Top! Grappig hoe je jezelf kan uitdagen he? Wat dat betreft is het wel ' verslavend 'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Ticootje het volgende:
7 weken geleden ging ik echt kapot bij 2 minuten rennen. 3 minuten lukte gewoon niet. Nu 4x 8, overmorgen 10-10-12.
Fijn dat het toch is gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef E.T. het volgende:
Ik had al spierpijn in m'n kuiten en hamstrings, dat was nog niet over na een heftig weekendje op het werk.. En ik was ernstig moe eigenlijk..
Maar toch les7 uitgelopen![]()
Af en toe bij de wandelstukjes leek het wel of m'n kuitspieren een grote knoop waren.. Maar dat weer losgelopen en aan het einde flink goed gerekt..
Blij dat ik toch gegaan ben!
Eruitknal?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Iemand ervaring met die hardloopbroeken van de Aldi? Ik ben bang dat ik eruitknal.
Lange mouwen shirt ftw!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Lush-lady het volgende:
ik kan nog wel een leuk nieuw jasje gebruiken, soms is één net te weinig. (als tie in de wasmand ligt...)
Ik heb zo'n hardloopjasje waar je de mouwen af kunt ritsen. Ideaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Lange mouwen shirt ftw!Jasjes zijn bij mij verleden tijd, vooral nu het weer lekkerder wordt.
Dat lijkt me dan weer niksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hardloopjasje waar je de mouwen af kunt ritsen. Ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |