Nee toen had ik geen tijd meer, want ik was naar de capriolen van jouw gebroed aan het kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef Asyniur het volgende:
Wat voor werk zoekt hij dan BJ?
Ja Ca.ra, en dat jouw koekiemonster alle koekiemonsterkoekjes aan het opeten was, dát heb je niet op foto hè?
Een echt fijne kinderboerdrij op fiets- of loopafstand heb ik hier nog niet gevonden. Dat zou ik wel echt heel erg fijn vindenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben zelf niet zo'n speeltuinganger. Als ik er lekker met alleen de kids op uit wil gaan we naar een fijne kinderboerderij. Ze hebben daar schommels, een glijbaan, een wipwap en wat wipkips. Verder vele tractors en wagentjesdingen en oh ja... dieren natuurlijk.
Echt Italiaans ijsquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ThomasWat een lieve foto
Fijn dat het nu beter lijkt te gaan, AsyEn die ijsjesfoto is echt té cute
En ja, ik duim toch maar voor snel een andere baan voor hem, BJ!
Hij gaat nu 3 ochtenden in de week en tot half april ook nog 1 dag per week naar het kdv.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:28 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat ik me afvroeg: gaat Ko nu iedere ochtend naar de Kresj?
Groofsken woont daar toch? Ik niet hoor en familie ook niet helaas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef mefke79 het volgende:
Jaaaa en dan mogen de mama's van kindjes die hier toevallig familie hebben ook komen (dus Miss, Asy en Twinkly (? toch?) ) en ik vind dat het voor de Limburgmama's dan ook wel te rijden is...toch?![]()
(maar eerst effe bevallen, lijkt me handig)
Ja, dat is wel waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar Twinks, jij moet ook nog een keer deze kant op komen
hier ook een grote hitquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef mefke79 het volgende:
Miss, dan is de bellenblaas van de hema ook voor jullie een hit denk ik. Ik dacht gewoon navulling gekocht te hebben, maar het bleek een grote belleblaas met heel veel rondjes om uit te blazen. Dus heel veel bellen tegelijk. Driekus vind em schitterend. Oja, en ik heb ook geleerd dat ik em zelf beter met een (bijna) lege bellenblaas kan laten rondlopen...schuimt leuk joh, als ze zo'n halve voorraad spul over de grond gooien...
Dat was Poppejans!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef mefke79 het volgende:
wie was het dan die met carnaval bij de ouders van Miss in het dorp naar de optocht had staan kijken omdat er familie woont?? En ja, Groofsken woont daar ook. En Takkembah ook nog...Overigens, het mag ook gewoon tegenover ons in de speeltuin, geen probleem.
2 maanden lang??!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Juli/augustus zitten wij in the tropics!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |