Ja dat kan wel, maar evy blijkt nogal een apart horloge te hebben, dus die intervallen gaan nooit gelijk lopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Runkeeper starten, twee keer homebutton en in iPod je podcast starten
Daarom heb ik in Runkeeper geen intervallen meer aan staanquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar evy blijkt nogal een apart horloge te hebben, dus die intervallen gaan nooit gelijk lopen.
Is dat die 2-minuten les? Vreselijk vond ik die!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:13 schreef E.T. het volgende:
Ow en Evy8 zit er op.. wat een zeik-les is dat zeg!![]()
Zeker als je niet genoeg zakdoeken bij je hebt
Maar goed, op een paar gesmokkelde seconden na.. Ook weer gehad! Op naar de 4 en 5 minuten!
Die mag ik zondag dus doen. Ieh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Ticootje het volgende:
Ja les 8 is steeds 2 minuten rennen en 1 minuut rust... 10x.. ofzo.
8xquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Ticootje het volgende:
Ja les 8 is steeds 2 minuten rennen en 1 minuut rust... 10x.. ofzo.
Ik morgen, ik heb er eigenlijk wel zin in. Volgens mij is het een uitdaging en dat zie ik wel zitten op t moment. Ik ben heel beniewd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die mag ik zondag dus doen. Ieh.
Volgende keer weer proberen? Of ga je eentje terug?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Horchata het volgende:
Bij les 13 oppakken was duidelijk iets té enthousiast
Ik denk dat ik de volgende keer maar les 12 ga proberen, conditie is blijkbaar toch meer ingezakt dan ik dacht na een maand niet lopen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgende keer weer proberen? Of ga je eentje terug?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef Gardo het volgende:
Ik ben gaan lopen zonder lessen of wat dan ook!
Ik was echt veel te zwaar, 105 kilo ongeveer (). Toen ik voor het eerst ging hardlopen kwam ik de straat niet eens uit, 200 meter en ik was echt kapot!
Oefenen, oefenen oefenen en ik zat rond de 3km lopen. Dat even volgehouden en toen 5 kilometer gaan doen. Vanzelf werd dan 7, 9, 10km...
Inmiddels, nu een goede 2 jaar later en 20 kilo lichter loop ik 3 of 4x per week. Meestal 13 km (1 uur en 10 minuten) of 16 kilometer (1 uur en 30 minuten). Van tijd tot tijd loop ik een rondje van 21.7km (ruime halve marathon) op ca. 2 uur en 10 minuten.
Morgen maar weer eens nieuwe loopschoenen kopen.. Deze heb ik al ruim 2000km mee gelopen.
Echt helemaal super! En een grote inspiratiebron haha. Waar haal je in hemelsnaam de motivatie en de zelfdicipline vandaan?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef Gardo het volgende:
Ik ben gaan lopen zonder lessen of wat dan ook!
Ik was echt veel te zwaar, 105 kilo ongeveer (). Toen ik voor het eerst ging hardlopen kwam ik de straat niet eens uit, 200 meter en ik was echt kapot!
Oefenen, oefenen oefenen en ik zat rond de 3km lopen. Dat even volgehouden en toen 5 kilometer gaan doen. Vanzelf werd dan 7, 9, 10km...
Inmiddels, nu een goede 2 jaar later en 20 kilo lichter loop ik 3 of 4x per week. Meestal 13 km (1 uur en 10 minuten) of 16 kilometer (1 uur en 30 minuten). Van tijd tot tijd loop ik een rondje van 21.7km (ruime halve marathon) op ca. 2 uur en 10 minuten.
Morgen maar weer eens nieuwe loopschoenen kopen.. Deze heb ik al ruim 2000km mee gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |