Haha, wat lief, Senna

Ohja, dat moest ik ook nog vertellen, ik heb vandaag ook enorm moeten lachen om Stef: hij had een folder-boekje verscheurd, dus overal lagen losse blaadjes. Hij was er lekker tussen aan het spelen op zijn blote voetjes en kwam op een gegeven moment de keuken ingeglibberd met onder elke voet een blaadje geplakt. Hij ging een beetje flapperen met zijn voetjes, zijn voetjes optillen om eronder te kijken en een beetje vegen enzo, om ze eraf te krijgen.. Uiteindelijk ging hij zitten, dus ik pulkte de blaadjes eraf voor hem en heb ze hem teruggegeven. Vervolgens bekeek hij ze bedenkelijk van alle kanten, legde ze keurig naast elkaar op de grond, stapte er één voor één op met van die grote olifantenstappen en holde weg, onderwijl naar zijn voetjes kijkend, kwam vervolgens na een paar stappen tot stilstand, keek waar de blaadjes nou waren en ging er opnieuw op staan.. En dat dan een keer of 3.. Hij probeerde ze gewoon weer onder zijn voeten te plakken, maar dat ging dus niet, haha

Nouja, je had erbij moeten zijn denk ik, het staat nu echt heel dus volgens mij..
Miss, het was vooral dat het luchtiger is als gewoon ijs ofzo

Oeks, gewoon even een dikke

voor al je harde werk! Is bijna klaar nu, toch?