abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:48:58 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94527258
Even aan de borst en het slaapt weer verder! *O*

Ow oeke, wat fijn dat jullie vandaag zo'n fijne dag gehad hebben! O+
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:10:58 #102
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94528580
Bij de KNO arts was het goed, de amandelen (zowel neus als keel) waren helemaal rustig dus de ontsteking komt daar niet vandaan. De buitenkant van het oor zag er ook netjes uit (hij had het op de monitor laten zien) en de buisjes zaten nog netjes. Wat er nog zit, zit dus achter het trommelvlies.
Naar aanleiding van de kweek van vorige keer hebben we nu andere druppeltjes gekregen die specifiek op deze bacterie gericht zijn. Eerst moeten we verdunde waterstofperoxide druppelen, daar moet hij dan 5 minuten mee blijven liggen. Daarna het oortje droogmaken en de medicijnen erin druppelen. 10 daagjes en dan zou het beter moeten gaan.

Het druppelen (of vooral het blijven liggen daarna) is wel een draaaaa-ma! Maar ja, alles voor het goede doel. We proberen hem af te leiden met filmpje en gekkigheid maar het was nog niet zo'n succes vanavond.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:13:20 #103
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94528721
oeke O+
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_94530625
Hè ko toch. Ging die boom helemaal niet aan de kant toen jij eraan kwam...tsssk!

ca.Ra, mooi dat de oortjes er goeduitzagen, nu die druppels er nog in, het klinkt inderdaad als een lastig karwei....misschien dat huup tips heet? Amelie moest na dat laxeerspul ook een tijdje blijven liggen meen ik.

En jee, die Amelie al in een bed zonder zijkant....dan wordt ze wel groot ineens!

Slapende rienkjes....cute!

Incantrix...dat deed lars ook bij de kapper toen ze voor hem ging staan....aan de kant joh, ik kijk Bumba!

Lars is nu poepbommen aan het maken....vandaag heb ik hem tot drie keer toe opnieuw mogen aankleden....echt, zo gauw je het ruikt meteen verschonen, en dan nog zit het halverwege de rug ergens....blegh
Maar goed, zeer verklaarbaar natuurlijk met dat kiezengeweld....inmiddels spot ik een paar puntjes die er door zijn, en dan nog een stuk of wat dikke bulten....en kwijl....!

O en heel fijn.....de diëtiste regelt de machtiging voor de pepti!!! Indien nodig zelfs tot hij 4 is!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94531327
Karin *O* voor de dietiste!!!
Fake it till you make it...
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:24:53 #106
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94532952
Wat ontzettend fijn zeg Karin van de Pepti! Zal vast een hele grote opluchting zijn!
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:29:51 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94533243
Karin, van die Pepti zal wel een opluchting zijn zeg! *O*

Ca.ra, succes met het druppelen! :*
pi_94533904
Ca.ra, dat lijkt me inderdaad lastig zeg, 5 minuten stil laten liggen. Dat zou hier inderdaad opgelost worden met de tv. Maar ik kan me voorstellen dat zelfs dat moeilijk is. Poeh.
Sterkte voor jullie.
Hopelijk merken jullie al snel resultaat. :*

Karin, wat fijn! *O* voor je dietiste!

En die poepbommen, dat is herkenbaar. Volgens mij is dat het eerste wat Ko doet als hij wakker wordt in de ochtend. Dat is wel wat minder. :X

De laatste keer dat we in Artis waren was mijn moeder mee. Vanochtend vertelde ik Ko dat we naar de apen gingen kijken en de leeuw. Waarop hij zei: Oma mee? O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94543222
Goedemorgen!

Cara, dat lijkt me best moeilijk, dat stil laten liggen! Maar idd, 't is voor het goede doel!

en poepbommen... ik heb er een raar beeld bij (vooral bij een huis waarin een poepbom afgegaan is :P )

Vannacht om half 5 werden we wakker van hysterisch gehuil. B. ging naar Isabeau toe. Na een paar minuten riep hij me. Ze werd rustig op zijn arm, maar ging helemaal over de rooie als we ook maar bij haar bedje in de buurt kwamen. Ik denk dat ze eng gedroomd had. Ik kon maar één oplossing verzinnen en dat was om haar te kalmeren ín haar bed. Dus ik heb haar (onder luid protest van Isabeau) in bed gelegd en ben haar over haar hoofdje en ruggetje gaan aaien en zachtjes gaan praten. Ze werd steeds rustiger en binnen de kortste keren ontspande ze meer en meer. Tot ik haar ademhaling zwaar hoorde worden en ze in slaap viel.

Toen twintig minuten en een verkrampte arm later opstond deed ze nog even haar ogen open, pakte haar beer en zei "doei mama, beaug slapen"

Het voelde zó goed. Het is toch één van de allermooiste dingen van het ouderschap om je kind zo te kunnen troosten en tot rust te kunnen brengen dat het zich veilig genoeg voelt om weer te gaan slapen. O+
pi_94543232
Oeke, wat grappig dat Ko gelijk vroeg of oma weer meeging! :D
pi_94543364
Goede morgen! Wat een heerlijk weertje. Vandaag weer lekker naar buiten.

Ach beautje toch... Maar wat fijn dat je haar tot rust hebt gekregen in haar eigen bedje!

Ca.ra naar de KNO arts geweest. Hopelijk gaat het druppelen z'n werk doen!

Asy, goede nacht gehad? En de rest van jullie dames?

Hier is het momenteel echt genieten! Als ik niet werken ben (dat was maandag en gisteren helaas wel zo) zijn we vooral veel buiten te vinden.

We gaan dadelijk ook weer naar de overkant wandelen. Zonder kinderwagen, hertjes kijken, spelen, honden uit laten. Heerlijk!

Alleen als Mart in zijn hoofd heeft dat hij naar links wil lopen en ik zeg dat we een andere kant op gaan, of als hij de straat op wilt lopen en ik zeg dat dit niet mag en wil hem bij de hand pakken, drama! Schreeuwen. Ik sta dan echt even van :@ Maar hij moet dan toch doen wat ik wil.Pak hem meestal op onder luid protest. Maar ja... hoe anders te doen? Aan de hand lopen wilt hij niet dan gaat hij zonder pardon op zn billen zitten.
pi_94543413
Da's hier niet anders Ymme. Er komt vast een dag ze snappen dat ze beter aan de hand kunnen lopen :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:45:54 #113
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94543521
Sorbo dat klinkt echt heel lief! O+ Fijn dat ze weer lekker ging slapen!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 09:00:25 #114
5428 crew  miss_sly
pi_94543785
Sorbootje, wat fijn en lief O+

oeke, wat een geheugen he?

ymme, herkenbaar, hoor. Ze moeten leren en ontdekken :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94543807
`Zo jammer dat er geen knopje op de kinders zit. Dat ze alles al doen zoals het 'hoort'. :D
pi_94543826
:D Mart heeft mijn bakje met zon&fruit perzik leeg gegeten net zie ik.
Kan echt niets eetbaars op tafel laten staan als ik er niet bij ben ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:03:48 #117
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94543862
Ca.ra, ik was jou vergeten. Wat ontzéttend rot zo zeg! Zeker dat je nu 10 dagen lang met je kind in de knoop mag om die medicijnen toe te dienen, pfff! Veel succes daarmee, en ik hoop echt dat het zal helpen :* :*

Sorbo, wat líef! Hier was het vanmorgen 10 voor 5, maar dan wordt er écht niet meer geslapen hoor -O- Ik kijk voor het eerst uit naar de zomertijd, in de hoop dat dit hetzelfde zal gaan als met de wintertijd: de klok die verschuift, maar Stef's ritme niet. Dan zou dat betekenen dat hij voortaan tussen 6 en 7 wakker wordt :P Maar het is mooi, wat jij omschrijft O+ Je kind in slaap zien vallen ook O+ O+

Ko O+ Haha, oma mee O+
3!
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 09:11:08 #118
5428 crew  miss_sly
pi_94543985
ymme, wat Mart doet is 'zoals het hoort' ;)
het is niet altijd even gemakkelijk en fijn voor de ouders, maar dit hoort er allemaal helemaal bij :Y
pi_94544046
Haha was ook maar een 'geintje'. Ik weet dat het er allemaal bij hoort.
Maar soms zou het zo gemakkelijk zijn als ze precies doen wat wij willen :D
pi_94544329
Ja Trix, ik realiseer me dat wat voor ons midden in de nacht is voor anderen de realiteit van de dag is!
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 09:58:07 #121
5428 crew  miss_sly
pi_94545153
Senna zingt kinderliedjes O+

Het is echt zo schattig! Ze kent van veel liedjes een paar zinnetjes en ze heeft zelfs best een beetje de melodie van de liedjes te pakken. zo zijn er vanmorgen langsgekomen:

- olifantje in het bos
- een paar regels uit in de maneschijn, maar niet de beginregels
- 1,2,3,4 hoedje van
- ik zag twee beren
- schaapje schaapje heb je witte wol (dan zingt ze jaapja jaapja (= ja baas ja baas))
- slaap kindje slaap

Ik vind het zo leuk om te horen O+
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:01:28 #122
95408 Incantrix
pi_94545241
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ja Trix, ik realiseer me dat wat voor ons midden in de nacht is voor anderen de realiteit van de dag is!
Lekker toch? :) Stef gaat vast ook wel weer eens later opstaan, ooit :')

Miss, wat lief! Stef doet sinds kort ook een liedje, en dan gaat hij draaien met zijn handjes en een wieletje nadoen, maar dat is iets van het KDV volgens ons. Welk liedje wij er ook bij zingen, hij kijkt ons altijd aan alsof we debiel zijn omdat we niet snappen wat hij bedoelt :P Zal wel iets van K3 zijn ofzo, dat kennen wij niet ;)
3!
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:02:13 #123
95408 Incantrix
pi_94545255
Ohja, en Asy, hoe was de rest van de nacht? :*
3!
pi_94545525
Die Senna :D

Hier komen we niet verder dan:

Pisje pisje water pisje pisje praten

en

inne maschijn inne maschijn
kee kee kee
bombom
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 10:15:23 #125
5428 crew  miss_sly
pi_94545629
dikke dikke dikke keeeee is hier ook favoriet, hoor :D
pi_94545693
Ze deed het vanmorgen trouwens weer, aan mijn been trekken en 'mama hupsakee' zeggen, omdat haar broodje niet snel genoeg klaar was.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 10:28:33 #127
5428 crew  miss_sly
pi_94545994
Schattig O+

Senna noemt me trouwens ineens regelmatig Sylvitja :D

oeke, wat ik me afvroeg: gaat Ko nu iedere ochtend naar de Kresj?

En nu gaan we naar buiten. Na ruim anderhalf uur vragen en gedoe is Senna eindelijk klaar om naar buiten te gaan...don't ask :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:29:14 #128
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94546014
Oeke wat lief van Ko. Mooi dat ze zich ook hechten aan de mensen om je heen he.
En Sorbo, de troost-moeder! Echt die capaciteit voor troosten vind ik altijd ultiem-moederlijk.

Ymme, ik geef Thomas meestal een keuze: of je geeft mama een hand, of je gaat in de wandelwagen. Dan kiest hij meestal eieren voor zijn geld. Maar keuzes werken dan ook heel goed bij Thomas over het algemeen.

Thomas zegt sinds gisteren 'op op paat' (--> dan moet ik hoppe hoppe paardje doen) maar verder komen we hier nog niet qua songteksten. Althans, geen herkenbare want verder lijkt hij wel de hele dag te zingen.

(druppelen was weer een klein drama, maar minder erg dan gisteravond. Tegen de tijd dat de 10 dagen om zijn is hij er aan gewend...)
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:38:52 #129
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_94546289
Kobus, wat goed! Je wist gewoon nog dat oma de vorige keer mee was :) Zo was Joep vorige week op zijn hoofd gevallen (ik was aan het werk, hij was met lief). Naar het ziekenhuis, gelijmd, niets ernstigs verder, maar als ik nu vertel over dat hij gevallen is... dan wijst hij naar zijn hoofd en zegt ie "Auw". Zo lief en knap... ook met andere dingen hoor. Maar dit schiet me even te binnen.

Miss, wat leuk! Liedjes zingen! Joep begint (net als Ivan geloof ik) nee te schudden en te roepen als ik ga zingen.. dus ja... ik zing maar even niet.
Ook herkenbaar.. je voornaam :). Gebeurt hier ook, omdat ik lief gewoon O. noem en als ik hem dan roep, dan roept Joep dus ook O. hahahaha. Maar ik ben toch wel voornamelijk mama, heel soms hoor ik ineens een Maaalie, Maaalie, dat ben ik dan :)

Hahaha en Thomas met zijn paard :) Hoe gaat het met de druppels Cara? Ik snap hem wel... het lijkt me ook geen pretje om stil te moeten liggen. Maar wat moet, dat moet inderdaad. Kun je dat niet doen als hij slaapt? Of wordt ie dan sowieso wakker?
Niet mieten! Door gieten!
pi_94546365
De naam van B. was zo ongeveer een van de eerste dingen die Isabeau kon zeggen, maar dat was per ongeluk.

bubububububububububub (hij heet B ub)

:P
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:44:44 #131
95408 Incantrix
pi_94546466
Mijn moeder zwéért dat Stef Anja zegt, maar ik hoor het niet.. Bovendien noemt nóóit iemand me zo :P
3!
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:46:05 #132
95408 Incantrix
pi_94546509
Oh, en qua liedjes brabbelt Stef er dus wel een aantal, ik kan alleen nooit plaatsen wat het is dan.. Het enige dat duidelijk is is met klap eens in je handjes, dan doet hij

"bij! bij! bij!"

En nog een keer heel hard "bij!' bij 'allebei' O+
3!
pi_94547300
O+ liedjes zingende kindertjes O+

Als ik "in de maneschijn" zing dan doet Timo wel mee met de handgebaren, maar zingen doet hij echt nog niet.

Volgens mij is hij niet helemaal fit.. was om 6 uur wakker, tot 10 uur vréselijk aan het dreinen geweest de hele tijd en om 10 uur ineens op mijn arm in slaap gevallen :o En hij slaapt nu nog!
pi_94549534
Hier alleen mee doen met klap eens in de handjes. En dan nog alleen het stukje : 'zo varen de scheepjes voorbij'. Dan wiegt hij heen en weer. :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:57:27 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94560532
Vannacht is goed gegaan! Een beetje minder goed dan gisteren maar dat mag de pret niet drukken ;)

En we hadden visite vandaag! Van Ca.ra met Thomas O+
Dat gekeutel in het zonnetje buiten O+
Harry heeft van verbazing zelfs 4 stukjes boterham doorgeslikt! :o ;)
alleen hebben de mutsenmoeders alwéér geen foto's gemaakt 8)7
pi_94564119
Wat leuk dat gezing O+
En Asy, wat fijn dat het beter gaat met de nachten :)

Hier vanavond pannenkoeken gebakken zonder ei. Dat wordt net zo lekker :+ Waarom doen we er eigenlijk ei in normaal? Het enige verschil dat ik merkte was dat je iets voorzichtiger moest omdraaien :D FLorian heeft een hele op :Y)

En voor de rest is hij in een ronduit slecht humeur vandaag en gisteren :') Fáááse.
En ik kan er goed tegen nu, dus we oerleven het wel ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:23:12 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94566166
:D
Pannenkoeken moet Harry niks van hebben.
Jammer dat Florian zo humeurig is. Morgen weer een nieuwe dag...
had je toevallig nog foto's gemaakt van hoe dat riempje in dat bobike zitje vastzit?

Ow en liedjes zingen is leuk! Harry zingt wel (hahahaha zegt ie dan op hoge toon), maar bedoelt er meestal geen specifiek liedje mee. En bewegingen vertikt ie om mee te doen. Alleen oud Limburgs versje doet hij de bewegingen mee, maar dat is alleen maar ritmisch slaan met zijn handje op mijn hand :D

En qua lopen is het ook een ongeleid projectiel. Ik zeg gewoon steeds dat hij op de stoep moet blijven en haal hem consequent bij de stoeprand weg. Verder pak ik hem gewoon bij zijn hand/arm/jas als ik denk dat het nodig is. Hij sputtert wel wat, maar dan heeft ie pech ;)
pi_94568343
Ongeleid projectiel: check!

Driekus dus ook nog niet echt aan meezingen, wel aan klanken mee doen. En heel hard hihihi hahahaha doen bij ' zag twee beren'. Helaas wel op allerlei momenten in het nummer dat het juist niet moet, maar ja.

Wij hebben vandaag ook maar eens een mcdonald doop gedaan. Zwanger he, dus ik moest en zou een keer een burger. Conclusie: danoontje is prima als dipsaus, kipnuggets zijn niet te eten, frietjes zijn lekker en de appelsap gaat er ook wel in. Maar vooral dat rondkijken in zo'n restaurant...dat doet 't em...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:04:29 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94568350
wat leuk al die kindjes die zo gek zijn op muziek! Evie geniet er ook van als mama zingt..

even een paar dagen wat minder bijgelezen enzo...
erg moe, en helaas gister te horen gekregen dat vriendlief niet kan blijven bij zijn nieuwe baan.. dus zit een beetje in de baalmodus en moest ff dingen laten bezinken,
vandaag dus maar ff met zijn 3tjes naar de dierentuin geweest en lekker van de zon genoten.. doet een mens weer goed. :)
Evie vond het ook weer heerlijk..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 20:11:46 #140
5428 crew  miss_sly
pi_94568764
He BJ, dat lijkt me idd balen, zachtjes uitgedrukt. :* voor jullie!
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:12:11 #141
95408 Incantrix
pi_94568793
Halloow :) Wij waren vandaag lekker in de speeltuin, Stef heeft zó vreselijk lief gespeeld in de zandbak, hij mocht een harkje en een zeefje lenen van een ander meisje en daar heeft hij zich meer als een uur mee zitten vermaken O+ Ze hadden er ook van die babyschommels, dus ik dacht 'heuj!' (in het kader van Xeentje enzo), hoppa, Stef erin, beetje schommelen..

*brul!*

}:|

Dus ik hem stilgehangen, vond hij wel ok, beetje om zich heenkijken.. Ik weer een héél minibeetje wiebelen..

*BRUL!*

Dus. Stef vind schommelen stom :?

Maargoed, het was leuk, dus. En vanavond bij het boekje lezen voor het slapen bladerde hij, zoals gewoonlijk wanneer we rupsje nooitgenoeg lezen, naar de pagina waar allemaal hele verschillende dingen op staan die het rupsje dan gegeten heeft, lief zei toen hij het aanwees "en een ijsje!" en toen deed Stef "íjs..sje!" en daarna nog heel vaak sje! Sje! Ij.. Sje! Aiche! Asha! Aisje! enzovoorts O+ Door de babyfoon ging het ge-ijsje nog zéker vijf minuten door O+ Lekker ding, hij heeft nog nooit een ijsje gegeten, maar hij kan het wel zeggen nu :D
3!
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:12:41 #142
95408 Incantrix
pi_94568825
Oef, BJ, wat naar! Jeetje zeg -O- :*
3!
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:21:22 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94569369
Ow mefke! Nou heb ik ook zin in McDonalds! }:|

BJ, wat balen zeg! Maar kan hij voorlopig nog wel blijven?

Stef, het is ook heel belangrijk dat je ijsje kan zeggen want de zomer komt eraan! *O*
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:23:46 #144
95408 Incantrix
pi_94569510
Ja, lief zei al meteen dat we maar eens moeten gaan kijken voor dreumes-vriendelijk ijs ofzo :)

Asy, is Harry zoet gaan slapen vanavond? :*
3!
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:26:50 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94569678
neej helaas is hij per direct weer thuis, was via een uitzendbureau..
baal er echt gigantisch van, hadden net de boel weer een beetje op rit en een beetje normaal gezinsleven.. en nu moeten we maar weer afwachten.
:(
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:27:03 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94569688
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Ja, lief zei al meteen dat we maar eens moeten gaan kijken voor dreumes-vriendelijk ijs ofzo :)

Asy, is Harry zoet gaan slapen vanavond? :*
Ach, en anders gewoon een hapje van je eigen ijscoupe ;)
Harry hing al in het ijs vorig jaar op vakantie (sept). Was een per ongelukje maar hij at ervan alsof hij nooit anders gedaan had! :D

Jep, een beetje pruttelpiep maar nu ligt hij er al ruim een uur in!
Lang leve de neusspray, dentinox en Luuf! *O*
pcm heb ik vandaag weggelaten
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:27:25 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94569699
Och BJ, dat is echt mooi kut!
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:29:25 #148
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94569825
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef Asyniur het volgende:
alleen hebben de mutsenmoeders alwéér geen foto's gemaakt 8)7
Ikke wel hoor! Alleen toen lag de jounes nog te slapen...
Thomas op de glijbaan van Harry:

Laura, als hij slaapt is niet te doen denk ik, we moeten eerst druppelen met waterstofperoxide (dat bruist) en dat moeten we na 5 minuten eruit laten lopen en dan de medicijnen erin druppelen.
Vanavond ging het heel goed met druppelen, Thomas had van zijn papa een paar dvd'tjes gekregen van Tiktak, en dat viel goed in de smaak.

BJ balen van die baan. Zit hij in een 'moeilijke' sector? Of is de kans toch wel groot dat hij snel wweer wat vindt?

Stef, was het schommelen niet leuk? Jammer! Maar verder hebben jullie je gelukkig wel vermaakt. Heerlijk he, de speeltuin...
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:33:01 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94570087
Ca.Ra; een erg moeilijke sector; hij had eindelijk na bijna een jaar werkloos te zijn geweest iets gevonden..
en nu dus weer @home.
echt niet leuk..
maar ja, we gaan gewoon verder zoeken.

zoals onze moeders zeiden: gelukkig zijn jullie allemaal gezond, en hebben jullie een heerlijke dochter, en straks nog zo'n 2e wondertje.. das het allerbelangrijkste.
Zulke dingen zijn niet te koop..
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:35:29 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94570254
Wat voor werk zoekt hij dan BJ?

Ja Ca.ra, en dat jouw koekiemonster alle koekiemonsterkoekjes aan het opeten was, dát heb je niet op foto hè? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')