Dus toch wel heksje die neerstort daar!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dan gaan we echt wat ondernemen, maar dan ook groots en echt zelf de krant gaan we halen, FOKKERS KOMEN IN OPSTAND we gaan er tegen aan
quote:
nominatieuitslag is al eerder rechtstreeks geweest via de dailyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Op donderdag ja.
Maar niet dat de bewoners weten op andere dagen dat ze live in de uitzending zijn toch?
Zorg wel dat je op Fok zit... dan heb je altijd een alibi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar zit een zekere Al;bert ik dacht eerder aan peter R de vries en radar wegens oplichting van kijkers en smsers
hahahahaa is een goeie van jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Zorg wel dat je op Fok zit... dan heb je altijd een alibi!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Als er een gladjanus daar rondloopt is het die fluisterhoer wel.
Zij zijn altijd livequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wisten de bewoners toen ook dat het live was ?
* ariehaanMeld zich aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dan gaan we echt wat ondernemen, maar dan ook groots en echt zelf de krant gaan we halen, FOKKERS KOMEN IN OPSTAND we gaan er tegen aan
BQ bedoelt Stientje Sorbo, Jo met haar sopdoekjequote:
Ja ik ken de draak ook maar toch bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
BQ bedoelt Stientje Sorbo, Jo met haar sopdoekje
Gelukkig ben ik niet de enige die dit ziet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef SIRA het volgende:
Joanna moet zeker blijven van 't hokje. Wat wordt zij voordelig in beeld gebracht zeg. Ons engeltje deed nl niets.. Om je dood te ergeren bah.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet dat we naar....BUITEN moeten toch???
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef knagsje het volgende:
Ik ga toch voor Geer de rattenvanger van hamelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |