ze ademtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef Brulleeuw1 het volgende:
De strijkplank overtreed de regels: hoezo ? heeft ze bewogen ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
Laura overtreedt de regels? WTF zei ze dan? Ze vliegt uit bed.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef akveor het volgende:
Stem: Laura je overtreedt de regels!
HOE DAN?????
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef Urb het volgende:
Wat deed Laura om de regels e overtreden, ik zat naar andere stream te kijken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef Brulleeuw1 het volgende:
De strijkplank overtreed de regels: hoezo ? heeft ze bewogen ?
Ik begrijp je helemaal Bart....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef dieenebart het volgende:
@danilel.
Zielig my ass. Dit clubje mensen is pas zielig. Als ze niet heel snel aan het neuken, zuipen en vechten gaan, hoeven ze zich geen zorgen meer te maken over hun (toekomstige) werkgever. Er is namelijk geen baas die zulke slappe zakken aanneemt.
"Ik heb lekker zelfstandig personeel joh, ik hoef ze sinds hun proeftijd niet meer te helpen met hun reet afvegen. Volgende week gaan we oefenen met het aanzetten van de computers, en daarna zien we wel weer verder. Ik denk dat daadwerkelijk arbeid verrichten nog een paar lichtjaar gaat duren..."
![]()
Maak er gewoon een einde aan...
Uieraard, begrijpelijk ook maar wellicht zitten ze weer te slapen en zetten ze het tevroeg op die SST site.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:10 schreef Flashbox het volgende:
De bekendmaking van de nominaties zal wel weer alleen op TV te zien zijn, en op de streams 4 locks.
Ik kan het helemaal met je eens zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal Bart....
Alleen ik ben nu eenmaal verslaafd geraakt aan dit zooitje (ik weet het is dom).
De allereerste BB was cool, daarna heb ik nooit meer een RLS gevolgd tot nu dus....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef dieenebart het volgende:
Saaie kutzooi vandaag. Flikker eens een levende kip naar binnen, met als commentaar: "Lunch!"
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
Ze kriebelt zelfs het dekbed.
[ afbeelding ]
lii leven op de kosten van se sms ers.....stoppen met sms en!!!!op water en broodquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Flashbox het volgende:
Deze twee mogen er van mij donderdag per direct uitvliegen. En maar klagen de eerste weken, nee ik doe niks want wat moet mijn baas en de kindertjes er wel niet van denken. zet gewoon twee pas poppen in de kamer en je ziet geen verschil.
[ afbeelding ]
oh wat erg tochquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geen haar meer op zijn rug, alles er van af gekriebelt
[ afbeelding ]
Das fijn voor je, bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:17 schreef dieenebart het volgende:
@BQ
Mijn dekbed kriebelt regelmatig terug
Omdat ze niet zo slim zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom pakken ze die grote parasol niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |