abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:38:08 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94570440
inmiddels zoekt hij heel breed;
bank en verzekeringswezen, administratie, klantenservice, receptiewerk etc etc... eigenlijk heel erg veel.
maar we hebben natuurlijk ook wat lastige dingen; aangezien ik onregelmatig werk, is VL niet beschikbaar in de weekenden, en bijvoorbeeld niet meer dan 1 avond per week.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 20:38:32 #152
5428 crew  miss_sly
pi_94570463
wij waren ook weer in de speeltuin vanochtend, dit keer in het Flevopark. We gaan een beetje de speeltuinen af om te kijken wat de leukste zijn, en deze was erg leuk! Senna is dan weer niet uit de schommel te slaan, die vind het echt heerlijk. Grappig dat Stef er helemaal niet van houdt :D En goed dat hij 'ijsje' kan zeggen, dat is reuzebelangrijk :Y De aardbeien- en perenijsjes van Festina zijn redelijk kindvriendelijk en als je goed sorbetijs hebt, is het ook wel best te doen. Maar sowieso: zo nu en dan eens als verwennerij kan een ijsje best :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94570663
Oh ja, dat doet me eraan denken...

Mijn zoon is ook weg van schommels en snapt eigenlijk al vanaf de allereerste keer hoe hij moet meebewegen zelfs. Mijn dochter daarentegen die juist motorisch ongelooflijk snel en handig is altijd, vindt schommelen tien keer niks en snapt ook tien keer niks van de beweging die ze moet maken. :o _O-
pi_94570752
Ik ben zelf niet zo'n speeltuinganger. Als ik er lekker met alleen de kids op uit wil gaan we naar een fijne kinderboerderij. Ze hebben daar schommels, een glijbaan, een wipwap en wat wipkips. Verder vele tractors en wagentjesdingen en oh ja... dieren natuurlijk :P .
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:43:00 #155
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94570772
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef Asyniur het volgende:
Wat voor werk zoekt hij dan BJ?

Ja Ca.ra, en dat jouw koekiemonster alle koekiemonsterkoekjes aan het opeten was, dát heb je niet op foto hè? ;)
Nee toen had ik geen tijd meer, want ik was naar de capriolen van jouw gebroed aan het kijken ;)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_94570797
BJ wijze woorden de moeders, maar het maakt het niet minder kut.

Dreumesvriendelijk ijs: diepvriesfruit met goed koude yoghurt, samen in de blender en dan nog even in de vriezer.

Driekus kan de f niet zeggen, dus ook mijn voornaam niet. En de sch klank is ook niet handig. Dus het is sjommel! En de sjommel is hier juist een prettig tijdverdrijf. We zitten er alleen over te denken het ding wat lager te hangen zodat ie net met zijn voetjes bij de grond kan...hoeven we em niet telkens te duwen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:44:54 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94570887
Evie vind schommels ook fantastisch! nog steeds!
over 2 weken komt schoonvader hier Evie haar eigen schommel neerzetten hier; en maakt er direct ee 2 persoonsschommel van. Dus baby 2.0 kan dr straks naast schommelen.
en toevallig hebben we gister nog geschommeld samen:
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:45:14 #158
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94570913
Thomas is ook gek op schommelen, maar volgens hem is het een 'toel' (stoel, algemeen ingezet voor stoel, kinderstoel, wandelwagen, schommel).
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_94570920
Groofsken, waar ga jij naar de kinderboerderij? Ik ben een beetje aan het rondkijken voor speeltuinen en kinderboerderijen. Sowieso willen wij eigenlijk een abonnement nemen op de dierentuin in Nuenen, die zit op fietsafstand.

BJ wat rot zo!
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 20:45:46 #160
5428 crew  miss_sly
pi_94570945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben zelf niet zo'n speeltuinganger. Als ik er lekker met alleen de kids op uit wil gaan we naar een fijne kinderboerderij. Ze hebben daar schommels, een glijbaan, een wipwap en wat wipkips. Verder vele tractors en wagentjesdingen en oh ja... dieren natuurlijk :P .
Een echt fijne kinderboerdrij op fiets- of loopafstand heb ik hier nog niet gevonden. Dat zou ik wel echt heel erg fijn vinden :Y
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:46:20 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94570976
Mef, daar kun je ook leuk spelen! :Y
Dat weet ik van mijn zus.

Wij hebben een abo op het Gaiapark O+
pi_94571023
Ja, Dierenrijk Europa bedoel je? daar wil ik ook een abo op. ^O^ ben er nou drie keer geweest met de kids, heerlijk ^O^ .

Ik ga in Geldrop naar de kinderboerderij. Maar ik zou gewoon even zoeken op google. Dit was de dichtstbijzijnde.
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:47:36 #163
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94571040
Wij hebben geluk met de dierentuin in Emmen op 20 mins rijden. Verder 2 kinderboerderijen hier in de omgeving, en een zwembad op loopafstand. Echt ideaal...
pi_94571121
Oh, dat doet me denken aan de zwemplas die hier vlakbij zit. Vorig jaar ben ik er al een aantal keer geweest, maar dat wordt dit jaar natuurlijk nog vele malen leuker, nu R.fje :P alweer zoveel groter is. O+ Oooooh, zin in!
pi_94571307
Groofsken, al in Nuenen geweest bij Weverkeshof? Ooooo, dat is ook zo leuk. Veel tractors, leuke diertjes (een geitje van nog geen maand oud) en lekker goedkoop (een tosti voor 1,50)
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:58:57 #166
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94571700
Oh, Thomas O+ Wat een lieve foto O+

Fijn dat het nu beter lijkt te gaan, Asy :* En die ijsjesfoto is echt té cute O+

En ja, ik duim toch maar voor snel een andere baan voor hem, BJ!
3!
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:03:14 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94571949
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Thomas O+ Wat een lieve foto O+

Fijn dat het nu beter lijkt te gaan, Asy :* En die ijsjesfoto is echt té cute O+

En ja, ik duim toch maar voor snel een andere baan voor hem, BJ!
Echt Italiaans ijs O+
en het is al 2 uur stil! *O*
pi_94572142
Wat vervelend dat je vriend nog steeds geen baan heeft BJ :{ Ik duim dat hij snel iets vind!
Wat een enorm leuke foto van jullie twee op de schommel BJ O+

Harry die een ijsje eet O+ en Thomas op Harry's glijbaan O+
Wat fijn dat het wat beter gaat 's nachts Asy!!! *O*

Verder heb ik niet gelezen, sorry :@

Niels heeft vannacht van 19.45 tot 5.45 uur geslapen! Hij heeft nog nooit zo lang geslapen :D en dit was vast niet slim om te vertellen :+
Ik heb het vermoeden dat hij langer slaapt omdat hij geen dorst heeft, hij drinkt namelijk meer overdag omdat ik hem nu gewone tuitbekers geef ipv antilek. Hij heeft overdag ook duidelijk vollere luiers ineens.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:09:53 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94572367
Wow Twinks, wat goed! *O*
pi_94572382
Evie op de schommel O+ Wel echt rotnieuws zeg, hopelijk vindt hij dit keer wat sneller iets! Timo vindt schommelen leuk, totdat hij er op zit, dan is t gelijk klaar :P

En Harry die lekker een ijsje eet! Mjam! O+

En ik zag nog iemand op de glijbaan, Thomas toch? O+

Niels wat goed! *O* *O* nog nooit eerder zo lang? :o voel me ineens enorm verwend met mn slaapkop
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:11:10 #171
95408 Incantrix
pi_94572444
Wat geweldig, Twinks! *O*

En ook een *O* voor Harry hoor, woehoe!

Stef slaapt nu ook verdacht rustig, maar eerlijkgezegd zijn de nachten de afgelopen week alweer zo onrustig en de ochtenden zo vroeg dat ik niet verwacht dat deze nacht ineens heel heldhaftig geweldig gaat worden :P

Ennuhm, ja, ik zette Stef ook echt in de schommel in de vollédige overtuiging dat het kind meteen krijsend van plezier zou gaan zitten hupsen van 'harder, mama, harder!' ofzo :+ Nee, echt, hij is normaal écht heel erg van de wilde spelltjes, dus nouja -O- Komt vast nog :)

Sorbet-ijs, zat ik ook aan te denken Miss! Hoewel wij nu ook weer niet zo linksdraaiend zijn dat het kind geen normaal likje ijs mag hoor.. In dat kader heeft hij vanavond trouwens ook voor het eerst raspatat gegeten. Het was een enorme hit :D
3!
pi_94572486
Oh BJ, wat vervelend, terwijl jullie net op zo'n lekker spoor zaten. Hopelijk vind hij gauw iets anders. En jullie moeders hebben gelijk hoor, dat is het balangrijkst. :Y

Ko is ook dol op schommelen! Gekke eigenwijze Stef! O+

Heerlijk al die kindjes die zo van zingen houden. Ik moet toch vaker met Ko zingen. Hij is het meestal al snel weer zat. behalve als hij zielig is en moe, dan mag ik lang zingen. :D
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:28 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat ik me afvroeg: gaat Ko nu iedere ochtend naar de Kresj?
Hij gaat nu 3 ochtenden in de week en tot half april ook nog 1 dag per week naar het kdv.

Ik las in het kleine babytopic dat kindjes die naar de creche gaan slimmer zouden zijn dan thuisblijvende kindjes.
Nu zag ik net een leuk filmpje op FB van Lena en Ivan die samen lachten en ik moest ineens denken aan dat er laatst hier werd gezegd dat uit onderzoek bleek dat het oudste kind slimmer is dan zijn jongere broertjes/zusjes.
Dit zou zijn omdat ze meer gestimuleerd werden terwijl de volgende kindjes er meer bij hingen. Ik vroeg me af hoe dat strookt met het onderzoek dat kindjes juist leren door andere kindjes.
Nouja, verder niet belangrijk maar die onderzoeken zijn steeds zo tegenstrijdig lijkt het wel. Daar ga ik dan over na zitten denken. :')

Fijn Asy! Ik hoop op een goede nacht voor jullie, voor iedereen trouwens!

Twinks, wat een goed nieuws! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 21:19:30 #173
5428 crew  miss_sly
pi_94572974
Twinkly, wat goed *O* ik hoop voor je dat dat het grote verschil maakt! Fijn, goede nachten!

trix, sorbetijs is dan weer niet dusdanig superverantwoord dat er geen suiker in zit ofzo, maar het is met minder room en meer fruit(sap) gemaakt, en dat lijkt me gewoon voor kindjes ook lekker en toch net wat gezonder.

Hoe bevalt dat, oeke, dat Ko nu zoveel weg is?

Misschien zijn oudste kindjes dan wel wat intelligenter omdat ze het zelf moeten leren allemaal en pikken jongere kindjes veel dingen gemakkelijker op van hun oudere broertjes of zusjes? En hoe zit het met enig kindjes en hun intelligentie? ;)

Ow, ik heb trouwens ook nog zo gelachten met Senna. We waren nog even in het park geweest einde van de dag en ik had een bellenblaas meegenomen. Wat kan ze zich toch vermaken met die bellen O+ Eerst echt gillend en kirrend van plezier achter de bellen aanrennen om ze te vangen en later proberen zelf bellen te blazen, Ging nog best aardig :D
pi_94573019
Weverkeshof O+ maarja, dat is praktisch in onze achtertuin.

Wij willen ook een abo voor dierenrijk europa, maar we wachten nog heel even totdat we zeker weten dat hij er ook wat aan heeft. Hij vindt een geit op dit moment volgens mij net zo interessant als een olifant, dus daar hoeven we het niet voor te doen.

Schommelen is hier wel een hit. hij krijgt er geen genoeg van. Maar niks is leuker dan de glijbaan.
pi_94573117
Miss, dan is de bellenblaas van de hema ook voor jullie een hit denk ik. Ik dacht gewoon navulling gekocht te hebben, maar het bleek een grote belleblaas met heel veel rondjes om uit te blazen. Dus heel veel bellen tegelijk. Driekus vind em schitterend. Oja, en ik heb ook geleerd dat ik em zelf beter met een (bijna) lege bellenblaas kan laten rondlopen...schuimt leuk joh, als ze zo'n halve voorraad spul over de grond gooien...
pi_94573224
Aoraki, ik moet er effe de snelweg voor over, maar het zou te fietsen moeten zijn. Dierenrijk is voor ons echt makkelijk te fietsen, dat is hier achteruit en dan 10 minuten ofzo. Maar Geldrop is ook te doen.
Ik voel een keer een zomerafspraak aankomen hier in de buurt, locaties genoeg zou je zeggen.
pi_94573566
ja!!! *O* Das gezellig, een omgeving-eindhoven-meet! *O*
pi_94573608
Ja maar Miss, volgens dat artikel worden kindjes dus slimmer door samen te zijn met andere kindjes.
Terwijl dat andere onderzoek zei dat oudsten slimmer zijn omdat ze meer gestimuleerd worden/het zelf moeten uitzoeken, kortom omdat ze alleen zijn. Dat spreekt elkaar toch tegen? :?

Ko is altijd 2 dagen bij mij en 2 dagen bij P, en 1 dag op het kdv. Nu is hij vooral op P zijn dagen naar de kresj gegaan. Hij gaat nog maar 2 weken he?
De afgelopen 4 weken had ik het erg druk op mijn werk en dat blijft ook nog even zo. Dus ik zie hem een stuk minder.
Morgen is bv mijn dag, maar ik breng hem naar de kresj, haal hem op, we lunchen samen en dan draag ik hem over aan P vanwege mijn werk.
Hij vind het erg moeilijk merk ik. Het is wel veel tegelijkertijd.
Wennen op de kresj, een moeder die erg veel weg is, en kiezen die doorkomen. En waarschijnlijk ook nog een snufje peuterpuberteit.... :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94573679
Jaaaa en dan mogen de mama's van kindjes die hier toevallig familie hebben ook komen (dus Miss, Asy en Twinkly (? toch?) ) en ik vind dat het voor de Limburgmama's dan ook wel te rijden is...toch? *O*

(maar eerst effe bevallen, lijkt me handig)
pi_94573705
Awh Kootje, hoe vindt hij het op de Kresj?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:31:26 #181
95408 Incantrix
pi_94573759
Haha, wat lief, Senna O+

Ohja, dat moest ik ook nog vertellen, ik heb vandaag ook enorm moeten lachen om Stef: hij had een folder-boekje verscheurd, dus overal lagen losse blaadjes. Hij was er lekker tussen aan het spelen op zijn blote voetjes en kwam op een gegeven moment de keuken ingeglibberd met onder elke voet een blaadje geplakt. Hij ging een beetje flapperen met zijn voetjes, zijn voetjes optillen om eronder te kijken en een beetje vegen enzo, om ze eraf te krijgen.. Uiteindelijk ging hij zitten, dus ik pulkte de blaadjes eraf voor hem en heb ze hem teruggegeven. Vervolgens bekeek hij ze bedenkelijk van alle kanten, legde ze keurig naast elkaar op de grond, stapte er één voor één op met van die grote olifantenstappen en holde weg, onderwijl naar zijn voetjes kijkend, kwam vervolgens na een paar stappen tot stilstand, keek waar de blaadjes nou waren en ging er opnieuw op staan.. En dat dan een keer of 3.. Hij probeerde ze gewoon weer onder zijn voeten te plakken, maar dat ging dus niet, haha O+ :D

Nouja, je had erbij moeten zijn denk ik, het staat nu echt heel dus volgens mij..

Miss, het was vooral dat het luchtiger is als gewoon ijs ofzo :)

Oeks, gewoon even een dikke :* voor al je harde werk! Is bijna klaar nu, toch?
3!
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:31:42 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94573779
Tis ook wel veel zo ineens hè Ko?

Mef :D
pi_94573804
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef mefke79 het volgende:
Jaaaa en dan mogen de mama's van kindjes die hier toevallig familie hebben ook komen (dus Miss, Asy en Twinkly (? toch?) ) en ik vind dat het voor de Limburgmama's dan ook wel te rijden is...toch? *O*

(maar eerst effe bevallen, lijkt me handig)
Groofsken woont daar toch? Ik niet hoor en familie ook niet helaas.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 21:32:40 #184
5428 crew  miss_sly
pi_94573875
Misschien zit het hem er dan in dat ze dan wel in contact komen met andere kindjes, maar er niet constant mee samen zijn zoals binnen het gezin? Ik weet niet hoor, ik roep maar wat. Ik vind het moeilijk, er is voor veel onderzoeken die het ene beweren vaak wel een onderzoek te vinden dat het tegenovergestelde beweert of iig iets dat het toch wel een beetje tegenspreekt. en ik vraag me af of het er werkelijk toe doet. Als je je kind liever niet naar het kdv wil brengen, ga je dat dan wel doen omdat er onderzoeken zijn die zeggen dat je kind daar slimmer van zou worden?

Het is idd veel voor Ko! Maar de kresj zal zeker leuk voor hem zijn, hij heeft in ieder geval echt geweldig weer O+
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:32:53 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94573894
Ja maar Twinks, jij moet ook nog een keer deze kant op komen ;)

Ow miss, wat leuk van die bellen! O+
Harry vindt het ook heel leuk maar rent er nog niet achteraan
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:35:19 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94574071
Ow en wat betreft onderzoeken: het ligt eraan wie het onderzoek subsidieert wat de conclusie is (of wat er wordt uitgelicht). Dus zolang je niet het hele onderzoek kent, slaan de conclusies die je her en der leest vaak als een tang op een varken.
bovendien kan het ook zijn dat het verschil misschien wel significant is maar dat het verschil zelf maar marginaal is ;)
pi_94574112
wie was het dan die met carnaval bij de ouders van Miss in het dorp naar de optocht had staan kijken omdat er familie woont?? En ja, Groofsken woont daar ook. En Takkembah ook nog...Overigens, het mag ook gewoon tegenover ons in de speeltuin, geen probleem.
pi_94574119
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar Twinks, jij moet ook nog een keer deze kant op komen ;)
Ja, dat is wel waar :P
pi_94574164
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef mefke79 het volgende:
Miss, dan is de bellenblaas van de hema ook voor jullie een hit denk ik. Ik dacht gewoon navulling gekocht te hebben, maar het bleek een grote belleblaas met heel veel rondjes om uit te blazen. Dus heel veel bellen tegelijk. Driekus vind em schitterend. Oja, en ik heb ook geleerd dat ik em zelf beter met een (bijna) lege bellenblaas kan laten rondlopen...schuimt leuk joh, als ze zo'n halve voorraad spul over de grond gooien...
hier ook een grote hit
Bij de action voor 79cent een bellenblaaszwaard,ook veel bellen tegelijk.super ding.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 21:36:57 #190
5428 crew  miss_sly
pi_94574174
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef mefke79 het volgende:
wie was het dan die met carnaval bij de ouders van Miss in het dorp naar de optocht had staan kijken omdat er familie woont?? En ja, Groofsken woont daar ook. En Takkembah ook nog...Overigens, het mag ook gewoon tegenover ons in de speeltuin, geen probleem.
Dat was Poppejans!
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:37:09 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94574188
leuk zo'n meet ;) maar voor mj ook net te ver weg..

maar denk dat er binnenkort een dierentuinmeet in Emmen aan gaat komen ;)
was al wat animo voor.. :)

met dat mooie weer is het ook zo leuk om in een dierentuin rond te wandelen.. ben nu ook zo blij met ons abonnement..
en we hebben de kosten er echt uit.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 21:38:49 #192
5428 crew  miss_sly
pi_94574310
Ow, een Emmen meet O+ Ik wil absoluut met Senna naar dierentuin Emmen als het mooi weer is :Y
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:39:07 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94574328
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, dat is wel waar :P
Dan is regio Eindhoven wel dichterbij dan regio Sittard ;)
pi_94574336
nou mef, dat wordt dan ergens juli, augustus, dan kan ik daarna mooi bevallen.
pi_94574409
Juli/augustus zitten wij in the tropics!
pi_94574416
Oeh, een dierentuinmeet in Emmen móet ik ook heen :D *mijn* dierentuin :P
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 21:40:49 #197
5428 crew  miss_sly
pi_94574449
Wie van hier komen er zondag eigenlijk?
pi_94574498
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Juli/augustus zitten wij in the tropics!
2 maanden lang??!! _O_
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:41:43 #199
95408 Incantrix
pi_94574516
Oeh! Oeh!

Me! Me!

*Steekt arm omhoog*
3!
pi_94574547
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Aoraki het volgende: