oh dat vind ik lief van je, dank je welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef ariehaan het volgende:
Ik zit er ook klaar voor!
Off topic: Toverheks, ik geniet enorm van je streamverslagen, hulde!
En waarom volg je special deze voor de nominaties??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
![]()
dit is pas de 4e keer dat ik de tv uitzending volg buiten de live
jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
![]()
zag je Karim in dat onderboekje hollen
niet gezien het was toch geen rooie hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
![]()
hij moest welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Helaas ja, deed zeer aan m'n ogen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
![]()
nee maar hij rende heel gek, met zo en huppeltje tussen doorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
niet gezien het was toch geen rooie he
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Dr_Greene het volgende:
Joanna's lievelingsboek...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar hij rende heel gek, met zo en huppeltje tussen door
Uhuh...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef muzas het volgende:
drank + handboeien loopt hier thuis toch anders af
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar hij rende heel gek, met zo en huppeltje tussen door
moet je kijken op tv.. hij legt het net uit...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef Blue Thunder het volgende:
waar baseert Geer zijn vermoeden op eigenlijk???
Nietes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Geer is toch zo homo als maar zijn kan.
You wishquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Valt mee dat Gerard nu niet komt dat Servio z'n tong in z'n mond stak
Nou, neequote:
Nee joh!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, gerard mag niet onnodig meer drama maken zegt Joanna, mrs drama herself
heb je het ook in de gaten BQ ach we kennen het onderhand wel hequote:
ik kon hier ook een "HA!" niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, gerard mag niet onnodig meer drama maken zegt Joanna, mrs drama herself
jah, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Toverheks het volgende:
Als gerard echt donderdag het huis uit moet gaan we wat ondernemen hoor, we gaan met zijn alle twitteren dat het doorgestoken kaart is. oplichting
ja, daar zullen ze van onder de indruk zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Toverheks het volgende:
Als gerard echt donderdag het huis uit moet gaan we wat ondernemen hoor, we gaan met zijn alle twitteren dat het doorgestoken kaart is. oplichting
Yup, dat was gewoon een bazenactiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb nog steeds respect dat Gerard zichzelf los heeft gemaakt van die R A T
vrienden hoeven het niet altijd eens te zijn met wat de ander doetquote:
Ze trekken zich echt niks aan van dat soort dingen, ze trekken hun eigen plan. Scheit aan de kijkers en bellers.quote:
hebben ze al vaker gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef Noelle06 het volgende:
gaan ze eindelijk live schakelen in een uitzending
Het is natuurlijk geen Brianquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef Blue Thunder het volgende:
Hij goed???
Hij doet alleen recht op en neer! Jeez,
nee dan gaan we echt wat ondernemen, maar dan ook groots en echt zelf de krant gaan we halen, FOKKERS KOMEN IN OPSTAND we gaan er tegen aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, daar zullen ze van onder de indruk zijn, net als bij guido
Je kan in zo'n huis vol mensen moeilijk op z'n hondjes door het huis heen rennenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef Blue Thunder het volgende:
Hij goed???
Hij doet alleen recht op en neer! Jeez,
Op donderdag ja.quote:
je bedoelt toch niet dat we naar....BUITEN moeten toch???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dan gaan we echt wat ondernemen, maar dan ook groots en echt zelf de krant gaan we halen, FOKKERS KOMEN IN OPSTAND we gaan er tegen aan
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Je kan in zo'n huis vol mensen moeilijk op z'n hondjes door het huis heen rennen
OKEEEEEEE, you go girlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dan gaan we echt wat ondernemen, maar dan ook groots en echt zelf de krant gaan we halen, FOKKERS KOMEN IN OPSTAND we gaan er tegen aan
Jawel al eerder met nominatiesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Op donderdag ja.
Maar niet dat de bewoners weten op andere dagen dat ze live in de uitzending zijn toch?
er is ook een douchequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Je kan in zo'n huis vol mensen moeilijk op z'n hondjes door het huis heen rennen
en RTL Boulevard?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
Pownews, man bijt Hond, Paul de leeuw desnoods nieuwsuur en P&W wat dachten we van DWDD echt we vormen een front, dan wordt het oorlog
hahahha nee we blijven wel zitten waar we zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet dat we naar....BUITEN moeten toch???
Huh? Als er een gladjanus daar rondloopt is het die fluisterhoer wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef Brulleeuw1 het volgende:
Klasse Joanna, .... aanpakken die gladjanus
oh gelukkigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha nee we blijven wel zitten waar we zitten
Dus toch wel heksje die neerstort daar!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
nominatieuitslag is al eerder rechtstreeks geweest via de dailyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Op donderdag ja.
Maar niet dat de bewoners weten op andere dagen dat ze live in de uitzending zijn toch?
Zorg wel dat je op Fok zit... dan heb je altijd een alibi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar zit een zekere Al;bert ik dacht eerder aan peter R de vries en radar wegens oplichting van kijkers en smsers
hahahahaa is een goeie van jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Zorg wel dat je op Fok zit... dan heb je altijd een alibi!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Als er een gladjanus daar rondloopt is het die fluisterhoer wel.
Zij zijn altijd livequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wisten de bewoners toen ook dat het live was ?
* ariehaanMeld zich aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
BQ bedoelt Stientje Sorbo, Jo met haar sopdoekjequote:
Ja ik ken de draak ook maar toch bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
BQ bedoelt Stientje Sorbo, Jo met haar sopdoekje
Gelukkig ben ik niet de enige die dit ziet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef SIRA het volgende:
Joanna moet zeker blijven van 't hokje. Wat wordt zij voordelig in beeld gebracht zeg. Ons engeltje deed nl niets.. Om je dood te ergeren bah.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet dat we naar....BUITEN moeten toch???
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef knagsje het volgende:
Ik ga toch voor Geer de rattenvanger van hamelen
Guido was oplichterij van de bovenste plank om Servio en Philip erin te houden. Je beukt niet door de vesting endemol heen. Als het script bepaald dat Gerard is uitgespeeld dan gaat hij eruit. Ik denk overigens dat Gerard wel naar de finale gaat maar uiteindelijk wint Karim.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maat zeilbootquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
welke maat zou die bart hebben, rood maakt grote voeten hoor
op hyves/facebookquote:
Daar heb ik geen problemen mee, als Gerard maar blijft tot het einde anders zit ik het denk ik niet uit. (is saai)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef marky het volgende:
[..]
Guido was oplichterij van de bovenste plank om Servio en Philip erin te houden. Je beukt niet door de vesting endemol heen. Als het script bepaald dat Gerard is uitgespeeld dan gaat hij eruit. Ik denk overigens dat Gerard wel naar de finale gaat maar uiteindelijk wint Karim.
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef flugeltje het volgende:
Een boek in het zwembad gooien? Daar gaan ze zo ontzettend niet blij mee zijn
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet het geheim van Sharon er uit vandaag
Gelijk als ze binnenkomtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Uberchica het volgende:
- zelf geloofwaardig struikelen en vallen
- al lopend tegen een medebewoner botsen
- een glas of bord kapot laten vallen
- iets te drinken of te eten knoeien op een medebewoner
- een favo boek in het zwembad laten vallen
2 hiervan uitvoeren
Ik dacht 2 ervan meteen doen, en de rest ook. maar da's dus niet zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Uberchica het volgende:
2 hiervan uitvoeren
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Nobodies het volgende:
Over Joanna een bord eten gooien, dat zou pas briljant zijn
dat dacht ik ook, maar dan heb ik het dus verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik dacht 2 ervan meteen doen, en de rest ook. maar da's dus niet zo?
Ik doe ze makkelijk van nature allemaal zo voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Uberchica het volgende:
2 hiervan uitvoeren
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik doe ze makkelijk van nature allemaal zo voor
dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef angeljacky het volgende:
Nee ze hoeft er toch niet maar 2? ze moet er 2 direct doen als ze uit het hokje komt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Dr_Greene het volgende:
Maik is sjaggo...
...last van PMS zeker
was dat wel gelukt? ik dacht dat t mis gingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Dr_Greene het volgende:
Zo...
...eten over Gerards handen gegooid...
is dat overdraagbaar dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Dr_Greene het volgende:
Maik is sjaggo...
...last van PMS zeker
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
Zit ik op rtl 5 naar koks te kijken verdomme
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
cocks?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom iemand anders niet druktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef SIRA het volgende:
Wat een flutopdracht zeg.
Tis idd wel duidelijk dat het geheim moet worden geraden.
Ik snap ook nog steeds niet waarom de anderen ook niet op het geheim van Sharon drukken. Tis toch geen privilege van Flip ofzo. Het is toch een spel, dus wie het eerst drukt.. ...
Volgens mij omdat niemand weet waarop flip heeft gedrukt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef SIRA het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet waarom de anderen ook niet op het geheim van Sharon drukken. Tis toch geen privilege van Flip ofzo. Het is toch een spel, dus wie het eerst drukt.. ...
je hebt nog niet veel gemist Souryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
Yup. En het wordt idd wel erg voor Flip zn voeten gegooidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef SIRA het volgende:
Nou, het was Mo die hem overhaalde. Ze zei later: wat ik al niet moet doen om je in het spel te houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Maik heeft er geen zin meer in, maar bedenkt zich tegen vanavond wel weer als hij zin in seks heeft.
Ja, daar ben ik ook is ingetrapt.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
Ga nu ook twijfelen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef soyChantal het volgende:
[..]
was dat wel gelukt? ik dacht dat t mis ging
Laura en Karim weten uit het boek van Guido dat hij op de tsunami zat. Karim had het op zijn minst kunnen proberen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Volgens mij omdat niemand weet waarop flip heeft gedrukt.
Mooi thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt nog niet veel gemist Soury
Bart onder anderequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens nog steeds dat er een aantal via een castingbureau daar zijn gekomen
t kan dus ook zo zijn dat hij het al weetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik zei slimpie, hij moest eens weten hoe dicht hij bij het geheim zat.
zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
t kan dus ook zo zijn dat hij het al weet
Ik kijk inmiddels met een dikke knipoog. Scripting/sturing all over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
Duidelijk geacteert van maik, zeker opgelezen van zijn blaadje
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ze elkaars geheim weten maar niet op elkaar zullen drukken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ze elkaars geheim weten maar niet op elkaar zullen drukken.
lees mijn post boven jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die sowieso
Maar van Servio weet ik het vrijwel zeker
Maar dan snap ik die open casting nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
@Benny ze zijn ook gecast van een Buro door Hummie Paul Romer heeft dat vertelt ook bij je mist meer dan je ziet
Ach, was bij DGK ook toch. Keken we ook met veel plezier naar ons Huubje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels met een dikke knipoog. Scripting/sturing all over.
Neen, ze heeft haar zen-tuintje aan geharkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef Dr_Greene het volgende:
Joanna heeft zeker net haar Zen-zelfhulpboek gelezen...
ja net doen of het mensen zijn die zich zelf hadden aangemeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan snap ik die open casting niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |