Guido was oplichterij van de bovenste plank om Servio en Philip erin te houden. Je beukt niet door de vesting endemol heen. Als het script bepaald dat Gerard is uitgespeeld dan gaat hij eruit. Ik denk overigens dat Gerard wel naar de finale gaat maar uiteindelijk wint Karim.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dan gaan we echt wat ondernemen, maar dan ook groots en echt zelf de krant gaan we halen, FOKKERS KOMEN IN OPSTAND we gaan er tegen aan
maat zeilbootquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
welke maat zou die bart hebben, rood maakt grote voeten hoor
op hyves/facebookquote:
Daar heb ik geen problemen mee, als Gerard maar blijft tot het einde anders zit ik het denk ik niet uit. (is saai)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef marky het volgende:
[..]
Guido was oplichterij van de bovenste plank om Servio en Philip erin te houden. Je beukt niet door de vesting endemol heen. Als het script bepaald dat Gerard is uitgespeeld dan gaat hij eruit. Ik denk overigens dat Gerard wel naar de finale gaat maar uiteindelijk wint Karim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |