Ga nu ook twijfelen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef soyChantal het volgende:
[..]
was dat wel gelukt? ik dacht dat t mis ging
Laura en Karim weten uit het boek van Guido dat hij op de tsunami zat. Karim had het op zijn minst kunnen proberen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Volgens mij omdat niemand weet waarop flip heeft gedrukt.
Mooi thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt nog niet veel gemist Soury
Bart onder anderequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens nog steeds dat er een aantal via een castingbureau daar zijn gekomen
t kan dus ook zo zijn dat hij het al weetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik zei slimpie, hij moest eens weten hoe dicht hij bij het geheim zat.
zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
t kan dus ook zo zijn dat hij het al weet
Ik kijk inmiddels met een dikke knipoog. Scripting/sturing all over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
Duidelijk geacteert van maik, zeker opgelezen van zijn blaadje
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ze elkaars geheim weten maar niet op elkaar zullen drukken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef angeljacky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ze elkaars geheim weten maar niet op elkaar zullen drukken.
lees mijn post boven jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die sowieso
Maar van Servio weet ik het vrijwel zeker
Maar dan snap ik die open casting nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
@Benny ze zijn ook gecast van een Buro door Hummie Paul Romer heeft dat vertelt ook bij je mist meer dan je ziet
Ach, was bij DGK ook toch. Keken we ook met veel plezier naar ons Huubje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels met een dikke knipoog. Scripting/sturing all over.
Neen, ze heeft haar zen-tuintje aan geharkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef Dr_Greene het volgende:
Joanna heeft zeker net haar Zen-zelfhulpboek gelezen...
ja net doen of het mensen zijn die zich zelf hadden aangemeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan snap ik die open casting niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |