's ochtends ga want anders zijn er zoveel mensen buiten. Of ik ga juist 's avonds (zal het laatste wel worden)
Oh dat maak ik nooit mee en anders zeg ik er wel wat van hoor en/of wurm ik me er gewoon tussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo vervelend van in het weekend lopen. Je moet steeds opzij voor de wandelaars. Ze lopen dan naast elkaar breeduit, keurig verdeeld over het hele pad. Ze zien je aan komen lopen, maar er maakt er geen één een opening. Waardoor je gedwongen wordt om van het pad af te gaan, de blubber in.
En dan nog vernietigende blikken krijgen omdat je het lef hebt om op hun pad te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |