Zoals Joanna steeds omgaat met het vuur, denk ik bijna dat zij die opdracht al heeft....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:14 schreef Ceetje.. het volgende:
ze hadden eigenlijk iemand de missie moeten geven om het vuurtje te saboteren
Volgens mij zelfs met een Qquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
is barbeguen nu zo geschreven of barbecuen met een C????
Met een c!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
is barbeguen nu zo geschreven of barbecuen met een C????
Nee hoor.. Ik vind haar wel lekker pittigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Schatje? Haha wordt je niet helemaal geflipt van haar?
ja kan dus alle2 heb even op spelling gekeken.quote:
pietje kan je hem ff veranderen in berbeknoejenquote:
Ik ben niet haar moeder, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om haar 'ns lekker een beetje op te voeden..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent of d'r moeder, of een soort Joanna.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef waxmask het volgende:
`bbq..... einde discussie
bbc is heel wat anders....![]()
nieuw topic...
friet of patat...
Patatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef waxmask het volgende:
`bbq..... einde discussie
nieuw topic...
friet of patat...
Ja het kan ook met een W, maar dan is het óók foutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kan dus alle2 heb even op spelling gekeken.
dus het staat er niet fout kan met Q of met C
Dat kan ze wel gebruiken...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben niet haar moeder, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om haar 'ns lekker een beetje op te voeden..
Nou denk dat jij eerst nog een opvoeding moet krijgen voordat je een ander kan opvoeden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben niet haar moeder, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om haar 'ns lekker een beetje op te voeden..
heeft geen nut meer, dat karakter is al zo verrot krijg je nooit meer goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat kan ze wel gebruiken...
bekstekjoe-un?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pietje kan je hem ff veranderen in berbeknoejen
Ken je mij dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nou denk dat jij eerst nog een opvoeding moet krijgen voordat je een ander kan opvoeden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
Er mist nog een ë in de COS titel
" + e achterelkaar typenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
die heb ik niet op mijn toetsenbord zitten
ë.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
die heb ik niet op mijn toetsenbord zitten
Past wel bij zijn geheim, denk dat het geheim niet volledig is, volgens mij heeft hij naast een borstverkleining nog een ingreep gehad, waarbij ze iets hebben verwijderdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die gast in dat broekje heeft.. kan nooit meer dan 5 cm
quote:
Ruzie en wat seks zaten er toch ook in BB?. (en de seks vond ik daar nog enige spanning hebben)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Deze SSTNL is een BB met een sausje van DGK er overheen.
Toen was het allemaal nog nieuw......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ruzie en wat seks zaten er toch ook in BB?. (en de seks vond ik daar nog enige spanning hebben)
ik begrijp hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:31 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Nee dat was een foutje, vandaar die ninja-edit
ja, begin er ook een beetje van tequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef sjampoeh het volgende:
het mag van mij wel wat pit krijgen, flauwe hap zo die sstnlhelemaal nu guido eruit is. BORING (op zaterdagavond na dan)
Nou kennen zal een groot woord zijn. Maar aan die 109 lesbi-georienteerde posts die je per dag maakt, kan je een hoop afleiden..quote:
dat heeft toch niks met opvoeding te maken ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nou kennen zal een groot woord zijn. Maar aan die 109 lesbi-georienteerde posts die je per dag maakt, kan je een hoop afleiden..
Weer zo'n offtopic attacker......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nou kennen zal een groot woord zijn. Maar aan die 109 lesbi-georienteerde posts die je per dag maakt, kan je een hoop afleiden..
Guido maakte hier echt niet een groter feest van, die kwam pas tot leven als de meesten naar bed gingen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef sjampoeh het volgende:
het mag van mij wel wat pit krijgen, flauwe hap zo die sstnlhelemaal nu guido eruit is. BORING (op zaterdagavond na dan)
Huh, hoe kanStervio posten op het forum danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Weer zo'n offtopic attacker......
Wat kan je daaruit afleiden dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
[spoiler]quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kan je die Aub onder spoiler stoppen
Comments On Stream, niet posters......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Huh, hoe kanStervio posten op het forum dan
die probeerde tenminste nog wat.. de rest kakt in, behalve geer en karimquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Guido maakte hier echt niet een groter feest van, die kwam pas tot leven als de meesten naar bed gingen!
Zegt wel wat, als je in een kinderzwembroek past......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On Topic: Kumbaya.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef beequeen het volgende:
Pb is best ok, ze heeft alleen een beetje vreemde smaak qua vrouwen.
Ook een lieve meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On Topic: Kumbaya.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:42 schreef markvanrinsum het volgende:
Er zit een vlek opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Tabitha was idd een lieve meid. Jo is een kreng van het zuiverste water.quote:
quote:Uitleg van Joanna
22 maart om 15.47
Karim is benieuwd naar de huidziekte van Joanna.
Ze legt uit dat elke huid verwisselt van laag om de 8 acht dagen. Karim vraagt of haar ziekte weerstand gerelateerd is. Joanna vertelt dat als haar weerstand laag is, haar huid pijn gaat doen. Ze kan hier medicijnen voor slikken maar die slikt ze liever niet omdat ze er depressief van wordt.
Waarschijnlijk dezelfde onnozelaar die de stukjes op DGK-site schreefquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tabitha was idd een lieve meid. Jo is een kreng van het zuiverste water.
Weer zo'n onzinnig stukje op de site van SST. Waar halen ze het vandaan?
[..]
BBQen moet je niet schrijven, dat moet je doen!quote:
Nu gaan we de goeie kant opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BBQen moet je niet schrijven, dat moet je doen!
Poekieroekie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarschijnlijk dezelfde onnozelaar die de stukjes op DGK-site schreef
Dat je er nogal trots op bent dat je er ooit voor uit ben gekomen dat je pot bent. Of dat je het er heel moeilijk mee heb gehad toen je jonger was. Of dat je er mee zit dat ''in het echte leven'' het niet geaccepteerd wordt. 1 of 2 vd 3..quote:
Nee! Ik ook!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben ik nou de enige die een beetje iebel wordt van Sharon's stem?
Volgens mij ben je daarin eerder een laatbloeier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben ik nou de enige die een beetje iebel wordt van Sharon's stem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |